jotka tuovat autoja euroopasta, auto ostettu, odottaa vain noutoa.
kertokaas
20
4336
Vastaukset
- annan
tarjouksen 045-6767407
- Kiitos!
asia ehkä selvä, mutta jos kusee nii soitan maanantaina.
- autosi
seraavasti: meilaa tiedot, [email protected], niin voimme sopia yksityiskohdista.
- on..
että tuojan pitää olla firma, yksityisillä tuskin on vakuutuksia jos jotain sattuu, enkä luota tuntemattomiin ;), lisäksi tätä autoa ei voi tuoda ajamalla, kaikki kilvet poistettu eikä ole hommattu vientikilpiä.
- mitään
on.. kirjoitti:
että tuojan pitää olla firma, yksityisillä tuskin on vakuutuksia jos jotain sattuu, enkä luota tuntemattomiin ;), lisäksi tätä autoa ei voi tuoda ajamalla, kaikki kilvet poistettu eikä ole hommattu vientikilpiä.
estettä tuoda auto esim. ajamalla.
Kaskon saa puhelinsoitolla, myös vain matkan ajaksi, ja kilvet ensimmäisenä arkipäivänä Saksasta. - ehtoja????
on.. kirjoitti:
Ajattelet siis löytäväsi täältä luotettavan tuojan/firman?
Oikea asiakas olisi heti avauksessa kertonut mistä on kysymys, vaikkapa jotenkin näin:
Autoni on ...... kaupungissa Saksassa, osoitteessa..... ja avaimet voi noutaa yhteyshenkilöltä.........
Kuljetus pitäisi suoritaa ..... välisenä aikana.
Ajamalla tuominen ei tule kyseeseen. Vaadin, että yhtiöllä on vastuuvakuutus.
Määräasema Suomessa on.......
Tarjouksia osoitteeseen........., kiitos.
Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole. - ole.
mitään kirjoitti:
estettä tuoda auto esim. ajamalla.
Kaskon saa puhelinsoitolla, myös vain matkan ajaksi, ja kilvet ensimmäisenä arkipäivänä Saksasta.saksassa.
- joo o
ehtoja???? kirjoitti:
Oikea asiakas olisi heti avauksessa kertonut mistä on kysymys, vaikkapa jotenkin näin:
Autoni on ...... kaupungissa Saksassa, osoitteessa..... ja avaimet voi noutaa yhteyshenkilöltä.........
Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.ensinnäkään ei ole saksassa, kaskoa ei saa kun on yli 15 vuotta vanha. Kuljetus olisi pitänyt suorittaa jo, mutta kaikki yrittäjät eivät ole luotettavia, lupauksista huolimatta, pyysinkö tarjouksia? En vaan kuljetusliikkeitä jotka noita kuljettaa. Pari tiedänkii joista ainakin toinen lupailee olemattomia.
- minulla
ehtoja???? kirjoitti:
Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.on tapana tarjouspyynnot hoitaa hieman eri tavalla kuin jonkun foorumin palstalla ;D
- kysymyksessäni
ehtoja???? kirjoitti:
Mutta eihän sulla mitään tuotavaa ole.ei ollut mitään ihmeellistä, vastauksissa kyllä. Oletin saavani vastauksia tyyliin: xxxxxkuljetus...kuljetusöööö....jne.
- kun,
kysymyksessäni kirjoitti:
ei ollut mitään ihmeellistä, vastauksissa kyllä. Oletin saavani vastauksia tyyliin: xxxxxkuljetus...kuljetusöööö....jne.
ei ole tietoa niin suomalainenhan ei osaa olla hiljaa, vaan rupee naljailee ;)
joo o kirjoitti:
ensinnäkään ei ole saksassa, kaskoa ei saa kun on yli 15 vuotta vanha. Kuljetus olisi pitänyt suorittaa jo, mutta kaikki yrittäjät eivät ole luotettavia, lupauksista huolimatta, pyysinkö tarjouksia? En vaan kuljetusliikkeitä jotka noita kuljettaa. Pari tiedänkii joista ainakin toinen lupailee olemattomia.
ehdokas, kun kerran et itse hoksannut?
TNT, DHL, UPS, mitä vielä kaipaat, eikö nää ole luotettavia, jotka sunkin ikivanhan romus vois rahdata? Ei kait ton ikäinen vielä museoiässä ole?
Sanoit, että ei saa kaskoa? Kyllä saa, jos on asiat kunnossa ja oikea yhtiö.
Etkö todella osaa itse "googlettaa" rahtareita?
Nuo mainitsemani rahtifirmat tuovat rakkineesi mistä maailmakolkasta hyvänsä. Herra on hyvä! Vai etko ole?- väärässä
mieppu kirjoitti:
TNT, DHL, UPS, mitä vielä kaipaat, eikö nää ole luotettavia, jotka sunkin ikivanhan romus vois rahdata? Ei kait ton ikäinen vielä museoiässä ole?
Nuo mainitsemani rahtifirmat tuovat rakkineesi mistä maailmakolkasta hyvänsä. Herra on hyvä! Vai etko ole?tnt ja ups eivät ainakaan tuo ;)
- huonosti
mieppu kirjoitti:
Nuo mainitsemani rahtifirmat tuovat rakkineesi mistä maailmakolkasta hyvänsä. Herra on hyvä! Vai etko ole?sujua miepun bisnekset? Ei romut mene kaupaksi ja kun lääkityskään ei ole kohdallaan niin katkeraksihan se vetää.
Mutta, sitten asiaan, pohjolassa kaskon saanti vaati että autoa piti käydä näyttämässä vakuutustarkastajalle, yhtiöden käytännössä voi olla eroja, mutta näin pohjolassa.
- kuljetusliikkeitä
SE Mäkinen, Vantaa
Nurminen Autologistiikka, Turku
Kuljetusliike Seppälä, Alajärvi
Hämäläinen Tapio, L:ranta
Hansa Huolinta, Ulvila
Galaxy Trans, Tampere
Automesta, Lahti
tossa noita muutamia. - KalleR
En ainakaan käyttäisi galaxy trans omistaja otaa mielellään käteistä eikä kuiti saa.
Eikä auto ollut siinä kunnossa kuin piti.- Anonyymi
Mikä auto ja nyt faktoja!
- tyytyväinen
VEs-Vil ou toi meidän Transitin
- Pori
Syväkuru ?
- Anonyymi
Gurbaz ajaa halvimmalla 0% alv
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882