Jef ja Tuomas:Hki (made in Huuha) esittävät heidän toisen elokuvansa *rummunpäristystä*
Pariisin Sävelet
Pääosissa:
Jef Julia
Chatter123 Pierre
Wenkula Joni
Joku.miez Harri
Ohjaaja: Tuomas:Hki
Käsikirjoittaja: Tuomas:Hki, Jef
Musiikki: Tää67
Puvustaja/Jefin assistentti Shyangel
Juoni:
Julia (17v) ja Joni (18v) ovat Suomen edustajat vakiotanssin Em-kisoissa. Em-kisat ovat Ranskassa, Pariisissa. Julian ja Jonin valmentaja Harri, joka on myös Julian kummisetä (jonka vuoksi vähän yliholhoava).
Julia, Joni ja Harri saapuvat Pariisiin ja Harri esittelee vanhaa kotikaupunkiaan. Seurueemme saapui kolme viikkoa ennen kisoja, koska haluavat pitää pienen loman.
Julia ja Joni tanssivat ravintolassa, jonne Harri oli vienyt heidät juhlimaan EM-kisoihin pääsyä. Joni kompastuu tanssin jälkeen tuolinjalkaan ja murtaa nilkkansa, ja Harri kiidättää Jonin sairaalaan. Tuomio on kova, Joni ei pysty tanssimaan EM-kisoissa.
Julia aikoo luovuttaa, vaikka Joni yrittää saada Julian jatkamaan kisoja jonkun toisen kanssa. Harri muistaa yllättäen vanhan oppilaansa Pierren.
Harri vie Julian ja Jonin tapaamaan Pierreä, ja Julia viimein suostuu jatkamaan Pierren parina. Julia ja Pierre aloittavat kovan harjoittelun. Juuri ennen kisoja, Harri ja Joni puhuvat, kun Julia ja Pierre ovat harjoittelemassa, ja selviää että Joni on rakastunut Juliaan.
Viikko enää EM-kisoihin ja Pierre vie Julian viettämää iltaa. He kiertelevät pitkin Pariisin katuja, ja viimeisenä he menevät Eiffel-tornin huipulle. Kuun loistaessa kirkkaana Pierre tunnustaa rakastavansa Juliaa ja suutelee tätä. Julia toteaa että pitää Pierrestä, mutta rakastaa jotakuta toista. Pierre hyväksyy sen, ja toteaa että valloittaa Julian sydämen vielä.
EM-kisat loppuvat ja Julia ja Pierre voittavat ylivoimaisesti kultaa.
Julia ja Pierre jättävät jäähyväiset, ja lopuksi Julia suutelee kevyesti Pierreä, ja kiittää ihanasta ajasta ja juoksee pois
Viimeinen kohtaus:
Julia istuu Jonin vieressä lentokoneessa ja ottaa tämän kädestä kiinni ja kuiskaa että tietää Jonin tunteista ja tuntee samoin. Joni tuijottaa pitkään Juliaan ja alkaa viimein hymyillä.
Mitä kellekin käy:
Pierre perustaa Pariisiin tanssikoulun, josta tulee kuuluisa. Pierre jää poikamieheksi, sillä ei halua muita kuin Julian
Julia ja joni voittavat MM-kisat ja menevät naimisiin pian sen jälkeen kun Julia on täyttänyt 20vuotta.
Pariisin Sävelet
4
463
Vastaukset
- Dj Pervo
Leffa on Kummitäti II kuinka hoidan rotanmyrkyllä viholliset...
http://www.webpark.ru/uploads42/chek_whis_out_28.jpg - on nyt
tämäkin asia. Eiköhän sun Jef olis aika lähtee tuutimaan. Sun ainainen pelleily huvittaa ihmisiä, mutta ei samalla tavalla kuin sirkuksessa.
Jos sua ei kiinnosta nää jutut, niin ei sun tarvii lukea... ja entä sitten jos mä huvitan ihmisiä... Mä teen niin kuin haluan. Ja miten niin tutimaan? Ite taidat olla tutima iässä kun et suostu puhuu omalla nikilläs...
- Mutta
jef kirjoitti:
Jos sua ei kiinnosta nää jutut, niin ei sun tarvii lukea... ja entä sitten jos mä huvitan ihmisiä... Mä teen niin kuin haluan. Ja miten niin tutimaan? Ite taidat olla tutima iässä kun et suostu puhuu omalla nikilläs...
Todella vähän tekoja, jos tekoja ollenkaan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu756042Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti275617Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett213158- 1832664
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut2732605- 222276
- 1041629
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa
Varma kesän merkki on, kun planeetastamme huolestuneet ihmiset alkavat pitää tilaisuuksia muistuttaakseen ihmisiä siitä,3851516- 751364
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171236