juon laageria ja lepään

..laagereillani.. kun alkaa yöperho sen katson..se jill o pakkaus mutta ilkiiä..kuinkas se ilkeekin..toivon mukaan laagerini väsyttää että huomenna herään virkeämpänä kuin koskaan että pääsisin sitten ihmistenkin ilmoille mitä mun on koko päivä pitänyt,..

27

514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kielibasa

      di.. onko kalsarit...tigerkuvioiset...:-)

      • ..kalsarit..o.. perus tumman siniset..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..kalsarit..o.. perus tumman siniset..

        konversatiivista.. mut nii o taallakin.. harmaat.. siniset on kylla paremmat kun ei kaljalaikut erotu niin selkeesti sitten lauantaipaivan valossa..:-)


      • kielibasa kirjoitti:

        konversatiivista.. mut nii o taallakin.. harmaat.. siniset on kylla paremmat kun ei kaljalaikut erotu niin selkeesti sitten lauantaipaivan valossa..:-)

        ..lauantaina aurinko paistaa kaikki näyttää valoisalta ja silloin tekee oikein mieli lähtee ihmisten ilmoille humaltumaan ja keksustelee baari/hyvänpäivän tuttujen kans.. niitä ainaki löytyy jos kavverit ei lähe..grrrrrrrrr


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..lauantaina aurinko paistaa kaikki näyttää valoisalta ja silloin tekee oikein mieli lähtee ihmisten ilmoille humaltumaan ja keksustelee baari/hyvänpäivän tuttujen kans.. niitä ainaki löytyy jos kavverit ei lähe..grrrrrrrrr

        ja silloin ei humalluta pelkästään "lintujen laulusta" eikä "puiston puiden tuhinasta" eikä "peltolaikkujen sinerryksestä" eikä "popliinitakkien kahinasta"... silloin tarvitaan kalajaa... ja turkasti eikusiis rutkasti :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        ja silloin ei humalluta pelkästään "lintujen laulusta" eikä "puiston puiden tuhinasta" eikä "peltolaikkujen sinerryksestä" eikä "popliinitakkien kahinasta"... silloin tarvitaan kalajaa... ja turkasti eikusiis rutkasti :-)

        ..kaljaa,,jospa terassit olis auki..ainaki tuolla kallion puolessa.. siellä kuulee kaikennäkösi.."ääniä" juoppojen kohellusta.. ratikkakiskojen kolketta.. siellä ei muut linnut viserrä vaan kallion tipuset ja nekin joskus raakkuu..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..kaljaa,,jospa terassit olis auki..ainaki tuolla kallion puolessa.. siellä kuulee kaikennäkösi.."ääniä" juoppojen kohellusta.. ratikkakiskojen kolketta.. siellä ei muut linnut viserrä vaan kallion tipuset ja nekin joskus raakkuu..

        olen asunut... vuosia... ihmisen paikka..


    • Hilda-Mari

      tehdä siellä ihmisten ilmoilla???

      • ..kiskoo tuoppii nassuu yx toisensa jälkee..


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..kiskoo tuoppii nassuu yx toisensa jälkee..

        rupee vaan guse... eiku pissattaan......
        Tee ny ainaskin pikkinen kävelylenkki ennen ku meet, tulee kuntoilukin hoidettua.
        Vaikka silleen korttelin ympäri, kerran.....
        Enks mä olekkin fiksu????


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        rupee vaan guse... eiku pissattaan......
        Tee ny ainaskin pikkinen kävelylenkki ennen ku meet, tulee kuntoilukin hoidettua.
        Vaikka silleen korttelin ympäri, kerran.....
        Enks mä olekkin fiksu????

        ..kyllä mä siellä stadissa kävelen pitkiäki matkoja väälillä ratikkaa tai metroo käyttäen muuten apostolin kyydillä sillä erotuksel et baarista baariin..


    • laager ja yöperho odottaa..

    • kielibasa

      arvon pervokki viela elämänlangassa kiinni kallionkierroksen jäläkeen...?

