paisuntaa

..keskivatsan seudulla.. kyllä huomaa että ruoka maittaa..vai kaljako sen vatsan pöhöttää??.. kertokaa.. viisaat huuhaakärsäkkäät..

26

772

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hilda-Mari

      kikatikikatikik....

      Mikä kelläkin pais... kikatiiiihihii
      Just, mulla taas välähtelee....

      • .,.hihihihiihihiii häööööö höööhhöhöö sgnooorrttsss..???????????


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        .,.hihihihiihihiii häööööö höööhhöhöö sgnooorrttsss..???????????

        yks keino olis jolla sä saisit sen vattas taas sexyyn kuntoon.
        Eeeeiiiih, mä en kehtaa sanoo.....


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        yks keino olis jolla sä saisit sen vattas taas sexyyn kuntoon.
        Eeeeiiiih, mä en kehtaa sanoo.....

        ..anna tulla vaa


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..anna tulla vaa

        tekeen keppijumppaa....
        tehoo takuuvarmasti.....


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        tekeen keppijumppaa....
        tehoo takuuvarmasti.....

        ..jumppa humppa???


      • Hilda-Mari
        pervokki kirjoitti:

        ..jumppa humppa???

        kunhan liikut, vanha suksisauva käy hyvin..
        Keppijumppa on ERITTÄIN tehokasta, WIRN.


      • Hilda-Mari kirjoitti:

        kunhan liikut, vanha suksisauva käy hyvin..
        Keppijumppa on ERITTÄIN tehokasta, WIRN.

        ..okkei liikutaan kaikin tavoin ja kepin kaa heilutaan..


    • tämmönen keski- ikäinen täti niin voin aina sanoa että olen vain muodokas, en vatsakas. Ja olen kuitenkin niin nuori että tiukassa paikassa voin aina valehdella olevani raskaana...

      • ..mut meikäläisen nahkikset ei mahdu päälle..nappi lenntäää.. ei oo sexikäs yhditelmä nahkiset ja pöhöttynyt karvainen vatta..


      • pervokki kirjoitti:

        ..mut meikäläisen nahkikset ei mahdu päälle..nappi lenntäää.. ei oo sexikäs yhditelmä nahkiset ja pöhöttynyt karvainen vatta..

        korsetti. Vedät vaan piuhat tiukille niin saat todella muhkeat ja tyrmäävät rinnat. Niin me naisetkin teemme.


      • VARPUNEN......


      • tuputuu kirjoitti:

        korsetti. Vedät vaan piuhat tiukille niin saat todella muhkeat ja tyrmäävät rinnat. Niin me naisetkin teemme.

        ..tarvitaen juu semmosen vatsakonsertin..



      • pervokki kirjoitti:

        ..tarvitaen juu semmosen vatsakonsertin..

        masusi osaa konsertoida ihan itsekseen. Voisin noin kuittausmielessä tulla vetään sun korsetista piuhat tiukille:))


      • tuputuu kirjoitti:

        masusi osaa konsertoida ihan itsekseen. Voisin noin kuittausmielessä tulla vetään sun korsetista piuhat tiukille:))

        ..onki löysällä taas.. tuuppass sit kiristää.. ja tuo se korsentti mukanas..en mäkehtaa semmosii ostaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..onki löysällä taas.. tuuppass sit kiristää.. ja tuo se korsentti mukanas..en mäkehtaa semmosii ostaa..

        Haluutko sä sen hempeen vaaleenpunaisen vai sit sen tosi kinkyn jossa on mustia ja punaisia pystyraitoja? Siihen kuuluu sukkanauhatkin.


      • tuputuu kirjoitti:

        Haluutko sä sen hempeen vaaleenpunaisen vai sit sen tosi kinkyn jossa on mustia ja punaisia pystyraitoja? Siihen kuuluu sukkanauhatkin.

        ..ainakaan sitä vaaleenpunasta.. mitä sukkanauhoilla.. mulle riittää nää pitkät kalsongit..


      • pervokki kirjoitti:

        ..ainakaan sitä vaaleenpunasta.. mitä sukkanauhoilla.. mulle riittää nää pitkät kalsongit..

        Tuli tässä vaan mieleen että sukkanauhat ja sit pitkistä kalsareista puntit. Hmm, ei naureta vielä, se voi olla seuraavan sukupolven nuorisomuotia.


      • tuputuu kirjoitti:

        Tuli tässä vaan mieleen että sukkanauhat ja sit pitkistä kalsareista puntit. Hmm, ei naureta vielä, se voi olla seuraavan sukupolven nuorisomuotia.

        ..olla.. mitä eriskummalisimpia muoteja on ollut kuten miesten muoti 1700-luvulla.. hrrr eltonin joni tykkäs varmaa..


      • pervokki kirjoitti:

        ..olla.. mitä eriskummalisimpia muoteja on ollut kuten miesten muoti 1700-luvulla.. hrrr eltonin joni tykkäs varmaa..

        oli hippejä niin yks nainen lohdutti pitkätukkaisen pojan äitiä että joskus tulevaisuudessa nuoret voi olla vaikka kaljuja ja pää täynnä tatuointeja...


    • pohjanhovi

      vatsan pullotus voi suuria ongelmia aiheuttaa.

      Ja kalja pullistaa keskikehoa vain runsaasti nautittuna, tuommoinen mäyräkoira säännöllisesti aamuinilloin korkattuna aiheuttaa kevyttä pullistumaa. Kolme rivakkaa saunomista ja pitempi hiihtolenkki poistaa tuonkin pöhötyksen.

      Taidat syödä liikaa.

      • ..mäkin epäilen vaikka pahat henget yrittävät kertoa syyn olevan kajlan..enhän mä tänää oo syönyt kuin currykanaa kookosmaidossa.. kokojyvvänuuteleita vähän leipää.. pikkasen paistileipiä napostelin äskön.. ja unelmatorttuuu..


      • pohjanhovi
        pervokki kirjoitti:

        ..mäkin epäilen vaikka pahat henget yrittävät kertoa syyn olevan kajlan..enhän mä tänää oo syönyt kuin currykanaa kookosmaidossa.. kokojyvvänuuteleita vähän leipää.. pikkasen paistileipiä napostelin äskön.. ja unelmatorttuuu..

        täytyy sulla olla. Ei noilla ruokamäärillä ja tuoksuilla mahaa saa pömpälle.
        Kookosmaito ilman laktoosiakin aiheuttaa turvotusta, kalja on hyväksi.

        Karhun kimppuun.


      • pohjanhovi kirjoitti:

        täytyy sulla olla. Ei noilla ruokamäärillä ja tuoksuilla mahaa saa pömpälle.
        Kookosmaito ilman laktoosiakin aiheuttaa turvotusta, kalja on hyväksi.

        Karhun kimppuun.

        ..kalja vanhin voitehista.. vanha sanonta pitää kuin pitääkin kutinsa..


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      112
      1199
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      117
      1034
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      292
      739
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      80
      661
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe