meedio-istunnot

tapa surra

Lapseni kuoleman takia aloin itse hakemaan vastauksia.
Kunnei niitä mistään voinnut varmuudella saada, hain lopulta apua meedioilta.
Ensimmäinen selvännäkijä oli ihan huuhaata.
Toisella kerralla kävin yleisessä istunnossa.

Omaan lapsen uskon jumalaan, joka tarkoittaa että uskon omalla tavallaani, ja usein muistan jumalan vaan kun on ongelmia.

Istunto ei ollut kummallinen enkä pelännyt.Tosin haluan uskoa kaikkeen, mutta olen myös hyvin jalat maassa oleva samaan aikaan.Ja lähden hyvin kriittisesti uusiin asioihin.Olen valmis maksamaan siitä rauhasta että olen ainakin kokeillut jotain minulle uutta.

Tottakai minäkin siellä istunnossa toivoin juuri minun poikani silun tulevan, toivoin hartaasti heidän pystyvän todistamaan minulle kaiken olevan totta.Jonkun vakuuttavan minua ja vahvistavan että on elämää kuoleman jälkéen, vaikka siihen suuntaan olenkin kallistunut enemmän kun toiseen vaihtoehtoon.

En pettynyt vaikkei oma poikani tullutkaan.Päätin etten kerro miksi tulen , enkä puhu kenekään kanssa jos joku tulee tilaisuuden aikana puhumaan minulle.
En halunnut antaa kenellekään avainta tavallaan.

En kadu että menin.Ainakin tämäkin keino on nyt käytetty eikä jää minua vaivaamaan millään muotoa.

Se mistä en pitänyt oli tapa jolla kaikki toimi.Ensin kuvaillaan sielu joka tulee aika pinnallisesti.Aika ihmisille ominaisia käyttäytymistapoja.Hänelle jolla on plää plää plää..sen jälkeen kun joku tunnistaa alkoi tavallaan vuoropuhelu tämän ihmisen kanssa jolle henki oli tullut kertomaan omaa viestiään.
Ja ainakaan itse en kaipaa lohdutusta missä ei ole todisteita.
Minulle vakuuttavaa tietoa on että meedio vaikkapa kuvailee jotain pojastani mikä todella liittyy häneen niin vahvasti ettei sitä kukaan ulkopuolinen voi tietää.

Moni kenelle puhuin tästä suhtautui asiaan ehkä hieman peläten, pitäen minua jo hiukan hulluna.

Hlasusin kertoa kokemuksestani siksi, että itse teen surutyötäni tavallaan yksin omalla vuoropuhelulla itseni kanssa.Pidän itseni ihan järkevien kirjoissakin .
Totesin itseni kanssa, että tämä on vaan minun tapa surra, ja hyväksyn sen.Meedioistunto oli tapa käydä yksi osaalue läpi.
Tosin en ole tämänkään asian suhteen heittänyt pyyhkeen kehään.Vaan olen menossa vielä yksityiseen tilaisuuteen, katsomaan mitä se tuo tullessaan.
Toivon että kertomukseni ehkä lohduttaa muita jotka ehkä kokee olevansa jo hiukan pihalla , minusta kaikki tavat surra on hyväksyttävä, joten jos teitä on, ette ole yksin.
Kiitos puheenvuorosta.

71

31691

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rauha heidän muistolleen

      Raamattu varoittaa vakavasti pitämästä yhteyttä
      näihin henkiin.
      Jotka raamatun mukaan eivät ole vainajien henkiä,
      vaan harhautusta.
      Nykymeediotouhu on myös, toisten surun kustannuksella
      pelleilyä.
      Antaa kuolleitten olla, annetaan heille kuuluva
      rauhansa.
      Annetaan heidän elää, mutta muistoissamme ihanina ja rakkaina.
      Joskus ehkä kohtaamme heidät jossakin, mutta sen
      aika ei ole täällä, eikä nyt.

      • vastauksia en saannut

        olen realistinen.
        En usko kaikkeen, onnekseni..silti en tuomitse enkä väitä etteikö ole kykyjäkin olemassa..minulle ei ole tullut vastaan ketään joka olisi tietänyt yhtään mitään .
        Ei ole mitään menetettävääkään.Ei ollut yhtään maagista tai pelottavaa .Päinvastoin hiukan tylsän pitkävetistä.
        Minua ei pystynyt johdattelemaan ja sillä tavalla antaa vinkkejä.
        Tosin en ole pettynyt , ei vaivaa ainakaan tämä asia , mahdollisuus oli, ja se ei vaan toiminut, vaikka niin olisin toivonut.
        Koen kuitenkin lapseni olevan mukanani, ja niin saa asiat olla kunnes joku muuttaa käsitykseni.


      • pieni neuvo
        vastauksia en saannut kirjoitti:

        olen realistinen.
        En usko kaikkeen, onnekseni..silti en tuomitse enkä väitä etteikö ole kykyjäkin olemassa..minulle ei ole tullut vastaan ketään joka olisi tietänyt yhtään mitään .
        Ei ole mitään menetettävääkään.Ei ollut yhtään maagista tai pelottavaa .Päinvastoin hiukan tylsän pitkävetistä.
        Minua ei pystynyt johdattelemaan ja sillä tavalla antaa vinkkejä.
        Tosin en ole pettynyt , ei vaivaa ainakaan tämä asia , mahdollisuus oli, ja se ei vaan toiminut, vaikka niin olisin toivonut.
        Koen kuitenkin lapseni olevan mukanani, ja niin saa asiat olla kunnes joku muuttaa käsitykseni.

        epäonneksesi valitettavasti et usko kaikkeen. Olet varmasti niitä jotka uskovat ennenkuin näkevät.
        Kun joskus saat ahaa elämyksen ja alat uskoa että kaikki on mahdollista niin et sinäkään enää ihmettele jonain päivinä/öinä jos jotain ihmeellistä tapahtuu. (eli menee hilseen yli)
        Ei oudoille asioille tai kokemuksille tarvitse olla vastauksia heti.
        Ei siinä tarvitse kuin ottaa asenne että kaikki on mahdollista ja ajattelee avoimesti joka suuntaan eikä kiellä heti sitä mitä ei ymmärrä niin rauhoittaa kummasti eikä mikään "hämmästytä". Kokeileppas, äläkä heti tyrmää tätä jippoa..


      • nemesish

        Raamattu varoittaa kylläkin ottamasta yhteyttä henkiin, mutta kuinka suhtautua siihen kun HENGET ottavat toistuvasti yhteyttä minuun? Mitä Raamattu sanoo siihen? Enkä ole meedio tai selvännäkijä (tosin aina en ole ihan varma...) vaan kahden lapsukaisen totaalisen selväjärkinen äiti , fiksuna ja pärjäävänä itseni näkevä avarakatseinen nainen.
        Usein todella mietityttää mistä kaikessa onkaan kyse. Todellisuus, siis meidän suppea todellisuutemme, lienee vain ohuen ohut kuori kaiken yllä...:-).


      • Anonyymi
        nemesish kirjoitti:

        Raamattu varoittaa kylläkin ottamasta yhteyttä henkiin, mutta kuinka suhtautua siihen kun HENGET ottavat toistuvasti yhteyttä minuun? Mitä Raamattu sanoo siihen? Enkä ole meedio tai selvännäkijä (tosin aina en ole ihan varma...) vaan kahden lapsukaisen totaalisen selväjärkinen äiti , fiksuna ja pärjäävänä itseni näkevä avarakatseinen nainen.
        Usein todella mietityttää mistä kaikessa onkaan kyse. Todellisuus, siis meidän suppea todellisuutemme, lienee vain ohuen ohut kuori kaiken yllä...:-).

