Don Huuan ja mun lempeni kuuman moni tyttönen tuntenut on.........
Tulin viemään teidät kiihkeät huuhaan neidot tangoon. Ken haluaa olla ensimmäinen?
Olen muuan
76
1525
Vastaukset
- Rosvo Rudolf
Poistu paikalta välittömästi. Huuhaan viattomat neidot eivät halua sinuun koskettaa.
Häivy senkin käärmekieli. Tulet, otat ja jätät, tapasi olen oppinut tuntemaan.a-v kirjoitti:
Mä olisin kyllä ihan joutava lähtemään;)))
Pistätkös isot rullat tukkaan vai pienet!
Kunhan mietin! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Pistätkös isot rullat tukkaan vai pienet!
Kunhan mietin! :)Ikinä en laita rullia! Paitsi nyt voisin... jos kerran tankoa on luvassa;)))
- Don Juan
a-v kirjoitti:
Mä olisin kyllä ihan joutava lähtemään;)))
Saanko laittaa käteni uumallesi ja tanssia kanssasi tämän La Cumparsitan?
Laita kätesi käteeni ja anna rytmien viedä. Don Juan kirjoitti:
Saanko laittaa käteni uumallesi ja tanssia kanssasi tämän La Cumparsitan?
Laita kätesi käteeni ja anna rytmien viedä.Kumpi kumpi???
a-v kirjoitti:
Ikinä en laita rullia! Paitsi nyt voisin... jos kerran tankoa on luvassa;)))
En kerro! :)
Pst. Kerro helppotajuisesti, pitäis saada yks liite kopioitua, mitä teen?Silipa-Tuuli kirjoitti:
En kerro! :)
Pst. Kerro helppotajuisesti, pitäis saada yks liite kopioitua, mitä teen?tosissas MULTA voi tuallasta kysyä?!;)))
a-v kirjoitti:
tosissas MULTA voi tuallasta kysyä?!;)))
Viikon olen sitä yhtä liitettä koittanut kopioida!
En voi välittää sitä, vaan ... äsch, et ymmärrä, pitääks mun TAAS mennä tuonne tietokonepalstalle, sinne aloitteleville, taas kehtais! :)- Don Juan
a-v kirjoitti:
Kumpi kumpi???
a-v. Tässä hetkessä olemme vain Sinä ja minä.
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sinuahan se nyt pyysi, minäkin sen tajusin! :)
ei voi olla varma ja tyrkky ei pidä olla.
Sinäkin sen jonain päivänä tajuat!;)- Don Juan
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sinuahan se nyt pyysi, minäkin sen tajusin! :)
Odotan kiihkeästi hetkeä jolloin me kaksi voimme olla kahden.....;;;;;
a-v kirjoitti:
ei voi olla varma ja tyrkky ei pidä olla.
Sinäkin sen jonain päivänä tajuat!;)Mitään, minua ei vie kukaan, minä vien... jos niin tahdon! :)
Don Juan kirjoitti:
a-v. Tässä hetkessä olemme vain Sinä ja minä.
Ja minähän tuun että helmat lepattaa, aaah;)
Ihqudaa!Don Juan kirjoitti:
Odotan kiihkeästi hetkeä jolloin me kaksi voimme olla kahden.....;;;;;
Olen liian ylpee luonteeltani, minä kakkosena, pah!
Vies nyt toi korppu tankoileen, minä kahtelen jos näkyis jotain... kiinnostavaa!
Sorry, olen suorapuheinen, ei ehkä aina eduksi minulle, mutta...- Rosvo Rudolf
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Vies nyt toi korppu tankoileen, minä kahtelen jos näkyis jotain... kiinnostavaa!
Sorry, olen suorapuheinen, ei ehkä aina eduksi minulle, mutta...vai olinko oikeassa? Minähän sanoin, että tuo rasvaletti särkee vain sydämiä.
Kiinnostaisiko neitiä kenties tulla kuunari Amalialle katsomaan vaikka tykkejä, merirosvolippuja tai kultarahoja?
