J-M Jarre tänään TV2:ssa 23.40

Joulukuun 2006 Saharan konsertti Ylen livenä.

6

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PhearTheReaper

      kun olen viimeksi nähnyt Jarren konsertin. TV:ssä edellinen minkä näin taisi olla Aero Tanskassa 2002, mikä ei mielestäni ollut mitenkään kummoinen jos vertaa hänen megakonsertteihinsa esim. Kiinassa ja Houstonissa 15-20 vuotta aiemmin. Lähes jokainen biisi oli vain hänen vanhoja hittejään, joihin oli lisätty tanssilattiakelpoinen potku alle ja muokattu vähän sitä sun tätä. Kyllähän se audiovisuaalisena showna oli mahtava mutta muuten vähän valju, vaikka Safri Duo mukana rummuttelikin.

      Itse näin hänet täällä kun oli keikalla Hatrwall Areenalla joitakin vuosia sitten. Se oli kyllä loistava keikka, vaikka ehkä joku aukeampi tila olisi ollut parempi niin hänen shownsa olisi päässyt oikeisiin mittoihinsa.

      • Mikähän kappale se oli, joka
        noin 1:00 tai hiukan ennen sitä alkoi joku hyvin menevä teknokappale, alkoi hyvin korkealta lähes siniaaltosävyllä ? Olen kuullut sen ennenkin mutta tuo "pyöritti sukat jalasta", paras toteutus.

        Tuo Saharan konsetti saattoi olla visuaalisesti upein mitä oon Jarren konserttia nähnyt tv:ssä.


      • ert345
        MrKAT kirjoitti:

        Mikähän kappale se oli, joka
        noin 1:00 tai hiukan ennen sitä alkoi joku hyvin menevä teknokappale, alkoi hyvin korkealta lähes siniaaltosävyllä ? Olen kuullut sen ennenkin mutta tuo "pyöritti sukat jalasta", paras toteutus.

        Tuo Saharan konsetti saattoi olla visuaalisesti upein mitä oon Jarren konserttia nähnyt tv:ssä.

        oli "light my sky", jos tarkotat sitä kappaletta jossa oli elektroniset vokaalit (ja oli lähellä klo yhtä)

        (Alkuperäinen versio on nimeltään "Tout est bleu" jonka Eiffel 65 on sitten remixannut)


      • Mr.K.A.T.
        ert345 kirjoitti:

        oli "light my sky", jos tarkotat sitä kappaletta jossa oli elektroniset vokaalit (ja oli lähellä klo yhtä)

        (Alkuperäinen versio on nimeltään "Tout est bleu" jonka Eiffel 65 on sitten remixannut)

        Joku näistä keskimailta..

        [01] INTRO SATUREE (NEW 3 Minutes 50 Seconds Track)
        [02] SUITE FOR FLUTE
        [03] OXYGENE 2
        [04] MISS MOON
        [05] OXYGENE 7
        [06] SPACE OF FREEDOM (March 23)
        [07] CHRONOLOGIE 6
        [08] MILLIONS OF STARS
        [09] OXYGENE 4
        [10] EDUCATION (Revolution, Revolutions)
        [11] GAGARIN (Hey Gagarin)
        [12] LIGHT MY SKY
        [13] OXYGENE 12
        [14] CHRONOLOGIE 2
        [15] C'EST LA VIE
        [16] THEREMIN MEMORIES
        [17] SOUVENIR DE CHINE (Souvenir Of China)
        [18] UNESCO THEME (Eldorado)
        [19] RENDEZ-VOUS 4
        [20] RENDEZ-VOUS 2

        http://www.enigmamusic.com/forum/showthread.php?t=10959


      • Mr.K.A.T.
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        Joku näistä keskimailta..

        [01] INTRO SATUREE (NEW 3 Minutes 50 Seconds Track)
        [02] SUITE FOR FLUTE
        [03] OXYGENE 2
        [04] MISS MOON
        [05] OXYGENE 7
        [06] SPACE OF FREEDOM (March 23)
        [07] CHRONOLOGIE 6
        [08] MILLIONS OF STARS
        [09] OXYGENE 4
        [10] EDUCATION (Revolution, Revolutions)
        [11] GAGARIN (Hey Gagarin)
        [12] LIGHT MY SKY
        [13] OXYGENE 12
        [14] CHRONOLOGIE 2
        [15] C'EST LA VIE
        [16] THEREMIN MEMORIES
        [17] SOUVENIR DE CHINE (Souvenir Of China)
        [18] UNESCO THEME (Eldorado)
        [19] RENDEZ-VOUS 4
        [20] RENDEZ-VOUS 2

        http://www.enigmamusic.com/forum/showthread.php?t=10959

        Youtubessa "Jarre Oxygene 12" vasta antoi osuman, ja kun valitsee sen jossa on
        "Concert in Morocco December 06 - Part 12"


    • Artot

      Jäipähän väliin tää taidepläjäys, hitsivie!
      Olisko kellään siitä tallennetta VHS/DVD/YMS
      MÄ HALUUN SEN!
      Laita postia arto(piste)tulimaki(miukumauku)gmail(piste)com

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      159
      497
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      429
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    Aihe