Hakevat vain yhden illan panoseuraa ja mielummin vielä luonani,totta ihmeessä kun ukko odottaa kotona, tänä vuonnaolen 6 Naista astuttanut ja kaikki varattuja. !
Haloo !!
Siis Uskomatonta
14
5211
Vastaukset
- väliä?
jos naisesi oli varattu ja sen tiesit? Sehän on hänen asiansa kuinka elämänsä elää ja teidän kahden kauppa. Kyllä niitä varattujakin miehiä käy panoilla naisten kotona. Jos asia sinua vaivaa, niin "astuta" tästä edespäin vain vapaita naisia. Et ole mielestäni yhtään parempi kuin muutkaan täällä perään huutelemaan, koska varattuihin sekaannut.
- panen
vain itseäni.
- alk
Mitä v***ua kitiset olisit tyytyväinen et olet saanu panna ei kaikil oo käyny noin hyvä flaksi....
- piukkapeppu
Mistä me naiset ovat saanneet malli, niin hoida juttu vaan ja siirry sit vaan sivulle
- tavaraa tarjolla
niin miksipä ei ?
Itse olen jo kolmatta vuotta keskittynyt pelkästään varattuihin Naisiin ja hyvin menee mut menköön..- on
naislääkäri
- sinä aloittaja!
Mitä järkeä toiminnassasi on? Taidat olla aikamoinen idioottimieheksi, kun täälllä huutelet ja valitat. Kukaan ei käske sinua viemään varattuja kotiisi. En minäkään koskaan lähde varattujen miesten kanssa baarista, vaikka kuinka kävisi flaxi. Yhden yön jutut ei vaan kiikkosta! Mitä niistä mukama saat?! Korkeintaan tauteja.
- sinulle outo
ihmettelijä.!
Tauteja ? Mitä ihmeen tauteja ? Yhden illan jutut on aivan loistavia,saa kokeilla ja toteuttaa itseänsä,estotonta panoa joka reikään sekä aitoa nautintoa saa Nainen näin ;) - kommetti
sinulle outo kirjoitti:
ihmettelijä.!
Tauteja ? Mitä ihmeen tauteja ? Yhden illan jutut on aivan loistavia,saa kokeilla ja toteuttaa itseänsä,estotonta panoa joka reikään sekä aitoa nautintoa saa Nainen näin ;)Mitä se muille kuuluu jos kaksi aikuista ihmistä omasta tahdostaan harjoittaa sexiä olkoon sitte varattuja tai ei vastuu on heidän.Ihmettelen vaan jos tollasesta valittaa, niinkö se kuka tän aloitti itehän hän valintansa teki....
- jatkossa vastaanotolle
sinulle outo kirjoitti:
ihmettelijä.!
Tauteja ? Mitä ihmeen tauteja ? Yhden illan jutut on aivan loistavia,saa kokeilla ja toteuttaa itseänsä,estotonta panoa joka reikään sekä aitoa nautintoa saa Nainen näin ;)...missä naislääkäri työntää paksun ja pitkän pumpulitikun vehkeesi sisään syvälle virtsaputkeen, pyörittelee sitä siellä ja kaivaa kivuliaan tuntuisesti näytteen, jonka lähettää laboratorioon.
sinulle outo kirjoitti:
ihmettelijä.!
Tauteja ? Mitä ihmeen tauteja ? Yhden illan jutut on aivan loistavia,saa kokeilla ja toteuttaa itseänsä,estotonta panoa joka reikään sekä aitoa nautintoa saa Nainen näin ;)Viellä kun katsotte samalla Hustler TV:tä saatte hieman opastusta kunnon estottomasta parittelusta, siis oikein sellaisesta kunnon seksistä.... :)
- kun kattoo
lambrpa1 kirjoitti:
Viellä kun katsotte samalla Hustler TV:tä saatte hieman opastusta kunnon estottomasta parittelusta, siis oikein sellaisesta kunnon seksistä.... :)
Voi olla varma ettet ole muutamaan vuoteen saanut kuin naapurin lehmää ja omaa kättä ;)
- tsiigailija
Lähinnähän ihmiset, jotka eivät saa sinkkuseuraa, hakevat varattuja. Varatuilla ei ole varaa valita seuraansa, sen sijaan sinkuilla on. Siis niillä sinkuilla, jotka miellyttävät naamaltaan ja mieleltään kumppania. Ne jotka eivät miellytä, joutuvat tyytymään varattuihin, kun eivät sinkkuja saa.
Elämän karu totuus" - primavera
Onko täällä kirjoittajat täysi-ikäisiä edes? Ihme valittamista? Älä pane jos on niin karseeta panna varattuja?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2221935Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101748Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse541206Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801045Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17988TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89834- 70792
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784