        Ei siitä raamatusta ole sulle mitää apua


      • Anonyymi
        nemesish kirjoitti:

        Raamattu varoittaa kylläkin ottamasta yhteyttä henkiin, mutta kuinka suhtautua siihen kun HENGET ottavat toistuvasti yhteyttä minuun? Mitä Raamattu sanoo siihen? Enkä ole meedio tai selvännäkijä (tosin aina en ole ihan varma...) vaan kahden lapsukaisen totaalisen selväjärkinen äiti , fiksuna ja pärjäävänä itseni näkevä avarakatseinen nainen.
        Usein todella mietityttää mistä kaikessa onkaan kyse. Todellisuus, siis meidän suppea todellisuutemme, lienee vain ohuen ohut kuori kaiken yllä...:-).

        Raamattu on moneen kertaan ihmisten väärentämä, joten siihen ei juuri kannata uskoa. Itsekin tiedän, että kuoleman jälkeen on elämää. Hyvin monet sukulaiset ja ystävät ovat vierailleet luonani unessa. Silloin, kun heillä on jotain tärkeää asiaa. Tai vain ilmoittamassa, voivansa hyvin. Tässä ei ole mitään ihmeellistä tai yliluonnollista. Ihminen on hyvin henkinen olento, sielu on ikuinen ja kaunis. Yleensä saan etukäteen tiedon myös elämääni liittyvistä suuremmista tapahtumista. Usein ne kerrotaan symbolisesti, mutta myös ihan selvästi sanoilla. Nykyajan ihmiset ovat loitonneet hyvin kauas henkisestä perinnöstään, ja monet ovat ihan eksyksissä. Tämä "todellisuus" on tosiaankin vain ohut kuori.


    • ovat vaarallisia

      Lue tästä miksi. 4.4 Spiritistien kokemukset
      http://gamma.nic.fi/~shn/tekstit/okkultismi.htm

      "Spiritistisissä istunnoissa ei siis kristillisen käsityksen mukaan oteta yhteyttä kuolleiden ihmisten henkiin, vaan näiksi tekeytyneihin demoneihin."

    • kohtalotoverisi

      Minulle eräs pappi sanoi että kaikki kuolleet läheiset ovat mukana kirkossa jaettavalla ehtoollisella. Minä olen uskonut tähän.

      • alkuperäinen..................

        Oli aika pas...a päivä..ja kun luin tämän lyhyen ja ytimekkään vastauksen, alkoi hymyilyttämään :)
        (Ei asian vuoksi) kiitos vinkistä :)


      • Anonyymi

        Just joo kai sulla on itselläsi aivot


    • ei perää....

      justiinsa joo siellähän ne kirkossa istuvat kuolleet.Älkää nyt puppua puhuko ,uskovaisten höpinöitä he kyllä käsittelevät asiat omalla tavallaan ja kaikki saa anteeksi kunhan muistaa ja jaksaa rukoilla

      • seurakuntalainen2

        Mä olen seurakunnalla töissä ja aika usein työni puolesta olen myös siellä kirkossa mutta en mä siellä oo kuolleita tavannut.


    • Noku45

      Mitä maksaa istunto maksaa?
      Minulla kuoli äiti ja jotenkin haluaisin häneen vielä yhteyttä.
      On niin ikävä..

    • An.kata

      Otan osaa suruusi. Ja toivon Sinulle voimia jaksaa.
      Kävin itse meediolla torstaina, ensimmäisen kerran. Toivoin saavani ja sainkin yhteyden edesmenneeseen rakkaaseen ystävään. Tilanne oli kaunis, lämmin ja hoitava. Ystäväni oli kuollessaan yli 70-vuotias minä kolmekymppinen, olimme olleet ystäviä yli 20 vuotta. Sain tilaisuuden kiittää häntä rakkaudesta ja huolenpidosta. Lapsena hänen luokseen sai aina mennä ja tuntea itsensä hyväksytyksi.
      En ehkä menisi ryhmätilaisuuteen, tilanne on niin herkkä ja yksityinen.
      Kerroit että poikasi henki ei tullut. No ei kyllä isänikään, hän kuoli vuosi sitten. Mutta toisaalta en odottanutkaan häntä. Niin kuin meillä täällä, myös henkimaailmassa on vapaa tahto. Eläessään isä olisi sanonut "hömpönpömppöä" ja niin varmaan nytkin :)! Ps. en myöskään koe olevani muuta kuin tavallinen ihminen, en hihhuli enkä hörhö. Mutta haluan katsoa elämää monelta kannalta. ja tämä oli hyvä ratkaisu :)

      • Nanuska

        Te ootte onnekkait teiän ei tarvii
        Olla meediota


      • Anonyymi

        Menetät vaa rahat miksei ihmiset usko ettei kuolleisiin sää yhteyttä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Menetät vaa rahat miksei ihmiset usko ettei kuolleisiin sää yhteyttä

        Ai rahat vaan menee? Eikä yhteyttä saa? Kovin on kapea-alainen, sydämetön, ahdasmielinen näkemys. Saavathan hengenmiehetkin palkkaa, mikseivät sitten myös he, joille on annettu lahja auttaa ihmisiä muutoin kuin kirkon edustajana. Miten joku voi edes luulla, että energia niin vain katoaa? On olemassa energian häviämättömyyden laki (E). Se on matemaattinen vakio, siten fakta ja jos joku ei siihen usko, ei voi kuin hymähtää. Jos ihminen saa lohtua siitä, että voi jonkun välityksellä kokea rakkaansa läheisyyden, mitä siihen on negatiivista kenellekään oikeus sanoa. Väittää vielä, ettei kuolleisiin saa yhteyttä. Voin kokemuksella sanoa, että se on täysin mahdollista. Pitää olla vain luotettava ja asiantunteva edustaja. Eli välittäjä. Monasti myös kuuntelu, läsnäolo ja empaattisuus auttaa, vaikka pyydetty tai haluttu yhteys jäisikin toteutumatta. Aina on huijareita, mutta niitä löytyy valitettavasti ihan joka alalta. Et taida itse olla kokeillut meediota tai selvännäkijää. Ehkei sinulla ole ollut niin suurta surua tai tarvetta siihen kuin monella muulla. Älä silti luule, että tiedät mistä puhut. Heittelet mielipiteitäsi ilman mitään perusteluja. Toki niihin on sinullakin oikeus. Ketä ajattelit, että kommenttisi auttaa tai lohduttaa? Säälin sinua. Toivon, että sinunkin maailmankuvasi avartuu. Ei tarvitse enää heitellä tunteettomia puolivilloja sureville ja voit ehkä jopa oppia empatiaa, uudella tavalla.


    • minäkin täällä..

      ..Äitini on kuollut yli 11 vuotta sitten. Myös siskoni jota en koskaan nähnyt kasvotusten, on kuollut - hän kuoli jo `82.. Isäni ja äitini oli siskoni kuoleman jälkeen ollut parissakin meediotilaisuudessa, ja varsinkin siitä toisesta olen aina ollut vaikuttunut. Meedio oli silittänyt isäni päätä samaan tapaan kuin siskoni eläessään. Lisäksi meedio oli kuvaillut tapausta, joka sattui vasta tapaamisen jälkeen. Hän puhui 8-vuotiaasta pojasta ja polkupyörästä, sekä pojan suojelusenkelistä. Veljeni oli 8-vuotias kun törmäsi erääseen tyttöön, molemmat olivat pyörillä ja oli onni ettei mitään vakavaa sattunut.

      Haluaisin siis itse kuulla jotain heistä, koska siskoani en ole nähnyt ja äitiäni minulla tietysti on kamala ikävä, olisi mahtavaa kuulla jotain hänestä. Olen kuitenkin varovainen, sillä tosiaan uskon huijareita olevan paljon. Uskon kuitenkin että on joitakin jotka oikeasti saavat yhteyden kuolleisiin. Se taitaa olla tuurista kiinni, tapaako oikean meedion. Toivon jonain päivänä itse tapaavani edes yhden oikean meedion, jolta saan viestiä äidiltä ja/tai siskolta.

      Itse en kyllä edes tiedä, miten noita meedioita löytää. (Netistä katsoin, mutta haulla ei löydy kuin yksi ja sekin on osakeyhtiö, mikä minua jotenkin oudoksuttaa.)

