kieli turvoksissa

apuva??!

Osaiskohan kukaan sanoo mikä vois olla vikana kun kieli on turvonnut ihan tajuttomasti vasemmalta puolelta, kieltä tunnustellessa tuntuu kuin kielen sisällä olisi pallo.. Puhuminen on vaikeaa sillä kieli on kipeä, olen lievittänyt turvotusta ja kipua särkylääkkeellä jotta pystyn syömään..
Olin vasta kuumeessa ja olin viimeviikolla antibiotti kuurilla, voisikohan sillä olla yhteyttä kielen kipeyteen..?

5

8755

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

Itselläni on ollut nyt pari viikkoa tätä lievää virusflunssaa, jossa oireina lähinnä lihaskipu ja väsyneisyys. Nyt tällä viikolla minullekin on ilmestynyt suuhun afta(normaalia) sekä useita haavaumia limakalvoilla ja kielessä on tosiaan myös haavauma joka tuntuu patilta ja on kipeä.

Muutenkin suu on nyt "epämiellyttävän oloinen"...

• Einarijuusteeni

Tämä vaivasi vaatii lääkärin tarkastelun, siis ensisijassa lääkärin pakeille.

• puoli vuotta

ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........

• poo1234
        puoli vuotta kirjoitti:

ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........

menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..

• Anonyymi
        poo1234 kirjoitti:

menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..

Eipä ole monikaan kirjoittanut tälle sivulle.
        Olen yrittänyt etsiä tietoa kielestä. Aftoja ollut suussa, joten ne olleet tuttuja.
        Nyt vaan kielestä kirjoituksia ja kuvia, ne kyllä hyvä juttu.
        Vielä en löytänyt kielen alapuoleisesta kohdasta.
        Minulla kielen alapuoli aika pahan näköinen. Miten sitten kuvailisin, en keksi oiein muuta, kuin "suonikohjut".
        Oisko hammaslääkärissä "vedetty" kielestä, on kai punajäkälää suussa.
        En tiedä huomasivatko katsoa alapuolta.
        Ehkei tälle sivulle eksy kukaan, olisiko samanlaisia vaivoja?
        Ei lähtenyt ollenkaan, olisiko liian vanha ketju?
        Nyt sentään jo 2022.!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      133
      10569
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      52
      5080
    3. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      43
      2281
    4. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      105
      2088
    5. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      28
      1986
    6. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      13
      1631
    7. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      41
      1452
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      29
      1124
    9. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      33
      1071
    10. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      54
      997
    Aihe