kipuklinikka

millä perusteella

asiakkaaksi? riittääkö muutama perus/hermosairaus? rassaa syödä lääkkeitä kokoajan ja lääkäri ei aina muista muita sairauksia lääkkeitä määrätessään, joten lääkkeiden lunastamisen jälkeen tuoteselosteesta saa lukea, ettei lääkettä voikaan syödä sen yhden muun sairauden takia..

16

9799

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ja kipupoli

Ymmärtääkseni kipupolin asiakkaaksi pääsee vasta sitten kun perus- ja erikoissairaanhoito ei enää riitä. Eli siinä vaiheessa kun on todettu ettei enää edes maksimiannokset ykkös- ja kakkosportaan lääkkeet tuo kipuun helpotusta niin että kykenee toimimaan yhteiskunnassa. Itse sain kesäkuulle ajan, olen syönyt Lyricaa (600mg/vrk) ja Triptyliä (100mg/vrk) jo kauan sekä saanut blokadeja käsikipuihini eikä mikään ole tuonut helpotusta. Ensisijaisesti se on terveyskeskuslääkäri joka on vastuussa hoidostasi, joten kaikki lääkkeet/reseptit kouraan ja keskustele hänen kanssaan annostuksista, lääkkeiden yhteensopivuudesta ja siitä että haluat eroon lääkkeistä. Ikävä kyllä jos on kroonisia sairauksia niin niitä on usein hoidettava lääkkeillä... Jos terveyskeskuslääkäri ei osaa vastata kysymyksiisi niin voit pyytää lähetteen neurologille/muulle erikoislääkärille.

• kivusta kärsivä

ainakin ortoniin itsemaksavana.
        Mitään halpaa se ei ole,mutta jos on jo henkisestikin kipujen takia loppu,niin sinne pääsee.
        Kerta käynti maksaa 155e,kelasta saa osan pois.

• ei jaksa enää
        kivusta kärsivä kirjoitti:

ainakin ortoniin itsemaksavana.
        Mitään halpaa se ei ole,mutta jos on jo henkisestikin kipujen takia loppu,niin sinne pääsee.
        Kerta käynti maksaa 155e,kelasta saa osan pois.

Mikä on Orton, ja missä se sijaitsee?
        AIka kalliilta kuulostaa tuo paikka, mutta maksakoon jos sieltä saa apua... en ole saanut lähetettä kipupolille, vaikka olen kysynyt jo monelta lääkäriltä.

• kivusta kärsivä
        ei jaksa enää kirjoitti:

Mikä on Orton, ja missä se sijaitsee?
        AIka kalliilta kuulostaa tuo paikka, mutta maksakoon jos sieltä saa apua... en ole saanut lähetettä kipupolille, vaikka olen kysynyt jo monelta lääkäriltä.

on helsingissä, ruskeasuolla entinen invalidisäätiö.

• the_sugar_plum_fairy
        kivusta kärsivä kirjoitti:

on helsingissä, ruskeasuolla entinen invalidisäätiö.

oletko saanut paikasta apua vaivoihisi?

• kivusta kärsivä
        the_sugar_plum_fairy kirjoitti:

oletko saanut paikasta apua vaivoihisi?

olen saanut apua.
        Orton on ensimäinen paikka,jossa minua on kuunneltu,otettu huomioon kaikki vaihtoehdot ja annettu aikaa,ei ole työnnetty pilleripurkkia käteen ,ja sanottu ,kyllä se siitä.
        Viimeksi käydessäni ortonissa ,minulla oli poikani mukana,ja lääkäri selvitti pojalleni mikä on tilanne kohdallani.
        toisessa sairaalassa,tehtiin virhe leikkauksessa,nyt olen käynyt ortonissa kuvineni,ns.puolueetomalla maaperällä.Sen tiedän,että loppuelämäni joudun käyttämään keppejä liikkumiseeni,se on vain hyväksyttävä.

• sieltä,

kipupoliltakin määrätään.

Uusimpia ja kalleimpia.

