Kuulin sellaisen jutun, että Creatine pyruvaten käyttö aiheuttaa jotain ongelmia munuaisissa. Onko näin? Mitkä ovat käytön haitat? Ostin kuukausi sitten Leaderin Creatinepyruvaten ja olen sitä siitä saakka käyttänyt. Nyt jännittää jos käytöstä seuraa jotain ongelmia terveydessäni.
Kertokaa mitä tiedätte asiasta!!! Onko Leader- merkki hyvä?
Kertokaa mitä tiedätte asiasta!!! Onko Leader- merkki hyvä?
Vastaukset 2
Vanhimmat
paskamerkki!! (yksi niistä monista)
osta kreatiinimonohydraattia,much better!!
eikä se puryvaattikaan mitään munuaisongelmia
aiheuta,höpsis! kunhan noudattaa ohjeita :)
T.jani
Itse käytin 05 vuonna pyruvaattia jonkin aikaa ja sain yhtenä päivänä kovat vatsakivut ja myös vatsakramppeja oli treeneissä toisinaan.Krampit olivat niin kovia etten pystynyt edes kävelemään, vaan tipuin salin lattialle polvilleni,krampit tulivat vatsatreenin jälkeen.
Eräänä päivänä alkoivat hirveät vatsakivut ja lääkäri otti verikokeet ja käski kotiin.Tunnin päästä soittivat ja käskivät takaisin sairaalaan kun krea arvot olivat niin korkeat ja sieltä sitten sairaalaan ja poistivat umpisuolen,missä ei ollut tosin mitään vikaa.Vaivat alkoivat pyruvaatin käytön alkaessa ja eivät ole uusineet enää kun en ole ainetta käyttänyt.