moi.
käväsin hamppalekurissa ja paikattiin pieni mutta kauheen vihlova reikä. ja puudutus laitettiin kuten aina kun oon herkkäsuinen. sitten piikkiä ulospäin vetäessä kuului mun korvaan semmoinen ääni kun olis vettä menny korvaan, en tiedä liittyikö asiaan mitenkään mutta outo juttu sekin.
no illalla puudutus hävis naamasta ja leuasta mutta kieli oli vieläki ihan puutunu, (viikko sitten kävin) oli myös aamulla ja sitten soitin sinne hammaslääkärille ja se kertoi että on erittäin harvinaista mutta joskus käy näinki mutta ennalleen pitäis palautua puolen vuoden päästä!
kieli on silleen pitkittäin puolet puuduksissa ja aika kömpelö, liikkuu kyllä melkeen hyvin, puhuakkin voi melkeen normaalisti, vähän välillä sössötän mutta nytten on alkany mennä araks ja tuntuu kauheen kipeelle ja karhealle siitä pinnasta. ei tee mieli puhua eikä yhtään liikuttaa kieltä :( tosi ällöttävää
onko kukaan kuullu tai kokenut moista?
............ jos olisin jenkki ni oisin varmaan jo miljonääri........................
KIELI JÄI PUUTUNEEKSI :(
mötkökieli
3
926
Vastaukset
- galhu
mitäs jos oot allerginen sille puudukkeelle.sekin taitaa olla aika yleistä.
- vastoin
Varsinainen puudutusaineallergia on erittäin harvinainen.
Puudutustaineesta tai puuduttamisesta johtuvat reaktiot sen sijaan ovat yleisempiä. - mötkökieli
hammaslääkäri oli pistänyt puudutusaine neulan kielen hermon läpi ja hermo oli vaurioitunut, ja palautuminen normaaliksi kestää puolivuotta... kävin vähän kyselemässä eräältä hammaslääkäriltä... näin käy kuulemma yks noin viidessä vuodessa...eli tosi harvoin ja se olin mä tällä kertaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051034
- 102918
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96787- 85703
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16580- 34506
- 25485
- 43482
- 45472