toljo...*
ja kaikki mukaan......
"se oli viuhahdus......." ja niin edes päin....
*toljo.....*
18
949
Vastaukset
- Ajankulu
öinen tosi viuhahdus,,,,,,
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
Ajankulu kirjoitti:
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
irwinin biisi.....=:0))))
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
irwinin biisi.....=:0))))
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
- Kylli.Kyllä
Ajankulu kirjoitti:
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :)) Kylli.Kyllä kirjoitti:
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))noin miekii sen muistin....
asiaa puhut hauska biisi...=:0)))- Ajankulu
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))ne sanat, ja alkukohta mistä se tehtiin, ihan oikein.
- helikoppi
mutta vain takaapäin.
- helikoppi
BBrunetti kirjoitti:
*toljo..' takaapäin...????
olen niin helvetin ruma
helikoppi kirjoitti:
olen niin helvetin ruma
sitä mieltä...että kukaan ei ole ruma...mut tää miun mielipide...=:0)))
..taaskaaa..toljo..torso korso..kyrsä kylpä??
BBrunetti kirjoitti:
noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))
..joo ookoo.. asia selvä..
- koala
viuhahdus missä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4612775Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152615Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2671575Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841174Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4401121Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631088- 156960
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41928- 56879
- 79875