Pelastajat- jaksot???

-Pertsa-

Onko kenelläkään tieto mistä sais ladattua kyseisiä jaksoja??? Olen pari missannut ja haluaisin nähdä kaikki!! Jaksoja on tullut SubTV:ltä jo vissiin 6 jaksoa....

20

1682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jhfgjfgjfg

      itseasiassa tänä viikonloppuna tuli kymmenes jakso. Mulla on kaikki tähän mennessä esitetyt jaksot digiboxin kovalevyllä. Kun kaikki jaksot on tullut ulos niin tarkoitus on tehdä niistä DVD - kokoelma. Onko kellään tietoa jaksojen kokonaislukumäärästä?

      • jhfgjfgjfg

        Olinpas kömpelö.. Jaksoja on näemmä tehty 12, eli kahden viikon kuluttua olisi dvd valmis..


      • Keksii
        jhfgjfgjfg kirjoitti:

        Olinpas kömpelö.. Jaksoja on näemmä tehty 12, eli kahden viikon kuluttua olisi dvd valmis..

        Kun jaksot tulevat ulos oisko mitenkään mahollista vaikka laittaa mailia tai lisätä meseen niin saisin ladattua ne sun uppimat jaksot vaikka jostain? =))


      • Keksii
        jhfgjfgjfg kirjoitti:

        Olinpas kömpelö.. Jaksoja on näemmä tehty 12, eli kahden viikon kuluttua olisi dvd valmis..

        Kun jaksot tulevat ulos oisko mitenkään mahollista vaikka laittaa mailia tai lisätä meseen niin saisin ladattua ne sun uppimat jaksot vaikka jostain? =))


      • tallella
        Keksii kirjoitti:

        Kun jaksot tulevat ulos oisko mitenkään mahollista vaikka laittaa mailia tai lisätä meseen niin saisin ladattua ne sun uppimat jaksot vaikka jostain? =))

        Joo kyllä se on mahdollista. Jos sopii vaikka dvd-image tiedostona jossa tulee kaikki jaksot.. avi muotoon en ole noita muutellut joten en ole varma onnistuuko.


      • Keksii
        tallella kirjoitti:

        Joo kyllä se on mahdollista. Jos sopii vaikka dvd-image tiedostona jossa tulee kaikki jaksot.. avi muotoon en ole noita muutellut joten en ole varma onnistuuko.

        joo ilmottele!


      • apina
        Keksii kirjoitti:

        Kun jaksot tulevat ulos oisko mitenkään mahollista vaikka laittaa mailia tai lisätä meseen niin saisin ladattua ne sun uppimat jaksot vaikka jostain? =))

        Ja mäkin olisin halukas näitä sarjoja uudelleen kattomaan,varsinkin kun ne ekat jaksot jäi näkemättä.Että oisitko ystävällinen ja ilmottaisit mullekin?


      • Tallella
        apina kirjoitti:

        Ja mäkin olisin halukas näitä sarjoja uudelleen kattomaan,varsinkin kun ne ekat jaksot jäi näkemättä.Että oisitko ystävällinen ja ilmottaisit mullekin?

        Ilmoittelen tässä ketjussa kun saan levyn tehtyä.
        Eli kun viimeinen jakso on tullut ulos, varmaan parin paivän sisällä siitä teen levyn valmiiksi.


      • olisin...
        Tallella kirjoitti:

        Ilmoittelen tässä ketjussa kun saan levyn tehtyä.
        Eli kun viimeinen jakso on tullut ulos, varmaan parin paivän sisällä siitä teen levyn valmiiksi.

        kiinnostunut saamaan sen "paketin".tiedän että se on varmaan aika ärsyttävää laittaa monille tulemaan se koko homma mutta itse tykkään katsoa sitä vähän niinkuin tulevien opintojen kannalta:) eli jos lähetät sen sähköpostilla niin miten se homma menee`? eikös se ole tosi iso tiedosto?


      • myöjä
        jhfgjfgjfg kirjoitti:

        Olinpas kömpelö.. Jaksoja on näemmä tehty 12, eli kahden viikon kuluttua olisi dvd valmis..

        Hei! Haluaisin kans tuon sarjan. Minulle tärkeää varsinkin viimeiset jaksot. Laitatko sähköpostia raine.luomala(ÄT)helsinki.fi ?


      • Tallella
        Keksii kirjoitti:

        Kun jaksot tulevat ulos oisko mitenkään mahollista vaikka laittaa mailia tai lisätä meseen niin saisin ladattua ne sun uppimat jaksot vaikka jostain? =))

        Noniin, olis DVD kasassa.. Laadusta en tinkinyt eli kahdella levyllä 6 jaksoa/levy. Koko yhteensä 8,21 Gt.. Image tiedostona tulee.

        En jaa tätä enempää kuin tähän mennessä vastanneille, eli nimimerkeille keksii, apina, olisin.. ja myöjä.