Voisin kertoa neidille montako merimiestä arkulla oli tai siitä, kuinka me kapteeni Pitkätossun kanssa taistelimme kapteeni Koukkua - tuo kaikkien aikojen onneton, surkein, toivottomin ja hölmöin merirosvo - vastaan.
Saisinko mitenkään näin kylmänä iltana neitoa astumaan vaatimattomaan laivaani maistamaan kuumaa rommia? Rosvo Rudolf kirjoitti:
vai olinko oikeassa? Minähän sanoin, että tuo rasvaletti särkee vain sydämiä.
Kiinnostaisiko neitiä kenties tulla kuunari Amalialle katsomaan vaikka tykkejä, merirosvolippuja tai kultarahoja?
Voisin kertoa neidille montako merimiestä arkulla oli tai siitä, kuinka me kapteeni Pitkätossun kanssa taistelimme kapteeni Koukkua - tuo kaikkien aikojen onneton, surkein, toivottomin ja hölmöin merirosvo - vastaan.
Saisinko mitenkään näin kylmänä iltana neitoa astumaan vaatimattomaan laivaani maistamaan kuumaa rommia?Puen vain päälleni sukkanauhat, kestää hetken, maltathan, oi suuri...
Toki tuo kertomus kapteeni koukusta myös kiehtoo, olenhan sentään niin usein pan...pan... Peter Panin kanssa turinoinut tuon koukun typeryydestä!
Rakastan... rommia, kiitos, tulen!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sorry, olen suorapuheinen, ei ehkä aina eduksi minulle, mutta...saanko pluvan,tämän satumaa tangon...
jussi383 kirjoitti:
saanko pluvan,tämän satumaa tangon...
Kutsuasi, tulen mielelläni kanssasi satumaahan!
Ethän sekoa askelissasi?Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kutsuasi, tulen mielelläni kanssasi satumaahan!
Ethän sekoa askelissasi?en usko...minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa....
jussi383 kirjoitti:
en usko...minkä nuorena oppii sen vanhana taitaa....
Kun minä mitään nuorena oppinut, edes tanssimaan!
Jos vain nojailen notkein lantein vasten kuvettasi, sopiiko?
Opetathan minulle salaiset taitosi, minä pyydän!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kun minä mitään nuorena oppinut, edes tanssimaan!
Jos vain nojailen notkein lantein vasten kuvettasi, sopiiko?
Opetathan minulle salaiset taitosi, minä pyydän!ollakki mukavampaa..jaa ookko hyvä oppiin,,vai tarviiko kerrata...monta kertaa...
jussi383 kirjoitti:
ollakki mukavampaa..jaa ookko hyvä oppiin,,vai tarviiko kerrata...monta kertaa...
Että, olen huono oppimaan, tarvitsen kertausta kertauksen perään. Niin... minä sanokin!
Milloin aloitetaan, tiedäthän miten utelias ja malttamaton olen!
Jussi... vauhtia vauhtia, viittis täs koko iltaa odotella!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Että, olen huono oppimaan, tarvitsen kertausta kertauksen perään. Niin... minä sanokin!
Milloin aloitetaan, tiedäthän miten utelias ja malttamaton olen!
Jussi... vauhtia vauhtia, viittis täs koko iltaa odotella!iltaha vasta nuori....kyl me keritää...vielä...
jussi383 kirjoitti:
iltaha vasta nuori....kyl me keritää...vielä...
Saa hoputtaa, jos kerran mun tekee just nyt mieli...oppia, tykkää tästä olotilasta olleskaan!
Jos sinä vaiks nukahdat aikasin, mitäs mä sit teen, kaivan laatikostani... lehden ja luen, niinkö?Silipa-Tuuli kirjoitti:
Saa hoputtaa, jos kerran mun tekee just nyt mieli...oppia, tykkää tästä olotilasta olleskaan!
