SUPERNATURAL

iik....

No ei vaan IIIIIIK!!!! Ok asiaan: toinen tuotantokausi etenee hyvällä mallilla, mutta voi hirvitys kun iski PELKO! Tuleeko sarjasta 3. tuotantokausi?

13

4596

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heebo

      Sen verran, kuin itse selville olen saanut, niin sarjaan olisi tehty vain kaksi tuotantokautta. Ikävä kyllä. Eikä toinen tuotantokausikaan sisällä kuin 10 jaksoa. Loppu häämöttää siis lähellä.

      • iik....

        Ei voi olla totta, 10 jaksoa!? voi ankka ei saaplari!


      • Winsesteri

        Mitä sä heebo täällä peeloilet?

        Supernaturalin 2. tuotantokautta on tullut jenkeissä ulos jo 14 jaksoa, ja lisää on luvassa. Sarja on kerännyt viimeaikoina paljon katsojia ja spekulointi 3. ja 4. tuotantokaudesta käy kuumana. Vahvistusta 3. kaudelle ei kait ole vielä tullut.


      • Winsesteri

      • -"-
        Winsesteri kirjoitti:

        Mitä sä heebo täällä peeloilet?

        Supernaturalin 2. tuotantokautta on tullut jenkeissä ulos jo 14 jaksoa, ja lisää on luvassa. Sarja on kerännyt viimeaikoina paljon katsojia ja spekulointi 3. ja 4. tuotantokaudesta käy kuumana. Vahvistusta 3. kaudelle ei kait ole vielä tullut.

        Täh? Jenkeissä JO 14 jaksoo/2. tuotantokausi?! :o EPÄREILUU! Tänne myös heti KAIKKI SUPERNATURALIN jaksot!


    • supernaturalin superhyberfani

      Moiks! :) Tottakai Supernaturalista tulee 3. tuotantokausi!!! XD Ei oo varmaa tietoo mut luulisin näin...

      • säikähtyny

        Nää on hyvii uutisii kiitos teitte minu tosi onnelliseks! En voi uskoa että voi olla näin jäätävän hyvä sarja olemassa! Maanantai on nykyään paras päivä viikosta!


    • Dean

      moiii kaikki mulla onjo ekan tuotantokausi supernaturalista mut onko jo toinen tuotantokausi tullu meinaan mä rakastan supernaturalia katon sen joka päivä se dean on niin ihana ja kuumaa hottia ja silleen mut on samikin ihan hyvän näköinen mut se on niin tyly mut vastakaa mulle onko jo toinen tuotantokausi kaupassa tai jossain mä meinaan ostan sen ihaaan heti heh heh hee terkkuja deanille ja pusuja ja toki samillekkin

    • jooooooo

      moi rakastan supermnaturalia

    • jassikka

      moi supernaturalin fanit

      • ok-

        Tää ei nyt liity asiaan "supernaturalin jaksot" mutta onko joku käynyt täällä sivuilla? http://supernatural.warnerbros.com/ mitä siellä pitää tehdä? Meinaan pakko siellä jotain on saada tehdä kun siellä kysytään kaikkee salasanoja ja muita!?


      • Sammy!! It's Sam.... <3
        ok- kirjoitti:

        Tää ei nyt liity asiaan "supernaturalin jaksot" mutta onko joku käynyt täällä sivuilla? http://supernatural.warnerbros.com/ mitä siellä pitää tehdä? Meinaan pakko siellä jotain on saada tehdä kun siellä kysytään kaikkee salasanoja ja muita!?

        2. kauden jaksot
        Kirjoittanut: Winsesteri 25.2.2007 klo 20.20

        Löytyy linkin takaa

        http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_listi ngs.html?season=2&tag=nav_bar;2

        _______________________________________



        Ja ihan ilmaisia, vai?


      • datizz
        Sammy!! It's Sam.... <3 kirjoitti:

        2. kauden jaksot
        Kirjoittanut: Winsesteri 25.2.2007 klo 20.20

        Löytyy linkin takaa

        http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_listi ngs.html?season=2&tag=nav_bar;2

        _______________________________________



        Ja ihan ilmaisia, vai?

        lol :P kannattais varettaa ne 3 tuotantokauden jaksot ni ei vituttais nii paljoo :P voin sanoo et 3 tuotantokausi loppuu nii vammaseen kohtaa ja 4. kautta ei oo viel tullu markkinoille :SS ja se 4 kausi tulee sit varmaa vuona 2999 et odottamisen iloa =)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1485
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      156
      1159
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1050
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      917
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      82
      860
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      65
      773
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      757
    8. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      733
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      728
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      702
    Aihe