toljo...*
ja kaikki mukaan......
"se oli viuhahdus......." ja niin edes päin....
*toljo.....*
18
981
Vastaukset
- Ajankulu
öinen tosi viuhahdus,,,,,,
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
Ajankulu kirjoitti:
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
irwinin biisi.....=:0))))
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
irwinin biisi.....=:0))))
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
- Kylli.Kyllä
Ajankulu kirjoitti:
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :)) Kylli.Kyllä kirjoitti:
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))noin miekii sen muistin....
asiaa puhut hauska biisi...=:0)))- Ajankulu
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))ne sanat, ja alkukohta mistä se tehtiin, ihan oikein.
- helikoppi
mutta vain takaapäin.
- helikoppi
BBrunetti kirjoitti:
*toljo..' takaapäin...????
olen niin helvetin ruma
helikoppi kirjoitti:
olen niin helvetin ruma
sitä mieltä...että kukaan ei ole ruma...mut tää miun mielipide...=:0)))
..taaskaaa..toljo..torso korso..kyrsä kylpä??
BBrunetti kirjoitti:
noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))
..joo ookoo.. asia selvä..
- koala
viuhahdus missä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.212644Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?
Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant1052570- 2021374
- 941281
- 1251281
"Pähkähullu ruhtinas" sanoi a-studiossa maailmanpolitiikan professori...
...Martti Koskenniemi Trumpista ja hänen toimintatavoistaan, vertasi 1600-luvulla eläneeseen Aurinkokuninkaaseen Ludwig3041250Riikka Purra perustelee hallituksen leikkauspolitiikkaa
Odotukset ovat kovat, mutta puhe on poikkeuksellisen onttoa jopa hallituksen omalla mittapuulla. Vastuu työnnetään alas,221007Toivottavasti myös pysyy häkissä
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011754428.html 😡😡😡 tommosia saastoja sitä näyttää Suomussalmen suunnalta sikiävän �13991Martina ja Matias
Mahtaako Martina yrittää saada Matiasta uudeksi sulhaseksi, niin saisi ne prinsessa häät, mitkä jäi pitämättä, kun Aussi211979- 60897