Onkokellään kundilla kokemusta peniksen pidennyksestä ja -paksunnoksesta? Tuleeko leikkauksen jälkeen ongelmia potenssiin? Tehdäänkö leikkauksia Suomessa? Arveluttaa lähteä Tallinnaan...
Peniksen pidennys
18
12547
Vastaukset
- 58 v .friidu
...pitkällä ja paksulla et tee yhtään mitään.
Kaikki oleellinen tapahtuu korvien välissä tunnetasolla. Jos jotain tarvitset, niin sinne kaulan jatkeeseen lisäkapasiteettia ja fiilistä.- Penis-spesialisti
Opettele hyväksi rakastajaksi se on tärkeämpää.
- KankeaJallu
Koolla on todellakin väliä. Jo esteettisistä syistä. Joka muuta väittää, yrittää peitellä ongelmaa
- Schrimppi
KankeaJallu kirjoitti:
Koolla on todellakin väliä. Jo esteettisistä syistä. Joka muuta väittää, yrittää peitellä ongelmaa
Jos on aivan katkarapu kokoa, niin suostuisin epävarmaankin operaatioon
- Jhvjkkbjk
Schrimppi kirjoitti:
Jos on aivan katkarapu kokoa, niin suostuisin epävarmaankin operaatioon
Eikö ole jotain implanttejakin jotka ujutetaan antamaan lisäkokoa?
- fyrqd
Jhvjkkbjk kirjoitti:
Eikö ole jotain implanttejakin jotka ujutetaan antamaan lisäkokoa?
Implanteilla saa lisää paksuutta mutta ei pituutta.
- kun se
pidennysleikkaus onnistui hyvin ja mittaakin tuli pari senttiä lisää ja kulli NÄYTTÄÄ tosi hyvältä, niinkuin uimahallissa ja saunassa kavereiden kanssa, ja vaimokin sanoi muhkean näköiseksi. ..Vaan kun se ei kunnolla enää seiso.. seisokki alkaa, muttaa jää aina keskentekoiseksi. Mitä tekee isommalla mulkulla jos se ei enää toimi? Mieti nyt kunnolla ensin. Minä en miettinyt, olin vaan niin isomman puolesta, että en kunnolla edes kuunnellut mahdollisia jälkiseuraamuksia.
- suppilovahveroinen
Onkohan muita operaation käyneitä kommentoimaan? Tuntuu ihmeelliseltä, että on yksi suosituimpia toimenpiteitä muttei ketään ole kommentoimaan ko. asiaa. Luulisi heidänkin etsineen ensiksi tieto täältä ennen operaatiota.
- Katuva
suppilovahveroinen kirjoitti:
Onkohan muita operaation käyneitä kommentoimaan? Tuntuu ihmeelliseltä, että on yksi suosituimpia toimenpiteitä muttei ketään ole kommentoimaan ko. asiaa. Luulisi heidänkin etsineen ensiksi tieto täältä ennen operaatiota.
Terve miehet!-Olin aikanaan Tiinan klinikalla Tallinnassa ja voin kyllä kertoa,etten MISSÄÄN nimessä menisi uudestaan.Mikään luvattu tai suunniteltu rahan vastaanottoa lukuunottamatta pitänyt paikkaansa.Leikkaus maksoi siihen aikaan huiman summan ja ihan turhaan maksoin.Pelkkää turhamaisuuttanihan minä sinne tietenkin menin.Joka miestä tietenkin kiiinnnostaa peniksensä koko,mutta pääsyy lisäsenttien saamiseksi oli niin sanotun yleisen saunakelpoisuuden saavuttaminen.Olin siis leikkauttamassa hyvännäköistä-jos ja kun penikselläkin kauneusarvoja on-penistäni suuremmaksi toisten MIESTEN vuoksi niin hullulta kuin se tuntuukin.Penikseni oli ennen leikkausta 16 senttiä pitkä ja noin 4,5 paksu.Turvotuksen laskettua mitat olivat täsmälleen samat vaikka "ennusteen" mukaan sen olisi pitänyt olla kuin aro-oriilla.-Sen sijaan peniksen juuren yläpuolelle muodostui leveä häiritsevä arpi,jossa esim karva ei kasva lainkaan.Erektio-ongelmia ei ole ollut ja kumma kyllä ei juuri kipujakaan.Soitin klinikalle jälkeen päin kertoakseni pettymyksestäni ja leikkauksen täydellisestä turhuudesta.Minua toki kohdeltiin ymmärtäväisen ystävällisesti,mutta oltiin "erittäin yllättyneitä" siitä,ettei mitään ollut tapahtunut.-Hoitosuunnitelmaan kuului mm.peniksen mittaus ennen leikkausta ja myös sen jälkeen.Hiukan ennen leikkausta sai vasta ensimmäistä kertaa nähdä leikkaavan lääkärin,joka ei edes tutustunut "kohteeseen" vaan työnsi eteeni paperin,joka minun piti allekirjoittaa.Allekirjoituksellani sitouduin olemaan nostamatta syytettä klinikkaa tai lääkäriä vastaan leikkauksen mahdollisesti epäonnistuessa.Rahat oli tilille maksettu etukäteenja tilanne yllätti...-Sain takuureissun korjausleikkaukseen jälkeen päin mutta Tallinnassa ollessani jo sairaalassa tulin leikkaukseen valmistautuessani järkiini ja vedin housut jalkaani.Sitä en ole katunut.-Olen ikäisekseni tosi hyvännäköinen mies eikä naisseuran saanti ole ikinä ollut ongelma.Kukaan nainen ei ollut ennen leikkausta milloinkaan ollut puhunut minulle penikseni koosta mitään negatiivista.-Olin vain itse niin tosi pöljä ja turhamainen,ettei minulle riittänyt mikään.-En silloin vielä tiennyt sitä että sukupuolielimet ovat korvien välissä;jalkovälissä vain "antennit".-Miehet..älkää menkö leikkaukseen.Se on täysin turhaa ja saattaa olla jopa vaarallista ja vain sinä itse otat vastuun.nimim.haavansa nuollut kaatuva.
