SUPERNATURAL

iik....

No ei vaan IIIIIIK!!!! Ok asiaan: toinen tuotantokausi etenee hyvällä mallilla, mutta voi hirvitys kun iski PELKO! Tuleeko sarjasta 3. tuotantokausi?

13

4613

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heebo

Sen verran, kuin itse selville olen saanut, niin sarjaan olisi tehty vain kaksi tuotantokautta. Ikävä kyllä. Eikä toinen tuotantokausikaan sisällä kuin 10 jaksoa. Loppu häämöttää siis lähellä.

• iik....

Ei voi olla totta, 10 jaksoa!? voi ankka ei saaplari!

• Winsesteri

Mitä sä heebo täällä peeloilet?

Supernaturalin 2. tuotantokautta on tullut jenkeissä ulos jo 14 jaksoa, ja lisää on luvassa. Sarja on kerännyt viimeaikoina paljon katsojia ja spekulointi 3. ja 4. tuotantokaudesta käy kuumana. Vahvistusta 3. kaudelle ei kait ole vielä tullut.

• Winsesteri

• -"-
        Winsesteri kirjoitti:

Mitä sä heebo täällä peeloilet?

Supernaturalin 2. tuotantokautta on tullut jenkeissä ulos jo 14 jaksoa, ja lisää on luvassa. Sarja on kerännyt viimeaikoina paljon katsojia ja spekulointi 3. ja 4. tuotantokaudesta käy kuumana. Vahvistusta 3. kaudelle ei kait ole vielä tullut.

Täh? Jenkeissä JO 14 jaksoo/2. tuotantokausi?! :o EPÄREILUU! Tänne myös heti KAIKKI SUPERNATURALIN jaksot!

• supernaturalin superhyberfani

Moiks! :) Tottakai Supernaturalista tulee 3. tuotantokausi!!! XD Ei oo varmaa tietoo mut luulisin näin...

• säikähtyny

Nää on hyvii uutisii kiitos teitte minu tosi onnelliseks! En voi uskoa että voi olla näin jäätävän hyvä sarja olemassa! Maanantai on nykyään paras päivä viikosta!

• Dean

moiii kaikki mulla onjo ekan tuotantokausi supernaturalista mut onko jo toinen tuotantokausi tullu meinaan mä rakastan supernaturalia katon sen joka päivä se dean on niin ihana ja kuumaa hottia ja silleen mut on samikin ihan hyvän näköinen mut se on niin tyly mut vastakaa mulle onko jo toinen tuotantokausi kaupassa tai jossain mä meinaan ostan sen ihaaan heti heh heh hee terkkuja deanille ja pusuja ja toki samillekkin

• jooooooo

moi rakastan supermnaturalia

• jassikka

moi supernaturalin fanit

• ok-

Tää ei nyt liity asiaan "supernaturalin jaksot" mutta onko joku käynyt täällä sivuilla? http://supernatural.warnerbros.com/ mitä siellä pitää tehdä? Meinaan pakko siellä jotain on saada tehdä kun siellä kysytään kaikkee salasanoja ja muita!?

• Sammy!! It's Sam.... <3
        ok- kirjoitti:

Tää ei nyt liity asiaan "supernaturalin jaksot" mutta onko joku käynyt täällä sivuilla? http://supernatural.warnerbros.com/ mitä siellä pitää tehdä? Meinaan pakko siellä jotain on saada tehdä kun siellä kysytään kaikkee salasanoja ja muita!?

2. kauden jaksot
        Kirjoittanut: Winsesteri 25.2.2007 klo 20.20

Löytyy linkin takaa

http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_listi ngs.html?season=2&tag=nav_bar;2

Ja ihan ilmaisia, vai?

• datizz
        Sammy!! It's Sam.... <3 kirjoitti:

2. kauden jaksot
        Kirjoittanut: Winsesteri 25.2.2007 klo 20.20

Löytyy linkin takaa

http://www.tv.com/supernatural/show/30144/episode_listi ngs.html?season=2&tag=nav_bar;2

Ja ihan ilmaisia, vai?

lol :P kannattais varettaa ne 3 tuotantokauden jaksot ni ei vituttais nii paljoo :P voin sanoo et 3 tuotantokausi loppuu nii vammaseen kohtaa ja 4. kautta ei oo viel tullu markkinoille :SS ja se 4 kausi tulee sit varmaa vuona 2999 et odottamisen iloa =)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      27
      3165
    2. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      43
      3050
    3. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2906
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      443
      2597
    5. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      162
      1907
    6. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1848
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      25
      1445
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      5
      1251
    9. Romillt veressä

Miten pystyy ajamaan 4 romillen humalassa
      Suomussalmi
      32
      1230
    10. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      75
      1154
    Aihe