kax supersöpöö

..naista oli eilen baarissa ja ne jopa keskusteli meikäläisen kanssaa.. hih hii hiiii hiii hööööhö hööö.-. harmi että lähtivät sit tuli kaks superplondii jotka ei sitte lämmennytkään meikäläisen jutuille.. sou not mut nää kaks ensimmäsitä..en enää heitä tavoittaa voi..niinpä läksin kalliilla taksilla kotiin söin veripälttyjä tässä olen jälleen.. tyhhjä lompakko tyhjä jääkaappi tyhjä viinakaappi ja tyhjä pää ei mitäään edes käteen jäänyt..

25

606

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pirkkeli

      ei se tästä

      • ..ei se tästä?..no ei varmaan jos lopettaa yrittämästä.. siksi teen sitä tämän tästä..


    • Ajankulu

      päivä vielä huomennakin,,,,!

      • ..oon tietoinen siitä mutta mitä siitä huomisesta kun ei voi nauttii juomisesta..????????????


    • mikhaildenisov

      mun kaverille Barcelonassa.Ilotyttö vei kaiken,rahat ja paprut,20 kr jätti lompsaan!

      • ..no sepä kivasti tehty..en luottaisi tyttösiin tuollaissiin tipusiin kovin iloluonteisiin..


      • mikhaildenisov
        pervokki kirjoitti:

        ..no sepä kivasti tehty..en luottaisi tyttösiin tuollaissiin tipusiin kovin iloluonteisiin..

        oli rivissä La Ramblas kadulla.Kyllä ne yritti
        mutta näytin niille söpön nuoren vaimoni kuvan
        ja sanoin etten heidän servistä tarvi!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        oli rivissä La Ramblas kadulla.Kyllä ne yritti
        mutta näytin niille söpön nuoren vaimoni kuvan
        ja sanoin etten heidän servistä tarvi!

        ..kosska on vaimoke.. jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu


      • mikhaildenisov
        pervokki kirjoitti:

        ..kosska on vaimoke.. jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

        olisin niin olisin lähteny sen mukaa joka seksikerhossa tuli syliin mua lämmittään.


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        olisin niin olisin lähteny sen mukaa joka seksikerhossa tuli syliin mua lämmittään.

        ..en ole varma tekisinkö niin.. mmmmmmm en oo maksanut naisesta ja yritän pitää sen sillai.. mitä nyt drinksuja rehveillä tarjonnu..


      • Ajankulu
        mikhaildenisov kirjoitti:

        oli rivissä La Ramblas kadulla.Kyllä ne yritti
        mutta näytin niille söpön nuoren vaimoni kuvan
        ja sanoin etten heidän servistä tarvi!

        sä olet mies kun uskallat tunnustaa et sulla on vaimo, ketä vain ja ainoastaan rakastat!!!!!!! Siitä sulle täydet bojot, ottakaas miehet (naiset samoin) mallia MIKHAELISTA!


      • mikhaildenisov
        Ajankulu kirjoitti:

        sä olet mies kun uskallat tunnustaa et sulla on vaimo, ketä vain ja ainoastaan rakastat!!!!!!! Siitä sulle täydet bojot, ottakaas miehet (naiset samoin) mallia MIKHAELISTA!

        siellä osti seksiä,eivät varmaan kotona saa vaikka kummallakin on thaimaalainen.....


      • mikhaildenisov
        pervokki kirjoitti:

        ..en ole varma tekisinkö niin.. mmmmmmm en oo maksanut naisesta ja yritän pitää sen sillai.. mitä nyt drinksuja rehveillä tarjonnu..

        mä otin sieltä yhden ilotytön mukaan mutta sanoin että mennään pari kaljaa ottaan ja niin tehtiin,ei muuta!


      • Ajankulu
        mikhaildenisov kirjoitti:

        siellä osti seksiä,eivät varmaan kotona saa vaikka kummallakin on thaimaalainen.....

        sijoitus sit ollukkaan ihan oikee?? Näinhän siinä usein käy, ensin luvataan ja sit perutaan! Elämä on,,,,,,,! Miks valheilla on niin lyhyet jäljet? Pappi ku sanoo:Täten julistan teidät aviopuolisoiksi, niin se päivämäärä mikä sormuksessa on, onkin parasta ennen!!!!!


