husuke töölö

onko potilaita

onko hoito ollut hyvää? onko töpöksitty, epäonnistumisisa korjailtu?

12

5467

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

Hyvää oli hoito. Ja yhä jatkuu, kun vuosittain kontrolleissa käymme...

• Rouva 40

Kävin kolme viikkoa sitten husukessa silmäluomien leikkauksessa. Hoito oli ihan ok, mutta mun mielestä toinen silmä on ihan eri näköinen. Leikkauksessa kaksi kirurgia leikkasi silmät yhtä aikaa. Jäi vähän sellainen olo, että oliko toinen vain harjoittelemassa. En tiedä tuleeko näistä ajan myötä samanlaiset. Onko kellään kokemusta, muuttuuko silmien muoto ja koko leikkauksen jälkeen parantumisen myötä ja missä ajassa. Olenko liian hätäinen? Kuinka äkkiä asiasta kannattaa olla yhteydessä sairaalaan mahdollisen korjauksen takia...?

• tunaroitu

Hei!
        Suosittelen olemaan yhteydessä sairaalaan melko pian. Kauhean paljon en usko lopputuloksen muuttuvan.
        Itselleni tehtiin vatsanpeitteiden kiristys puolisen vuotta sitten ja lopputulos on kaamea. Lääkäri ei oikeastaan silloin jo sairaalassa itkiessäni myöntänyt virhettä, vaan kierteli ja kaarteli. Yritti viestittää että olin liian ylipainoinen, odotukseni ruusuiset jne... Lupasi kuitenkin jonkinlaisen korjausleikkauksen kun puoli vuotta toipumista takana. Puoli vuotta olen ollut masentunut ja kärsinyt kun pukeutuminen ja kaikki on ollut vaikeaa. Vatsa on ihan fyysisesti koko ajan oudon tuntuinen koska häpyalue nousee korviin. Ja siis näöstä ei voi edes puhua...
        Kävin yksityislääkärin puheilla ja sain kuulla että minulle on tehty leikkaus vain osittain, eli kirurgi ei ole tiennyt mitä on tekemässä. Kaikki pitäisi tehdä uudelleen.
        Kun sovittu puolivuotiskontrolli koitti, oli paikalla eri lääkäri. Hän oli ilmeisesti täysin samaa mieltä yksityislääkärin kanssa lopputuloksesta, koska lupasi itse leikata vatsani kokonaan uusiksi! Ainoa mikä nyt surettaa on se että neljän lapsen äitinä joudun taas ottamaan kaikki leikkaukseen liittyvät riskit.
        Mutta siis, ole tomera ja VAADI korjausleikkausta jos et ole tyytyväinen. Onnea matkaan!

• harkitseva!
        tunaroitu kirjoitti:

Hei!
        Suosittelen olemaan yhteydessä sairaalaan melko pian. Kauhean paljon en usko lopputuloksen muuttuvan.
        Itselleni tehtiin vatsanpeitteiden kiristys puolisen vuotta sitten ja lopputulos on kaamea. Lääkäri ei oikeastaan silloin jo sairaalassa itkiessäni myöntänyt virhettä, vaan kierteli ja kaarteli. Yritti viestittää että olin liian ylipainoinen, odotukseni ruusuiset jne... Lupasi kuitenkin jonkinlaisen korjausleikkauksen kun puoli vuotta toipumista takana. Puoli vuotta olen ollut masentunut ja kärsinyt kun pukeutuminen ja kaikki on ollut vaikeaa. Vatsa on ihan fyysisesti koko ajan oudon tuntuinen koska häpyalue nousee korviin. Ja siis näöstä ei voi edes puhua...
        Kävin yksityislääkärin puheilla ja sain kuulla että minulle on tehty leikkaus vain osittain, eli kirurgi ei ole tiennyt mitä on tekemässä. Kaikki pitäisi tehdä uudelleen.
        Kun sovittu puolivuotiskontrolli koitti, oli paikalla eri lääkäri. Hän oli ilmeisesti täysin samaa mieltä yksityislääkärin kanssa lopputuloksesta, koska lupasi itse leikata vatsani kokonaan uusiksi! Ainoa mikä nyt surettaa on se että neljän lapsen äitinä joudun taas ottamaan kaikki leikkaukseen liittyvät riskit.
        Mutta siis, ole tomera ja VAADI korjausleikkausta jos et ole tyytyväinen. Onnea matkaan!

Minä saisin ehkä terveydellisistä syistä vatsaleikkaukseni julkiseltakin puolelta. Suunnittelin kuitenkin että säästäisin vielä rahaa ja menisin mieluummin yksityiselle puolelle, joilla on enemmän kokemusta näistä vatsan muotoiluista. Kävin jo alustavassa arvioinnissa ja sovittiin että palataan asiaan kun olen saanut laihdutuksen "loppuun" ja päässyt johonkin vakiopainoon.

• tosi ikävältä
        tunaroitu kirjoitti:

Hei!

Että sellaista "laadukasta" tämä Suomen plastiikkakirurgia.
        Tuolla hieman ylempänä tällä sivulla kun keskusteltiin myös asiasta.
        Ehkä julkisella puolella ei todellakaan välitetä.

