kertokaas

kuljetusliikkeitä

jotka tuovat autoja euroopasta, auto ostettu, odottaa vain noutoa.

20

5907

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • annan

      tarjouksen 045-6767407

      • Kiitos!

        asia ehkä selvä, mutta jos kusee nii soitan maanantaina.


    • autosi
      • on..

        että tuojan pitää olla firma, yksityisillä tuskin on vakuutuksia jos jotain sattuu, enkä luota tuntemattomiin ;), lisäksi tätä autoa ei voi tuoda ajamalla, kaikki kilvet poistettu eikä ole hommattu vientikilpiä.


      • mitään
        on.. kirjoitti:

        että tuojan pitää olla firma, yksityisillä tuskin on vakuutuksia jos jotain sattuu, enkä luota tuntemattomiin ;), lisäksi tätä autoa ei voi tuoda ajamalla, kaikki kilvet poistettu eikä ole hommattu vientikilpiä.

        estettä tuoda auto esim. ajamalla.

        Kaskon saa puhelinsoitolla, myös vain matkan ajaksi, ja kilvet ensimmäisenä arkipäivänä Saksasta.


      • ehtoja????
        on.. kirjoitti:

        että tuojan pitää olla firma, yksityisillä tuskin on vakuutuksia jos jotain sattuu, enkä luota tuntemattomiin ;), lisäksi tätä autoa ei voi tuoda ajamalla, kaikki kilvet poistettu eikä ole hommattu vientikilpiä.

        Ajattelet siis löytäväsi täältä luotettavan tuojan/firman?

        Oikea asiakas olisi heti avauksessa kertonut mistä on kysymys, vaikkapa jotenkin näin:

        Autoni on ...... kaupungissa Saksassa, osoitteessa..... ja avaimet voi noutaa yhteyshenkilöltä.........

        Kuljetus pitäisi suoritaa ..... välisenä aikana.

        Ajamalla tuominen ei tule kyseeseen. Vaadin, että yhtiöllä on vastuuvakuutus.
        Määräasema Suomessa on.......

        Tarjouksia osoitteeseen........., kiitos.

        Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.


      • ole.
        mitään kirjoitti:

        estettä tuoda auto esim. ajamalla.

        Kaskon saa puhelinsoitolla, myös vain matkan ajaksi, ja kilvet ensimmäisenä arkipäivänä Saksasta.

        saksassa.


      • joo o
        ehtoja???? kirjoitti:

        Ajattelet siis löytäväsi täältä luotettavan tuojan/firman?

        Oikea asiakas olisi heti avauksessa kertonut mistä on kysymys, vaikkapa jotenkin näin:

        Autoni on ...... kaupungissa Saksassa, osoitteessa..... ja avaimet voi noutaa yhteyshenkilöltä.........

        Kuljetus pitäisi suoritaa ..... välisenä aikana.

        Ajamalla tuominen ei tule kyseeseen. Vaadin, että yhtiöllä on vastuuvakuutus.
        Määräasema Suomessa on.......

        Tarjouksia osoitteeseen........., kiitos.

        Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.

        ensinnäkään ei ole saksassa, kaskoa ei saa kun on yli 15 vuotta vanha. Kuljetus olisi pitänyt suorittaa jo, mutta kaikki yrittäjät eivät ole luotettavia, lupauksista huolimatta, pyysinkö tarjouksia? En vaan kuljetusliikkeitä jotka noita kuljettaa. Pari tiedänkii joista ainakin toinen lupailee olemattomia.


      • minulla
        ehtoja???? kirjoitti:

        Ajattelet siis löytäväsi täältä luotettavan tuojan/firman?

        Oikea asiakas olisi heti avauksessa kertonut mistä on kysymys, vaikkapa jotenkin näin:

        Autoni on ...... kaupungissa Saksassa, osoitteessa..... ja avaimet voi noutaa yhteyshenkilöltä.........

        Kuljetus pitäisi suoritaa ..... välisenä aikana.

        Ajamalla tuominen ei tule kyseeseen. Vaadin, että yhtiöllä on vastuuvakuutus.
        Määräasema Suomessa on.......

        Tarjouksia osoitteeseen........., kiitos.

        Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.

        on tapana tarjouspyynnot hoitaa hieman eri tavalla kuin jonkun foorumin palstalla ;D


      • kysymyksessäni
        ehtoja???? kirjoitti:

        Ajattelet siis löytäväsi täältä luotettavan tuojan/firman?

        Oikea asiakas olisi heti avauksessa kertonut mistä on kysymys, vaikkapa jotenkin näin:

        Autoni on ...... kaupungissa Saksassa, osoitteessa..... ja avaimet voi noutaa yhteyshenkilöltä.........

