moi.
käväsin hamppalekurissa ja paikattiin pieni mutta kauheen vihlova reikä. ja puudutus laitettiin kuten aina kun oon herkkäsuinen. sitten piikkiä ulospäin vetäessä kuului mun korvaan semmoinen ääni kun olis vettä menny korvaan, en tiedä liittyikö asiaan mitenkään mutta outo juttu sekin.
no illalla puudutus hävis naamasta ja leuasta mutta kieli oli vieläki ihan puutunu, (viikko sitten kävin) oli myös aamulla ja sitten soitin sinne hammaslääkärille ja se kertoi että on erittäin harvinaista mutta joskus käy näinki mutta ennalleen pitäis palautua puolen vuoden päästä!
kieli on silleen pitkittäin puolet puuduksissa ja aika kömpelö, liikkuu kyllä melkeen hyvin, puhuakkin voi melkeen normaalisti, vähän välillä sössötän mutta nytten on alkany mennä araks ja tuntuu kauheen kipeelle ja karhealle siitä pinnasta. ei tee mieli puhua eikä yhtään liikuttaa kieltä :( tosi ällöttävää
onko kukaan kuullu tai kokenut moista?
............ jos olisin jenkki ni oisin varmaan jo miljonääri........................
KIELI JÄI PUUTUNEEKSI :(
mötkökieli
3
737
Vastaukset
- galhu
mitäs jos oot allerginen sille puudukkeelle.sekin taitaa olla aika yleistä.
- vastoin
Varsinainen puudutusaineallergia on erittäin harvinainen.
Puudutustaineesta tai puuduttamisesta johtuvat reaktiot sen sijaan ovat yleisempiä. - mötkökieli
hammaslääkäri oli pistänyt puudutusaine neulan kielen hermon läpi ja hermo oli vaurioitunut, ja palautuminen normaaliksi kestää puolivuotta... kävin vähän kyselemässä eräältä hammaslääkäriltä... näin käy kuulemma yks noin viidessä vuodessa...eli tosi harvoin ja se olin mä tällä kertaa :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241546- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691217- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18952Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855