American idol?

Viltsukka

Sattuiko joku muu tänään seuraamaan American Idolia? Hämmästyin, miten tylsää ja väritöntä porukkaa on tänä vuonna mukana... en usko että tänä vuonna saadaan uutta kansainvälistä tähteä tähtitaivaalle, ainakaan tämän illan perusteella =/

4

424

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin päin kuin ennen.

Siis AI:ssä on hämmästyttävän mitättömiä laulajia vielä finaaliasteella. Ja etenkin värittömiä. Ei mitään Daughrtryä tai McPheetä päinkään. Suomen on melkein parempi, kun taas viime vuonna ero oli valovuoden Usaan päin.

• Mutta esitykset vähiintäänkin on todella tylsiä. Näyttää vähän siltä, että siellä keskitytään liikaa noihin lavaelkeisiin. Ja puolet kappaleistakin tuntui aika mitäänsanomattomilta rnb vingutuksilta. Mutta näköjään amerikoissa uppoaa :)

• IAMTHEONE

Huonoja biisivalintoja oli ainakin. Voi olla naisvoittaja tänä vuonna. Pojista jäi mieleen Blake Lewis, beat box kaveri joka lauloi Keanea, todella taitava mies. Myöskin Chris Sligh jäi mieleen jo aikaisemminkin. Uskon että esitykset tulee paranemaan. Tämän päiväinen jakso oli heikoin American idoli jonka olen nähnyt. Mutta kyllä taso on kovempi kuin suomessa. Ei siitä ole mitään kysymystä. Myöskin se tumma kaveri jäi mieleen joka lauloi Brian Mcnightia.

• Rah, Rah

Surkeita kappaleita pojat vetivät. Kyseinen musiikki ei ainakaan auennut minulle...tylsääkin tylsempää lässyn-lässyn kamaa.

En siten pysty sanomaan itse laulajista yhtään mitään, kun huomio jäi noihin surkeisiin kappaleisiin. Vaan sitähän se takuuvarma suuren kuluttajavolyymin musiikki Amerikassa juuri on. Ennalta arvattavaa tylsää skeidaa! Onneksi meillä on Eurooppamme!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1526
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      1052
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      67
      947
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      368
      919
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      177
      904
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      803
    7. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      64
      613
    8. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      60
      612
    9. Hei sinä rakas mies.

Milloinkaan kohdataan? Toivottavasti pian....❤️
      Ikävä
      37
      568
    10. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      160
      560
    Aihe