      • mikhaildenisov
        Ajankulu kirjoitti:

        sijoitus sit ollukkaan ihan oikee?? Näinhän siinä usein käy, ensin luvataan ja sit perutaan! Elämä on,,,,,,,! Miks valheilla on niin lyhyet jäljet? Pappi ku sanoo:Täten julistan teidät aviopuolisoiksi, niin se päivämäärä mikä sormuksessa on, onkin parasta ennen!!!!!

        vihkiny vaan kävimme kunnantalolla........
        Thaimaassa pidettiin sitten buddhalaiset häät!


      • mikhaildenisov kirjoitti:

        mä otin sieltä yhden ilotytön mukaan mutta sanoin että mennään pari kaljaa ottaan ja niin tehtiin,ei muuta!

        ..mut himputti ku nää kax oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin jess.. että


      • Ajankulu
        mikhaildenisov kirjoitti:

        vihkiny vaan kävimme kunnantalolla........
        Thaimaassa pidettiin sitten buddhalaiset häät!

        onkin varmaan ollu kauniit! Toi näköloota on näyttäny kuinka siel on kaunista ja todella juhlat, ei mitkään päivän kemut, vaan useempana päivänä valmistetut, ja rauhalliset juhlat! Ihailtavaa!!!


      • myös..
        Ajankulu kirjoitti:

        onkin varmaan ollu kauniit! Toi näköloota on näyttäny kuinka siel on kaunista ja todella juhlat, ei mitkään päivän kemut, vaan useempana päivänä valmistetut, ja rauhalliset juhlat! Ihailtavaa!!!

        ..jos saisin elättäjän koko suvulle, ja vielä kuulin että yksi mies täältä päin on rakennuttanut talon tuolle suvulle sinne, että ovat nuokin naiset kalliita, jos ovat tasa-arvonmaassa olevat naisetkin!


      • Ajankulu
        myös.. kirjoitti:

        ..jos saisin elättäjän koko suvulle, ja vielä kuulin että yksi mies täältä päin on rakennuttanut talon tuolle suvulle sinne, että ovat nuokin naiset kalliita, jos ovat tasa-arvonmaassa olevat naisetkin!

        ole! Jokainen saa valita oman mieltymyksensä mukaan, ja jos tuntuu et ei jaksa, niin ei muuta kun pakoon!!! Tasa-arvo täällä on ihan toisenlainen kun jossain kaukomaissa, huomioi sekin vaihtoehto.


      • myös..
        Ajankulu kirjoitti:

        ole! Jokainen saa valita oman mieltymyksensä mukaan, ja jos tuntuu et ei jaksa, niin ei muuta kun pakoon!!! Tasa-arvo täällä on ihan toisenlainen kun jossain kaukomaissa, huomioi sekin vaihtoehto.

        ..ai miten se on toisenlainen miehellä,
        jos kummassakin tyylissä on maksumies.???

        Plus että täällä pohjoismaissa maksat
        vaikka ei ole tuota naista neljän seinän sisällä!


    • CharlieChaplin

      Oli eilen baarissa ja ne vain nauroi mulle! Eräs esitti olevansa 22-vee ja näyti ajokorttiaankin, toinen muka tunsi minut ja kolmannella oli vanhemmat samassa pöydässä ja menin kehumaan sen valkoista tiukkaa farkkupeppua ja se näytti mulle kieltä? neljäs oli sen miss suomen Nooran näköinen ja se ei sanonut mitään....oli vain nolona kun sanoin, että olet söötti!

      • ..oot peli mies.. sen kaikki ties... mmmmmmmmmmm pissiksiä.. jauuuuuu


      • pirkkeli

        Mutantit ovat joskus vähän kummallisia.


    • varpunen............
      • ..kyllähän SE kävi milessä ekas..


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      57
      1628
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      124
      1248
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1054
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      338
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    9. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe