SUPERNATURAL

iik....

No ei vaan IIIIIIK!!!! Ok asiaan: toinen tuotantokausi etenee hyvällä mallilla, mutta voi hirvitys kun iski PELKO! Tuleeko sarjasta 3. tuotantokausi?

13

4624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heebo

Sen verran, kuin itse selville olen saanut, niin sarjaan olisi tehty vain kaksi tuotantokautta. Ikävä kyllä. Eikä toinen tuotantokausikaan sisällä kuin 10 jaksoa. Loppu häämöttää siis lähellä.

• iik....

Ei voi olla totta, 10 jaksoa!? voi ankka ei saaplari!

• Winsesteri

Mitä sä heebo täällä peeloilet?

Supernaturalin 2. tuotantokautta on tullut jenkeissä ulos jo 14 jaksoa, ja lisää on luvassa. Sarja on kerännyt viimeaikoina paljon katsojia ja spekulointi 3. ja 4. tuotantokaudesta käy kuumana. Vahvistusta 3. kaudelle ei kait ole vielä tullut.

• Winsesteri

• -"-
        Winsesteri kirjoitti:

Mitä sä heebo täällä peeloilet?

Supernaturalin 2. tuotantokautta on tullut jenkeissä ulos jo 14 jaksoa, ja lisää on luvassa. Sarja on kerännyt viimeaikoina paljon katsojia ja spekulointi 3. ja 4. tuotantokaudesta käy kuumana. Vahvistusta 3. kaudelle ei kait ole vielä tullut.

Täh? Jenkeissä JO 14 jaksoo/2. tuotantokausi?! :o EPÄREILUU! Tänne myös heti KAIKKI SUPERNATURALIN jaksot!

• supernaturalin superhyberfani

Moiks! :) Tottakai Supernaturalista tulee 3. tuotantokausi!!! XD Ei oo varmaa tietoo mut luulisin näin...

• säikähtyny

Nää on hyvii uutisii kiitos teitte minu tosi onnelliseks! En voi uskoa että voi olla näin jäätävän hyvä sarja olemassa! Maanantai on nykyään paras päivä viikosta!

• Dean

moiii kaikki mulla onjo ekan tuotantokausi supernaturalista mut onko jo toinen tuotantokausi tullu meinaan mä rakastan supernaturalia katon sen joka päivä se dean on niin ihana ja kuumaa hottia ja silleen mut on samikin ihan hyvän näköinen mut se on niin tyly mut vastakaa mulle onko jo toinen tuotantokausi kaupassa tai jossain mä meinaan ostan sen ihaaan heti heh heh hee terkkuja deanille ja pusuja ja toki samillekkin

• jooooooo

moi rakastan supermnaturalia

• jassikka

moi supernaturalin fanit

• ok-

Tää ei nyt liity asiaan "supernaturalin jaksot" mutta onko joku käynyt täällä sivuilla? http://supernatural.warnerbros.com/ mitä siellä pitää tehdä? Meinaan pakko siellä jotain on saada tehdä kun siellä kysytään kaikkee salasanoja ja muita!?

• Sammy!! It's Sam.... <3
        ok- kirjoitti:

Tää ei nyt liity asiaan "supernaturalin jaksot" mutta onko joku käynyt täällä sivuilla? http://supernatural.warnerbros.com/ mitä siellä pitää tehdä? Meinaan pakko siellä jotain on saada tehdä kun siellä kysytään kaikkee salasanoja ja muita!?

2. kauden jaksot
        Kirjoittanut: Winsesteri 25.2.2007 klo 20.20

Löytyy linkin takaa

http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_listi ngs.html?season=2&tag=nav_bar;2

Ja ihan ilmaisia, vai?

• datizz
        Sammy!! It's Sam.... <3 kirjoitti:

2. kauden jaksot
        Kirjoittanut: Winsesteri 25.2.2007 klo 20.20

Löytyy linkin takaa

http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_listi ngs.html?season=2&tag=nav_bar;2

Ja ihan ilmaisia, vai?

lol :P kannattais varettaa ne 3 tuotantokauden jaksot ni ei vituttais nii paljoo :P voin sanoo et 3 tuotantokausi loppuu nii vammaseen kohtaa ja 4. kautta ei oo viel tullu markkinoille :SS ja se 4 kausi tulee sit varmaa vuona 2999 et odottamisen iloa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      16
      2346
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1261
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      897
    4. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      821
    5. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      134
      816
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      797
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      766
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      725
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      161
      709
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      673
    Aihe