vvo hyvinkäällä-kokemuksia?

ehkämuuttava

Hei,
onko kokemuksia vvo:n asunnoista hyvinkäällä, vuokra-asunnoista lähinnä. Ongelmia, positiivisia kokemuksia, ihan mitä vain! Kertokaa ja kirjoitelkaa, kiitoooos..

8

1743

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilkkukengät

Sain asunnon erittäin nopeasti (yhdessä viikossa)
      Nopeaa ja ystävällistä toimintaa.
      Sai vielä maalit ilmaseksi että saa maalata mieleisen väriset seinät :)
      Että on vain positiivista sanomista!

• Asukas

Ihan hyvä on asua vvo:n asunnoissa. Pienoisia äänihaittoja silloin tällöin mutta nehän kuuluvat elämään. Ainoan moitteen antaisin pihojen talvi kunnossapidolle.

• ehkämuutt..(alkuper.)

kiitos vastauksista. Menen katsomaan Vesitorninkadulle asuntoa. Tällä hetkellä olen Hyvinkään Vuokra-Asunnoissa, jonka asukastoimiston toimintapolitiikka on käsittämätöntä. Tässä esimerkki:

Kävin katsomassa erään kaksion. Kysyin tytön muuton syytä uteliaisuuttani. Vastaus: juopot naapurit jotka metelöivät aamusta yöhön. Ei ole onnistunut 6kk aikana saamaan häätöä ( poliisikäyntejä, lukuisia valituksia) ja sitten tyttö päätti lähteä. HyVa:lta annettiin tähän vastaus: Kun joku tulee katsomaan asuntoa, et saa hiiskua sanallakaan naapureista tai laitamme sinulle merkinnän papereihin ettet ikinä tule saamaan HyVan kautta enää asuntoa!

Uskomatonta!!

• Miekkonen29

HyValta, voi jumalauta.

Mulla taas on olut vvo:lle paperit puolisen vuotta vetämässä ja mitään ei ole kuulunut...

Onkohan luottotiedoilla asian kanssa mitään tekemistä?

• Pois sieltä muuttannut
        Miekkonen29 kirjoitti:

HyValta, voi jumalauta.

Mulla taas on olut vvo:lle paperit puolisen vuotta vetämässä ja mitään ei ole kuulunut...

Meillä oli kaupungin kämppä,oli pelko persiissä,että joudumme maksaamaan ylimääräisen vuokran,mutta onneksi saimme siihen nopeasti vuokralaisen.Jos olisin kertonnut minkälainen kämppä se on eli lutikkalinna, niin tuskin olisi siihen muuttannut.
        Ötökät aloittivat yöllisen seikkailun illalla,tämä
        tapahtui torikadulla.

• kakadu
        Pois sieltä muuttannut kirjoitti:

Meillä oli kaupungin kämppä,oli pelko persiissä,että joudumme maksaamaan ylimääräisen vuokran,mutta onneksi saimme siihen nopeasti vuokralaisen.Jos olisin kertonnut minkälainen kämppä se on eli lutikkalinna, niin tuskin olisi siihen muuttannut.
        Ötökät aloittivat yöllisen seikkailun illalla,tämä
        tapahtui torikadulla.

ite asun HyVa:n Torikadulla, täysin rempattu lattiasta kattoon eikä "lutikoita" ole näkynyt, ellei joitakin tiettyjen huoneistojen asukkaita oteta huomioon kun niitä näkyy tuolla pihalla tai omassa rapussa.
        Ihan oon rauhassa saanu olla kaikilta otuksilta täällä.

• .....................
        Miekkonen29 kirjoitti:

HyValta, voi jumalauta.

kyllä ne tarkistaa luottotiedot

• Luotikuja

Vesitorninkatu oli varsin rauhatonta seutua. Erilaisia häiriöitä oli jatkuvasti. Lapset itkivät öisin, kun äiti häipyi baariin, sammuneita juoppoja makaili rappukäytävässä, tappeluita viikonloppuisin niin pihalla kuin asunnoissa, varastoista hävisi tavaroita...yms. En suosittele lapsiperheille!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      347
      2784
    2. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      120
      1549
    3. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1370
    4. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      15
      1026
    5. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      57
      997
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      27
      944
    7. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      82
      923
    8. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      149
      898
    9. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      80
      898
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      205
      839
    Aihe