Olen kiinnostunut lähetystyöstä. Paljonkohan on palkka, kun olen koulutukseltani kasvatustieteen maisteri, jos tekee jotain opetushommaa? Pitääkö paikallista kieltä osata hyvin, jos lähtee?
Palkka
5
3347
Vastaukset
- sisäistänyt
mitä lähetystyö on???
Lukaiseppas ensiksi raamatun lähetyskäsky,
ja toiseksi kysy Jumalalta neuvoa että
löytäisit tehtävän jonka hän sinulle on
osoittanut.
Itse teen Venäjän työtä karjalassa ilman
muuta palkkaa kuin sitä mikä Herra siunauksellaan
antaa ja tottakai kieltä pitää osata sinunkin jos
olet lähetetty.- just joo..
no just joo näitä simmut kiinni ja herran haltuun..
- myös kiinnostunut
kyselin samaa aiemmin, en tiedä minne aiemmat viestit ovat kadonneet. palkka määriteltiin kuulemma jotenkin niin, että suomen palkka ja se kerrottiin maakertoimella (varmaan jotenkin elintason mukaan) eli afrikassa se oli jotain tyyliin 700-850e.
vaikea on muuten opettaa jollei osaa paikallista kieltä. jos lähtisit oikein lähetystyöntekijäksi, koulutukseen kuuluu 1-2v kielikoulutus, silloin kentällä tulee olla useampi vuosi. itse olen kiinnostunut myös lähtemään, mutta ehkä aluksi lyhytaikaiseen hommaan (tuo yksinlähteminen kun hirvittää) - Jatka kyselyä
Suomen ev.lut.kirkon viralliset lähetysjärjestöt maksanevat kaikki palkkaa koulutuksen ja tehtävän mukaan. Perustana palkkataso Suomessa suhteutettuna työkenttäsi tasoon. Päivärahaa ei makseta. Lähettävä järjestö kustantaa kielikoulusi, mutta myös edellyttää Sinulta muutaman vuoden työskentelyä.
Lähetystyöntekijä opettelee tavallisesti paikallisen kielen. Lisää tietoa saat järjestöistä ja niiden järjestämillä esikoulutuskursseilla voit miettiä omaa lähtemistäsi. - Läheltä seurannut
Hei
Eri lähetysjärjestöillä on vähän erilaisia systeemejä. Suomen Lähetysseurassa lähtökohtana on suomalainen palkkataso, jossa otetaan sitten huomioon kohdemaan elintasoero (eläminen selvästi halvempaa/samanhintaista/kalliimpaa), vähennetään luontaisetuna tulevat asuminen, terveydenhuolto yms sekä verot, koska ulkomaisessa työssä ei makseta veroja. Työnantaja maksaa kyllä eläkemaksut yms. Kysypä järjestöstä suoraan! Nimimerkki Läheltä seurannut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682342Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2452313- 1201538
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis351365Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj601348- 1331309
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711220Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.81998Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73989Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102989