oon menossa koskelan sairaalaan töihin ja haluaisin vähän tietää missä päin on ollut sairaalan työsuhdeasunnot ?? millaista seutua koskela yleensä on ??
KOSKELAN SAIRAALA
8
2319
Vastaukset
- eikö kukaan ole
asunut helsngin koskelassa ??
- soita ja kysy
Niitä asuntoja voi olla eri puolella Helsinkiä.
Kyllä siellä sairaalan hallintopuolella tiedetään.
Kun ovat ottaneet töihin ja sopimuskin tehty (?) niin
olisi ollut järkevää ottaa selvää asunnoista.
Mutta tervetuloa Stadiin. Toivotaan, että viihdyt! - Koskelassa
Ei Koskelan sairaalalla ole omia työsuhdeasuntoja. Ne ovat terveysviraston tms. kämppiä, joita on eri puolilla kaupunkia. Ainakin Valtimontien ja Koskelantien risteyksessä olevassa talossa on joitakin em. viraston asuntoja. Talo on sairaalaa vastapäätä.
- iso kerrostalo
vai vähän pienempi? kiitos vastauksestasi .
- Koskelassa
iso kerrostalo kirjoitti:
vai vähän pienempi? kiitos vastauksestasi .
Talo on pitkä (ehkä 8-10 rappua), mutta korkeimmillaan vain nelikerroksinen. Talossa asuu paljon vuorotyöläisiä, joten luulisin sen olevan rauhallinen. Itse en asu siellä, mutta kukaan talossa asuvista/asuneista tuttavistani ei ole koskaan sanonut naapureiden metelöivän illalla myöhään tai yöllä. Muutenkin paikka on melko rauhallinen, koska lähellä ei ole ravintoloita.
- kiitos kaikille
Koskelassa kirjoitti:
Talo on pitkä (ehkä 8-10 rappua), mutta korkeimmillaan vain nelikerroksinen. Talossa asuu paljon vuorotyöläisiä, joten luulisin sen olevan rauhallinen. Itse en asu siellä, mutta kukaan talossa asuvista/asuneista tuttavistani ei ole koskaan sanonut naapureiden metelöivän illalla myöhään tai yöllä. Muutenkin paikka on melko rauhallinen, koska lähellä ei ole ravintoloita.
vastauksistanne ,olitte todella avuksi :)
- faktaa__________-
valtimontie.blogspot.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1462444
- 1751681
- 921578
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6865- 68851
- 59815
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745