Jos sinä vaiks nukahdat aikasin, mitäs mä sit teen, kaivan laatikostani... lehden ja luen, niinkö?että nukahdan kesken...opetuksen...nii se olis kyl noloo...munki miälestä....
jussi383 kirjoitti:
että nukahdan kesken...opetuksen...nii se olis kyl noloo...munki miälestä....
Kuorsaatko kovemmin kuin koira?
Noloo... sinulle vai minulle, kun en hereillä saa sinua pidettyä.
Et sinä nukahda, lupaan sen!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Kuorsaatko kovemmin kuin koira?
Noloo... sinulle vai minulle, kun en hereillä saa sinua pidettyä.
Et sinä nukahda, lupaan sen!varsinainen krohisija...hehe nii noloo,mulle kai...kai sullekki....
- lisää kokista
seuraavaan paukkuusi, sillä ilta on vasta nuori.
- Rosvo Rudolf
Oletko valmis lähtemään kanssani taistoon karkoittaakseni tuon lipevän Don Juanin?
Oletko valmis miekkailemaan tai lataamaan tykkejä jos tarve vaatii? Rosvo Rudolf kirjoitti:
Oletko valmis lähtemään kanssani taistoon karkoittaakseni tuon lipevän Don Juanin?
Oletko valmis miekkailemaan tai lataamaan tykkejä jos tarve vaatii?(röyh!) puhvetin kutsu oli kuitenkin hekumallisempi... mut nyt mä voisin heittäytyä vahvoille käsivarsillesi;) Ota koppi!
- Rosvo Rudolf
a-v kirjoitti:
(röyh!) puhvetin kutsu oli kuitenkin hekumallisempi... mut nyt mä voisin heittäytyä vahvoille käsivarsillesi;) Ota koppi!
Saanko sanoa tyttö? Jos se loukkaa niin vedän sen takaisin. Tarkoitan vain, että jo ensi tangossa huoomasit tuon lipevän miehen taka-ajatukset. Hetkeksi hän veti sinut maailmaansa mutta vain hetkeksi.
Minä, seitsemän meren kauhu, merirosvoista rehellisin ja myös aktiivityöstäni jo vetätynyt toivoisin, että voisit liittyä kanssani sekä viehättävän uuden ystävättäreni kanssa tänne kuunarilleni keskustelemaan ja ihailemaan tuikkivia tähtiä. Voisimme pikaisesti käydä myös etelämerellä jossa tähdet ovat vielä kirkkaampia kuin täällä pohjolassa. Rosvo Rudolf kirjoitti:
Saanko sanoa tyttö? Jos se loukkaa niin vedän sen takaisin. Tarkoitan vain, että jo ensi tangossa huoomasit tuon lipevän miehen taka-ajatukset. Hetkeksi hän veti sinut maailmaansa mutta vain hetkeksi.
Minä, seitsemän meren kauhu, merirosvoista rehellisin ja myös aktiivityöstäni jo vetätynyt toivoisin, että voisit liittyä kanssani sekä viehättävän uuden ystävättäreni kanssa tänne kuunarilleni keskustelemaan ja ihailemaan tuikkivia tähtiä. Voisimme pikaisesti käydä myös etelämerellä jossa tähdet ovat vielä kirkkaampia kuin täällä pohjolassa.Minua tuolla uudella ystävättärellä, mikäli näin on niin...
Ennemmin menen lankulle kuin olen a-v:n kanssa samassa kuunarissa, minä pelkää edes herätyskelloa!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minua tuolla uudella ystävättärellä, mikäli näin on niin...
Ennemmin menen lankulle kuin olen a-v:n kanssa samassa kuunarissa, minä pelkää edes herätyskelloa!tytöksi, tässä vaiheessa se tuntuu jo imartelulta;)
Luulin jo oppineeni erottamaan jyvät akanoista, mutta niin vain hetkeksi hullaannuin tuohon sulosanoja suoltavaan niljakkeeseen...
