*toljo.....*

toljo...*

ja kaikki mukaan......



"se oli viuhahdus......." ja niin edes päin....

18

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ajankulu

      öinen tosi viuhahdus,,,,,,

      • kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))


      • Ajankulu
        BBrunetti kirjoitti:

        kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))

        ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.


      • Ajankulu kirjoitti:

        ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.

        irwinin biisi.....=:0))))


      • Ajankulu
        BBrunetti kirjoitti:

        irwinin biisi.....=:0))))

        oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.


      • Ajankulu kirjoitti:

        oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.

        vaivaa toi emmentaali...=;0))


      • Kylli.Kyllä
        Ajankulu kirjoitti:

        oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.

        *Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*

        Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))


      • Kylli.Kyllä kirjoitti:

        *Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*

        Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))

        noin miekii sen muistin....

        asiaa puhut hauska biisi...=:0)))


      • Ajankulu
        Kylli.Kyllä kirjoitti:

        *Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*

        Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))

        ne sanat, ja alkukohta mistä se tehtiin, ihan oikein.


    • helikoppi

      mutta vain takaapäin.

      • *toljo..' takaapäin...????


      • helikoppi
        BBrunetti kirjoitti:

        *toljo..' takaapäin...????

        olen niin helvetin ruma


      • helikoppi kirjoitti:

        olen niin helvetin ruma

        sitä mieltä...että kukaan ei ole ruma...mut tää miun mielipide...=:0)))


    • ..taaskaaa..toljo..torso korso..kyrsä kylpä??

      • noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))


      • BBrunetti kirjoitti:

        noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))

        ..joo ookoo.. asia selvä..


    • koala

      viuhahdus missä?

      • viuhahdus.......!!!!....viuh...fiuhh....=:0)))


    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      180
      1216
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      79
      1052
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      93
      853
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      76
      830
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      82
      757
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      744
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      695
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      580
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      548
    Aihe