JATKUVALLA ANTIBIOOTTIHOIDOLLA!

Rukoilisitteko

Hei, tahtosin saada esirukousta jatkuvien poskionteontulehdusten puolesta. Olen jo tuonne terveyspalstalle laittanut juttua, ja kysellyt kuka kärsii samoista ongelmista. Olen 25-v. kahden lapsen äiti, ja mulla on tosi raskasta, koska sairastan jatkuvaa poskiontelotulehduskierrettä. Ja mikä pahinta, tulehdukset ovat vain lisääntyneet mitä useammin lääkäri kirjoittaa minulle antibiootteja. Olen syönyt niitä jo aivan liikaa! Maha reistailee ja joudun paksunsuolen tähystykseenkin. Herkkään vatsaan antibiootit eivät tee hyvää jatkuvalla syömisellä. Kun minulla on vielä kaksi lasta, en voi koko ajan maata sairaana ja kuumeessa. Sairastelu verottaa voimia siinä mittakaavassa, että olen alkanut jo pelkäämään tuleekohan tervettä päivääkään. On jaksoja jolloin olen vähän aikaa terve, ja sitten taas tulehdus päällä! Minulla on allergia ja asianmukaiset lääkkeet, mutta tulehdukset tulevat vaan. En kestä! Olen rukoillut, että Jumala parantaisi, ja mieskin on rukoillut, mutta lääkäri syöttää vaan antibiootteja. Ja tämä nuori, ihan mukava naislääkäri on sitä mieltä, että sitä antibioottia vaan syödään. Se ei anna mulle punkteerausta, eli poskiontelonhuuhtelua. Olen saanut monilta ihmisiltä tietoa, että poskionteloiden leikkaus, eli avarrus voisi auttaa, ja lopettaa tulehdukset. Oma lääkärini ei kuitenkaan pidä leikkausta vielä tarpeellisena, vaan tyrkyttää niitä antibiootteja. Ja nythän on tehty tieteellinen tutkimus vastikään, jossa todistettiin antibioottien vaarallisuus. Siis jos niitä määrätään liikaa. Ja minä en ole mikään rikas, että minulla olisi varaa leikkuuttaa yksityisellä poskiontelot. Rukoilkaa, että tautikierre loppuu. Olen todella rakkaat sisaret ja veljet teille siitä ikuiseti kiitollinen.

9

497

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarkista.

Et kai vain asu ns. "hometalossa" tai ole töissä sellaisessa..? Homealtistus saattaa aiheuttaa juuri tuollaista. Ota asiasta selvää...

Joo, ei se antibioottien JATKUVA syönti ole hyvästä.

• Parhaiten kiität esirukoilijoitasi kun kiität heidän Jumalaansa.

• Kas näin

parhaiten kiität esirukoilijoitasi liittymällä heidän kulttiinsa, lahjoittamalle heille kaiken omaisuutesi ja sitten tottelemalla tätä kulttia orjan tavoin loppuelämäsi.

• Ystäväsi

Vaihda lääkäriä tai vaadi ainakin pääsyä erikoislääkärille. minulla oli itsellä sama tilanne vatii osaavaa hoitoa, olen itse popsinut kymmeniä purkkeja myös antibiootteja, apu löytyy varmasti! olen varma rukoilen myös sinun puolestasi.

• .-.--.

Kannattaa tosiaan tarkistaa kämpän home-arvot. Onko muilla perheenjäsenillä vastaavia oireita tai muuta toistuvaa sairastelua tai ärsytystä?

Kannattaa myös hakeutua ammattitaitoisemman lääkärin hoitoon. Jatkuva antibioottien syöminen altistaa kaikille viruksen aiheuttamille sairauksille.

Hmmm.... rukoilen, että teet näin ;)

• mutta se lähti

kun vedin purkillisen gefilus-maitohappobakteereja. olin kipeä n. 4-5 kertaa vuodessa (antibiootit joka kerralla..). lääkärille ei tullut mieleenkään ehdottaa vatsan bakteerikannan korjausta. en ymmärrä. siihen loppui sairasteluni..

