Osaiskohan kukaan sanoo mikä vois olla vikana kun kieli on turvonnut ihan tajuttomasti vasemmalta puolelta, kieltä tunnustellessa tuntuu kuin kielen sisällä olisi pallo.. Puhuminen on vaikeaa sillä kieli on kipeä, olen lievittänyt turvotusta ja kipua särkylääkkeellä jotta pystyn syömään..
Olin vasta kuumeessa ja olin viimeviikolla antibiotti kuurilla, voisikohan sillä olla yhteyttä kielen kipeyteen..?
kieli turvoksissa
5
8147
Vastaukset
- täällä
Itselläni on ollut nyt pari viikkoa tätä lievää virusflunssaa, jossa oireina lähinnä lihaskipu ja väsyneisyys. Nyt tällä viikolla minullekin on ilmestynyt suuhun afta(normaalia) sekä useita haavaumia limakalvoilla ja kielessä on tosiaan myös haavauma joka tuntuu patilta ja on kipeä.
Muutenkin suu on nyt "epämiellyttävän oloinen"... - Einarijuusteeni
Tämä vaivasi vaatii lääkärin tarkastelun, siis ensisijassa lääkärin pakeille.
- puoli vuotta
ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........
- poo1234
puoli vuotta kirjoitti:
ja olen näyttänyt sitä eri lääkäreille. Kukaan ei ota vakavasti.........
menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..
- Anonyymi
poo1234 kirjoitti:
menikö teillä kielen turvotus ja aftat itsestään ohi. Itse olin myös flunsassa ja antibioottikuurilla...nyt on suu kipeä..sekä oikealla puolella rauhanen turvoksissa. Oikein kieltä kirvelee kun siihe menee jotai ruokaa tai paljon sylkeä..
Eipä ole monikaan kirjoittanut tälle sivulle.
Olen yrittänyt etsiä tietoa kielestä. Aftoja ollut suussa, joten ne olleet tuttuja.
Nyt vaan kielestä kirjoituksia ja kuvia, ne kyllä hyvä juttu.
Vielä en löytänyt kielen alapuoleisesta kohdasta.
Minulla kielen alapuoli aika pahan näköinen. Miten sitten kuvailisin, en keksi oiein muuta, kuin "suonikohjut".
Oisko hammaslääkärissä "vedetty" kielestä, on kai punajäkälää suussa.
En tiedä huomasivatko katsoa alapuolta.
Ehkei tälle sivulle eksy kukaan, olisiko samanlaisia vaivoja?
Ei lähtenyt ollenkaan, olisiko liian vanha ketju?
Nyt sentään jo 2022.!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72508- 1181746
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371469Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221388Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641292- 1461250
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1521241- 521188
- 591127
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.471005