Se, mikä tässä on kurjinta ; ne samat lääkärit leikkaavat myös tuolla monessa paikassa yksityisellä .Kannattaa selvittää lääkärin taustat.

Toivon todella, että saatte vatsan ja silmäleikkausjäljet korjattua. Tsemppiä sinne !

• luometar

aika ihme juttu,että kaksi leikkaa minulla kulunut aikaa nyt noin 8 viikkoa ja kyllä on todella hienot ei olisi uskonut,että sieltä luomien alta paljastuisi näin nätit tähtisilmät;)
        ja kyllä minulla kumpkin silmä on saman näköiset vaikka toinen silmä lurpatti enemmän ja siinä oli isompi rasva kertymä
        minut leikattiin yksityisellä klinikalla.
        Kantsisi ottaa yhteyttä kirur(geihin)giin

• muistuttaa

että yliopistolliset sairaalat kuten Töölö on opetussairaala. Leikkauksissa voi aina olla mukana näitä "harjoittelijoita". Mutta AINA silloin mukana on myös takapiruna seniorilääkäri ja vastuu leikkauksesta on hänellä. Muuten voin kaikin puolin sanoa, että Töölössä on erittäin osaavia plastiikkakirurgeja. Ja ainakin osa heistä on myös yksityispuolella lisäksi.
        Jokaisessa leikkauksessa on omat riskinsä lopputuloksen suhteen, oli kyse mistä tahansa leikkauksesta ja tehdäänkö se julkisella tai yksityisellä puolella.

• luometar
        muistuttaa kirjoitti:

että yliopistolliset sairaalat kuten Töölö on opetussairaala. Leikkauksissa voi aina olla mukana näitä "harjoittelijoita". Mutta AINA silloin mukana on myös takapiruna seniorilääkäri ja vastuu leikkauksesta on hänellä. Muuten voin kaikin puolin sanoa, että Töölössä on erittäin osaavia plastiikkakirurgeja. Ja ainakin osa heistä on myös yksityispuolella lisäksi.
        Jokaisessa leikkauksessa on omat riskinsä lopputuloksen suhteen, oli kyse mistä tahansa leikkauksesta ja tehdäänkö se julkisella tai yksityisellä puolella.

en väitäkää,mutta paljon on keskustelua,että yksityisellä samaiset kirurgit leikkaisivat huolellisemmin ja onhan se kumminkin erillaista jukisella jos siinä on opetettava lääkäri vielä säheltämässä

• kummastuttaa

pientä kulkijaa !!
        Kahden alueen leikkaaminen symmetriseksi tuntuu olevan jo yhdeltä mieheltä vaikeaa.
        Miten ihmeessä voidaan sallia kahden leikata samaa potilasta . Jokaisella kirurgilla kun on kuitenkin se oma käsialansa.
        Törkeää!

• ketjun aloittaja
        kummastuttaa kirjoitti:

pientä kulkijaa !!
        Kahden alueen leikkaaminen symmetriseksi tuntuu olevan jo yhdeltä mieheltä vaikeaa.
        Miten ihmeessä voidaan sallia kahden leikata samaa potilasta . Jokaisella kirurgilla kun on kuitenkin se oma käsialansa.
        Törkeää!

uusi korvalehti muodostettiin rustosta, joka laitettiin oman ihon alle. sain kai sairaalabakteerin koska 3s tulehdus 2 kk sisään. yhden kerran tätä on korjattu leikkaamalla korvan takaa ihosiirre paljastuneen ruston suojaksi. nyt rusto on taas paljaana mistäkähän lie ottavat uutta ihoa ? taitaa olla ainut vaihtoehto tiputusantibiotti, koska antibiootin ja kotiin passitus ei paranna tulosta vaan heti rusto paljastuu uudelleen.

• Husukelle plussaa

Minulla leikattiin yläluomet kuukausi sitten. Leikkauksen suoritti kaksi kirurgia, toinen hoiti toisen silmän ja toinen toisen. Minun mielestä tuo oli positiivinen asia - he tekivät samanaikaisesti samat toimenpiteet molempiin silmiin. Kuuntelin koko ajan heidän keskusteluaan ja kyllä siinä kaksi asiantuntijaa hoitivat työnsä ammattitaidolla. Ja lopputulos on tosi hieno! Minulla ei ole ollut mitään ongelmia haavojen paranemisen suhteen. Vielä pientä aamuturvotusta, mutta muuten on ihana katsoa tulevaa kevättä 'avoimin silmin'.
      Kiitos husukelle!

• luometar

korjautitko yksityisellä vai julkisella eli oliko toinen lääkäri opetettavana, sillä yleensä ei leikkausta tee kahta plastiikkakirurgia yhtäaikaa
        Mutta hyvä,että onnistui

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      54
      4796
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      173
      4302
    3. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      131
      3935
    4. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      67
      3912
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      49
      3701
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      79
      3518
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      99
      3074
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2905
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2736
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      16
      2496
    Aihe