luin sivuilt että shawn syntyi vuonna 1987 ja belle vuonna 1993 :'D elikkä 6 vuotta ikä eroa? ehkäpä ei? vai onko? jos on niin eipä sitä asiaa ole pitkälle mietitty ;) kirjottivat samana vuonna ja kaikkea!!!
BELLEN ja SHAWNIN ikä ero muka 6 v?
3
915
Vastaukset
- Muumi.
Sellanen juttu että mietitkö yhtään tuota juttua yhtään kun kirjotit tätä? Ei nimittäin siltä vaikuta. Jos Belle olisi syntynyt 1993 hän olisi 14 vuotta vanha? Ja shawn sitten 20 vai?
Kukakohan se tässä ei ole miettinyt? - näin saippuoissa
näin on aina saippuasarjoissa.. että lapset kasvavat melko nopeasti.. niin ja abigail on syntynyt vuonna 1992, joten hänenhän pitäisi olla belleä vanhempi ja onko näin? heh.
- patsy
Bradykin syntyi sarjassa oikeasti vasta Shawnin jälkeen. Näinhän se menee, Kaunareissakin lapset kasvaa aikuisiks nopeasti. Vain vauvoilla, lapsilla ja teini-ikäisillä on jotain tekemistä saippuasarjoissa, muut iät hypätään nopeasti yli.
On kylläkin erittäin ärsyttävää, kun hahmot "vanhennetaan" väärässä järjestyksessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003437
- 623117
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342614- 802413
- 842366
- 962076
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j402066Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221690- 121676
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411637