        Sarjasta tullaan varmasti lähiaikoina julkaisemaan DVD kaikkine extroineen.

        Laittakaahan edellämainitut jotain mailiosoitetta jolla päästään asiassa eteenpäin, eli messengerin kautta ajattelin laittaa tulemaan.


      • -Tallella
        myöjä kirjoitti:

        Hei! Haluaisin kans tuon sarjan. Minulle tärkeää varsinkin viimeiset jaksot. Laitatko sähköpostia raine.luomala(ÄT)helsinki.fi ?

        Palkkiota en suostu ottamaan vastaan. Tiedän että varsinkin alan ihmistä ottaa päähän, jos joitain sarjan jaksoja on jäänyt näkemättä. Sen takia tarjoudun jelppaamaan. Tosiaan olen melko varma että sarjasta tulee myyntiin dvd ja aion sen myös itse ostaa, vaikka kaikki jaksot onkin jo levyllä.


      • stadinbrankkari
        -Tallella kirjoitti:

        Palkkiota en suostu ottamaan vastaan. Tiedän että varsinkin alan ihmistä ottaa päähän, jos joitain sarjan jaksoja on jäänyt näkemättä. Sen takia tarjoudun jelppaamaan. Tosiaan olen melko varma että sarjasta tulee myyntiin dvd ja aion sen myös itse ostaa, vaikka kaikki jaksot onkin jo levyllä.

        Etkö voisi tehdä tuosta torrenttia ja laittaa ladattavaksi vaikka www.mininova.org:iin?


      • keksiiii
        Tallella kirjoitti:

        Ilmoittelen tässä ketjussa kun saan levyn tehtyä.
        Eli kun viimeinen jakso on tullut ulos, varmaan parin paivän sisällä siitä teen levyn valmiiksi.

        [email protected]


      • Keksiii
        jhfgjfgjfg kirjoitti:

        Olinpas kömpelö.. Jaksoja on näemmä tehty 12, eli kahden viikon kuluttua olisi dvd valmis..

        [email protected]


      • Tallella
        stadinbrankkari kirjoitti:

        Etkö voisi tehdä tuosta torrenttia ja laittaa ladattavaksi vaikka www.mininova.org:iin?

        Käyppä www.torrentspy.com, nimellä pelastajat. Kokeile toimiiko, ensimmäinen torrent jonka loin enkä oo ihan varma menikö nappiin..


      • stadinbrankkari
        Tallella kirjoitti:

        Käyppä www.torrentspy.com, nimellä pelastajat. Kokeile toimiiko, ensimmäinen torrent jonka loin enkä oo ihan varma menikö nappiin..

        Näyttäs että toi torrent ei toimi. Olisiko mitenkään mahdollista saada tuota sarjaa sinulta messengerin kautta, vaikka en ollutkaan näiden ensimmäisten pyytäjien joukossa? Itseltä kun valitettavasti muutama jakso jäi näkemättä, enkä myöskään saanut jaksoja tallelle videonauhurin, tallentavan dvd:n/digiboksin puuttumisen vuoksi. Jos vaan katsot että jaksat pistää tulemaan myös tänne, niin lisää toki messengeriin:
        [email protected]
        Olisin kovin kiitollinen, mutta ymmärrän toki ettei sitä kaikille jaksa/viitsi lähettää.


      • Tallessa
        stadinbrankkari kirjoitti:

        Näyttäs että toi torrent ei toimi. Olisiko mitenkään mahdollista saada tuota sarjaa sinulta messengerin kautta, vaikka en ollutkaan näiden ensimmäisten pyytäjien joukossa? Itseltä kun valitettavasti muutama jakso jäi näkemättä, enkä myöskään saanut jaksoja tallelle videonauhurin, tallentavan dvd:n/digiboksin puuttumisen vuoksi. Jos vaan katsot että jaksat pistää tulemaan myös tänne, niin lisää toki messengeriin:
        [email protected]
        Olisin kovin kiitollinen, mutta ymmärrän toki ettei sitä kaikille jaksa/viitsi lähettää.

        En laita torrenttia/yleiseen jakoon. Kyseessä on erittäin hyvä sarja, kunnioitan sarjan tekijöitä ja tekoon osallistuneita, enkä sen takia jaa tätä yleisesti. DVD sarjasta tulee varmasti pian myyntiin.


    • apina
    • Anonyymi

      Moi! Etsin jaksoa, jossa Fleminginkadulla Helsingin Kalliossa on ollut asintopalo ja henkilö tippunut parvekkeelta. Tietääkö joku mikä jakso kyseessä? Löysin youtubesta yhden jakson otsikolla "asuntopalo ja putoaminen" mutta tämä on eri jakso. Luulen, että tämä on ollut ensimmäisellä kaudella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4723
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1061
    Aihe