kieli turvoksissa

apuva??!

Osaiskohan kukaan sanoo mikä vois olla vikana kun kieli on turvonnut ihan tajuttomasti vasemmalta puolelta, kieltä tunnustellessa tuntuu kuin kielen sisällä olisi pallo.. Puhuminen on vaikeaa sillä kieli on kipeä, olen lievittänyt turvotusta ja kipua särkylääkkeellä jotta pystyn syömään..
Olin vasta kuumeessa ja olin viimeviikolla antibiotti kuurilla, voisikohan sillä olla yhteyttä kielen kipeyteen..?

5

9029

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

Itselläni on ollut nyt pari viikkoa tätä lievää virusflunssaa, jossa oireina lähinnä lihaskipu ja väsyneisyys. Nyt tällä viikolla minullekin on ilmestynyt suuhun afta(normaalia) sekä useita haavaumia limakalvoilla ja kielessä on tosiaan myös haavauma joka tuntuu patilta ja on kipeä.

Muutenkin suu on nyt "epämiellyttävän oloinen"...

• Einarijuusteeni

Tämä vaivasi vaatii lääkärin tarkastelun, siis ensisijassa lääkärin pakeille.

• puoli vuotta

ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........

• poo1234
        puoli vuotta kirjoitti:

ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........

menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..

• Anonyymi
        poo1234 kirjoitti:

menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..

Eipä ole monikaan kirjoittanut tälle sivulle.
        Olen yrittänyt etsiä tietoa kielestä. Aftoja ollut suussa, joten ne olleet tuttuja.
        Nyt vaan kielestä kirjoituksia ja kuvia, ne kyllä hyvä juttu.
        Vielä en löytänyt kielen alapuoleisesta kohdasta.
        Minulla kielen alapuoli aika pahan näköinen. Miten sitten kuvailisin, en keksi oiein muuta, kuin "suonikohjut".
        Oisko hammaslääkärissä "vedetty" kielestä, on kai punajäkälää suussa.
        En tiedä huomasivatko katsoa alapuolta.
        Ehkei tälle sivulle eksy kukaan, olisiko samanlaisia vaivoja?
        Ei lähtenyt ollenkaan, olisiko liian vanha ketju?
        Nyt sentään jo 2022.!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eli persujen rääkyminen Marinin hallituksen velanotosta oli sitä itseään

"Valtiovarainministeriön mukaan Marinin hallitus lisäsi valtion pysyviä menoja 3 miljardia eikä 11 miljardia euroa." El
      Maailman menoa
      122
      6598
    2. MTV3 - Auerin poika todistaa videolla, miten Anneli pahoinpiteli lapsia!

Kello 10.04 – Ainakin kerran viikossa se löi. Löi muitakin sisaruksia, mutta ei isosiskoa. Nuorinta siskoa en ole nähny
      Henkirikokset
      53
      5654
    3. Orpon hallitus paskoi kaikki hommat

ja "yllätäen" ilmestyi raportti Marinin hallituksen tuhlailusta, raportti tuli kuin TILAUKSESTA.
      Maailman menoa
      76
      4416
    4. NO NIIN! Nyt on sitten prinsessa Sannan sädekehä lopullisesti rikottu

narsistia ei kannata enää kuin ne fanaattisimmat kulttilaiset, jotka ovat myös sitä Suomen heikkoälyisintä sakkia. Kun
      Maailman menoa
      84
      4296
    5. Kansa haluaa Marinin hallituksen takaisin ja Orpon pois

Suomen kansa on nyt ilmoittanut millaisen hallituksen Suomi tarvitsee. "Suomalaisten suosikki seuraavaksi hallituspohja
      Maailman menoa
      92
      4049
    6. Mikä piirre kaivatussa on sinulle se juttu?

Tunnetko kaivattuasi vai onko hän haavekuva, jota et edes tunne? Joskus tää asia ei ole niin selvää.
      Ikävä
      84
      1426
    7. Anteeksi kaikesta...

Olin tosi hölmö...
      Ikävä
      79
      1235
    8. Tylsille treffeille

Hiljaisen ukon kans nuotiolle?
      Tunteet
      334
      1227
    9. HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta

Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      5
      1167
    10. Onko kaivattusi muuttunut sinä aikana

Kun olet hänet tuntenut? Jos, mihin suuntaan? Mistä epäilet muuttumisen johtuneen?
      Ikävä
      35
      978
    Aihe