Yäk mitä mammanpoikia

maitonaamoja treffeissä

Suomi24:sen treffien miesten taso on SURKEA.Surkeat mielenkiinnottomat profiilit, huonot kuvat jotka ei herätä mielenkiintoa tai ei kuvaa ollenkaan! Kaikki onnettomat hyypiöt ettii siellä seuraa, toinen ääripää on panokoneet joilla ei lue profiilissa mitään. Ärsyttää et ainoot jotka käy tsekkaa mun profiilia/ottaa yhteyttä on joko a)yksinkertaisia b)seksiseuraa hakevia c)mammanpoikia&rumia d)eronneita 30 joilla lapsia .

11

3060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1234

      että sun rahkeet ei riitä parempaan. Kannattaisi aina muistaa se oma taso ennenkuin muita alkaa arvostelemaan. Ja mikä pakko sinun on täällä roikkua? Kaltaisesi kaunotar varmasti saisi laatuseuraa ihan live-elämästä:)

    • täysi

      paska.
      luulet olevasi parempikin.
      onneton reppana olet

    • per..le

      Mitä sä sitten täältä haet???Minä poistin profiilin jo ajat sitten.Eihän täällä täysi järkisiä ole,kuka istuu koneella illat pitkät???Harrastuksiin,baareihin,tansseihin,ylös ulos ja lenkille,siellä tervejärkiset ON!

    • mitään...

      että olet niin ruma...

    • ffsdsf

      Jos täällä joku mielenkiintoinen mies onkin, sellainen sivuuttaa kyllä sinut hyvin nopeasti.

      • ja 

        taas.


    • efdfwefwr

      Tuolla kirjoitustaidolla ja ulosannilla en kauheasti kehtaisi toisten profiileja arvostella.Ihan varmaan tämä on sitä tyyppiä, joka on kyllä kaunis mutta jolla ei mitään muuta olekaan kuin ulkonäkönsä.Sellainen tyhjäpää, joka luulee saavansa
      miehen kuin miehen, koska on niin söpö.Tällaisten tapausten kannattaisi vain hymyillä nätisti ja pitää suunsa kiinni, jotta vaikuttaisivat vähemmän tyhmiltä.

      • ...pojat....

        ...minun täytyy kyllä yhtyä tähän mielipiteeseen, vaikka se näyttääkin - ymmärrettävästi - loukkaavan aika tavalla. Tosi on että melko vaikeata on löytää miestä näiltä sivuilta jolta löytyy jotain sieltä otsaluun takaa, jolla on jotain muuta sanomista kun "kerrohan lisää itsestäsi" vaikka omassa profiilissa ei lue muuta kun että olen hyvä, se paras, ota yhteyttä. Tai että ollaan heti siellä navan alapuolella kysymässä tilannetta kuinkas usein sitä munaa saa....Puhumattakaan sitten siitä yleisestä oman hygienian hoidosta.... kaljoittelu.... tupakointi...... huoliteltu ulkonäkö...sivistynyt käytös.... Miehen ei näköjään tarvitse huolehtia näistä puolista laisinkaan.... hänhän on se luomuksen kruunu ja kelpaa "luonnollisena". Jos täällä on tosiasialla niin kuin moni mies profiilissaan asian esitää... niin hei... näyttäkää se sitten muullakin kun sillä seisovalla..... sen voi korvata jollain muulla......


    • >Suomi24:sen treffien miesten taso on
      >SURKEA.Surkeat mielenkiinnottomat profiilit,
      >huonot kuvat jotka ei herätä mielenkiintoa tai
      >ei kuvaa ollenkaan! Kaikki onnettomat hyypiöt
      >ettii siellä seuraa, toinen ääripää on
      >panokoneet joilla ei lue profiilissa mitään.
      >Ärsyttää et ainoot jotka käy tsekkaa mun
      >profiilia/ottaa yhteyttä on joko a)
      >yksinkertaisia b)seksiseuraa hakevia c)
      >mammanpoikia&rumia d)eronneita 30 joilla
      >lapsia .

      Yksinkertaiset mammanpojat ja rumat eivät pariudu, panokoneet ovat asia erikseen ja eronneet ovat ehkä yhtä epätoivoisia kuin yksinkertaiset mammanpojat ja rumat. Kyllä ne kaikki komeat miehet taitavat jo seurustella. Niin se vain on. Totuus on kyllä se, että moni meistä on itseasiassa aika tavallinen tai jopa vaatimattoman näköinen. Ikävä kyllä :)

    • esko

      Mitä neitonen luuli täältä löytävänsä mr. maailman äo:llä 165 kö? Muista, että olet edelleen internetistä hakemassa tuttavuuksia.

    • 30+

      "a)yksinkertaisia
      b)seksiseuraa hakevia
      c)mammanpoikia&rumia
      d)eronneita 30 joilla lapsia."

      a) Ulosannista päätellen yksinkertaisuutta löytyy kirjoittajaltakin
      b) Kerropa mitä seuraa olet hakemassa?
      c) Pojaksi en sinua varmaan voi väittää mutta millainen mamma olet? Onko kuvaa tarjolla?
      d) Muista että voit olla tuota itse kunhan henkinen ikäsi ylittää 30 ;-)

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      68
      1354
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      54
      1042
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      52
      889
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      97
      828
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      84
      784
    6. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      780
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      690
    8. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      32
      690
    9. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      56
      673
    10. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      645
    Aihe