toljo...*
ja kaikki mukaan......
"se oli viuhahdus......." ja niin edes päin....
*toljo.....*
18
993
Vastaukset
- Ajankulu
öinen tosi viuhahdus,,,,,,
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
kuis se sit jatkuu...??? en millään muista...=:0))))
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
Ajankulu kirjoitti:
ja mä juostessa miten miten viuhahdin.,? Oiskos näin, parsikaa jos väärin.
irwinin biisi.....=:0))))
- Ajankulu
BBrunetti kirjoitti:
irwinin biisi.....=:0))))
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
- Kylli.Kyllä
Ajankulu kirjoitti:
oikein, mut sanat on mullakin hakusessaan.
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :)) Kylli.Kyllä kirjoitti:
*Se oli viuhahdus, karmea öinen tosi viuhahdus. Nauranut en se oli viuhahdus. Yössä vain paljas pylly juostessa hylly kun mä viuhahdin*
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))noin miekii sen muistin....
asiaa puhut hauska biisi...=:0)))- Ajankulu
Kylli.Kyllä kirjoitti:
Tätä edelsi siis Irwinin kiinni jääminen rysänpäältä kun aviomies tuli kotiin kesken kaiken. Tai jotain sellaista, en tarkkaan muista. Hauska laulu :))ne sanat, ja alkukohta mistä se tehtiin, ihan oikein.
- helikoppi
mutta vain takaapäin.
- helikoppi
BBrunetti kirjoitti:
*toljo..' takaapäin...????
olen niin helvetin ruma
helikoppi kirjoitti:
olen niin helvetin ruma
sitä mieltä...että kukaan ei ole ruma...mut tää miun mielipide...=:0)))
..taaskaaa..toljo..torso korso..kyrsä kylpä??
BBrunetti kirjoitti:
noh toljohan on mun perusilme...*toljo...*=;0))))
..joo ookoo.. asia selvä..
- koala
viuhahdus missä?
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2835847Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373406Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212112Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol791644- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804