..naista oli eilen baarissa ja ne jopa keskusteli meikäläisen kanssaa.. hih hii hiiii hiii hööööhö hööö.-. harmi että lähtivät sit tuli kaks superplondii jotka ei sitte lämmennytkään meikäläisen jutuille.. sou not mut nää kaks ensimmäsitä..en enää heitä tavoittaa voi..niinpä läksin kalliilla taksilla kotiin söin veripälttyjä tässä olen jälleen.. tyhhjä lompakko tyhjä jääkaappi tyhjä viinakaappi ja tyhjä pää ei mitäään edes käteen jäänyt..
kax supersöpöö
25
561
Vastaukset
- pirkkeli
ei se tästä
- Ajankulu
päivä vielä huomennakin,,,,!
..oon tietoinen siitä mutta mitä siitä huomisesta kun ei voi nauttii juomisesta..????????????
- mikhaildenisov
mun kaverille Barcelonassa.Ilotyttö vei kaiken,rahat ja paprut,20 kr jätti lompsaan!
..no sepä kivasti tehty..en luottaisi tyttösiin tuollaissiin tipusiin kovin iloluonteisiin..
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..no sepä kivasti tehty..en luottaisi tyttösiin tuollaissiin tipusiin kovin iloluonteisiin..
oli rivissä La Ramblas kadulla.Kyllä ne yritti
mutta näytin niille söpön nuoren vaimoni kuvan
ja sanoin etten heidän servistä tarvi! mikhaildenisov kirjoitti:
ja sanoin etten heidän servistä tarvi!..kosska on vaimoke.. jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..kosska on vaimoke.. jauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu
olisin niin olisin lähteny sen mukaa joka seksikerhossa tuli syliin mua lämmittään.
mikhaildenisov kirjoitti:
olisin niin olisin lähteny sen mukaa joka seksikerhossa tuli syliin mua lämmittään.
..en ole varma tekisinkö niin.. mmmmmmm en oo maksanut naisesta ja yritän pitää sen sillai.. mitä nyt drinksuja rehveillä tarjonnu..
- Ajankulu
ja sanoin etten heidän servistä tarvi!sä olet mies kun uskallat tunnustaa et sulla on vaimo, ketä vain ja ainoastaan rakastat!!!!!!! Siitä sulle täydet bojot, ottakaas miehet (naiset samoin) mallia MIKHAELISTA!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
sä olet mies kun uskallat tunnustaa et sulla on vaimo, ketä vain ja ainoastaan rakastat!!!!!!! Siitä sulle täydet bojot, ottakaas miehet (naiset samoin) mallia MIKHAELISTA!
siellä osti seksiä,eivät varmaan kotona saa vaikka kummallakin on thaimaalainen.....
- mikhaildenisov
pervokki kirjoitti:
..en ole varma tekisinkö niin.. mmmmmmm en oo maksanut naisesta ja yritän pitää sen sillai.. mitä nyt drinksuja rehveillä tarjonnu..
mä otin sieltä yhden ilotytön mukaan mutta sanoin että mennään pari kaljaa ottaan ja niin tehtiin,ei muuta!
- Ajankulu
siellä osti seksiä,eivät varmaan kotona saa vaikka kummallakin on thaimaalainen.....
sijoitus sit ollukkaan ihan oikee?? Näinhän siinä usein käy, ensin luvataan ja sit perutaan! Elämä on,,,,,,,! Miks valheilla on niin lyhyet jäljet? Pappi ku sanoo:Täten julistan teidät aviopuolisoiksi, niin se päivämäärä mikä sormuksessa on, onkin parasta ennen!!!!!
- mikhaildenisov
Ajankulu kirjoitti:
sijoitus sit ollukkaan ihan oikee?? Näinhän siinä usein käy, ensin luvataan ja sit perutaan! Elämä on,,,,,,,! Miks valheilla on niin lyhyet jäljet? Pappi ku sanoo:Täten julistan teidät aviopuolisoiksi, niin se päivämäärä mikä sormuksessa on, onkin parasta ennen!!!!!
vihkiny vaan kävimme kunnantalolla........
Thaimaassa pidettiin sitten buddhalaiset häät! mikhaildenisov kirjoitti:
mä otin sieltä yhden ilotytön mukaan mutta sanoin että mennään pari kaljaa ottaan ja niin tehtiin,ei muuta!
..mut himputti ku nää kax oli niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin jess.. että
- Ajankulu
vihkiny vaan kävimme kunnantalolla........
Thaimaassa pidettiin sitten buddhalaiset häät!onkin varmaan ollu kauniit! Toi näköloota on näyttäny kuinka siel on kaunista ja todella juhlat, ei mitkään päivän kemut, vaan useempana päivänä valmistetut, ja rauhalliset juhlat! Ihailtavaa!!!
- myös..
Ajankulu kirjoitti:
onkin varmaan ollu kauniit! Toi näköloota on näyttäny kuinka siel on kaunista ja todella juhlat, ei mitkään päivän kemut, vaan useempana päivänä valmistetut, ja rauhalliset juhlat! Ihailtavaa!!!
..jos saisin elättäjän koko suvulle, ja vielä kuulin että yksi mies täältä päin on rakennuttanut talon tuolle suvulle sinne, että ovat nuokin naiset kalliita, jos ovat tasa-arvonmaassa olevat naisetkin!
- Ajankulu
myös.. kirjoitti:
..jos saisin elättäjän koko suvulle, ja vielä kuulin että yksi mies täältä päin on rakennuttanut talon tuolle suvulle sinne, että ovat nuokin naiset kalliita, jos ovat tasa-arvonmaassa olevat naisetkin!
ole! Jokainen saa valita oman mieltymyksensä mukaan, ja jos tuntuu et ei jaksa, niin ei muuta kun pakoon!!! Tasa-arvo täällä on ihan toisenlainen kun jossain kaukomaissa, huomioi sekin vaihtoehto.
- myös..
Ajankulu kirjoitti:
ole! Jokainen saa valita oman mieltymyksensä mukaan, ja jos tuntuu et ei jaksa, niin ei muuta kun pakoon!!! Tasa-arvo täällä on ihan toisenlainen kun jossain kaukomaissa, huomioi sekin vaihtoehto.
..ai miten se on toisenlainen miehellä,
jos kummassakin tyylissä on maksumies.???
Plus että täällä pohjoismaissa maksat
vaikka ei ole tuota naista neljän seinän sisällä!
- CharlieChaplin
Oli eilen baarissa ja ne vain nauroi mulle! Eräs esitti olevansa 22-vee ja näyti ajokorttiaankin, toinen muka tunsi minut ja kolmannella oli vanhemmat samassa pöydässä ja menin kehumaan sen valkoista tiukkaa farkkupeppua ja se näytti mulle kieltä? neljäs oli sen miss suomen Nooran näköinen ja se ei sanonut mitään....oli vain nolona kun sanoin, että olet söötti!
- pirkkeli
Mutantit ovat joskus vähän kummallisia.
- varpunen............
olist mennyt bussilla , olis jääny
tai säästyny 120eurooooooo
http://www.youtube.com/watch?v=HshYdQwHcK4
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi674232Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D883815- 473323
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192608Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!232469Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa562313- 482145
- 471828
- 361780
- 301606