Minun puolestani voit laittaa kurpan kävelemään lankulle, kalatkin tarvitsevat ruokaa;)a-v kirjoitti:
tytöksi, tässä vaiheessa se tuntuu jo imartelulta;)
Luulin jo oppineeni erottamaan jyvät akanoista, mutta niin vain hetkeksi hullaannuin tuohon sulosanoja suoltavaan niljakkeeseen...
Minun puolestani voit laittaa kurpan kävelemään lankulle, kalatkin tarvitsevat ruokaa;)Mitä sä olet juonut, ku et ymmärrä viestiketju kohdista mitään, vhittu mulle tolleen vastailet, mietis nyt vähän!
- Rosvo Rudolf
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Minua tuolla uudella ystävättärellä, mikäli näin on niin...
Ennemmin menen lankulle kuin olen a-v:n kanssa samassa kuunarissa, minä pelkää edes herätyskelloa!naisia. Tsjai-jai-jai.
Kuunari Amalia on iso laiva. Siellä on sekä styypuuri että paarpuuri. Kokki loihtii ihania aterioita ja kyypparit tietävät mistä jano lähtee ja pysyttelevät hienotunteisesti sillä bar-puurin puolella.
Jos nyt oikein kuulen kuiskeita tuulen lienee sinulla jokunen hyvä muukin tanssittaja tiedossa.
Kutsu koskee myös häntä, minähän en ole mikään pikkusielu.
Niin ja jos haluat tehdä minulle pikku palveluksen. Vampaa se Don Juan mukaasi. Katsellaan ydhessä sitten kun hän menee lankulle.....hahhh-hoh-hoh-hoh... Rosvo Rudolf kirjoitti:
naisia. Tsjai-jai-jai.
Kuunari Amalia on iso laiva. Siellä on sekä styypuuri että paarpuuri. Kokki loihtii ihania aterioita ja kyypparit tietävät mistä jano lähtee ja pysyttelevät hienotunteisesti sillä bar-puurin puolella.
Jos nyt oikein kuulen kuiskeita tuulen lienee sinulla jokunen hyvä muukin tanssittaja tiedossa.
Kutsu koskee myös häntä, minähän en ole mikään pikkusielu.
Niin ja jos haluat tehdä minulle pikku palveluksen. Vampaa se Don Juan mukaasi. Katsellaan ydhessä sitten kun hän menee lankulle.....hahhh-hoh-hoh-hoh...Siinä tukka heilahtaa kun lankku loppuu;)))
a-v kirjoitti:
Siinä tukka heilahtaa kun lankku loppuu;)))
Arvaas kuka sinne lankulle on menossa?
Tukka heilahtaa, mulla mitään TUKKAA, posliinihan mä! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Arvaas kuka sinne lankulle on menossa?
Tukka heilahtaa, mulla mitään TUKKAA, posliinihan mä! :)aina kuvittelet mun puhuvan susta?
Tarkotin sitä niljaketta! Sitä toista...a-v kirjoitti:
aina kuvittelet mun puhuvan susta?
Tarkotin sitä niljaketta! Sitä toista...Sinähän HÄNEN kanssa tankoilit, oliks sillä sit tukkaa, täh?
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Sinähän HÄNEN kanssa tankoilit, oliks sillä sit tukkaa, täh?
kliinisiä tutkimuksia en katsonut aiheelliseksi... sun heiniäs...!
a-v kirjoitti:
kliinisiä tutkimuksia en katsonut aiheelliseksi... sun heiniäs...!
Heinäseipään niellyt, mites niin mun heiniä, täällä mitään heinälatojakaan ole!
Pst. Mä meen aikas usein Auran ohi, siinä se jököttää ain tien vieres ko meen kotopuoleeni! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Heinäseipään niellyt, mites niin mun heiniä, täällä mitään heinälatojakaan ole!
Pst. Mä meen aikas usein Auran ohi, siinä se jököttää ain tien vieres ko meen kotopuoleeni! :)Niin oikein, joskus jököttää...;)))
Vaan mitäs sitte ku lumet loppuu?a-v kirjoitti:
Niin oikein, joskus jököttää...;)))
Vaan mitäs sitte ku lumet loppuu?Tiedä!
Pyöräile vaiks jorpakkoon, tierä sit mitä sieltäkin löytyy, vaiks kultaa tai kissankultaa, kumpaas haluut? :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Tiedä!
Pyöräile vaiks jorpakkoon, tierä sit mitä sieltäkin löytyy, vaiks kultaa tai kissankultaa, kumpaas haluut? :)tietty jos valita saa;))) Kulta, kullempi, kullein...;)
- tipuliinukka
Heh. Onnea sulle.
Eikös tämä kyseinen heppu ollut siinä lehvassakin aika paksu kaljamaha? -Yök. x))- Don Juan
erehtynyt henkilöstä.
Minä olen kuin ulkonäötäni kuin Ville Valo. Tatutointejakin on enemmän kuin tuolla ikivanhalla Rudolfilla. Hänellä on rommi-maha. Hän se siellä Karibian saarilla istuu bambutuolissaan syömässä porsasta niin että rasva tihkuu suupielistä ja roikkuvien rintalihastensa muutama karva kihartuu.
Hän se on joka ryösti kaiken kullan maailmasta. Hän se on minkä vuoksi minä olen vain köyhä tanssija.
Saanko pyörittää Sinua tänä iltana. Don Juan kirjoitti:
erehtynyt henkilöstä.
Minä olen kuin ulkonäötäni kuin Ville Valo. Tatutointejakin on enemmän kuin tuolla ikivanhalla Rudolfilla. Hänellä on rommi-maha. Hän se siellä Karibian saarilla istuu bambutuolissaan syömässä porsasta niin että rasva tihkuu suupielistä ja roikkuvien rintalihastensa muutama karva kihartuu.
Hän se on joka ryösti kaiken kullan maailmasta. Hän se on minkä vuoksi minä olen vain köyhä tanssija.
Saanko pyörittää Sinua tänä iltana.Jos kerran oot kuin Ville Valo, pyörität yksinoikeudella mua...;)
a-v kirjoitti:
Jos kerran oot kuin Ville Valo, pyörität yksinoikeudella mua...;)
Milloin sinäkin opit.. jakamisen!
Anna iloa niin saat sitä kaksinverroin takasin!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Milloin sinäkin opit.. jakamisen!
Anna iloa niin saat sitä kaksinverroin takasin!Koska sä opit, että kun jakaa, ei saa kertoo...
a-v kirjoitti:
Koska sä opit, että kun jakaa, ei saa kertoo...
Laulaisin sinulle yhden Mamban kappaleen, muutama sananen kumminkin...
*Pieni lemmenhetki meille sallitaan... kukaan ei koskaa tietää saa..*
Minä sun kas mihkään ala, häpeä NAINEN! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Laulaisin sinulle yhden Mamban kappaleen, muutama sananen kumminkin...
*Pieni lemmenhetki meille sallitaan... kukaan ei koskaa tietää saa..*
Minä sun kas mihkään ala, häpeä NAINEN! :)määkään ny SUN kans!
Sensijaan mietin, alkaisinko saunan polttoon... kun ne tanssittajatkin näköjään pakitti...?a-v kirjoitti:
määkään ny SUN kans!
Sensijaan mietin, alkaisinko saunan polttoon... kun ne tanssittajatkin näköjään pakitti...?Viittikkään sanoo, kumpaas muuten päädyit?
Doniin vai Rudolfiin?
Mä voisin ottaa alkupalaks molemmat, mutta jälkiruuaks haluan tuon Jussin, nauttisinkin antaumuksella ja pitkään!
Pst. Voi a-v... kunhan tätä ei lukis kukaan muu kuin sä! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Viittikkään sanoo, kumpaas muuten päädyit?
