vivaro täristää

eli vivaro täristää ajossa kaheksankympin jälkeisissä nopeuksissa..täristys alkoi aika yllättäen ja on pahentunut pikkuhiljaa,tuskin renkaiden tasapainotus on noin nopeesti muuttunut eli mahtasko vika olla nivelissä? minkälaisilla kilometrimäärillä muiden vastaavista autoista on niveliä mennyt? itselläni nyt 35 tuhatta kilsaa mittarissa..

13

5021

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanteessa

      jokin kolhu?

      • en kyl huomannut kun niitä tutkailin,mut tarviikin katsoa tarkemmin.ei myöskään ollut mitään isoja kuraklimppejä jotka vois ton aiheuttaa. kait se tarvii huoltoaika tilata kun on viä kolme viikkoa takuuta jäljellä..


    • kuskin puoleinen

      alapallo oli hivenen väljä, joten vaihdatin molemmat.
      Useita kertoja on mulla kadonnut lyijypainoja peltivanteista, erilaisista syistä johtuen.
      Liimapainojen irtoileminen on vieläkin yleisempää aluvanteista, vaimon auto on tästä hyvä esimerkki.
      Siis tarkista tasapainotus renkaissa, sieltä se vika löytyy.

    • m.a

      ..voi olla kiero.

    • TDS-jani

      meni molemmat alapallot 40Tkm kohdalla... Muuten on pelannut, kuin unelma.

      Voi se täristys tulla vetaristakin.

      • vanteissa ei oo kolhuja,painot on joka renkaassa. tota vetoakselia ei varmaankaan kotikonstein pysty toteamaan onko kiero vai ei. mites noi alapallot oireilee,jos on loppu?ravistaako se rattia sillon,vai veteleekö ohjaus?


      • tojoko

        vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km


      • tuo liittyy
        tojoko kirjoitti:

        vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

        tähän ketjuun? Hä!


      • ex pakukuski
        tuo liittyy kirjoitti:

        tähän ketjuun? Hä!

        varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä


      • elmeri22
        ex pakukuski kirjoitti:

        varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

        mahtuu pieneen hiaceen, jne....

        Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.


      • elmeri22 kirjoitti:

        mahtuu pieneen hiaceen, jne....

        Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

        jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.


      • puuhapena kirjoitti:

        jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

        ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..


      • voi olla!
        puuhapena kirjoitti:

        ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

        Ekaks ei ollu vanteissa mitään kun ne tarkistit mut sit yhtäkkii löytykin julmetut "kurapallot" vanteista!!!VOI HYVÄ LUOJA!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      75
      652
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe