KIELI JÄI PUUTUNEEKSI :(

mötkökieli

moi.
käväsin hamppalekurissa ja paikattiin pieni mutta kauheen vihlova reikä. ja puudutus laitettiin kuten aina kun oon herkkäsuinen. sitten piikkiä ulospäin vetäessä kuului mun korvaan semmoinen ääni kun olis vettä menny korvaan, en tiedä liittyikö asiaan mitenkään mutta outo juttu sekin.

no illalla puudutus hävis naamasta ja leuasta mutta kieli oli vieläki ihan puutunu, (viikko sitten kävin) oli myös aamulla ja sitten soitin sinne hammaslääkärille ja se kertoi että on erittäin harvinaista mutta joskus käy näinki mutta ennalleen pitäis palautua puolen vuoden päästä!

kieli on silleen pitkittäin puolet puuduksissa ja aika kömpelö, liikkuu kyllä melkeen hyvin, puhuakkin voi melkeen normaalisti, vähän välillä sössötän mutta nytten on alkany mennä araks ja tuntuu kauheen kipeelle ja karhealle siitä pinnasta. ei tee mieli puhua eikä yhtään liikuttaa kieltä :( tosi ällöttävää

onko kukaan kuullu tai kokenut moista?
............ jos olisin jenkki ni oisin varmaan jo miljonääri........................

3

926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • galhu

      mitäs jos oot allerginen sille puudukkeelle.sekin taitaa olla aika yleistä.

      • vastoin

        Varsinainen puudutusaineallergia on erittäin harvinainen.
        Puudutustaineesta tai puuduttamisesta johtuvat reaktiot sen sijaan ovat yleisempiä.


      • mötkökieli

        hammaslääkäri oli pistänyt puudutusaine neulan kielen hermon läpi ja hermo oli vaurioitunut, ja palautuminen normaaliksi kestää puolivuotta... kävin vähän kyselemässä eräältä hammaslääkäriltä... näin käy kuulemma yks noin viidessä vuodessa...eli tosi harvoin ja se olin mä tällä kertaa :(


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1034
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      102
      918
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      787
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      85
      703
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      580
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      506
    8. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      485
    9. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      45
      472
    Aihe