• kipupolilla

saa jotain muuta hoitoa esimerkiksi kipupiikkiä, mm.selkävaivaan..onko kellään kokemuksia

• ihminen voi
        kipupolilla kirjoitti:

saa jotain muuta hoitoa esimerkiksi kipupiikkiä, mm.selkävaivaan..onko kellään kokemuksia

syödä kipulääkkeitä päivittäin isoja määriä? mä oon tehnyt sen jo useita vuosia. osaa sairauksista ei ole sen enempää tutkittu, saati maksan tilannetta. joka kuukaisi ostan vaan älyttömän satsin kipulääkkeitä.

• kyllä
        ihminen voi kirjoitti:

syödä kipulääkkeitä päivittäin isoja määriä? mä oon tehnyt sen jo useita vuosia. osaa sairauksista ei ole sen enempää tutkittu, saati maksan tilannetta. joka kuukaisi ostan vaan älyttömän satsin kipulääkkeitä.

Olin vuoden kipuklinikalla selkä kipujen takia. En saanu ku kalliita lääkkeitä. Kipupiikkejä sieltä ei enää saa,vaikka ruinasin.Kuningas piikki maksaa 750 euroo,en saanu sitäkään vaikka olisin ite maksanu,sanoivat vaan ettei sinusta tehdä narkkaria. Suurin osa sinne ohjatuista on kipulääke koukussa...Kivuissa edelleen...

• Kokenut
        kyllä kirjoitti:

Olin vuoden kipuklinikalla selkä kipujen takia. En saanu ku kalliita lääkkeitä. Kipupiikkejä sieltä ei enää saa,vaikka ruinasin.Kuningas piikki maksaa 750 euroo,en saanu sitäkään vaikka olisin ite maksanu,sanoivat vaan ettei sinusta tehdä narkkaria. Suurin osa sinne ohjatuista on kipulääke koukussa...Kivuissa edelleen...

Yleensä Suomessa kipuihin määrätään vain voimakkaita lääkkeitä.
        Olen kokeillut manuaalista terapiaa hyvin tuloksin, suosittelen. Tampereella toimii yksityinen kipuklinikka ... muistaakseni Villa Piedro tai jotain ... selkäkipu hävisi ensimmäisen kerran 10 vuoteen ja ilman manipulaatiota.
        Olen kokeillut kaikkea mahdollistav taivaan ja maan välillä. Onneksi nyt sain avun. Kivuton hetki on autuus...

• petsy
        Kokenut kirjoitti:

Yleensä Suomessa kipuihin määrätään vain voimakkaita lääkkeitä.
        Olen kokeillut manuaalista terapiaa hyvin tuloksin, suosittelen. Tampereella toimii yksityinen kipuklinikka ... muistaakseni Villa Piedro tai jotain ... selkäkipu hävisi ensimmäisen kerran 10 vuoteen ja ilman manipulaatiota.
        Olen kokeillut kaikkea mahdollistav taivaan ja maan välillä. Onneksi nyt sain avun. Kivuton hetki on autuus...

Kokemusta samasta paikasta, suosittelen.

• tos oli ja meni
        petsy kirjoitti:

Kokemusta samasta paikasta, suosittelen.

Onpa hassua, että ko. paikkaa tuli täällä vastaan.
        Sain sieltä myös itse avun. Työkaverini suositteli ja todella asiantunteva paikka. Minäkin suosittelen.

• Kivulias
        kyllä kirjoitti:

Itselläni on sietämättömiä selkä- ja hermokipuja. Koko perhe kärsii itkuistani öisin. Onko parempi, että koko perheen elämä on pilalla, kun nyt yhtä kipupiikkiä ei voida millään antaa? Ketään ei kiinnosta tulla narkkariksi, on naurettavaa aliarvioimista ja totaalisesti elämän pilaamista jos apua ei voi saada hetkeksikään helvetilliseen kipuun. Suomessa ylivarjelu on mennyt liian pitkälle! Todelliset avuntarvitsijat eivät saa apua lainkaan. Minulle annettiin diapam jolla ei ollut pienintäkään vaikutusta ja käskettiin tylysti kotiin ensiavusta. Joillakin ystävilläni on ollut samoja kokemuksia ja ovat olleet ihan ihmeissään kun on kohdeltu kuin jotain luulotautisia kun he ovat menneet apua pyytämään. Ihmisellä on oikeus kivottomaan elämään, tehkää jotain päättäjät!!

• Suomessa
        Kivulias kirjoitti:

Itselläni on sietämättömiä selkä- ja hermokipuja. Koko perhe kärsii itkuistani öisin. Onko parempi, että koko perheen elämä on pilalla, kun nyt yhtä kipupiikkiä ei voida millään antaa? Ketään ei kiinnosta tulla narkkariksi, on naurettavaa aliarvioimista ja totaalisesti elämän pilaamista jos apua ei voi saada hetkeksikään helvetilliseen kipuun. Suomessa ylivarjelu on mennyt liian pitkälle! Todelliset avuntarvitsijat eivät saa apua lainkaan. Minulle annettiin diapam jolla ei ollut pienintäkään vaikutusta ja käskettiin tylysti kotiin ensiavusta. Joillakin ystävilläni on ollut samoja kokemuksia ja ovat olleet ihan ihmeissään kun on kohdeltu kuin jotain luulotautisia kun he ovat menneet apua pyytämään. Ihmisellä on oikeus kivottomaan elämään, tehkää jotain päättäjät!!

> Kivunhoito on Suomessa edelleen kaukana kansainvälisestä tasosta...

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9901/990119/9901190199.html

• Nöyryytetty
        Suomessa kirjoitti:

> Kivunhoito on Suomessa edelleen kaukana kansainvälisestä tasosta...

http://www.mtv3.fi/uutiset/arkisto/9901/990119/9901190199.html

Kipuklinikalla hoito oli surkea fiasko. En saanut vaihtaa lääkäriä vaikka kuinka yritin.
        Kyse ei ollut potilkaan auttamisesta ja hoitamisesta vaan siitä, että "systeemi toimii".
        Lääkäri mm. vääristeli hoitokertomuksia niin, että hoito muka olisi auttanut. Lyricat sun muut ei sopineet mulle joten olin sen jälkeen "yhteistyökyvytön". Sellaiset kipulääkkeet jotka olisivat sopineet, niitä ei suostuttu määräämään. Olin hoidonjakson jälkeen itsemurhan partaalla ja edelleenkin täysin hajalla tähän kivunhoitosysteemiin, joka ei kuuntele potilasta vaan pyrkii ainoastaan kasvattamaan lääkärien statusta ja kukkaroa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työsuhdepyörän veroetu poistuu

Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan
      Pyöräily
      223
      6975
    2. Pakko tulla tänne

jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää
      Ikävä
      42
      1249
    3. Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."

Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1052
    4. Yksi kysymys

Yksi kysymys, minkä kysyisit kaivatultasi. Mikä se olisi?
      Ikävä
      75
      891
    5. Hävettää muuttaa Haapavedelle.

Joudun töiden vuoksi muuttamaan Haapavedelle, kun työpaikkani siirtyi sinne. Nyt olen joutunut pakkaamaan kamoja toisaal
      Haapavesi
      48
      845
    6. Katseestasi näin

Silmissäsi syttyi hiljainen tuli, Se ei polttanut, vaan muistutti, että olin ennenkin elänyt sinun rinnallasi, jossain a
      Ikävä
      61
      837
    7. Työhuonevähennys poistuu etätyöntekijöiltä

Hyvä. Vituttaa muutenkin etätyöntekijät. Ei se tietokoneen naputtelu mitään työtä ole.
      Maailman menoa
      93
      794
    8. Toinen kuva mikä susta on jäänyt on

tietynlainen saamattomuus ja laiskuus. Sellaineen narsistinen laiskanpuoleisuus. Palvelkaa ja tehkää.
      Ikävä
      38
      791
    9. Tietenkin täällä

Kunnan kyseenalainen maine kasvaa taas , joku huijannut monen vuoden ajan peltotukia vilpillisin keinoin.
      Suomussalmi
      14
      756
    10. Jäähalli myynnissä!

Pitihän se arvata kun tuonne se piti rakentaa väkisin.
      Äänekoski
      43
      733
    Aihe