Kokemukseni

Mitähän seuraavaksi?

Laitoin ilmoituksni treffipalstalle, kerroin tietoni niukasti , rehellisesti ja selvästi.
Kuvan laitoin, omani.
Kerroin hakevani fiksua miestä lopuksi elämää.
Kului kuukausi,,
Minulla oli torjuttuna toista sataa naimisissa olevaa seikkailun tarjoajaa.
Sain pari kiusallista *iilimatoa*, he eivät suostuneet ymmärtämään olevansa ei-toivottuja.

Moni itseään tasokkaana tarjoava mies osottautui entiseksi tai nykyiseksi alkoholiksi tai avohoitopotilaaksi
Yksinkin mies ei tiennyt edes missä asuu, profiilin kotipaikka vaihteli pari kertaa viikossa.

Tapasin neljä *tasokasta* :
hra 1. Ikää oli 15v enempi, painoa 20 kg enempi mutta pituutta 20cm vähempi. hammasharjan käyttö olli unohtunut samoin viikottain peseytyminen. Nousuhumala sentäs toi vienoa punaa poskille.
hra 2. Tohtorimies muuttuikin huoltomieheksi. Mies halusi tavata minun kotona, onneksi en suostunut. Puolen tunnin aikana hän joi kolme olutta. vaatteet olivat likaiset kynsien alustat mustat.UIkää n 20v enempi mitä profiilissa.
Olin huora kun kieltäydyin viemästä kotiini häntä.
hra 3.Mies oli kertonut olevansa tavoilteltu, komea ja fiksu, siten hän kirjoittikin.
Tapaamiseen hän tuli humalassa,sönköttävänä ja kertoi ettei olekkaan koskaan
asunut muiden naisten kanssa kuin äitinsä.paino, pituus, ikä valetta myös. Kuva profiilissa ei ollut oma.
hra4. Siisti mies joka vilkuilikelloaan jatkuvasti. Kysyessäni oiko hänellä kiire sain vastauksen ettei mutta kun on vaan kauppamatkalla.Oli pakko kysyä odottiko vaimo, sain myöntävän vastauksen mutta ovat kyllä heti eroamassa.

Minulle on sama mitä ammattikuntaa mies edustaa, tulen toimeen omillani hyvin, en kaipaa elättäjää, olisin halunnut tavata rehellisen, itseensä tyytyäisen miehen joka on niinkuin sanoo

Vaadinko liikaa?

Otin profiilini pois, en jaksa enää. Onnea teille kaikille yrityksissänne.

14

4275

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • make

      Minä taas laitoin rehellisen kuvaukseni itsestäni.Olen tavannut muutaman kerran erästä naista ja minusta tuntuu, että hän ei ole minua kohtaan rehellinen. Minä olen se, joka ottaa yhteyttä, hän ei. Ei vastaa puheluihini aina, vaikka on kotona jne. Seuraavan kerran kysyn häneltä suoraan, kiinnostaako rehellinen mies!

    • vaikeaako?

      Kirjotit just sellasta mitä oon pelännyt näissä
      "hommeleissa"
      Eihän kukaan kotiin tule treffaamaan,mut jotenkin on vaan aika vaikeeta uskaltaa aloittaa.
      Pitkä on-off suhde takana.
      Se jätti jälkensä,eli usko oikeaan ihmiseen on mennyt.

    • No huh!!!

      Miten ihmeessä olet valinnut treffattavasi?

      Ovatko valokuvat olleet jo "epätodellisia" vai onko tosiaan niin, että nämä profiilit ovat keskimäärin näin valheellisia? Eikös täällä ole minusta ainakin päällisin puolin ihan hyviäkin profiileja yllin kyllin? Ennen treffejä voi ihan hyvin vaatia tarkempia selityksiä ja lisää valokuvia ja treffit kannattaa sopia aina julkiselle paikalle.

      Toista sataa naimisissa olevaa "seikkailun tarjoajaa"? Taitaa olla salarakas -villitys aika pitkälle edennyt juttu, jos vähänkin pitää paikkansa. Miten olet verifioinut, että k.o. kaverit ovat naimisissa?

    • niin 

      Miksi naiset aina vastailee vain rentuille?

      Mietippä itse tykönäsi miksi valitsit juuri kyseiset tapaukset vaikka sinulla oli satoja vaihtoehtoja.

      Ellei profiilisi ole ihan panopuuprofiili niin uskoisin että niiden sadan renttukeijun vastauksen lisäksi olet saanut vähintään sata ihan asiallistakin vastausta.

      Sinun ei ehkä kannata lototakaan...

