http://www.foxnews.com/story/0,2933,254600,00.html
Sopiva löytö
2
772
Vastaukset
- Valt.Op
FOX-News osoittaa olevansa maineensa veroinen propaganda-kanava, joka ei tosiasioista välitä.
"EFP", eli Suomen Armeijan kielellä kylkimiina, ei ole niin erikoinen kapistus, että FOX:illa oikeasti olisi mitään oikeutta höpöttää mistään "Iranin" aseviennistä.
Sitä paitsi New York Timesilla oli koko juttu ja se paljastui aivan muuksi.
Eli kylkimiina on aivan yksinkertainen kapistus: Se on täsmälleen, kuten routapanokset, joita itsekin kyhäsin armeijassa. Siinä on kupari kartio pakattuna muoviputkeen kärki poispäin käyttösuunnasta.
Kartion taakse räjähdettä ja viimeiseksi sytytin (sähkönalli kelpaa ihan hyvin). Räjähtäessään räjähdysaine muotoilee kuparikartiosta nuolimaisen metallimöykyn ja se lentää muutaman kymmenen metriä kohtuullisen tarkasti. Raskas kylkimiina tuhoaa vaikka tankin. Routapanos on aivan sama, mutta räjäytetään alaspäin, jolloin se poraa maahan helposti kaivettavan reiän muutaman metrin jää-maan läpi.
Nyt, mitä FOX-yhtiön tiedote unohti mainita, oli että vain kuparikartiot olivat Iranilaisia. Tilattu yksityiseltä metallitehtaalta. Putket oli tilattu Emiraateista ja toisaalta Irakista. Räjähdysaine oli C-4:ää, amerikkalaista muoviräjähdettä valmistettuna lisenssillä Singaporessa. Näillä eväillä FOX-"uutiset" tekee sitten omat, poliittisesti korrektit, johtopäätöksensä.
Suoraan sanoen koko meno USA:ssa alkaa näyttää yhä suuremmassa määrin entiseltä Neuvostoliitolta: Reportterit ovat nykyään vain vallanpitäjien äänitorvia ja sanovat täsmälleen mitä nämä haluavat.- Bunkkerijumala
"Suoraan sanoen koko meno USA:ssa alkaa näyttää yhä suuremmassa määrin entiseltä Neuvostoliitolta: Reportterit ovat nykyään vain vallanpitäjien äänitorvia ja sanovat täsmälleen mitä nämä haluavat."
Missä maassa näin ei ole? Suomessa? Hah.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244