Aiheesta ei kai ole keskusteltu. Löytyykö muista kuuluisista leffoista hyviä kohtauksia, kuin alla mainituista. Itselläni tuli mieleen ainakin nämä:
basic instinct
monster's ball
mulholland drive
postimies soittaa aina kahdesti
parhaat seksikohtaukset?
8
4556
Vastaukset
- Max T W
"hyvänä seksikohtauksena".
Mieleenjäävimpiä noiden edellä mainittujen lisäksi ovat ainakin
The Hunger (Deneuve, sarandon)
9 ja puoli viikkoa (Rourke, Basinger)
Viimeinen tango pariisissa (Brando, Schneider))
Amarcord
Betty Blue (Dalle)
Deep end - The Wolf
löytyy Mulholland Drivesta. Eyes Wide Shut on myös syytä mainita. Ja Lost Highway toki lisäksi.
- Baxter
Omasta mielestäni tässä asiayhteydessä on mainittava myös nämä:
- Poliisiopiston puhujapönttökohtaus
- Team American rakastelumontaasi
- Kala nimeltä Wanda, Kevin Kline ja Jamie Lee Curtis
- Koko Levottomat ykkönen
- Monty Pythonin Elämän tarkoitus, luokkahuonejakso
- Crank, Jason Statham ja Amy Smart julkisella paikalla Chinatownissa
- Zoolanderin Ben Stiller, Owen Wilson, Christine Taylor ja pari suomalaista kääpiötä
- Ja kauniiksi lopuksi Wild Thingsin threesome sekä History of Violencen cheerleader-viettely (joka itsessään ei kyllä ihan rakastelukohtaus ole, mutta kuitenkin...) - tile1
Mulla ainakin pulssi kohos miami vicen lemmenkohtauksessa (Li Gong ja Colin Farrell). Se musiikki ja kaikki...huhhhuh. Tyylikästä. Muutenkin intohimo parin välillä oli uskomatonta ja Li Gong on muuten maailman kaunein nainen näin naisen näkökulmasta.
- ???
Kuinkas moni teistä runkkaa noita kohtauksia katsoessa?
- J.hätöne
??? kirjoitti:
Kuinkas moni teistä runkkaa noita kohtauksia katsoessa?
myös tuo runk runk...ittensä tyydytys on tärkeä.
- hymypoika :-)
se kohta heti leffan alkupuolella missä jätkä ottaa itseltään suihin on aivan yliveto :)
- joitain
Bound (Gina Gershon - Jennifer Tilly)
Femme fatale (Rebecca Romjin - ??) (wc)
Unfaithful (Diane Lane - Olivier Martinez)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475196- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131848Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh331221- 811214
- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984