      • nainen itsekin

        Olen kanssasi samaa mieltä. Itse naisena ja pitkään profiilia täällä pitäneenä ihmettelen kirjoittajan kokemuksia. Itse olen tapaamiseen asti päätynyt n. 10 miehen kanssa. Niistä yksi tai kaksi on tavattaessa käyttäytynyt niin, että on syytä ollut olettaa heidän olevan varattuja. Niin, helposti sitä jättää tuollaisen varattu-kysymyksen tenttaamatta etukäteen, jos toisella on siviilisäätynä "eronnut" tai "sinkku". Itse perusrehellisenä ihmisenä ei tule mieleen epäillä tuollaista... Niin se vaan on.

        Muuten nuo tapaamani miehet ovat olleet sitä mitä ovat kertoneetkin, ihan fiksuja miehiä - mutta sen kemianhan näkee vasta tavattaessa. Jos sitä ei synny eikä ole odotettavissakaan, on turha tapailla montaa kertaa. Koska suhteen syntymiseen ja jatkumiseen jonkun kanssa tarvitaan muutakin kuin "kaveruutta"... :)

        Mutta alkuper. kirjoittaja on tainnut jättää hyvin vähälle etukäteen tutustumisen. Jos näkee toisen kuvankin etukäteen, miten voi noin huono "tuuri" olla, että vastassa on noinkin "luotaantyöntäviä" yksilöitä? Mieleeni tulee, että saako hänen profiilistaan vähemmän fiksun käsityksen... Itse naisena vaistoan aika herkästi, kuka voisi olla sellainen,jota tavata kannattaa.


    • Satujako kertoilet?

      Et kai ole tosissasi? Tuo kuulostaa nimittäin niin uskomattomalta bullshitiltä. Tai ehkä se johtuu siitä että olen mies enkä pääse niin usein treffeille mutta kaikki jotka olen tavanneet ovat olleet aika lailla normaaleja eikä mitään huijareita.

    • Uskon''''

      Kyllä noinkin voi käydä.Täällä on kaikenlaista väkeä. Mutta onnea elämääsi:)

      • Mitähän seuraavaksi

        En osaa sanoa olivatko juuri nämä nimimerkit muita valheellisempia, alustavissa jutteluissa he vaikuttivat fiksuilta ja kiinnostavilta ihmisiltä jokainen. Se minua mietityttää eniten..miksi valehdlla asioita, tapaamisesa moni asia kuitenkin paljastuu.
        Hyvä kirjoitustaito, ei pahemmin virheitä.
        Monet ilmoittavat jo profilissaan olevansa naimisissa, se on kuitenkin reilua.
        Oma profiilini oli niukka ja asiallinen, en kertonut olevani tohtori.
        Kuva oli hyvä ja puoleensa vetävä, ammattivalokuvaajan ottama merellisessä ympäristössä.
        Sain kyllä asiallisia vastauksia, suurin osa kuitenkin oli silkkaa höpöä.

        Olin pitkään naimisissa, en kai osaa enää nyky -deittaamisen kuvioita.
        Parempaa onnea teille muille.


    • Petter X

      Kovasti kuulostaa että olet ollut ns. sokkotreffeillä. Itse uskon vahvasti siihen että ihmiseen ehtii kyllä tutustua aika vähälläkin juttelulla niin että alkaa paskanpuhujat erottua. Suurin riski on näissä "jutellaan kerran ja seuraavana päivänä tavataan"-jutuissa. Mitä enemmän treffeille kiirehtii, sitä varmemmin ties mitkä valheet menee läpi.

    • -----------------------

      Mutta selvästi sieltä pääsee noita "huonoja" seulan läpi. Kannattaa puhua miehen kanssa puhelimessa etukäteen, meilailla jonkin aikaa ja yrittää selvitellä asioita mm. työpaikka, perhesuhteet jne jne... Vaatii harjoitusta.

      Kyllä täältä hyviäkin löytyy, älä vielä luovuta :). Tsemppiä!

    • Sakat pohjalla

      On valitettavaa, että tällaisia tyyppejä tuntuu olevan kasapäin. Kyllä siellä varmasti löytyy kunnollisiakin, mutta paljon pohjasakkaa mahtuu joukkoon - liikaa.

    • Entinen Suomi24-treffailija

      Siitä on yli puoli vuotta aikaa kun minulla oli vielä ilmoitus SUomi24Treffeissä. Nyt pistäydyin ajan kuluksi katselemaan ja lukemaan millaisin miettein NYKYISIN ollaan liikkeellä. Mikään ei siis ole muuttunut. Palsta ei ole siistiytynyt eivätkä tyypit ainakaan ole muuttuneet rehellisemmiksi.

      Et sinä vaadi liikaa. Ei ole liikaa vaadittu, jos VAATII että ihminen on rehellinen niissä kaikkein tärkeimmissä asioissa.