        Kuljetus pitäisi suoritaa ..... välisenä aikana.

        Ajamalla tuominen ei tule kyseeseen. Vaadin, että yhtiöllä on vastuuvakuutus.
        Määräasema Suomessa on.......

        Tarjouksia osoitteeseen........., kiitos.

        Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.

        ei ollut mitään ihmeellistä, vastauksissa kyllä. Oletin saavani vastauksia tyyliin: xxxxxkuljetus...kuljetusöööö....jne.


      • kun,
        kysymyksessäni kirjoitti:

        ei ollut mitään ihmeellistä, vastauksissa kyllä. Oletin saavani vastauksia tyyliin: xxxxxkuljetus...kuljetusöööö....jne.

        ei ole tietoa niin suomalainenhan ei osaa olla hiljaa, vaan rupee naljailee ;)


      • joo o kirjoitti:

        ensinnäkään ei ole saksassa, kaskoa ei saa kun on yli 15 vuotta vanha. Kuljetus olisi pitänyt suorittaa jo, mutta kaikki yrittäjät eivät ole luotettavia, lupauksista huolimatta, pyysinkö tarjouksia? En vaan kuljetusliikkeitä jotka noita kuljettaa. Pari tiedänkii joista ainakin toinen lupailee olemattomia.

        ehdokas, kun kerran et itse hoksannut?

        TNT, DHL, UPS, mitä vielä kaipaat, eikö nää ole luotettavia, jotka sunkin ikivanhan romus vois rahdata? Ei kait ton ikäinen vielä museoiässä ole?

        Sanoit, että ei saa kaskoa? Kyllä saa, jos on asiat kunnossa ja oikea yhtiö.

        Etkö todella osaa itse "googlettaa" rahtareita?

        Nuo mainitsemani rahtifirmat tuovat rakkineesi mistä maailmakolkasta hyvänsä. Herra on hyvä! Vai etko ole?


      • väärässä
        mieppu kirjoitti:

        ehdokas, kun kerran et itse hoksannut?

        TNT, DHL, UPS, mitä vielä kaipaat, eikö nää ole luotettavia, jotka sunkin ikivanhan romus vois rahdata? Ei kait ton ikäinen vielä museoiässä ole?

        Sanoit, että ei saa kaskoa? Kyllä saa, jos on asiat kunnossa ja oikea yhtiö.

        Etkö todella osaa itse "googlettaa" rahtareita?

        Nuo mainitsemani rahtifirmat tuovat rakkineesi mistä maailmakolkasta hyvänsä. Herra on hyvä! Vai etko ole?

        tnt ja ups eivät ainakaan tuo ;)


      • huonosti
        mieppu kirjoitti:

        ehdokas, kun kerran et itse hoksannut?

        TNT, DHL, UPS, mitä vielä kaipaat, eikö nää ole luotettavia, jotka sunkin ikivanhan romus vois rahdata? Ei kait ton ikäinen vielä museoiässä ole?

        Sanoit, että ei saa kaskoa? Kyllä saa, jos on asiat kunnossa ja oikea yhtiö.

        Etkö todella osaa itse "googlettaa" rahtareita?

        Nuo mainitsemani rahtifirmat tuovat rakkineesi mistä maailmakolkasta hyvänsä. Herra on hyvä! Vai etko ole?

        sujua miepun bisnekset? Ei romut mene kaupaksi ja kun lääkityskään ei ole kohdallaan niin katkeraksihan se vetää.
        Mutta, sitten asiaan, pohjolassa kaskon saanti vaati että autoa piti käydä näyttämässä vakuutustarkastajalle, yhtiöden käytännössä voi olla eroja, mutta näin pohjolassa.


    • kuljetusliikkeitä

      SE Mäkinen, Vantaa
      Nurminen Autologistiikka, Turku
      Kuljetusliike Seppälä, Alajärvi
      Hämäläinen Tapio, L:ranta
      Hansa Huolinta, Ulvila
      Galaxy Trans, Tampere
      Automesta, Lahti

      tossa noita muutamia.

    • KalleR

      En ainakaan käyttäisi galaxy trans omistaja otaa mielellään käteistä eikä kuiti saa.
      Eikä auto ollut siinä kunnossa kuin piti.

      • Anonyymi

        Mikä auto ja nyt faktoja!


    • tyytyväinen

      VEs-Vil ou toi meidän Transitin

    • Pori

      Syväkuru ?

    • Anonyymi

      Gurbaz ajaa halvimmalla 0% alv

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1493
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      122
      1266
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1053
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      881
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      732
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      59
      672
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe