..joko nuukahdit vai ookko ihan naatti??.. kaikennäkevä tosi pitkä kaukoputkeni toinen pää on höyrystyny enkä tiiä mitä tampereella tapahtuu..
käteni ei ole suinkaan niin pitkä että kykenisin klasit puhistaa siellä tampereen päässä.. ilmottele oon hiukan huolissani kun sait mullaki pull pull pullottaa,.,
heeliiikooppiii
5
341
Vastaukset
..jos vaan ees jottain virkkaisit mutta ku oot niin hilijaa.. nyyhh ookko sammunu?
- Kylli.Kyllä
kaikki väki nukkuu, väääkiii nukkuuuu.
Kylli se vaan täällä virkeänä sirkuttaa. Paitsi että ei. Kun murisee......mur.....
Ihan tarkkaan en muista mistä olin/olen vihainen mutta sitä ei kai minulle viaksi lasketa. - helikoppi
kävin ruiskussa ja annoin mirrilleni makkaraa. pitäis oikaista seljälleen, että jaksaisi aamuyöllä taas lehdenjakoon.
helikoppi kirjoitti:
kävin ruiskussa ja annoin mirrilleni makkaraa. pitäis oikaista seljälleen, että jaksaisi aamuyöllä taas lehdenjakoon.
..oon helpottumut kkiitos.. mä käy lauteille oikasee et jaxaa baarii..
Kylli.Kyllä kirjoitti:
kaikki väki nukkuu, väääkiii nukkuuuu.
Kylli se vaan täällä virkeänä sirkuttaa. Paitsi että ei. Kun murisee......mur.....
Ihan tarkkaan en muista mistä olin/olen vihainen mutta sitä ei kai minulle viaksi lasketa...mun pitäs jaksaa vielä myöhään yöhön..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun418797Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo261749T:ltä J-miehelle
Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli291741- 1301481
Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?
Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?1941130Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?
Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast81099- 711077
- 92912
- 49795
- 75767