Benny Hinn on

ottakaa järki käteen

17

327

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • http://www.bennyhinn.org/de...
    • DoctorT

Totuutta karttavat ja harhaopin itseensä imeneet, ilkeävät puolustella ja ylistellä Hinniä ja hänen kaltaisiaan "rahanvaihtajia" ja "uhrikauppiaita" rukoushuoneissamme.

• Anonyymi

suomi24.fi ja yliluonnolliset selitykset, he kaikki hakee toinen toisiltaan, mikä mies on benny hinn? Jumala minua siunatkoon! selittelyissä kirjoitukseni ei poistettu, varastossa teko äly psykologia tulee/Varokaa!

• Anonyymi

Sillä Herra sanoo. Jokaiselle päivälle riittävät sen omat murheet.
        Matteuksen evankeliumitekstistä luku 6 jae 34.
        Teillä on rakennettu jo kallioille.
        Älkäämme unhoittako koskaan sitä hyvää, mitä Herra, Jumalamme on meille antanut ja suonut.

Herra siunatkoon meitä, ja varjelkoon meitä, Herra kääntäköön kasvonsa meille ja olkoon meille armollinen. Amen.

• Anonyymi

4Moos.3:13 Sillä kaikki esikoiset ovat minun: sinä päivänä, kuin minä löin kaikki esikoiset Egyptin maalla, pyhitin minä itselleni kaikki esikoiset Israelissa, ihmisistä niin karjaan asti, että ne olisivat minun: Minä Herra. Biblia (1776) 2Moos.12:29. 13:2. 34:19. Luuk.2:23.

• Anonyymi

Luuk.2:23 (Niinkuin kirjoitettu on Herran laissa: kaikki miehenpuoli, joka ensin avaa äitinsä kohdun, pitää kutsuttaman Herralle pyhäksi,) Biblia (1776) 2Moos.13:1-2. 13:12. 22:29-31. 34:19. 4Moos.3:13

• Anonyymi

kaikki miehenpuoli,

Oliko Parhami ja Olseni miehenpuolia vai miehimyksiä?

• Anonyymi

3Moos.10:9 Viinaa ja väkevää juomaa ei pidä sinun juoman eikä sinun poikas sinun kanssas, koska te menette seurakunnan majaan, ettette kuolisi: se pitää oleman ijankaikkinen sääty teidän sukukunnillenne. Biblia (1776) Hes.44:21. 1Tim.3:3. Tiit.1:7

• Anonyymi

2Moos.22:29 Älä viivyttele antamasta antia vilja-ja mehusatosi runsaudesta. Esikoinen pojistasi anna minulle. 2Moos.13:1-2. 2Moos.34.19-20

• Anonyymi

Sillä niin antaa Herra niille, jotka suovat omastaan. Edes vähän, edes kympin silloin tällöin.
        Iloista antajaa Jumala palkitsee. Ja kun suo Herralle, suo lähimmäiselle, vaikka kaukana asuisikin.

• Anonyymi

4Moos.16:30 Mutta jos Herra tässä jotakin uutta tekee, niin että maa avaa suunsa ja nielee heidät kaikkein kanssa, mitä heillä on, niin he elävinä menevät helvettiin, niin teidän pitää tietämän, että nämät pilkkasivat Herraa. Biblia (1776)

• Anonyymi

benny hill olikin kova koomikko, aina teki ja toimi kaikenlaista !

• Anonyymi

No sanoitpa sen, minkä aioin skriivata. benny hillistähän minäkin jotakin.

• Anonyymi

1Kor.15:47 Ensimäinen ihminen on maasta ja maallinen, toinen ihminen on itse Herra taivaasta. Biblia (1776) Joh.3:13. Joh.3:31.

• Anonyymi

Paavali valehtelee törkeästi.

Kyllä Jeesus oli tosi-ihminen, lihaa ja luita, ei pelkkä henkiolento.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavali valehtelee törkeästi.

Kyllä Jeesus oli tosi-ihminen, lihaa ja luita, ei pelkkä henkiolento.

Hepr. 2:14

Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta, [1. Kor. 15:45; Gal. 4:4,5; 2. Tim. 1:10]

1. Joh. 4:2

Tästä te tunnette Jumalan Hengen: jokainen henki, joka tunnustaa Jeesuksen Kristuksen ihmiseksi, lihaan tulleeksi, on Jumalasta. [1. Kor. 12:3; 1. Joh. 5:1]

2. Joh. 7

Maailmassa on nyt liikkeellä monia eksyttäjiä, niitä jotka eivät tunnusta Jeesusta Kristusta ihmiseksi, lihaan tulleeksi. Siinä teillä on Antikristus, eksyttäjä. [1. Joh. 2:18, 4:1]

Paavalin valheet liittyvät yleensä Korinton seurakunnalle lähetettyihin kirjeisiin ja puheisiin.

Paavali kirjoitti Korintossa ollessaan tunnustuskirjettä valehtelustaan Roomaan, koska hän oli Rooman kansalainen ja sympatiat oli siihen suuntaan. Kuriiri vei kirjeen Roomaan. Kirjettä ei näytetty Korinttolaisille.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Paavalin valheet liittyvät yleensä Korinton seurakunnalle lähetettyihin kirjeisiin ja puheisiin.

Paavali kirjoitti Korintossa ollessaan tunnustuskirjettä valehtelustaan Roomaan, koska hän oli Rooman kansalainen ja sympatiat oli siihen suuntaan. Kuriiri vei kirjeen Roomaan. Kirjettä ei näytetty Korinttolaisille.

Room. 3:7

Mutta jos minun valheellisuuteni vain lisää Jumalan kirkkautta, kun sen ansiosta hänen totuutensa yhä korostuu, miksi minut sitten tuomitaan syntisenä?

Onko siis olemassa "valkoisia valheita"? Vai onko kaikki epärehellisyyttä, jotka ovat valheita? Mitä on "punainen valhe"?
        Katsokaa pienoista Suomea! Mitä tämä on? Ja ollut. Tulkintani ja mieleni ajatukset eivät ole poliittiset, sillä en ymmärrä politiikkaa. Kuitenkin ymmärtäen politiikkaa.

Miten me saattaisimme Paavalin oikeuteen? Mikä hyöty? Poistaa Pyhästä Raamatusta kirjoituksia? Joita on melko monta kirjettä. Ymmärtäkää ymmärtämisellänne.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5544
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1615
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      17
      1080
    4. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      68
      972
    5. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      967
    6. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      145
      894
    7. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      888
    8. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      56
      872
    9. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      838
    10. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      107
      822
    Aihe