Doniin vai Rudolfiin?
Mä voisin ottaa alkupalaks molemmat, mutta jälkiruuaks haluan tuon Jussin, nauttisinkin antaumuksella ja pitkään!
Pst. Voi a-v... kunhan tätä ei lukis kukaan muu kuin sä! :)lue!!! Viittaisin siihen, mitä sanoin jakamisesta ja kertomisesta...
Mä valitsen Ville Valon!Silipa-Tuuli kirjoitti:
Viittikkään sanoo, kumpaas muuten päädyit?
Doniin vai Rudolfiin?
Pst. Voi a-v... kunhan tätä ei lukis kukaan muu kuin sä! :)jälkiruuaks...niinno se onkin parasta..makosempaa...
jussi383 kirjoitti:
jälkiruuaks...niinno se onkin parasta..makosempaa...
Tarkoitin, varsinkin kun tiiät että mä pikaruokalassa hotkasen nopeet, jälkiruuastahan mä...tykkään! :)
a-v kirjoitti:
lue!!! Viittaisin siihen, mitä sanoin jakamisesta ja kertomisesta...
Mä valitsen Ville Valon!Miesmakusi, se nyt niin huono toi Ville Valo, kait!
Minulla niin helekkarin huono matikkapää, siks mä en jaa... mut kerron aina! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Miesmakusi, se nyt niin huono toi Ville Valo, kait!
Minulla niin helekkarin huono matikkapää, siks mä en jaa... mut kerron aina! :)mä teen just toisinpäin;)))
Olen taas... peräpystyssä täällä!
Ei ole koirankarvoihin katsominen, kun sulle vastailen!
Auta nyt, sattuu...jussi383 kirjoitti:
sää..hyvät näkymät...mää puhallan....
Jo muistaa, minun peräni meinaan! :)
Tuus nyt ja halaa niin kuin vain sinä osaat!
*Auts, ei ny noin kovaa*Silipa-Tuuli kirjoitti:
Jo muistaa, minun peräni meinaan! :)
Tuus nyt ja halaa niin kuin vain sinä osaat!
*Auts, ei ny noin kovaa*rutistanu..niin pitäs muistaa,silti vaan ilo kattella:)))
jussi383 kirjoitti:
rutistanu..niin pitäs muistaa,silti vaan ilo kattella:)))
Ajat minut tuohon tilanteeseen että olen peräpystyssä!
Kahtelehan nyt, olenkin aina tykännyt näyttää... Sinulle! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ajat minut tuohon tilanteeseen että olen peräpystyssä!
Kahtelehan nyt, olenkin aina tykännyt näyttää... Sinulle! :)hmmm..olen imarreltu...katotaan,katotaan....
jussi383 kirjoitti:
hmmm..olen imarreltu...katotaan,katotaan....
Ens vuoteen vai, jaksa enään... mun on nälkä!
Mustamakkaraa ja vattusuklaata, kyllä mä taas sen voimalla jaksan peukalo pystyssä liftata sun kyytis!
Älä aja ohi, ethän? :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Ens vuoteen vai, jaksa enään... mun on nälkä!
Mustamakkaraa ja vattusuklaata, kyllä mä taas sen voimalla jaksan peukalo pystyssä liftata sun kyytis!
Älä aja ohi, ethän? :)katsotaan...tarkotin sitä,perääs..me syömää,niitä sokerimunkkeja nakeilla..ois täälä kiinalaista kanaa viä..kelpaako...
jussi383 kirjoitti:
katsotaan...tarkotin sitä,perääs..me syömää,niitä sokerimunkkeja nakeilla..ois täälä kiinalaista kanaa viä..kelpaako...
Mulle tarjoot, niin... kiiti ei, mä vaan kotimaista!
Muista kattoon se päivämäärä, viittis sua oksentelevana... viereeni ottaa! :)Silipa-Tuuli kirjoitti:
Mulle tarjoot, niin... kiiti ei, mä vaan kotimaista!
