kieli turvoksissa

apuva??!

Osaiskohan kukaan sanoo mikä vois olla vikana kun kieli on turvonnut ihan tajuttomasti vasemmalta puolelta, kieltä tunnustellessa tuntuu kuin kielen sisällä olisi pallo.. Puhuminen on vaikeaa sillä kieli on kipeä, olen lievittänyt turvotusta ja kipua särkylääkkeellä jotta pystyn syömään..
Olin vasta kuumeessa ja olin viimeviikolla antibiotti kuurilla, voisikohan sillä olla yhteyttä kielen kipeyteen..?

5

8587

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • täällä

Itselläni on ollut nyt pari viikkoa tätä lievää virusflunssaa, jossa oireina lähinnä lihaskipu ja väsyneisyys. Nyt tällä viikolla minullekin on ilmestynyt suuhun afta(normaalia) sekä useita haavaumia limakalvoilla ja kielessä on tosiaan myös haavauma joka tuntuu patilta ja on kipeä.

Muutenkin suu on nyt "epämiellyttävän oloinen"...

• Einarijuusteeni

Tämä vaivasi vaatii lääkärin tarkastelun, siis ensisijassa lääkärin pakeille.

• puoli vuotta

ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........

• poo1234
        puoli vuotta kirjoitti:

ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........

menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..

• Anonyymi
        poo1234 kirjoitti:

menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..

Eipä ole monikaan kirjoittanut tälle sivulle.
        Olen yrittänyt etsiä tietoa kielestä. Aftoja ollut suussa, joten ne olleet tuttuja.
        Nyt vaan kielestä kirjoituksia ja kuvia, ne kyllä hyvä juttu.
        Vielä en löytänyt kielen alapuoleisesta kohdasta.
        Minulla kielen alapuoli aika pahan näköinen. Miten sitten kuvailisin, en keksi oiein muuta, kuin "suonikohjut".
        Oisko hammaslääkärissä "vedetty" kielestä, on kai punajäkälää suussa.
        En tiedä huomasivatko katsoa alapuolta.
        Ehkei tälle sivulle eksy kukaan, olisiko samanlaisia vaivoja?
        Ei lähtenyt ollenkaan, olisiko liian vanha ketju?
        Nyt sentään jo 2022.!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1731
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      10
      1569
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1290
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1254
    Aihe