      • ..on aina selvitty..viime kerralla metrikselle loisia jotka yritti katsoo meikäläisen lompakkoo sillä silmällä..perskuttiiiii


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..on aina selvitty..viime kerralla metrikselle loisia jotka yritti katsoo meikäläisen lompakkoo sillä silmällä..perskuttiiiii

        perskuti sentään...:-) jeah.. mitäs suosittelisit valkean aamun paukuksi... täh...:-)


      • kielibasa kirjoitti:

        perskuti sentään...:-) jeah.. mitäs suosittelisit valkean aamun paukuksi... täh...:-)

        ..laageriii.. noh jos oikein hyvin varustautunut.. vodka kaakao kylmänä..tai feteascaa jäillä..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..laageriii.. noh jos oikein hyvin varustautunut.. vodka kaakao kylmänä..tai feteascaa jäillä..

        muutakun lämmintä laagerii.. tuuporii ja sen serkkuu kaarlsperii.. mutta jiäkaapissa on kolme pulloa höyryävän kylmää riislinkii.. musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä että näitten avulla mä pääsen jaloilleni...:-)

        mikä on muuten arvokin pervokin jääkaapin suhdannepoliittinen kokonaisarvio virheprosentteineen..? merci :-)


      • kielibasa kirjoitti:

        muutakun lämmintä laagerii.. tuuporii ja sen serkkuu kaarlsperii.. mutta jiäkaapissa on kolme pulloa höyryävän kylmää riislinkii.. musta alkaa pikkuhiljaa tuntumaan siltä että näitten avulla mä pääsen jaloilleni...:-)

        mikä on muuten arvokin pervokin jääkaapin suhdannepoliittinen kokonaisarvio virheprosentteineen..? merci :-)

        ..jääkaapissaa..öö no jotain siellä liikkuu muuten tyhjältä näyttää..taitaa mennä miinukselle.. ne poliittiset arvot..???

        mut sen takia jo eilen päätin tänään lähteväni radalle että ehdin huomenna selviäväni..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..jääkaapissaa..öö no jotain siellä liikkuu muuten tyhjältä näyttää..taitaa mennä miinukselle.. ne poliittiset arvot..???

        mut sen takia jo eilen päätin tänään lähteväni radalle että ehdin huomenna selviäväni..

        aika harmi jos tyhjää näyttää.. laitan sulle madonreikään sujauttaen potelin saksalaista riislinkiä.. siinä on politiikkaa kerrakseen kun kiertää korkin auki oikealle ja täyttää lasin vasemmalta...


      • kielibasa kirjoitti:

        aika harmi jos tyhjää näyttää.. laitan sulle madonreikään sujauttaen potelin saksalaista riislinkiä.. siinä on politiikkaa kerrakseen kun kiertää korkin auki oikealle ja täyttää lasin vasemmalta...

        ..näin netitse saada riislinkii..mut mä meen nyt syömään sen jääkapin liikkuvan aamupalakseni että pääsen sitte sosialisoitumaan alle kolmen euron kuppiloihin tonnee stadin puolelle..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..näin netitse saada riislinkii..mut mä meen nyt syömään sen jääkapin liikkuvan aamupalakseni että pääsen sitte sosialisoitumaan alle kolmen euron kuppiloihin tonnee stadin puolelle..

        eurosi mukaviin kolmen euron kuppiloihiin... leppoisaa ja antoisaa lauantaina toivottelen mä täältä riislinkilaaksosta...:-)


    • Dj Pervo
      • ..yleensä se on kadonnut jonkun typykän sisään mutta siitä en oo huolissani..kyllä se aikanaan pois takasin luikertelee..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..yleensä se on kadonnut jonkun typykän sisään mutta siitä en oo huolissani..kyllä se aikanaan pois takasin luikertelee..

        jonkun typykän sisään... mahtaako paniikki olla laantunna kun se sieltä luikertaa...:-)


      • kielibasa kirjoitti:

        jonkun typykän sisään... mahtaako paniikki olla laantunna kun se sieltä luikertaa...:-)

        ..ei tietoakaan.. sitä yritin selittää.. tuohon selittämättömiin katoamisiin.. ei semmosta ookkaa.. pelkkää potaskaa koro koro..


      • kielibasa
        pervokki kirjoitti:

        ..ei tietoakaan.. sitä yritin selittää.. tuohon selittämättömiin katoamisiin.. ei semmosta ookkaa.. pelkkää potaskaa koro koro..

        joo.. ei paniikkia... kun aamulla silmät avaa ja tutut luomet väistyy niin kaikki on kohdallaan...:-)


      • kielibasa kirjoitti:

        joo.. ei paniikkia... kun aamulla silmät avaa ja tutut luomet väistyy niin kaikki on kohdallaan...:-)

        ..ja turvallista..ihan kieli poskella ja kuolaa tyynyllä..


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe