Noista Saatanallisista rikoksista, Suomessa ei ole tapahtunut kuin yksi Saatanallinen rikos,hyvinkään ritualistinen paloittelumurha ja muutama kirkonpoltto.norjassa taas useampi kirkonpoltto ja murha Saatanan nimessä.Mutta kuinka monta murhaa,ym rikosta on tehty jeesuksen nimessä? ja siihen ei kiinnitetä läheskään niinpaljon mediallista huomiota kuin Satanistin tekemään rikokseen. Lähes valtaosa näistä rikoksista yllämainitut Saatanalliset poisjätten on tehty jeesuksen nimessä,etenkin murhat,ym.
jeesus = pahin rikollinen
10
1168
Vastaukset
- vai väität
että Jeesus olisi rikollinen.
Eikös se joka tekee rikoksen ole rikollinen? Jeesushan ei tehnyt yhtään rikosta joten oikeudentajusi taitaa hieman takapihalla. - ?????
Heebohan on jo kuitenkin kärsinyt kuolemanrangaistuksen kaikista noista seuraajiensa (ja muidenkin) rikoksista, joten mitä iniset?
- jeesus
ei kukaan voi toisen puolesta kärsiä... eikä kuolemanrangaistus ole mikään todellinen rangaistus... yliarvostettua ja väärinymmärrettyä soopaa koko tuo kristushömppä...
- Telegod
Entäs ne rikokset joita ei lueta kummankaan piikkiin eli ateistien rikokset. Niitähän ei ole tietenkään yhtään. Miksi ihmisille ei mene kalloon ettei uskonto ole syy miksi tehdään pahaa vaan se että ihminen on paha.
- jeesus
mie en ainakaan ole paha, joten haista sinä kukkanen jos väität etten oo ihminen!
- kelaa
Ihmiskunnan pahin moka(j.leskinen)
Jeesus herran kanssa teki symbioosin ,oisi pitänyt se tappaa(teloittaa) hirsipuussa.(kuten saddam,hitler,zausescu,ynnämuut....... pikku-ukot- mitä pahaa
Jeesus on sulle tehnyt?
- benedi
Ketään ei ole koskaan tapettu Jeesuksen nimessä, sillä hän sanoi: " Minä olen pitänyt Isäni käskyt"
Ja niissä käskyissä sanotaan mm. ÄLÄ TAPA
Saatana joka esiintyy valkeuden enkelinä, hän on se henkilö, joka raamatun mukaan on tullut tappamaan, valehtelemaan, varastamaan ja tuhoamaan. - sotaa aloitti
tappoi ja tapatti kaikki, jotka eivät suostuneet ottamaan vastaan kuu jumala uskontoa. (Joh 10:10(a) Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.
JEESUS on JUMALAN POIKA (Joh 10:10(b) Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.
Katsos kun hedelmistään se puu tunnetaan. - perkeleen..
työtä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701