fibromyalko vai mikä??

nainen 46v...

mulla vasemalla puolella kylkiluita kipuja ollut jo kauan ja kipeä kohta toisessa nikamassa ja välillä turvoksissa varsinkin rasituksen jälkeen.. istuminen tiukkaa välillä ja kipuja valtavasti..nyt opetellut istumaan rinta rottingilla ja se todella on auttanut.. viime yönä ei oikein ollut missään asenossa hyvä nukkua kun kylkeen sattui.. nyt ollut jo tälläisiäkin oireita että kaikki nivelet särkee joskus enemmän ja joskus vähemmän.. oisko mahdollisesti myös fibro???

7

1232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitä että

      rintarangasat selän puolelta tulevat narut olisi jumiksessa käyppä jollain kaustislaisella kansanparantajalla aukomassa narut ja kerro siten täällä miten olo helpottui

      • Jörö

        Mistään kansanparantajilta et apua vaivoihin saa.
        Rukoile Jeesusta että, se ohjaa sinut oikealle lääkärille, niin saat pysyvän avun.

        Minä juoksin parantajalta toiselle ja olen menettänyt kymmeniä tuhansia euroja lääkäreihin ja poppamiehiin.

        Tulin uskoon ja olin jo menettänyt toivonikin, mutta, nyt on sairaus löytynyt ja sen oireet ovat samat kuin sinulla.

        Siihen on olemassa hyvä hoitokin olemassa.

        Polyneuropatia eli monihermosärky oli diagnoosi.
        Maija Haanpää on kirjoittanut myös kirjan kyseisestä sairaudesta.


    • Sopuli 2

      Oletko käynyt tutkimuksissa? Fibro ei välttämättä turvota niveliä eikä kipuile niissä. Onko sulla säällä vaikutusta? Minulla on apua vierustyynystä. Se on noin 120 cm pitkä ja 40 cm leveä. Saan sillä rangan aika suoraksi.

    • Fibroilija

      Nuo oireesi eivät kyllä ole mitään fibroa. Ei kaikki kipu ole mitään fibroa.

      Fibromyalgiassa kipu on juuri määrätynlaista ja nuo sinun oireesi eivät sitä ole.

      Oireesi viittaavat jumiutuneisiin lihaksiin ja mahdollisiin nikamalukkoihin, joten käy hoidattamassa itseäsi osaavalla hierojalla ja manuaalisia hoitoja tekevällä ihmisellä.

      Itse olen parhaimman avun ja pysyvän selkävaivoihini saanut kansanparantajalta.

      • olen kuullut että monilla kellä todettu tietzen syndrooma on myöskin fibro?! tiedän toki aikuinen kun olen ettei kaikki kipu ole fibroa.. mulla hyvä ystävä kellä fibro ja oireet mulla aivan samat kuin hällä!!! ranteet ja nilkat välillä niin kipeät ettei voi kunnolla kävellä tai kirjoittaa ja kipuja myös muualla!!
        mut ilmeisesti täällä viisaampia noiden lukkojen tarjoajia tai kansanparantajaa ehdotellaa... kunhan nyt kysyin täältä =)
        ja kun tosiaan käy tietzen sivuilla niin kas kummaa siellä mel´kein kaikilla myös fibro todettu...


      • lihakset
        margitirene kirjoitti:

        olen kuullut että monilla kellä todettu tietzen syndrooma on myöskin fibro?! tiedän toki aikuinen kun olen ettei kaikki kipu ole fibroa.. mulla hyvä ystävä kellä fibro ja oireet mulla aivan samat kuin hällä!!! ranteet ja nilkat välillä niin kipeät ettei voi kunnolla kävellä tai kirjoittaa ja kipuja myös muualla!!
        mut ilmeisesti täällä viisaampia noiden lukkojen tarjoajia tai kansanparantajaa ehdotellaa... kunhan nyt kysyin täältä =)
        ja kun tosiaan käy tietzen sivuilla niin kas kummaa siellä mel´kein kaikilla myös fibro todettu...

        Kyllähän fibro niveliä särkee, koska fibromyalgia just kuppaa lihasten kiinnityskohdissa, eli juuri kun lihakset kiinnittyy niveliin, siellä se fibromyalgia kuuppaa.

        Vaikka tuntuu, et ne on nivelkipuja, itse asiassa fibromyalgiassa se kipu on lihaksen kiinnityskohdassa. Tuntuu nivelkipuna, ja juuri levossa.


    • mahdollista

      Ja fibromyalgialle tyypillista juuri lepokipu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      33
      2878
    2. Mitä sä kuvittelit

      Kun annoit mulle huomiosi, tottakai minä menin ihastumaan suhun. En ole koskaan ollut se henkilö keneen kukaan kiinnittä
      Ikävä
      144
      2017
    3. Kuvaile kaivattuasi kolmella

      Emojilla. Oma vastaus 💨🚮💣
      Ikävä
      190
      1934
    4. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      1825
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      129
      1681
    6. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      191
      1413
    7. Sähköauto ei saastuta

      Koska sähköautossa ei ole saastutusputkea kuten polttomoottoriautossa. Saastuttajille tulee mätkäistä kunnon saastutusv
      Maailman menoa
      323
      1407
    8. Älä nainen leikistä suutu!

      Ja kyllä täytyy kritiikkiäkin kestää, mm. ylipaino, se että oot köyhä jne jne Melko tutulta mieheltä
      Ikävä
      115
      1253
    9. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      105
      1211
    10. Olisitko oikeasti

      valmis kohtaamaan kaivattusi?
      Ikävä
      96
      1101
    Aihe