Muista kattoon se päivämäärä, viittis sua oksentelevana... viereeni ottaa! :)eks ny muista..mää yleensä oksentele,tottunu pasiliskoihin ja ne muhun...
jussi383 kirjoitti:
eks ny muista..mää yleensä oksentele,tottunu pasiliskoihin ja ne muhun...
Että olisit jo sieltä peremmältä kourinut, mut ethän sä vielä ole ennättänyt! :)
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Että olisit jo sieltä peremmältä kourinut, mut ethän sä vielä ole ennättänyt! :)
kourinut kaikki,javieny ...hehe no,joku o viä kourimatta...
- Kylli.Kyllä
pitää todeta ihan oman itseni takia että noita ruususuita on kuunareillaan ja rasvatukkineneen.
Mutta täti Paula.Kyllä lauleskelee ulkomuistista jotain teille tytöt.
*Aikuinen nainen mä ooooooon
en enää usko maaaiiilmaaan tuuliiin*
Höps tarkalleen ottaen toi oli huono. Tää on parempi:
*Tummat silmät ruskea sukka koskaan muuta tarvitse en. Lämpöinen on kuteensa nukka jalkani palele eeeiiiii*Silipatuuli heleällä äänellään...
Elämäni niin tyhjäksi luulin ja
sitten hän jo saapuikin
Kun hänen äänensä kuulin
se tuntui niin kuin lentäisin.
Miten niin kaivata voikaan
vain miestä yhtä ainoaa
Ja sisälläin kuinka soikaan
niin laulun sydämein hän saa (hän saa, hän saa)
Pst. oikeesti tykkään sanoista, viittinyt vääntää hyvää biisiä! :)- Kylli.Kyllä
Silipa-Tuuli kirjoitti:
Silipatuuli heleällä äänellään...
Elämäni niin tyhjäksi luulin ja
sitten hän jo saapuikin
Kun hänen äänensä kuulin
se tuntui niin kuin lentäisin.
Miten niin kaivata voikaan
vain miestä yhtä ainoaa
Ja sisälläin kuinka soikaan
niin laulun sydämein hän saa (hän saa, hän saa)
Pst. oikeesti tykkään sanoista, viittinyt vääntää hyvää biisiä! :)ovat aivan ihana ja kun malttaa odottaa ne toteutuvat.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Dannysta tulee isä 83-vuotiaana
Huh huh sentään sellaista naista, joka laitattaa itsensä paksuksi ikälopulle papalle ! Ajatellaanko lapsen oikeuksia oll1636302Seida Sohrabi: Suomi ei ole rasistinen maa
Seidalta taas täyttä asiaa. Miksi punavihreät naiset eivät pysty samaan - no se ideologia estää. "Meillä on valitettava2173953Ketkä haukkuu suomalaisten ÄO:tä?
Siinä on kaksi vaihtoehtoa, joko siis rutiköyhä vajaaälyinen vasuri tai venäläinen. Kyllähän täällä käy suomenvenäläisi623307Henkirikos kiuruvedellä
Poliisi tutkii maaliskuussa tapahtunutta 50 luvulla syntyneen kuolemaa henkirikoksena. Missä päin tälläinen sattunut732507Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi42130Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs42035100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es01820Gallup: Mitä teillä syödään pääsiäisenä, onko juhlaruokaa vai meneekö arkiruoilla?
Monessa perheessä pääsiäisenä pöytään pistetään vähän parempaa herkkua. Pääruokaan panostetaan ja lisäksi leivotaan vaik421398Kunnanjohtaja haista sinä
Kyvytön johtamaan kuntaa! Täysin kyvytön. Toivottavasti Hattula saa sinut vaivoikseen. Epäpätevä, ammattitaidoton, yhtei341352Loimaan k-citymarketilla puukotus
Jonka on puukotettu Loimaan citymarketilla tänään iltapäivällä noin klo 14. Kuulin kun ambulanssi huusi kaupungilla kun431300