jeesus = pahin rikollinen

Diabolus

Noista Saatanallisista rikoksista, Suomessa ei ole tapahtunut kuin yksi Saatanallinen rikos,hyvinkään ritualistinen paloittelumurha ja muutama kirkonpoltto.norjassa taas useampi kirkonpoltto ja murha Saatanan nimessä.Mutta kuinka monta murhaa,ym rikosta on tehty jeesuksen nimessä? ja siihen ei kiinnitetä läheskään niinpaljon mediallista huomiota kuin Satanistin tekemään rikokseen. Lähes valtaosa näistä rikoksista yllämainitut Saatanalliset poisjätten on tehty jeesuksen nimessä,etenkin murhat,ym.

10

1168

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vai väität

että Jeesus olisi rikollinen.
      Eikös se joka tekee rikoksen ole rikollinen? Jeesushan ei tehnyt yhtään rikosta joten oikeudentajusi taitaa hieman takapihalla.

• ?????

Heebohan on jo kuitenkin kärsinyt kuolemanrangaistuksen kaikista noista seuraajiensa (ja muidenkin) rikoksista, joten mitä iniset?

• jeesus

ei kukaan voi toisen puolesta kärsiä... eikä kuolemanrangaistus ole mikään todellinen rangaistus... yliarvostettua ja väärinymmärrettyä soopaa koko tuo kristushömppä...

• Telegod

Entäs ne rikokset joita ei lueta kummankaan piikkiin eli ateistien rikokset. Niitähän ei ole tietenkään yhtään. Miksi ihmisille ei mene kalloon ettei uskonto ole syy miksi tehdään pahaa vaan se että ihminen on paha.

• jeesus

mie en ainakaan ole paha, joten haista sinä kukkanen jos väität etten oo ihminen!

• kelaa

Ihmiskunnan pahin moka(j.leskinen)
      Jeesus herran kanssa teki symbioosin ,oisi pitänyt se tappaa(teloittaa) hirsipuussa.(kuten saddam,hitler,zausescu,ynnämuut....... pikku-ukot

• mitä pahaa

Jeesus on sulle tehnyt?

• benedi

Ketään ei ole koskaan tapettu Jeesuksen nimessä, sillä hän sanoi: " Minä olen pitänyt Isäni käskyt"
      Ja niissä käskyissä sanotaan mm. ÄLÄ TAPA

Saatana joka esiintyy valkeuden enkelinä, hän on se henkilö, joka raamatun mukaan on tullut tappamaan, valehtelemaan, varastamaan ja tuhoamaan.

• sotaa aloitti

tappoi ja tapatti kaikki, jotka eivät suostuneet ottamaan vastaan kuu jumala uskontoa. (Joh 10:10(a) Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tappamaan ja tuhoamaan.

JEESUS on JUMALAN POIKA (Joh 10:10(b) Minä olen tullut, että heillä olisi elämä ja olisi yltäkylläisyys.

Katsos kun hedelmistään se puu tunnetaan.

• perkeleen..

työtä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      150
      1999
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      308
      1191
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      83
      999
    4. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      898
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      829
    6. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      52
      809
    7. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      18
      756
    8. 71
      754
    9. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      56
      709
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      44
      701
    Aihe