      Minullekin se on osa surua että mietin että voisiko heihin saada yhteyttä... Välillä sitä kaipaa niin kovasti yhteyttä, ettö ei muuta pystykään ajattelemaan..

      • ilha

        itsellänikin on niin kova ikävä että sattuu ja olen jo valmis tekemään mitä tahansa edes jonkin laisen yhteyden takia mutta en myöskään oikeen löydä taikka osaaa etsiä moista


      • MITEN EROTTAA OIKEA VÄÄRÄSTÄ
        ilha kirjoitti:

        itsellänikin on niin kova ikävä että sattuu ja olen jo valmis tekemään mitä tahansa edes jonkin laisen yhteyden takia mutta en myöskään oikeen löydä taikka osaaa etsiä moista

        Vainajahenget voivat olla demoneja, jotka kykenevät vakuuttavasti esiintymään vainajan sijasta (tietävät asioista jne). Paras tapa on pyytää henkeä vannomaan Jeesuksen Kristuksen nimissä kuka on. Tätä demonit eivät nimittäin voi tehdä!


      • ...
        MITEN EROTTAA OIKEA VÄÄRÄSTÄ kirjoitti:

        Vainajahenget voivat olla demoneja, jotka kykenevät vakuuttavasti esiintymään vainajan sijasta (tietävät asioista jne). Paras tapa on pyytää henkeä vannomaan Jeesuksen Kristuksen nimissä kuka on. Tätä demonit eivät nimittäin voi tehdä!

        voi hitto! oikeestikko uskotte tommosiin huuhaa juttuihin!!! saatana tulee ja syö sinut hahah!! minäkii uskon sauna tonttuihin ja hammaskeijjuunn:D:D:D


      • Sir Edward
        ... kirjoitti:

        voi hitto! oikeestikko uskotte tommosiin huuhaa juttuihin!!! saatana tulee ja syö sinut hahah!! minäkii uskon sauna tonttuihin ja hammaskeijjuunn:D:D:D

        Itse en Jumalaan usko, en kyllä kielläkään ylemmän henkiolennon olemassaoloa, mutta en olisi lainkaan varma että heitä on vain yksi.

        Henget ottavat yhteyttä vain niin HALUTESSAAN, tietyn hengen kutsuminen tiettyyn paikkaan ei ole helppoa, ja jos välittävä henkilö ei ole vahva mieleltään, tapaaminen on myös erityisen pelottava kokemus.

        Jokaisella meistä "henkien koskettamalla" on omat tapamme saada yhteys tuonpuoleiseen. Mutta, ketään erityisesti tuomitsematta, jotkut markkinoivista meedioista ovat varmasti silkkaa höpötystä - heillä ei ole mielessä kuin vain ja ainoastaan maallinen mammona.

        Itse en menisi minne vain ottamaan yhteyttä edesmenneeseen vaan johonkin jossa kyseinen henki olisi "kotonaan", hänelle tärkeään paikkaan. Itse tunnen paikalla olevat henget silloin paljon ystävällisemmiksi ja helpommiksi lähestyä. Rahasta en tuota kuitenkaan tekisi.

        Ja mitä tulee ...:n kommenttiin, en minäkään koskaan ole ollut hulluna henkiin, mutta esimerkiksi olen "keskustellut" isotätini kanssa - noin viisi vuotta hänen kuolemansa jälkeen, ja sain tietää erään yksityiskohdan jonka yhä elävä äitini myöhemmin vahvisti todeksi. Tuon pelottavan kokemuksen jälkeen olen uskaltanut antaa muidenkin edesmenneiden olla yhteydessä jos he niin haluavat - läheskään aina en tiedä kuka haluaa olla yhteydessä meidän maailmaamme, ja miksi.

        Rauhallinen yö sukutilan rannalla yksin istuen, katsellen järvelle - ja joku tulee viereen istumaan. Et näe häntä, mutta tiedät että siinä istuu joku ystävällinen ajatteleva olento. Kuulet huokauksen, kysyt onko hän siinä. Ei vastausta. Kysyt uudelleen ja pieni kylmä tuntuu kädellä. Sanot ääneen "Jutellaan, miten vain saat minut kuulemaan sanasi." Tunnet kuinka joku pyrkii ajatuksiisi. Ja et vastustele vaikka se pelottaakin, pelottaa ihan pirusti vaikka kokemusta olisi. Ajattelet yhä itsekin, mutta saat kysymyksiisi vastauksen joka ei ole omia ajatuksiasi - ja lämmin tunne kertoo että hän on läsnä, hyvin läsnä. Tuollaisen kokemuksen jälkeen on ihan helvetin vaikea sanoa että en usko henkiin tai meedioihin... ja tuo oli vasta ensimmäinen kerta (ja olin selvin päin ja en käytä myöskään aineita).


      • Anonyymi
        MITEN EROTTAA OIKEA VÄÄRÄSTÄ kirjoitti:

        Vainajahenget voivat olla demoneja, jotka kykenevät vakuuttavasti esiintymään vainajan sijasta (tietävät asioista jne). Paras tapa on pyytää henkeä vannomaan Jeesuksen Kristuksen nimissä kuka on. Tätä demonit eivät nimittäin voi tehdä!

        Häistä huilu tota et usko itekkää


      • Anonyymi
        ... kirjoitti:

        voi hitto! oikeestikko uskotte tommosiin huuhaa juttuihin!!! saatana tulee ja syö sinut hahah!! minäkii uskon sauna tonttuihin ja hammaskeijjuunn:D:D:D

        Oi voi. Usko kuule mitä vaan ( sauna tonttuihin ja hammaskeijjuunn, kuten ilmaisit itsesi). Mutta opettele edes oikeinkirjoitus. Taisi jäädä muutama äidinkielen oppitunti väliin. Naurettava kommenttisi sai lisäpontta varsin upeasta kirjoitusasusta! Kiitos, useammankin lukijan puolesta, päivän parhaista nauruista! Kommentistasi tuli kestohitti! Taisitkin olla huumorimielellä liikkeellä, upeaa! :D :D :D :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häistä huilu tota et usko itekkää

        Ai "häistä huilu"? Tämä olikin ihan uusi sanonta:D Taidat olla sama tyyppi, joka uskoo "sauna tonttuihin ja hammaskeijjuunn"? Vai olitteko samalla äikän tunnilla? Kiva, kun tänne laitetaan noita ponnekkaita piristyksiä, saa tosissaan nauraa! Ou jee, "häistä huilu" - sanonta meni suoraan TOP 5 - listalle. Tsemppaa vähän, pystyt varmaan parempaan, ykkössija päivän naurujen kirvoittajan kultapallille on vielä vapaana:D :D :D


    • Eeeeeeeeeeee

      Kehoitan lukemaan kirjan, jonka on kirjoittanut erittäin vaikuttava amerikkalainen meedio Allison DuBois (josta on myös tehty tv-sarjaa Medium, Näkijä). Kirjan nimi on Näkijän tarina.

      Haluaisin itsekin käydä luotettavan meedion luona, saada vähän selvyyttä. Luettuani kirjan, minulla todellakin oli tunne, että edesmennyt ukkini oli kanssani. Seuraavana yönä hän myös ilmestyi minulle unessa ja näytti oikein hyvinvoivalta.

      mutta lukekaa kirja... (:

      • Avilun

        Siis Allison DuBoisin Näkijän Tarinaa. Aivan mahtava teos. Samoin kuin Johanna Bromanin kirjoista voi saada lohtua sekä esim Sylvia Brownen Elämää Toisella Puolella


      • minä vaan

        Tietäkää että kun olette jonkun meedion kanssa tekemisissä niin olette tekemisissä demonisten voimien kanssa, ei siis mitään kivoja juttuja. Ne osaa todellakin antaa tietoa asioista vainajan tuntomerkkejä, tapoja, sanontoja yms: mutta tieto tulee rehellisesti sanottuna saatanan hengestä. lukekaa raamatusta 5:moos: 18:10-13 Jumala siis kieltää tollaset touhut kun jotkut sanoovat että saavat tietoa ylhäältä, se tieto tulee alakerrasta! olkaa varovaisia. Jeesus kanssanne!


