Miksei kukaan treffeissä ota yhteyttä!?

kyllästynyt tyttö

Minulla on ollut profiili suomi24 treffeissä yli vuoden. Viestejä kuukaudessa saan noin yhden ja sekin joltain seikkailua haluavalta. Flirttikutsuja en ole saanut kuin 5 tähän mennessä. Sivuni kävijämäärä viikossa n. 10. Chatkutsun saan ehkä kerran neljässä kuukaudessa. Minulla on hyvä kuva ja olen nuori ja nätti, profiilissani kerron itsestäni ja kiinnostuksen kohteistani. Miksei kukaan halua tutustua? Kellään samaa ongelmaa?

14

5707

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin katsotaan,

      tämä on lupaus :)

    • olet 

      liian nätti niin kukaan ei viitsi kirjoittaa kun ajattelee että sinulla on vientiä eikä koe itsellään olevan mahdollisuuksia.

      Tee toinen profiili rinnalle ilman kuvaa.

      • gdfgdf

        Älä vain missään nimessä itse ota yhteyttä keneenkään.


      • sain
        gdfgdf kirjoitti:

        Älä vain missään nimessä itse ota yhteyttä keneenkään.

        orkun.


    • >Minulla on ollut profiili suomi24 treffeissä yli
      >vuoden. Viestejä kuukaudessa saan noin yhden ja
      >sekin joltain seikkailua haluavalta.
      >Flirttikutsuja en ole saanut kuin 5 tähän
      >mennessä. Sivuni kävijämäärä viikossa n. 10.
      >Chatkutsun saan ehkä kerran neljässä
      >kuukaudessa. Minulla on hyvä kuva ja olen nuori
      >ja nätti, profiilissani kerron itsestäni ja
      >kiinnostuksen kohteistani. Miksei kukaan halua
      >tutustua? Kellään samaa ongelmaa?

      Kyllä on,

      täällä on profiileja aivan liikaa. Ihmiset eivät jaksa ilmeisesti kirjoitella mitään tai sitten he ovat kuin venäläiset läntisessä karkkikaupassa eli vaihtoehtoja on niin paljon, ettei osata päättää kenen kanssa alkaa seurustelemaan. Oma profiili ollut monta kuukautta ja yhteydenottoja aika vähän. Tosin ihan hyvä se profiili on olla täällä, koska mielummin kuin 100 pinnallista yhteydenottoa mulle riittää se yksi hyvä, jonka jälkeen profiilin voisi vaikka deletoida koko paikasta :)

      • veikkaan, että..

        ..syy on just toi, "kun mikään ei enää maistu miltään", eli liikaa tarjontaa, toinen toistaan "makeempia" ihmisiä tarjolla. Ihmiset alkaa olla todella kyllästyneitä jo koko nettitreffailuun. Monilla oli varmasti alussa tunne, kun sitä omaa profiilia teki, että netistä löytyy helposti mukavaa seuraa, mutta itseasiassa netistä on vielä vaikeampaa saada/löytää sitä seuraa, kuin jostain muualta, vaikka kaikki ihmiset onkin niin ihanasti, kätevästi ja helposti siinä silmien edessä esillä, kuin jossain postimyyntikuvastossa.

        Mäkään en halua kymmeniä yhteydenottoja typeriltä, pinnallisilta idiooteilta, vaan yksi viesti riittää, siltä joka on kiinnostunut muustakin, kuin mun kuvasta siinä mun profiilissa.


    • jos olet mitä sanot

      No siis jotain outoa on pakko olla sinussa jos ei kukaan sivuillasi käy, jopa kuvattoman profiilini sivuilla käy enemmän miehiä kuin sinun jataas kyvallisen profiilini sivuilla käy vähintään 20 henkilöä päivässä. tietenkin jos olet alle täysiikäisyyden niin voihan se olla ettei teisän ikäiset sitten harrasta näitä niinkään.

    • fhf

      olis kyl mukava tietää nickis

      • no huh huh

        on tietynlaista taidetta...
        Täällä sivuilla on monenlaista tapaa tehdä vaikutus toiseen ihmiseen.
        1.jollei kuvaa ole, on koko profiili turha
        2.ihmiset katsovat harrastuksiasi
        3. siinä on oltava jotain rohkeaa, silloin oikeanlaiset ihmiset ottavat yhteyttä
        Miettikää mikä teille on tärkeää ja liioitelkaa sitä, se herättää ihmisissä kiinnostusta.Jos profiilissasi lukee, että käyn koirien kanssa lenkillä ja hoidan hevostani, ompelen...ketä se kiinnostaa? vain sinua itseäsi...ei muita?


    • neitikevät14

      Mulla on ollu ilmotus nyt n.kuukauden verran .Sivua on käyny kattomas 99 ja viestei on tullu 5 kpl:tta.Ilman kuvaa!

    • tiedoksi  

      Profiilisi ei kiinnosta miehiä, jos et lupaa antautua seksisuhteeseen heti. Mies kun saa petikokemuksen, vasta sen jälkeen alkaa miettiä olisiko naisesta kenties muuhunkin - jos oli petissä hyvä. Muutoin ei mitään.

    • .1.2.3.

      Minä olen muuteman kerran vastaillut naisille, mutta kun en ole kuvaani lähettänyt niin asia on loppunut siihen. Eli kuvattomat ei kelpaa ? Ja muutenkin tuntuu että nämä palstat yhtä turhat kuin nunnan nännit.

      • kelpaa...

        .... jos sen kuvattoman viestissä on jotain asiaa ja sisältöä. Jos viesti on yhtä tyhjä kun kuvan paikka niin...... Itse olen kirjoitellut jo melko pitkään kuvattoman kanssa, koska viestien sisältö on sanonut enemmän kuin kuva. Mikä minun mielestäni vaikuttaa olevan suurimpana esteenä ettei yhteyden otto kiinnosta on että välimatkaa ei saa olla enemmän kun bussilla keskustaan treffeille ensimmäisen viestin jälkeen. Ei kai sitä sillä tavalla saata löytyä "sitä oikeaa". Tämä maailma on melko pieni... vaikka joskus tuntuukin suurelta... mutta joskus täytyy uskaltaa mennä kalaan sinne syvemmille vesille jos tosiaan haluaa löytää sen mitä etsii......


    • LonelyM

      Moi söpöliini.mikäs mahtaa olla nikkisi deitissä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      109
      2155
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      119
      1666
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1530
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1266
    6. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1175
    7. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1167
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      942
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe