vivaro täristää

eli vivaro täristää ajossa kaheksankympin jälkeisissä nopeuksissa..täristys alkoi aika yllättäen ja on pahentunut pikkuhiljaa,tuskin renkaiden tasapainotus on noin nopeesti muuttunut eli mahtasko vika olla nivelissä? minkälaisilla kilometrimäärillä muiden vastaavista autoista on niveliä mennyt? itselläni nyt 35 tuhatta kilsaa mittarissa..

13

4883

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vanteessa

jokin kolhu?

• en kyl huomannut kun niitä tutkailin,mut tarviikin katsoa tarkemmin.ei myöskään ollut mitään isoja kuraklimppejä jotka vois ton aiheuttaa. kait se tarvii huoltoaika tilata kun on viä kolme viikkoa takuuta jäljellä..

• kuskin puoleinen

alapallo oli hivenen väljä, joten vaihdatin molemmat.
      Useita kertoja on mulla kadonnut lyijypainoja peltivanteista, erilaisista syistä johtuen.
      Liimapainojen irtoileminen on vieläkin yleisempää aluvanteista, vaimon auto on tästä hyvä esimerkki.
      Siis tarkista tasapainotus renkaissa, sieltä se vika löytyy.

• m.a

..voi olla kiero.

• TDS-jani

meni molemmat alapallot 40Tkm kohdalla... Muuten on pelannut, kuin unelma.

Voi se täristys tulla vetaristakin.

• vanteissa ei oo kolhuja,painot on joka renkaassa. tota vetoakselia ei varmaankaan kotikonstein pysty toteamaan onko kiero vai ei. mites noi alapallot oireilee,jos on loppu?ravistaako se rattia sillon,vai veteleekö ohjaus?

• tojoko

vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

• tuo liittyy
        tojoko kirjoitti:

vikoja teitin autoissa ei toyotassa ole ollut tollasii vikoja 03 ajettu 130 000 km

tähän ketjuun? Hä!

• ex pakukuski
        tuo liittyy kirjoitti:

tähän ketjuun? Hä!

varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

• elmeri22
        ex pakukuski kirjoitti:

varmaankin että uusissa pakettiautoissa on sellaisia vikoja mistä hiacen omistajat ei voi tietää kun niissä ei ole niitä

mahtuu pieneen hiaceen, jne....

Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

• elmeri22 kirjoitti:

mahtuu pieneen hiaceen, jne....

Tiikeri tankissakin on vähän vikoja, mutta on se v...umaisen kolho peli.

jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

• puuhapena kirjoitti:

jos unohdetaan ne hiaset ja tiikerit ja palataan itse asiaan eli vivaron ohjauksen ravistukseen. kiitos.

ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

• voi olla!
        puuhapena kirjoitti:

ei ravista enää! oli talvirenkaiden vanteiden sisäpuolella armottoman isot kurapaakut. ei onnex ollutkaan mitään vikaa itse autossa..

Ekaks ei ollu vanteissa mitään kun ne tarkistit mut sit yhtäkkii löytykin julmetut "kurapallot" vanteista!!!VOI HYVÄ LUOJA!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      60
      5456
    2. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      257
      3604
    3. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      287
      3516
    4. Oot mahtava tyyppi

En tiedä luetko palstaa. Koitan siitä huolimatta. Oot mun mielestä tosi erityinen tyyppi. Nopeesti taisin ihastua. Jot
      Ikävä
      40
      3383
    5. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      303
      2724
    6. Rydmanin nousu sote-ministeriksi on kauttaaltaan irvokas

Mutta samalla se oli ainut todennäköinen lopputulema. Se myös alleviivaa sitä, mistä tällä hallituksella ja aivan erityi
      Maailman menoa
      336
      2034
    7. Miksi vihereät ja vasemmisto haluavat tuhota tämän maan?

He halusivat, että kannabis tulisi lailliseksi? - eikö kylliksi nuoria tuhota jo nyt huumeilla? - kannabis tuhosi minun
      Maailman menoa
      74
      2011
    8. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      151
      1868
    9. Sofia servasi Pikku-Villen suvereenisti

– Ihanko tosissaan tuleva sosiaali- ja terveysministeri hyökkää oppositiopuolueen puheenjohtajaa vastaan siksi, että täm
      Maailman menoa
      37
      1465
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      120
      1215
    Aihe