suppilovahveroinen kirjoitti:
Peniksen pidennys pillerit - http://su.sizegainplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=de399f3e Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
- en suosittele
Tuo stondiskulman puolittuminen on iso ongelma
- luiiluhbiuh bghbgtvg
mika4167 kirjoitti:
Peniksen pidennys pillerit - http://su.sizegainplus.com/?utm_source=aff_518d1582054df&utm_medium=link&utm_campaign=shop&utm_nooverride=1&a_aid=518d1582054df&a_bid=de399f3e Sain tilaukseni ajallaan ja tabletit toimivat hienosti.
Peniksenpidennyspillerit toimivat yhtä loistavasti kuin nykyinen hallitus. Rahaa palaa ja tulosta ei vaan näy.
- m i e s
Vanha ketju, mutta liitetään varoituksia mukaan, sillä aina muttama "hullu" sellaistakin suunnittelee.
Aiheesta oli taannoin varsin realistinen dokumentii ulkolaisella kanavalla. Muistaakseni pidenyksessä katkaistaan juursessa olava jänne jolla lepopituutta saadan aikaiseksi ( erektiopituuteen sillä ei juurikaan ole vakutusta ). Loogisestikaan ei ole lainkaan havinaista, että se johtaa erektio-ongelmiin, vajaisiin eektioihin ja jopa merkittävään kyvyttömyyteen.
On yvä olla unohtamata, että iän karttuessa eriktion "tehokkuus" hiljallee vaimenee.
Tein uteliaisuuttani pienen kierroksen netissä, mutta suomenkielisillä sivuilla en nähnyt yhtäkään tietoa toimenpiteen todellisesta teknisestä toteutustavasta.
- http://www.peniksenpidennys.net/Peniksen-Suurennus-Leikkaukset.php
Laitetaan nyt sitten hieman mittojen tilastoakin mukaan:
- http://www.peniksenpidennys.net/Keskiarvo-Peniksen-Pituus-ja-Paksuus.php
Älkää yvät ihmiset menkö silvottamaan itseänne. Hyvinkin onnistuneessa toimenpitessä on merkitävä riskin potenssille, puhumatakan huonosti tehdyllä tai suorastaan epäonnistuneella leikkauksilla.
Kuten tuossa ylempänä joku hyvin sanoikin, kasvattakaa mittaa yläpäähän.
Ps. itse en koskaan ole tuotaprosenttuaalisesti hyvin marginaalisen miesryhmän teettämää toimenpidettä. Ymärrän jos joku korjautta häiritsevät hörökorvat tai kavenuttaa hillitysti aivan liian suurta ja leveää perunanenää.
Mutta antaa kirurgin veitsellä kajota katkomaan rakennetta miehen kalleimpaan bio-aarteeseen, _ n e v e r _ - _ e v e r _ !- Lypsää lypsää!
Joo kyllä lypsääminen on paljon tehokkaampi keino mulukun kehittämiseksi.
http://www.xxonkforia.net/yabbse/index.php?topic=1620.0;wap2
- jonhnlongone
Kyllähän noilla vehkeillä lisää pituutta ja pakuutta saa aika nopestikin. Itse olen käyttänyt sekä extenderiä että bathmatea ja vaimo ainakin on tykännyt ja kanki seisoo kuin teini-iässä.
Tuolla kannattaa käydä tutustumassa.
http://penileenlargements.blogspot.com/ - Shorty10
Tekeekö jku klinikka pidennyksiä Suomessa? Onnistuuko extra 5cm? Kärsin järkyttävän lyhyestä peniksestä.
- turhaa?
Tuollaiset lisäykset taitaa olla mahdottomuus, eihän penikseen lisätä pituutta millään kudossiirroilla (seisokki loppuisi siihen). Yleensä peniksenpidennyksellä saadaan ns. vapautusleikkauksella pituutta lisää lepotilassa mutta erektiossa pituus ei lisäännyt kovin paljon.
- keihästä kuplahallis
Paksuntaminen on mahdollista ilman haittavaikutuksia, muttei pidentäminen. Onneksi ei tarvi kumpaakaan, mutta ymmärrän että monelle se on kova paikka jos ei kokoa ole riittävästi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2252960Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1822596Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1101227Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1351144- 701078
Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831055Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait2871050Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3431013Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20959Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22798