      • minä vaan.
        Avilun kirjoitti:

        Siis Allison DuBoisin Näkijän Tarinaa. Aivan mahtava teos. Samoin kuin Johanna Bromanin kirjoista voi saada lohtua sekä esim Sylvia Brownen Elämää Toisella Puolella

        Huh,huh miten kehtaat tai uskallat saattaa muita samoíhin iljettävyyksiin kuin mitä itse teet ja luet.??
        vai lohduttaa kuule kerron sulle nyt ihan suoraan rehellisesti että jos saat lohdun tollasista niin kai tiedät kuka se lohduttaja on?! kerro että olet tekemisissä demonisten voimien kanssa ja se kenen luulet antavan lohdun on itse saatana! rukoile mielummin Jumalaa ja lue raamattua sieltä saat todellisen lohdun ja avun!


      • kettutyttö
        minä vaan. kirjoitti:

        Huh,huh miten kehtaat tai uskallat saattaa muita samoíhin iljettävyyksiin kuin mitä itse teet ja luet.??
        vai lohduttaa kuule kerron sulle nyt ihan suoraan rehellisesti että jos saat lohdun tollasista niin kai tiedät kuka se lohduttaja on?! kerro että olet tekemisissä demonisten voimien kanssa ja se kenen luulet antavan lohdun on itse saatana! rukoile mielummin Jumalaa ja lue raamattua sieltä saat todellisen lohdun ja avun!

        tunge ne demoniset voimas sinne minne aurinko ei paista. oma isäni tuli tervehtimään minua uneeni, ja samalla tavalla tuli tervehtimään siskoanikin samana yönä. Sitä lämmön ja rakkauden tunnetta ei voi mikään "demoni" tuoda. Mistakaa ihmiset, pääasia että itse tiedätte totuuden.


      • Anonyymi
        minä vaan kirjoitti:

        Tietäkää että kun olette jonkun meedion kanssa tekemisissä niin olette tekemisissä demonisten voimien kanssa, ei siis mitään kivoja juttuja. Ne osaa todellakin antaa tietoa asioista vainajan tuntomerkkejä, tapoja, sanontoja yms: mutta tieto tulee rehellisesti sanottuna saatanan hengestä. lukekaa raamatusta 5:moos: 18:10-13 Jumala siis kieltää tollaset touhut kun jotkut sanoovat että saavat tietoa ylhäältä, se tieto tulee alakerrasta! olkaa varovaisia. Jeesus kanssanne!

        Onkohaa nää kaikki tervejärkisiä ku ne puhuu jostain demoneista tai medioista


      • Anonyymi
        kettutyttö kirjoitti:

        tunge ne demoniset voimas sinne minne aurinko ei paista. oma isäni tuli tervehtimään minua uneeni, ja samalla tavalla tuli tervehtimään siskoanikin samana yönä. Sitä lämmön ja rakkauden tunnetta ei voi mikään "demoni" tuoda. Mistakaa ihmiset, pääasia että itse tiedätte totuuden.

        Hyvä! Kerrankin joku sanoo suoraan ytimeen, ja vielä asiaa! Se on just näin! Saa tunkeakin "demoni" -höpinät (en sano mihin). Monasti uskovaispiireissä ollaan todella ahdasmielisiä ja moralisoivia. Otetaan ikään kuin ylivalta Raamatun ja uskon kanssa toisen ja hänen kokemuksensa yli. Minulla on ollut onni kohdata myös erittäin empaattisia ja avarakatseisia kirkollispiirien edustajia. Kiihkouskovista tai maallikko-uskovaisista näitä harvemmin löytyy. Sääli, saarnaavat ja siteeraavat Raamattua mennen tullen, ihminen on sivuseikka. Osaa se pirukin sanonnan mukaan lukea Raamattua. Usein tuntuu, että näin on juuri Pyhää Kirjaa niin paatoksella siteeraavien laitakin. Lohtua sinulle, joka olet menettänyt siskosi ja isäsi, osanottoni. Olen iloinen puolestasi, että sait kokea unessa läheisyyden. Annetaan tommoset "demoni-saarnat" mennä kuin vesi hanhen selästä. Valoa sinulle, ja kiitos rohkeudestasi jakaa kokemuksesi. Meitä on muitakin, joilla on vastaavia lämpimiä ja lohdullisia kohtaamisia, joten nuo "demoni plaa plaat" saa tosiaan tunkea just sinne itteensä ja syvälle! Ihmiset osaa olla julmia, ei välitetä. Jaksamista ja voimaa sinulle!


    • khoolbear

      meedio siis kuvaili lapsesi ulkonäköä ja muuta?
      toivottavasti tää on totta, mun äiti kuoli tänä aamuna ja mul on haikee olo :(

    • minä vaan

      Hei, olen todella huolissani sinusta ja muistakin ihmisistä jotka kuunteleevat meedioita. Tiedän että he tietävät paljon asioita, mutta lähde josta saavat tietonsa ei ole hyvä/ tervettä.
      Moni sanookin että saavat tietoa ylhäältä viitaten Jumalaan, niin ei kuitenkaan ole.. Jumalan sana vakuuttaa meidät siitä. lue raamatusta 5 moos:18:10-13 ennustaminen, meediot jne: on todellakin "alakerrasta" sielunvihollinen on yhtä todellinen kuin Jumala ja saa tällä tavalla ihmisiä eksytettyä. En tahdo sinua enkä ketään loukata mutta rukoile Jumalaa vaikka et häntä ehkä vielä tunnekkaan ja kysy onko oikeen tehdä näin ja kerro onko olemassa olosi todellista haluan oppia tuntemaan sinua, auta minua ja pelasta minut! Jumalan siunausta!

      • raamattu kieltää

        ennustamisen. Taidat uskoa raamatusta vaan ne jakeet jotka itse valitset. Mitäs Joosefin unet Raamatussa ovat, elleivät ennustamista ja miten paljon muita "enneunia" ja muita ennustuksia raamattu on täynnä. Eikö koko Jeesus-tarinakin perustu ennustukselle kun kerrottin, että messias tulee.


      • sanasi on jalkaini lamppu
        raamattu kieltää kirjoitti:

        ennustamisen. Taidat uskoa raamatusta vaan ne jakeet jotka itse valitset. Mitäs Joosefin unet Raamatussa ovat, elleivät ennustamista ja miten paljon muita "enneunia" ja muita ennustuksia raamattu on täynnä. Eikö koko Jeesus-tarinakin perustu ennustukselle kun kerrottin, että messias tulee.

        Totta puhut mutta se että vielä tänäkin päivänä me Herran omat saamme sanomia ja unia, mutta ero kaikessa on se että meidän sanomat ja ei uskovien sanomat ovat eri lähteestä samalla tavalla kun Jumala antaa asioista tietoa asioista niin antaa saatanakin siksi esim: monet ennustajat tietää asioista paljon ja meediot kuolleitten asioita koska saatana antaa tietoa ja sillä tavalla sumuttaa ihmisiä!!!Jumalan siunausta sinulle ps: luen Jumalan sanaa tarkoin!


      • uskovaiset on persee
        sanasi on jalkaini lamppu kirjoitti:

        Totta puhut mutta se että vielä tänäkin päivänä me Herran omat saamme sanomia ja unia, mutta ero kaikessa on se että meidän sanomat ja ei uskovien sanomat ovat eri lähteestä samalla tavalla kun Jumala antaa asioista tietoa asioista niin antaa saatanakin siksi esim: monet ennustajat tietää asioista paljon ja meediot kuolleitten asioita koska saatana antaa tietoa ja sillä tavalla sumuttaa ihmisiä!!!Jumalan siunausta sinulle ps: luen Jumalan sanaa tarkoin!