      Itselläni oli juuri vastaavanlaisia kokemuksia, joten ei tuossa sinun kertomuksessasi ollut mitään ihmeellistä. Ihmeellisempää olisi, jos olisit löytänyt jonkun helmen. Niitäkin toki on, mutta eivät ole palstalla pitkään; joko löytävät heti kumppanin tai sittetn huomaavat, että ei täällä kannata aikaansa kuluttaa. Minäkin olen mieluummin yksin kuin sopimattomassa seurassa.

      Riittäisi minulalkin kertomista. Esim. mielisairaanhoitajaksi esittäytynyt mies osoittautuikin entiseksi pitkäaikaiseksi potilaaksi. Vanginvartijana esiintynyt mies, huh, en edes viitsinyt vastata, koska tiesin mitä sieltä taustalta löytyy. Tohtorismiehiä! Kun heiltä kysyy missä yliopistossa ovat tutkintonsa suorittaneet niin aina tulee se vakiovastaus, että ulkomailla. Meikäläisen on vaikea mistään matrikkelista ryhtyä tarkistamaan pitävätkö koulutustiedot paikkansa, olipa sitten maisteri tai tohtori.

      Ja lukutaidottomuus on suurempi ongelma kuin kirjoitustaidottomuus. Pääasia, että saa sanomansa perille. Mutta nuo lukutaidottomat miehet, joihin sinäkin olet törmännyt, eivät todellakaan katso ilmoituksessa muuta kuin kauniin kuvasi ja lähtevät sillä perusteella tekemään tuttavuutta. Minullekin sateli viestejä naimisissa olevilta seikkailijoilta, vaikka ilmoituksessani ja jopa otsikossa ISOIN KIRJAIMIN kuulutin etsiväni VAPAATA miestä. Että se siitä...

    • voi ei!

      No ompas käynyt huono tuuri! Itselle kävi oikein hyvä tuuri, nyt ollut tytön kanssa kuukauden yhdessä. Luulen että valtaosa on kyllä profiilinsa mukaisia ihmisiä. Ei varmaan kannata luovuttaa vielä:)

      • riittää...

        Olen tavannut useamman miehen, ensin kirjoiteltuani ja mahdollisesti puhelimessa jutustelun jälkeen. Osa on ollut juuri sitä mitä profiilissaan kertovat, erittäin fiksuja ja kivoja miehiä, mutta se jokin jäi puuttumaan. Sitten on ne säälittävät tapaukset, jotka ovat ihan muuta mitä antavat ymmärtää. Ja tää viimeisin, ihan uskomaton pelle, itsekunnioitus nollissa, kuten myös ylpeys. Tapaus seuraavanlainen, tutustuttiin treffeillä, kirjoiteltiin aika pitkään, juteltiin puhelimessa usein ennen tapaamista. Tavattiin viikko sitten, kaikki meni hyvin ja sovimme näkevämme uudelleen menneen viikon torstaina tai perjantaina eli eilen.

        No, hemmo soitti torstaina ja oli vaikean kuuloinen ja mä arvasin heti, että taitaa hänen exä olla kuvioissa ja niinhän se olikin. Ovat eronneet vuosi sitten, muija muuttanut kuukauden päästä erosta uuden miehen luo lapsen kanssa ja nyt vonkaa takaisin, kun kas kummaa yhteiselo ei sujunutkaan. Ihan uskomatonta kuinka tää mies alentuu ja nöyrtyy exänsä edessä. Jos miehen puheet pitää paikkaansa, muija oli viimeiset pari vuotta ollut lähdössä miehen luota, nimitellyt mitä inhottavimmilla nimityksillä tätä miestä, kunnes sitten erosivat.

        Ja exän piti olla mennyttä, vaikka lapsen takia tietenkin yhteyttä pitivät, kuten pitääkin olla. En mä odotellut, että tän hemmon kaa naimisiin olisin mennyt, mutta tuo hänen ja varmasti monen muunkin lammasmaisuus pistää vihaksi. Jos muija on sitä, mitä mies kertoi, en edes harkitsisi takaisin ottamista, mutta kukin tavallaan. Itse olen niin vahva luonne ja rakastan itseäni sen verran, että en hyväksy kaikkea skeidaa mitä joku mahdollisesti yrittää niskaan syytää, mut nämä reppanat, jotka eivät osaa yksin olla, he löysivät taas toisensa :)))) Tiedän että ärsytän montaa ihmistä tällä, mutta olen sitä mieltä, että on ihmisen, aikuisen sellaisen, osattava olla yksinkin eikä hyppiä suhteesta toiseen, mutta paljon on juuri näitä, kuten tää kyseinen mies ja hänen exänsä, että on kait vaan oltava joku, vaikka sitten riidelläänkin joka päivä....


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      60
      1383
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1279
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      87
      1116
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      116
      1070
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      26
      871
    6. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      755
    7. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      48
      622
    8. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      604
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      180
      598
    10. Näetkö häntä

      Missä, mite, milloin, mitä ajattelet aina kun näet
      Ikävä
      45
      583
    Aihe