• Puolestasi
      • Puolestasi

Lisäys vielä edelliseen viestiin.
        Homeopaattiset lääkkeet eivät ole raamattuun uskovan kristityn kannalta sopivia niihin liittyvän filosofian takia. Niiden filosofiaan liittyy elementtejä mm.antroposofisesta ajattelusta sekä hinduismista.
        Nenän huuhtelu ei mielestäni ole siihen liitännäinen ja voit hyvin käyttää tuotetta joka ei ole homeopatiaa myyvän yrityksen tuotteita.
        T

• ravintolisät eivät
        Puolestasi kirjoitti:

Lisäys vielä edelliseen viestiin.
        Homeopaattiset lääkkeet eivät ole raamattuun uskovan kristityn kannalta sopivia niihin liittyvän filosofian takia. Niiden filosofiaan liittyy elementtejä mm.antroposofisesta ajattelusta sekä hinduismista.
        Nenän huuhtelu ei mielestäni ole siihen liitännäinen ja voit hyvin käyttää tuotetta joka ei ole homeopatiaa myyvän yrityksen tuotteita.
        T

ole homeopaattisia vaan valmistettu oikeasta ravinnosta kuten vihanneksista, hedelmistä ym.
        Ei lääkäri eikä uskontokaan voi kieltää ruokaakaan nauttimasta joten ei myöskään ravintolisiä jotka valmistetaan luontoäidin antimista!

Hei haloooooo???

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta

Sinulle! Olen miettinyt sinua paljon yön aikana. 🫂
      Ikävä
      65
      938
    2. Mitä ihmettä pitäisi tapahtua

Että me kohdataan ja saadaan tämä tilanne etenemään?
      Ikävä
      69
      702
    3. Jos mies naisen prinsessakohtelu

on sinulle liikaa, älä valitse prinsessaa 🦋🧚🏼‍♀️👸🏼
      Ikävä
      133
      636
    4. Miksi meille jäi

Niin huonot välit vaikka meistä kumpikaan ei ole tunteilleen mitään voinut. Ehkä se kohtalo on sitä mieltä ettei kuitenk
      Ikävä
      36
      595
    5. Olen kironnut sinut alimpaan helvettiin

Hyvää matkaa.
      Ikävä
      68
      567
    6. Viesti sinulle

Tiedät että tunteet ja ajatukset ja meillä on vahva yhteys mistä molemmat tiedetään. Odotan sinua ☀️
      Ikävä
      33
      562
    7. Ikävö sinua nainen!

Rakastan sua! ❤️💛❤️💜🧡🧡💚🤎:💜💜❤️
      Ikävä
      43
      544
    8. SAHIMÄKI LOPETA

Miksi käyt Tupamäen Pekan kimppuun.?? Hänen asia mitä hän tekee tiloillaan. Oletko omista POTKUISTASI yhä katkera turve
      Ähtäri
      43
      541
    9. Rakas, rakkaampi, rakkain

Olen tullut siihen johtopäätökseen, ettei minun kannata rakastaa. Kaikki joita olen koskaan rakastanut vain kohtelevat m
      Sinkut
      112
      515
    10. Haluan purkaa vielä tuntemuksia

Tykkään sinusta kovin paljon❤️ olen surullinen tilanteestasi ja siitä mitä me olemme yhdessä joutuneet kokemaan. Tämä ei
      Ikävä
      19
      480
    11. Ketä ajattelen

kun mietin, mitä sinulle kuuluu? En tunne sinua oikeasti, ja se on ehkä hyvä, koska jos tietäisin enemmän, se varmaan v
      Ikävä
      18
      451
    12. Tunteiden käsittely kertoo ihmisestä.

Kun puhutaan "tavallisesta" ihmisestä, joka on suht tasapainoinen eläjä, niin puhutaan oikeastaan taitavasta tunteiden k
      Sinkut
      162
      447
    13. Pilkettä sunnuntain silmässä

😉 Jos tästä ketjusta löytyisi yksi ihminen, joka saisi sut hymyilemään tänään… Millainen hän olisi? Ei tarvitse kerto
      Sinkut
      61
      372
    14. Jos olet aidosti jostakin

kiinnostunut, niin yrität myös lähestyä irl. 😁
      Ikävä
      52
      369
    15. Kyllä tiedän sun

Likaiset pelit selän takana
      Ikävä
      42
      349
    16. Mitä sinulle on tapahtunut lapsena

Kun olet noin sairas päästäsi? Pikkupojalle ( Miehen kehossa)
      Ikävä
      29
      344
    17. Kuhmolaiset valittaa kaikesta

Ootte te kyllä yksiä sanonko mitä... Kaikesta uudesta ja kaupunkia kehittävästå löytyy aina muutama vinkuja kun ei mene
      Kuhmo
      9
      338
    18. YLINEN pilaa Ähtärin mahdollisuudet.

Vuodeosastopäätös jossa Nina Ylinen (sdp) äänesti niiden lopettamisen puolesta, hoitajille potkut ja silti arviointimene
      Ähtäri
      22
      338
    19. Tiedätkö kun on

Ikävä sinua melko usein.
      Ikävä
      16
      331
    20. En aio ottaa sinuun yhteyttä nainen

Saatan minä olla aika tyhmä välillä mutta sentään sen verran kuitenkin tajuan että annan sinun olla rauhassa. En siis ol
      Suhteet
      17
      330
    Aihe