        Uskomattomia nämä ns. "uskovaiset". vAI, ETTÄ IHAN sAATANALTAKO ME MUUT SAADAAN VIESTIMME..VOI, VOI


      • Anonyymi
        sanasi on jalkaini lamppu kirjoitti:

        Totta puhut mutta se että vielä tänäkin päivänä me Herran omat saamme sanomia ja unia, mutta ero kaikessa on se että meidän sanomat ja ei uskovien sanomat ovat eri lähteestä samalla tavalla kun Jumala antaa asioista tietoa asioista niin antaa saatanakin siksi esim: monet ennustajat tietää asioista paljon ja meediot kuolleitten asioita koska saatana antaa tietoa ja sillä tavalla sumuttaa ihmisiä!!!Jumalan siunausta sinulle ps: luen Jumalan sanaa tarkoin!

        Sinä et ole Jumala. Annetaan Jumalan hoitaa oma työnsä. Et voi mitenkään sanoa, että tietyt viestit ovat saatanallisia ja vain tietyt jumalallista alkuperää. Olet ihminen. Et voi tietää. Et ole Jumala etkä Jeesus. Kuka tahansa voi uskonnosta tai Raamatusta löytää haluamansa kohdat, irrottaa ne kontekstista, ja innolla niitä vielä mun-totuutena jaella. Uskon todella, että luet tarkoin Jumalan sanaa. Koska et näe metsää puilta. Sisäistä sanoma, älä luule luuta lihaksi. Eikä ole kovin hengellistä alkaa heittelemään moisia, olet vain pieni ihminen. Et Jumala. Älä leiki asioilla, jotka ovat pyhiä ja isompia totuuksia.


      • Anonyymi
        uskovaiset on persee kirjoitti:

        Uskomattomia nämä ns. "uskovaiset". vAI, ETTÄ IHAN sAATANALTAKO ME MUUT SAADAAN VIESTIMME..VOI, VOI

        Niinpä, uskomattomia ovat nämä "uskovaiset". Tuntuu, että uskovat saavat TIETONSA Jumalalta, me muut jos erehdymme jotain sanomaan unista, meedioista tai mistä vaan, niin se on sitten vain jotain VIESTEJÄ ja vielä vaarallistakin, ja johan on joku siteeraamassa Raamattua ja varoittelee saatanasta, tuomitsee ja saarnaa. Jaa, kukas ne noitavainot aikoinaan aloitti? Hei, toi on vissiin noita, joo niin on, roviolle vaan, pää pölkylle tai myllynkivi kaulaan. Ja ihan oli uskonnon mukaista toimintaa sekin, muka TIETOA. Ei uskovat muutu. Ikinä. Samaa sakkia vuosisadasta toiseen. Keinot vaan vaihtelee.


    • Googlen-kaveri
      • Hanzu286

        Niin olen etsinyt mistä noita meedioita oikein löytyy? olen kysellyt asiaa sieltä sun täältä, mutta en ole löytänyt kun yhden hesasta, mutta kun hesa on niin kaukana :( jos joku tietää jyväskylän läheltä jonkun meedion niin ois kiva jos kertois


      • minä vaan.
        Hanzu286 kirjoitti:

        Niin olen etsinyt mistä noita meedioita oikein löytyy? olen kysellyt asiaa sieltä sun täältä, mutta en ole löytänyt kun yhden hesasta, mutta kun hesa on niin kaukana :( jos joku tietää jyväskylän läheltä jonkun meedion niin ois kiva jos kertois

        Moi!
        mun oli ihan pakko kirjoittaa sulle ja sanoa että älä leiki tollasilla asioilla, ne ovat todellisempia kuin luuletkaan! mutta ovat samalla tekemisissä saatanan kanssa, eli se tieto mitä ennustajat ja meediot kertoo ja saa on peräisin pimeyden voimista eli suoraan ollaan silloin tekemisissä saatanan kanssa. Siksi ei ole kovin terveellistä eikä edes viisasta olla tekemisissä!Toivon elämääsi Jumalan siunausta ja sitä että Jeesus saa sinut pelastaa!


      • Huomannut
        Hanzu286 kirjoitti:

        Niin olen etsinyt mistä noita meedioita oikein löytyy? olen kysellyt asiaa sieltä sun täältä, mutta en ole löytänyt kun yhden hesasta, mutta kun hesa on niin kaukana :( jos joku tietää jyväskylän läheltä jonkun meedion niin ois kiva jos kertois

        www.henkinenkehitys.fi


      • tamango1
        Huomannut kirjoitti:

        www.henkinenkehitys.fi

        Asiaa!

        Onneksi joku oikeasti tajusi laittaa oikean osoitteen tuonpuoleisista kiinnostuneille.

        Se on henkinen kehitys todellakin, jokainen sitä tietä kulkee ja jossain vaiheessa tajuaa mitä eroa on spiriTUALismilla ja spiriTISmillä, ne ovat eri asia ja raamattu varoittaa spiriTISmillä leikkimästä.

        Henkimaailmaan mennään kaikki, uskonnosta ja lajista riippumatta, eikä siinä auta kenenkään hurskastella ja varoitella saatanoista ja muista HENGISTÄ, joita tuonpuoleinen on sakeanaan.

        Toisten elämä on vain sellaisessa vaiheessa ettei heidän anneta 'nähdä pidemmälle' tällä kertaa, koskei se tue heidän henkistä kehitystään.

        Toivon Siunausta ja Voimia teille kaikille tasapuolisesti.. :)


      • Amigo 37
        tamango1 kirjoitti:

        Asiaa!

        Onneksi joku oikeasti tajusi laittaa oikean osoitteen tuonpuoleisista kiinnostuneille.

        Se on henkinen kehitys todellakin, jokainen sitä tietä kulkee ja jossain vaiheessa tajuaa mitä eroa on spiriTUALismilla ja spiriTISmillä, ne ovat eri asia ja raamattu varoittaa spiriTISmillä leikkimästä.

        Henkimaailmaan mennään kaikki, uskonnosta ja lajista riippumatta, eikä siinä auta kenenkään hurskastella ja varoitella saatanoista ja muista HENGISTÄ, joita tuonpuoleinen on sakeanaan.

        Toisten elämä on vain sellaisessa vaiheessa ettei heidän anneta 'nähdä pidemmälle' tällä kertaa, koskei se tue heidän henkistä kehitystään.

        Toivon Siunausta ja Voimia teille kaikille tasapuolisesti.. :)

        Pakko lisätä omaa ajatusta..
        Toivoisin että jokainen meistä tutkisi kirjallisuudesta Ami-tähtien lapsi ja Näin olen kuullut.. pohdintoja.
        Itse mietin, että olisi se suurta tuhlausta luojalta jos me olisimme täällä yksin.. Kuinka paljon avaruudessakin olisi tyhjää tilaa. En ole meedio, mutta paljon olen silti henkiä ja asioita nähnyt. En ole selvännäkijä, mutta monia asioita itseltä ja muilta tiennyt etukäteen.. Mielestäni me kaikki kuljemme omaa henkistä tietä eteenpäin, samalle vuorelle mutta eri reittiä. Mieli avoimena, opettaja tulee kun oppilas on valmis!


      • Anonyymi
        minä vaan. kirjoitti:

        Moi!
        mun oli ihan pakko kirjoittaa sulle ja sanoa että älä leiki tollasilla asioilla, ne ovat todellisempia kuin luuletkaan! mutta ovat samalla tekemisissä saatanan kanssa, eli se tieto mitä ennustajat ja meediot kertoo ja saa on peräisin pimeyden voimista eli suoraan ollaan silloin tekemisissä saatanan kanssa. Siksi ei ole kovin terveellistä eikä edes viisasta olla tekemisissä!Toivon elämääsi Jumalan siunausta ja sitä että Jeesus saa sinut pelastaa!

        Onkos sulla kaikki kotona


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onkos sulla kaikki kotona

        Samaa mieltä. Ei varmaan ole ihan kaikki kotona. No, jokainen tyylillään. Onneksi karmeat viestien sisällöt "minä vaan" - tyypiltä vesittää asian ja tekee sen vaan naurettavaksi.


    • surusydän

      Sitä tekee ihan mitä vaan että saisi yhteyden lapseensa. Ikävä on niin suuri. Tuonpuoleisesta kertovat kirjat imaisee hetkessä. Olen taipuvainen uskomaan että elämää on kuoleman jälkeen ja tapaan lapseni vielä.

