Missä mahtaa olla vika kun soitan ekalta nauhaväliltä ykkös kielellä ja sit samalla kielellä kakkos nauhaväliltä...niin ääni ei muutu lainkaan..
Apua kyl kaipaisin...oon niin nolo kitarani kanssa vielä :(
Mikä vialla?
3
381
Vastaukset 3
- viittaa luulisin
siihen että 2. nauha on liian korkealla, joudut varmaan hiomaan nauhaa.. tai sitten eka nauha on liian matalalla..
Se kieli nyt sit katkes ku viritin sitä... täytyy kattoo niitä nauhoja samalla ku vaihtaa kielet...Kiitti sulle kuitenkin avusta :)
- sitten...
satula ja/tai talla on niin matala tai kulunut että kieli ottaa yleensä johonkin nauhaan. Kunhan laitat uuden kielen niin katso mihin se ottaa kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 80983
- 73842
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut101576- 43575
- 45533
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4516- 29513
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.163512Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t133490Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61485