..keskivatsan seudulla.. kyllä huomaa että ruoka maittaa..vai kaljako sen vatsan pöhöttää??.. kertokaa.. viisaat huuhaakärsäkkäät..
paisuntaa
26
743
Vastaukset
- Hilda-Mari
kikatikikatikik....
Mikä kelläkin pais... kikatiiiihihii
Just, mulla taas välähtelee....- Hilda-Mari
pervokki kirjoitti:
.,.hihihihiihihiii häööööö höööhhöhöö sgnooorrttsss..???????????
yks keino olis jolla sä saisit sen vattas taas sexyyn kuntoon.
Eeeeiiiih, mä en kehtaa sanoo..... Hilda-Mari kirjoitti:
yks keino olis jolla sä saisit sen vattas taas sexyyn kuntoon.
Eeeeiiiih, mä en kehtaa sanoo.......anna tulla vaa
- Hilda-Mari
pervokki kirjoitti:
..anna tulla vaa
tekeen keppijumppaa....
tehoo takuuvarmasti..... - Hilda-Mari
pervokki kirjoitti:
..jumppa humppa???
kunhan liikut, vanha suksisauva käy hyvin..
Keppijumppa on ERITTÄIN tehokasta, WIRN. Hilda-Mari kirjoitti:
kunhan liikut, vanha suksisauva käy hyvin..
Keppijumppa on ERITTÄIN tehokasta, WIRN...okkei liikutaan kaikin tavoin ja kepin kaa heilutaan..
tämmönen keski- ikäinen täti niin voin aina sanoa että olen vain muodokas, en vatsakas. Ja olen kuitenkin niin nuori että tiukassa paikassa voin aina valehdella olevani raskaana...
..mut meikäläisen nahkikset ei mahdu päälle..nappi lenntäää.. ei oo sexikäs yhditelmä nahkiset ja pöhöttynyt karvainen vatta..
pervokki kirjoitti:
..mut meikäläisen nahkikset ei mahdu päälle..nappi lenntäää.. ei oo sexikäs yhditelmä nahkiset ja pöhöttynyt karvainen vatta..
korsetti. Vedät vaan piuhat tiukille niin saat todella muhkeat ja tyrmäävät rinnat. Niin me naisetkin teemme.
- VARPUNEN......
pervokki kirjoitti:
NIIN VIHASELLA PÄÄLLÄ
http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-454.htm VARPUNEN...... kirjoitti:
NIIN VIHASELLA PÄÄLLÄ
http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-454.htmmutta minä olen tuon näköinen kun koitan saada muodikasta napapaitaa päälleni. Tuossa korostaisin sanaa napa.
tuputuu kirjoitti:
korsetti. Vedät vaan piuhat tiukille niin saat todella muhkeat ja tyrmäävät rinnat. Niin me naisetkin teemme.
..tarvitaen juu semmosen vatsakonsertin..
VARPUNEN...... kirjoitti:
NIIN VIHASELLA PÄÄLLÄ
http://www.grimmemennesker.dk/ugly-people-454.htm..tommonen.. mä oon oikeesti komee.
pervokki kirjoitti:
..tarvitaen juu semmosen vatsakonsertin..
masusi osaa konsertoida ihan itsekseen. Voisin noin kuittausmielessä tulla vetään sun korsetista piuhat tiukille:))
tuputuu kirjoitti:
masusi osaa konsertoida ihan itsekseen. Voisin noin kuittausmielessä tulla vetään sun korsetista piuhat tiukille:))
..onki löysällä taas.. tuuppass sit kiristää.. ja tuo se korsentti mukanas..en mäkehtaa semmosii ostaa..
pervokki kirjoitti:
..onki löysällä taas.. tuuppass sit kiristää.. ja tuo se korsentti mukanas..en mäkehtaa semmosii ostaa..
Haluutko sä sen hempeen vaaleenpunaisen vai sit sen tosi kinkyn jossa on mustia ja punaisia pystyraitoja? Siihen kuuluu sukkanauhatkin.
tuputuu kirjoitti:
Haluutko sä sen hempeen vaaleenpunaisen vai sit sen tosi kinkyn jossa on mustia ja punaisia pystyraitoja? Siihen kuuluu sukkanauhatkin.
..ainakaan sitä vaaleenpunasta.. mitä sukkanauhoilla.. mulle riittää nää pitkät kalsongit..
pervokki kirjoitti:
..ainakaan sitä vaaleenpunasta.. mitä sukkanauhoilla.. mulle riittää nää pitkät kalsongit..
Tuli tässä vaan mieleen että sukkanauhat ja sit pitkistä kalsareista puntit. Hmm, ei naureta vielä, se voi olla seuraavan sukupolven nuorisomuotia.
tuputuu kirjoitti:
Tuli tässä vaan mieleen että sukkanauhat ja sit pitkistä kalsareista puntit. Hmm, ei naureta vielä, se voi olla seuraavan sukupolven nuorisomuotia.
..olla.. mitä eriskummalisimpia muoteja on ollut kuten miesten muoti 1700-luvulla.. hrrr eltonin joni tykkäs varmaa..
pervokki kirjoitti:
..olla.. mitä eriskummalisimpia muoteja on ollut kuten miesten muoti 1700-luvulla.. hrrr eltonin joni tykkäs varmaa..
oli hippejä niin yks nainen lohdutti pitkätukkaisen pojan äitiä että joskus tulevaisuudessa nuoret voi olla vaikka kaljuja ja pää täynnä tatuointeja...
- pohjanhovi
vatsan pullotus voi suuria ongelmia aiheuttaa.
Ja kalja pullistaa keskikehoa vain runsaasti nautittuna, tuommoinen mäyräkoira säännöllisesti aamuinilloin korkattuna aiheuttaa kevyttä pullistumaa. Kolme rivakkaa saunomista ja pitempi hiihtolenkki poistaa tuonkin pöhötyksen.
Taidat syödä liikaa...mäkin epäilen vaikka pahat henget yrittävät kertoa syyn olevan kajlan..enhän mä tänää oo syönyt kuin currykanaa kookosmaidossa.. kokojyvvänuuteleita vähän leipää.. pikkasen paistileipiä napostelin äskön.. ja unelmatorttuuu..
- pohjanhovi
pervokki kirjoitti:
..mäkin epäilen vaikka pahat henget yrittävät kertoa syyn olevan kajlan..enhän mä tänää oo syönyt kuin currykanaa kookosmaidossa.. kokojyvvänuuteleita vähän leipää.. pikkasen paistileipiä napostelin äskön.. ja unelmatorttuuu..
täytyy sulla olla. Ei noilla ruokamäärillä ja tuoksuilla mahaa saa pömpälle.
Kookosmaito ilman laktoosiakin aiheuttaa turvotusta, kalja on hyväksi.
Karhun kimppuun. pohjanhovi kirjoitti:
täytyy sulla olla. Ei noilla ruokamäärillä ja tuoksuilla mahaa saa pömpälle.
Kookosmaito ilman laktoosiakin aiheuttaa turvotusta, kalja on hyväksi.
Karhun kimppuun...kalja vanhin voitehista.. vanha sanonta pitää kuin pitääkin kutinsa..
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi634020Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D783658- 423175
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192548Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!222397Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa492156- 482015
- 471758
- 361700
- 301566