      • Amigo 37

        Pakko lisätä omaa ajatusta..
        Toivoisin että jokainen meistä tutkisi kirjallisuudesta Ami-tähtien lapsi ja Näin olen kuullut.. pohdintoja.
        Itse mietin, että olisi se suurta tuhlausta luojalta jos me olisimme täällä yksin.. Kuinka paljon avaruudessakin olisi tyhjää tilaa. En ole meedio, mutta paljon olen silti henkiä ja asioita nähnyt. En ole selvännäkijä, mutta monia asioita itseltä ja muilta tiennyt etukäteen.. Mielestäni me kaikki kuljemme omaa henkistä tietä eteenpäin, samalle vuorelle mutta eri reittiä. Mieli avoimena, opettaja tulee kun oppilas on valmis!


      • ikävä

        Minäkin tekisin mitä vaan jotta saisin yhdeyden omaan rakkaan poikaani. Ikävä on niin valtava että sitä ei voi kukaan muu tajua kun se joka on menettäyt oman lapsen , se on suruista suurin. En ole aikaisemmin ajatellut meediolle menoa ja uskon myös itse siihen että ei mitään helvettiä ole olemassakaan , se on esim.minulle nyt tässä , täällä maan päällä . Helvetti on kirkon keksimä , jotta saatiin ihmiset alistumaan ja pelkäämään ja sehän ei ole jumalan tai miksi häntä/sitä kukakin kutsuu tahto . Jopa kristinuskossa on ollut usko udelleensyntymiseen kunnes se konstantinopolin kirkolliskokouksessa kieltiin ja papit keksivät helvetin ja saatanan, juuri näistä aikaisemmin mainituista syistä.
        Kaikilla uskonoilla on sama määränpää , jokainen vain katsoo sitä eri kiikarilla.
        Minulla itsellä on OMA usko . Mielestäni kukaan meistä ei ole oikeutettu tuomitsemaan ketään ,koska kukaan ei varmuudelle tiedä mitään. Joskus tiedetään ja siihen asti surussa oleva SAA takertua mihin vaan apuun jos häneltä se hyvältä tuntuu ,on se siten henkistä tai mitä vaan.
        Olen kyllä iste saanut viestiä pojaltani , unissa ja ajatuksissa . Kiitän siitä !


    • huuhaata?

      Minä olen ihmetellyt sitä että näen kuolleita ihmisiä minun lähelläni. Unessa sekä ihan valveilla ollessani...
      Ajattelin ekaks että olen menettäny järkeni mutta pitemmän ajan kuluessa olen oppinut tuntemaan itseni ja antanut ajatukselle vallan että se on normaalia. Henget kertovat asioita tai vain tulevat moikkaamaa minua kuolemansa jälkeen ennen kuin lähtevät ylemmälle tasolle taivaaseen.

      Jopa minun kuollut äitini varoitti tulevista asioista ja olin kauhuissani mutta näin jälkeen päin hyväksyin sen. Olen miettinyt hänen neuvojaan ja pitemmän päälle on ovat käyneet toteen olin sitten tehnyt asioille jotain tai en. Tätä on kestänyt n. 10v.

      En ole mitenkää muille kuin lähimmille sisaruksilleni kertonut asiasta mutta uskon meedioihin ja ennustajiin. Enkä ole elänyt heidän ehdoilla mitenkään vaikka asioita on käynyt toteen.

      näin meillä.

    • Tiedonjyvä

      Onko Kaakkois-Suomessa yhtään toimivaa, hyvää ja luotettavaa meediota?

      • apua hakeva työtön

        Kokeile tuuliantiedosta. Itse sain sieltä avun ja neuvoja maksutta!


    • Lapsensa menettänyt

      Olen aina ollut sitä mieltä,että kuolleitten täytyy antaa olla rauhassa,että heille kuuluu se lepo ja rauha,minkä he maallisen vaelluksen jälkeen ovat saavuttaneet ja meille se suru ja kaipaus,minkä poislähtenyt on jättänyt.
      Kun poikani kuoli vuosi sitten,olen itsekin alkanut ajatella meediolla käymistä. Se suru ja tuska,ettei enää koskaan saa tietää omasta lapsestaan,missä hän on ja onko hänellä kaikki hyvin,on valtava. Minua on lapsesta saakka peloteltu demoneilla ja helvettiin joutumisilla,jos yliluonnolliseen sekaantuu,minulla on oma kristillinen uskoni, mutta ymmärrän kaikkia läheisensä menettäneitä heidän pyrkimyksissään nyt kun olen menettänyt oman lapseni. Mikään apu ei voi olla väärin.Rukoilen lapseni puolesta ja minua helpottaa kun juttelen hänelle ja kuvittelen hänet vierelleni. Tunnen lämmön ja se on ihana helpottava tunne.
      Olen etsiskellyt myös meediota,mutta en ole löytänyt ja kyllä pelottelu on vaikuttanut syvästi,pelkään mennä meediolle.

      • Kalho

        Isäni kuoli -92 vahingolliseen lääkkeiden yliannostukseen. Kuollessaan hän oli 32 vuotias. Viime yönä koin jotain joka muutti koko elämäni.

        Mä näin unta että olin mun siskon kanssa jossain vanhassa talossa. Oli yö ja ulkona satoi rankasti. Seistiin yhden huuruisen ikkunan edessä. Yhtäkkiä siihen huuruiseen ikkuinaan tuli kädenjälki. Sitten toinen ja useampia ja ne liikku kamalaa vauhtia. Säikähdettiin ja lähdettiin juoksemaan toiseen huoneeseen. Sielläkin oli ikkuna mutta siihen ilmestyi vain yksi käden jälki.
        Aistin iskän läsnäolon. Tunsin sen äänen mun sisällä ja se sanoi että sillä on meitä ikävä, ja jos se olis tienny miten paljon vastoinkäymisiä me joudutaan kohtaamaan niin se ei olis koskaan lähtenyt, ja että se rakastaa meitä.
        Tunsin sen rakkauden ja lämmön ja itkin vaan.

        Heräsin aamuyöstä tuohon uneen ja pelkäsin helvetisti. Itkin vaan ja mulla oli ihan kamala ikävä iskää. Tunsin etten ole yksin ja se tunne häiritsi. Menin sohvalle nukkumaan. Aamulla olin kuolemanväsynyt, ja itkin lisää. Menin tunnin myöhässä kouluun. Kirjoitin mun feissariin unestani, ja yhtäkkiä siskoni vastasi mulle näin kun olin tunnilla:

        “Ei oo totta! Mä näin melkein samanlaista unta!
        Mä näin unta että istuttiin autossa sateella, ja ikkunat oli ihan huurussa. Sitten ikkunaan ilmesty käden jälki ja sydän. Tuijotettiin sitä jälkeä, ja sitten radiosta alkoi kuulua iskän ääni. Se sanoi että on pahoillaan siitä että on hylänny meidät, ja että se tietää että meidän elämä olisi ollut paljon helpompaa jos se olisi jäänyt meidän luokse, mutta menneitä ei pysty muuttamaan. Sitten radiosta alkoi soida Yön Ihmisen poika. Sitten musiikki taukosi, ja radiosta kuului vielä, että iskä rakastaa meitä, ja että kukaan ei voisi olla ylpeämpi lapsistaan, kun mitä se on meistä. Sen jälkeen musiikki jatkui. Meillä oli niin lämmin ja hyvä olla. Me pidettiin vaan toisiamme kädestä kiinni ja itkettiin.”

        Juoksin luokasta järkyttyneenä yhteen tyhjään luokkahuoneeseen ja itkin hysteerisenä. Mun luokkakaveri tuli mun perässä sinne luokkaan ja kuunteli häkeltyneenä tätä mun tarinaa. Elämää kuoleman jälkeen ON olemassa..
        Iskä oli oikeasti käynyt meidän luona, se ei ole kadonnut mihinkään vaikka se on kuollut. Se rakastaa meitä ja vahtii ettei meille tapahdu mitään pahaa. Äiti kertoi että iskällä olis ollu ens torstaina synttärit.
        Jos mä koskaan aikasemmin epäilin näitä juttuja ni en epäile enää.

        Siispä, te jotka kirjoititte että läheisenne on kuollut. He eivät ole kuolleita, he ovat koko ajan vierellänne mutta ette vaan voi nähdä niitä. Mun kokemus ainakin muutti mun koko elämän, joten älkää pelätkö ottaa yhteyttä läheisiinne..


      • totta..............
        Kalho kirjoitti:

        Isäni kuoli -92 vahingolliseen lääkkeiden yliannostukseen. Kuollessaan hän oli 32 vuotias. Viime yönä koin jotain joka muutti koko elämäni.

        Mä näin unta että olin mun siskon kanssa jossain vanhassa talossa. Oli yö ja ulkona satoi rankasti. Seistiin yhden huuruisen ikkunan edessä. Yhtäkkiä siihen huuruiseen ikkuinaan tuli kädenjälki. Sitten toinen ja useampia ja ne liikku kamalaa vauhtia. Säikähdettiin ja lähdettiin juoksemaan toiseen huoneeseen. Sielläkin oli ikkuna mutta siihen ilmestyi vain yksi käden jälki.
        Aistin iskän läsnäolon. Tunsin sen äänen mun sisällä ja se sanoi että sillä on meitä ikävä, ja jos se olis tienny miten paljon vastoinkäymisiä me joudutaan kohtaamaan niin se ei olis koskaan lähtenyt, ja että se rakastaa meitä.
        Tunsin sen rakkauden ja lämmön ja itkin vaan.

        Heräsin aamuyöstä tuohon uneen ja pelkäsin helvetisti. Itkin vaan ja mulla oli ihan kamala ikävä iskää. Tunsin etten ole yksin ja se tunne häiritsi. Menin sohvalle nukkumaan. Aamulla olin kuolemanväsynyt, ja itkin lisää. Menin tunnin myöhässä kouluun. Kirjoitin mun feissariin unestani, ja yhtäkkiä siskoni vastasi mulle näin kun olin tunnilla:

        “Ei oo totta! Mä näin melkein samanlaista unta!
        Mä näin unta että istuttiin autossa sateella, ja ikkunat oli ihan huurussa. Sitten ikkunaan ilmesty käden jälki ja sydän. Tuijotettiin sitä jälkeä, ja sitten radiosta alkoi kuulua iskän ääni. Se sanoi että on pahoillaan siitä että on hylänny meidät, ja että se tietää että meidän elämä olisi ollut paljon helpompaa jos se olisi jäänyt meidän luokse, mutta menneitä ei pysty muuttamaan. Sitten radiosta alkoi soida Yön Ihmisen poika. Sitten musiikki taukosi, ja radiosta kuului vielä, että iskä rakastaa meitä, ja että kukaan ei voisi olla ylpeämpi lapsistaan, kun mitä se on meistä. Sen jälkeen musiikki jatkui. Meillä oli niin lämmin ja hyvä olla. Me pidettiin vaan toisiamme kädestä kiinni ja itkettiin.”

        Juoksin luokasta järkyttyneenä yhteen tyhjään luokkahuoneeseen ja itkin hysteerisenä. Mun luokkakaveri tuli mun perässä sinne luokkaan ja kuunteli häkeltyneenä tätä mun tarinaa. Elämää kuoleman jälkeen ON olemassa..
        Iskä oli oikeasti käynyt meidän luona, se ei ole kadonnut mihinkään vaikka se on kuollut. Se rakastaa meitä ja vahtii ettei meille tapahdu mitään pahaa. Äiti kertoi että iskällä olis ollu ens torstaina synttärit.
        Jos mä koskaan aikasemmin epäilin näitä juttuja ni en epäile enää.

        Siispä, te jotka kirjoititte että läheisenne on kuollut. He eivät ole kuolleita, he ovat koko ajan vierellänne mutta ette vaan voi nähdä niitä. Mun kokemus ainakin muutti mun koko elämän, joten älkää pelätkö ottaa yhteyttä läheisiinne..

        Koin jotain samanlaista isäni kuollessa 74-vuotiaana v-99. Olin tuolloin jäämässä kahden lapseni yksinhuoltajaksi, ja oli kova ikävä äkillisesti kotona nukkuessaan menehtynyttä isääni. Pienepi lapseni oli vain 11/2 vuotias. kävin lasteni ja äitini kanssa hyvästelemässä isääni ruumishuoneella. Hänen menehtyessään en ollut paikalla.

        Lapseni olivat olleet isälleni rakkaita ja tärkeitä. Myöhemmin kotonani ennen hautajaisia ,eräänä loppukesän iltana kuulimme kuistilta kovan äänen , kuin jotain olisi pudonnut. Menin katsomaan, ja näin etukuistille ripustamani kukka-amppelin pudonneen sellaisella voimalla katosta että se oli särkynyt palasiksi, vaikka oli tyyni ilta. Muistin tuolloin ettei isäni koskaan jostain syystä ollut pitänyt kukka-amppeleista.

        Myöhemmin näin unta jossa isäni sanoi minulle että pidä huolta lapsista. Hän myös kertoi että lapseni tulisivat menestymään aikanaan, ja niin voi ainakin jo toisen, vanhemman osalta sanoa.( Koin tuon unen erityisen siunaavana ja voimia antavana myöhemmin yksinhuoltajana lapsia kasvattaessani.


      • Älä mene

        Älä mene meediolle. Anna kuolleen olla rauhassa siellä missä on. Raamatussa sanotaan, että aika on syntyä ja aika kuolla.

        Jokaiselle on määrätty elinpäivät, kun ne tulevat täyteen niin sielu siirtyy ajan rajan toiselle puolelle.

        Kun ihminen tulee uskoon täällä ajassa niin alkaa ymmärtämään näitä elämän ja kuoleman asioita uudella tavalla. Raamatussa neuvotaan miten voi tulla uskoon ja saada rauha itselleen.


    • Avoleski-79

      En ole koskaan ollut uskossa ja luulen tietäväni mistä Jumalan sitten voi löytää mikäli sellainen elämäntilanne vastaan tulee, että sitä tarvitsen. Mieheni kuoli yllättäen Joulukuussa. En ole koskaan aiemmin kohdannut kuolemaa. Merkki tuli päivälleen paria viikkoa aiemmin, mutta olin huolissani lähinnä vanhemmista sukulaisista. En olisi uskonut, että se vie noin läheltä. En ole aiemmin harrastanut henkimaailman juttuja, mutta siinä yrittäessäni saada kuollutta rakastani virkoamaan minulle tuli vahva tunne siitä, että henki on hänestä poistunut.
      Osa meistä surevista lohduttautuu uskolla ja se on heille hyvä tapa. Itse en voi mitenkäänpäin ymmärtää, että taivaassa olisi joku hyvä, joka sitten vie ihan vaan halutessaan ihmisiä maan päältä ja "kouluttaa" diktaattorin tapaan ihmisiä olemaan ja elämään juuri omien sääntöjensä mukaisesti rangaistuksen uhalla. Pieniltä lapsilta viedään isejä tai äitejä tai rakastavilta vanhemmilta lapsia. Jos mieheni kuolema oli rangaistus minulle Jumalan kieltämisestä miksi pientä tyttöäni rangaistaan myös? Eikö lapset ole kuitenkin viattomia jopa raamatussa?

      Aion todellakin mennä meedio tilaisuuteen ja ihan vain siksi, että näen mitä siellä tapahtuu. Mielestäni olen realisti ja tiedonhalu ei tee minusta hullua vaikka tuommoiseen tapahtumaan osallistunkin.

      • jk

        Vai niin


    • iiiiiiiiiiiiiiiiii

      Syytin itseäni poikani kuolemasta. Koin sen olevan paras mahdollinen rangaistus tekemistäni virheistä elämässäni..en koe poikani kärsivän, vaan minä, mieheni ja toinen lapseni..ikuinen trauma..

