Emmekö me pelastu yksin armosta, emme ansiosta, miksi sitten niin usein leuhkitaan joidenkin ihmisten suurista saavutuksista ja nostetaan saarnamiehiä ja sellaisina esiintyviä jalustalle ihmisten palvonnan ja kunnioituksen kohteiksi.
Kukaan saarnamies, ei ole itsessään mitään, jos hänestä jotakin tulee, se on Jumalan armoa, eikä mikään leuhkimisen ja mainostamisen arvoinen asia. Ylpeältä voidaan ottaa pois se mikä on hänelle annettu ja hän voi tulla kaikkien pilkan kohteeksi.
Mikä riittää pelastukseen ?
Jari Mattila
3
212
Vastaukset
armo riittää jokaiselle, joka vaan ottaa vastaan. Me ihmiset emme voi mitään tehdä ilman Jeesusta, joten turha on ihmistä korottaa. Jumala ei kunniaansa jaa, sanotaan Raamatussakin.
- Tri.Sykerö
Asia on juuri noin...On vain niin paljon eksyttäjiä, ja kaikenlaisia"markkinamiehiä".
Olen iloinen, koska olet nähnyt asian juuri oikein.
Voimia poluillesi. - Jumala ei
antanut evankeliumin saarna tehtävää enkeleille, vaan vajavaisille ihmisille.
Varmasti tiesi kelle antoi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad981663- 541093
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4341064- 169995
- 57792
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän126772- 83710
- 51698
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38665- 57661