voiko huuhailijoille

8

365

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kylli.Kyllä

koska en päässyt edes katsomaan. Jaa miksi, kysyy hän. No kun olen alle 18. hah-hah-hah-haaa.

• ..öö.. oon pahoillani.. hmm.. et siis tiedä mitä liika netteily voi ehkä aiheuttaa?

• Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

..öö.. oon pahoillani.. hmm.. et siis tiedä mitä liika netteily voi ehkä aiheuttaa?

mutta omalla kohdallani olen huomannut seuraavien oireiden ilmenenmistä:

- Pehvan puutumista

- Niska- hartia- ranne- sormi-sektorilla jäykistymistä ja kipuilua

- Ruoka-aineiden tippumista sekä näppikselle että lattialle joskus myös roiskumista ruudulle kun lukee oikein hauskaa ja purskahtaa nauruun kesken kaiken(nettailua syödessä)

- Erisisältöisten mukien ja lasien kaatumista sekä pöydälle, lattialle että pahimmassa tapauksessa syliin(nettailua juodessa)

- Laulamista ääneen

Saattoi niitä joitain lievempiä jäädä mainitsemattakin.

• Kylli.Kyllä kirjoitti:

mutta omalla kohdallani olen huomannut seuraavien oireiden ilmenenmistä:

- Pehvan puutumista

- Niska- hartia- ranne- sormi-sektorilla jäykistymistä ja kipuilua

- Ruoka-aineiden tippumista sekä näppikselle että lattialle joskus myös roiskumista ruudulle kun lukee oikein hauskaa ja purskahtaa nauruun kesken kaiken(nettailua syödessä)

- Erisisältöisten mukien ja lasien kaatumista sekä pöydälle, lattialle että pahimmassa tapauksessa syliin(nettailua juodessa)

- Laulamista ääneen

Saattoi niitä joitain lievempiä jäädä mainitsemattakin.

..samat oireet ku sulla.. ei oo tollasta niinku tossa pätkässä.. ylipainoa, finnejä ja ripulia..

• Kylli.Kyllä
        pervokki kirjoitti:

..samat oireet ku sulla.. ei oo tollasta niinku tossa pätkässä.. ylipainoa, finnejä ja ripulia..

on oikein sopiva. Kymmenisen senttiä vois kyllä olla pituutta enemmän.

Finnejä eikä muitakaan paiseita ei mulla ole. Vatsani toimii ikäisekseen vähintään kohtuudella.

Joten meillä ei liene vielä/enää mitään hätää.

• Kylli.Kyllä kirjoitti:

on oikein sopiva. Kymmenisen senttiä vois kyllä olla pituutta enemmän.

Finnejä eikä muitakaan paiseita ei mulla ole. Vatsani toimii ikäisekseen vähintään kohtuudella.

Joten meillä ei liene vielä/enää mitään hätää.

..siis huuhailla sydämen kyllyydestä.. juuhh nyt menen taas täyttämään vatsaani tuonne yläkertaan.

• ..kääkk sentään..ehkä meen raittiiseen ulkoilmaan..

• Sinisiivetär

mutta kyllä tänne huuhalle tulee äkkiseen sellainen muovikassin kokoinen riippuvuus..aina puhutaan, et erota live ja tämä..hitto soikoon en kai mäkään missään pilvissä elä vaan ihan livenä huuhaassa..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      33
      5154
    2. Heippa mies......

Milloin rakastellaan vai odotetaanko vielä 10 vuotta?
      Ikävä
      72
      3272
    3. Uskallatko katsoa pitkään silmiin

kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa
      Ikävä
      81
      3121
    4. Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus
      Maailman menoa
      309
      2644
    5. Elämäni rakkaus

Olet aina ollut ja luultavasti niin pysyykin 😘
      Ikävä
      41
      2232
    6. Huomenta rakas

Olet varmasti jo työn touhussa. Ahkera alfamies kun olet. 😅❤️
      Ikävä
      54
      2181
    7. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      20
      1418
    8. Hymyilyttää

Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi
      Ikävä
      21
      1371
    9. Oletko surullinen

Pahoillaan, pettynyt vai jotain muuta
      Ikävä
      49
      1349
    10. Riku Rantala OUT, Matti Rönkä IN - Hengaillaan visailuohjelmaan astuu kova nimi: "Olen kasvanut..."

Matti Rönkä jäi eläkkeelle yli 30 vuoden työuran jälkeen loppuvuodesta 2024. Uutistenlukija-toimittaja-kirjailija ei kui
      Suomalaiset julkkikset
      28
      1243
    Aihe