vuosien varrella kilot karrtui.joulun alla 04 katkes jalkani odottaessani nuorimmaistamme.pääsin tvseen samana päivänä.näin itseni telkasta ja seuraavana pnä tullessani leikkauksesta näin tvssä itseni!katsoin tollainenko läski oon?silloin päätin.nyt lähtee läskit kävelemään.tyttömme synnyttyä aloin terveelisesti syömään ja liikkumaan.napostelut pois ja kilot alko putoamaan.tänä päivänä jatkan terveellistä liikuntaa ja elämäntapamuutoksen olen saanut aikaiseksi.kokoni pienentynyt 60 koosta 42 asti!hallitsen nyt painoani =)
laihdutin 60kiloa!!
2
1160
Vastaukset
- Tia-Tankero
Miten tarkalleen ottaen laihdutit? Tai virallisestihan tuo on elämäntapamuutos. Kuinka paljon liikut viikossa/päivittäin? Vauvan kanssa monet kyllä laihtuu, tulee touhuttua niin paljon, eikä aina ehdikään syömään. Täytyy kyllä vain sanoa, että wau. Todella hieno juttu ja mahtaa sulla olla hyvä olo. Onnea!
- sukka
päätin:nyt lähtee läskit kävelemään.aloin tekemään sauva kävelylenkin joka päivä.vaihdoin vähärasvaisiin käyttämäni tuotteet.lisäsin kuitujen,hedelmien ,vihannesten määrää.kerran viikossa herkuttelupäivä.enää en likkunu ole ihan joka päivä,mutta tavallisesti syön.en ota ikinä lisää.kuntopyörällä tulee ajettua ja kuntosalilla olen käynyt.mahdutaan kolmestaan lasteni kanssa mun toissa vuotisiin housuihin!!voit kirjoitella mulle.ystävyydellä susanna [email protected]
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52771- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7595Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584