Ostin XTREME-merkkistä kreatiinipyruvaattia, tietääkö kukaan onko tämä puhditettua kreatiinia? Ihmetyttää kreatiinin maku, maistuu sitruunahapolle vaikka tuotteen pitäisi olla 100% kreatiinipyruvaattia...
kreatiinipyruvaatti
4
741
Vastaukset
- Aussi
Joo,olen itsekin ostanut kreatiinipyruvaattia,kun olin kuullut,etta se on moninkertaisesti tehokkaampaa,kuin kreatiini.
En huomanut mitaan vaikutusta sen kaytolla.
Kreatiinin kaytosta olen saanut hieman tuloksia,vaikka ei se mikaan ihmeaine ole,mutta pyryvaatti on todennakoisesti humpuukia.- - ei vaikutusta
enpä enää sihen retkahda - peruskrea on toimii tosiaan jollakin lailla edes.
- urheilu-hullu
Käyppäs tässä osoitteessa http://www.netmix.fi/product_catalog.php?c=235 niin ei tartte leikkiä noiden ihmemerkkien kanssa. Ei niiden laatuun ole ensinnäkään luottamista, saatikaan testeihin.
- geged
En tiedä ostinko väärästä paikasta, mutta tosiaan ihmetyttää tuo maku. Aiemmin kokeilin Evolution CRP:tä ja se oli mielestäni hyvä tuote, mutta melko hintava. Siinä tuoteselostuksessa oli että sisältää 70% kreatiinipyruvaattia ja loput poreilevaa sitruunaa. Tämä XTREME-pyruvaatti maistuu siis sitruunalta ei kylläkään poreile, vaikka tuotteessa lukee 100% kreatiinipyruvaatti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 427085
- 323968
- 493406
- 412978
- 172746
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472137- 412090