      • jjjljioi

        Kannattaa lukea kirja; ehdoton anteeksianto.


    • varova ei tieltäeksy
      • tuuleija

        Juuri väitin jollekin, että ei kukaan enää nykymaailmassa usko meedioihin eikä näihin vainajakontakteihin. Mutta kappas, kun rupesin nettailemaan, löytyi runsaasti palvelujaan tarjoavia meedioita ja vaikka millä mitalla näitä keskusteluja, joissa uskotaan tai epäillään.

        Kertokaa, mukana olleet, missä nämä vainajat ovat, mistä siis meedio heidät tavoittaa? Miten tähän liittyy kristillinen opetus viimeisenä päivänä herätettävistä vainajista? Meneekä meedio transsiin ja käy siinä hakemassa vastauksia, vai miten hän menettelee? Ovatko palvelut yksityisiä vai onko paikalla paljonkin porukkaa? Peritäänkö maksu? Saako vastauksia puhelimitse tai kirjeitse? Miten tiedetänn, ettei meedio huijaa? Mitä ihmiset haluavat, kun he menevät meediolle?


    • maisssssssssssssi

      Minä kävin meediolla pari viikkoa sitten. Helpotti todella paljon elämääni. Minulla on ollut todella vaikea vuosi ja on tuntunut etten pääse mitenkään eteenpäin tai löydä ulospääsyä tästä vaikeasta tilanteesta missä elän. Sain paljon voimia ja hyviä ajatuksia. En muutenkaan pidä Raamattua elämäni ohjenuorana tai sitä orjallisesti noudata joten mielestäni jos meedio tuo helpotuksen omaan oloon niin tuokoon ilomielin! Irene Naden oli meedio jolla kävin enkä ole sekuntiakaan katunut. Uskon entistä enemmän siihen että meillä on rakastava jumala jonka luokse me kaikki joskus päästään (ja se elämä jatkuu siellä) eikä mikään rankaiseva jumala joka kieltää asioita joiden tekemisen seurauksena joutuu helvettiin.

    • kariNa

      ihmisen elämän tarkoitus tässä lyhyessä ajassa on tehdä valinta hyvän ja pahan välillä!jos valitset pahan johon kuuluu kaikki synti ja pilkka jumalaa vastaan (myös yhteydenotto kuolleisiin,tietäjä ja vainajahenkiin,joudut todella alakertaan!eräs läheiseni oli harrastanut okkultismia ja eräänä iltana muidenkin läsnäollessa demoni näyttäytyi hänessä aivankuin elok.manaaja;kieli tuli luonnottoman ulos yli alaleua,silmät välkkyivät kuin tähdet ja kasvojen iho meni kupruille ym.tämä todella on vakuuttanut minut pahan olemassa olosta!!toinen on hyvä puoli;usko jeesukseen on PARAS valinta,sillä hänhän tarjoaa rakkautta anteeksiantoa ja armahdusta synneistä,siis valitse ja ala kulkea HÄNEN tietä!

      • Anonyymi

        Kävin nuorena yhden kerran selvännäkijälla, hivenen naureskelin jälkikäteen, mutta muutaman vuoden päästä en enää nauranut. Toteen kävi niin paljon asioita, että aloin ehkä pelkäämään.

        Mieheni isä kuoli n. 10 vuotta sitten, noin 0.5 vuotta sen jälkeen olin unessa ja muistan sen paniikin, kun tunsin leijailevani sohvalle. Pelkoni hävisi, kun näin appiukkoni istuvan siinä. Juttelimme pitkät tovit.
        Kävin tähän aikaa psykologilla, sillä tyttäreni oli sairas, talous huono ja tuntui muutenkin, että kaikki kaatuu päälle. Kerroin uneni psykologille ja naurahdin, että nyt sekoan lopullisesti sitten. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi, ettei hän pidä kertomustani sekoamisen merkkinä. Hän kertoi menettäneensä miehensä muutama vuosi sitten yöllä. Aamulla hänen oli aika kertoa menetyksestä heidän 6-vuotiaalle pojalleen, mutta poika oli heti sanonut, että minä äiti tiedän jo, isä kävi kertomassa.

        Nyt lähiaikana jouduimme nukuttaa ikiuneen vanhan koiramme. Tänä aamuna 4v tyttäreni kierteli taloa huhuillen koiraamme. Sanoin, että sehän lähti sateenkaarisillalla niin hän vastasi, että mutta minä näin sen juuri istuvan tuossa ja näytti makuuhuoneen edustaa. Ehdotin, että näit varmaan unessa niin vastasi topakasti, että hän oli hereillä.

        Kaikkia outoja sattumuksia on vuosien varrella muutenkin sattunut, että on tässä pakko ollut ihan itsekin jo miettiä, että tuskin tämä meidän elämä on vaan tässä.


      • Anonyymi

        Kävin nuorena yhden kerran selvännäkijälla, hivenen naureskelin jälkikäteen, mutta muutaman vuoden päästä en enää nauranut. Toteen kävi niin paljon asioita, että aloin ehkä pelkäämään.

        Mieheni isä kuoli n. 10 vuotta sitten, noin 0.5 vuotta sen jälkeen olin unessa ja muistan sen paniikin, kun tunsin leijailevani sohvalle. Pelkoni hävisi, kun näin appiukkoni istuvan siinä. Juttelimme pitkät tovit.
        Kävin tähän aikaa psykologilla, sillä tyttäreni oli sairas, talous huono ja tuntui muutenkin, että kaikki kaatuu päälle. Kerroin uneni psykologille ja naurahdin, että nyt sekoan lopullisesti sitten. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi, ettei hän pidä kertomustani sekoamisen merkkinä. Hän kertoi menettäneensä miehensä muutama vuosi sitten yöllä. Aamulla hänen oli aika kertoa menetyksestä heidän 6-vuotiaalle pojalleen, mutta poika oli heti sanonut, että minä äiti tiedän jo, isä kävi kertomassa.

        Nyt lähiaikana jouduimme nukuttaa ikiuneen vanhan koiramme. Tänä aamuna 4v tyttäreni kierteli taloa huhuillen koiraamme. Sanoin, että sehän lähti sateenkaarisillalla niin hän vastasi, että mutta minä näin sen juuri istuvan tuossa ja näytti makuuhuoneen edustaa. Ehdotin, että näit varmaan unessa niin vastasi topakasti, että hän oli hereillä.

        Kaikkia outoja sattumuksia on vuosien varrella muutenkin sattunut, että on tässä pakko ollut ihan itsekin jo miettiä, että tuskin tämä meidän elämä on vaan tässä.


      • Anonyymi

        Kävin nuorena yhden kerran selvännäkijälla, hivenen naureskelin jälkikäteen, mutta muutaman vuoden päästä en enää nauranut. Toteen kävi niin paljon asioita, että aloin ehkä pelkäämään.

        Mieheni isä kuoli n. 10 vuotta sitten, noin 0.5 vuotta sen jälkeen olin unessa ja muistan sen paniikin, kun tunsin leijailevani sohvalle. Pelkoni hävisi, kun näin appiukkoni istuvan siinä. Juttelimme pitkät tovit.
        Kävin tähän aikaa psykologilla, sillä tyttäreni oli sairas, talous huono ja tuntui muutenkin, että kaikki kaatuu päälle. Kerroin uneni psykologille ja naurahdin, että nyt sekoan lopullisesti sitten. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi, ettei hän pidä kertomustani sekoamisen merkkinä. Hän kertoi menettäneensä miehensä muutama vuosi sitten yöllä. Aamulla hänen oli aika kertoa menetyksestä heidän 6-vuotiaalle pojalleen, mutta poika oli heti sanonut, että minä äiti tiedän jo, isä kävi kertomassa.

        Nyt lähiaikana jouduimme nukuttaa ikiuneen vanhan koiramme. Tänä aamuna 4v tyttäreni kierteli taloa huhuillen koiraamme. Sanoin, että sehän lähti sateenkaarisillalla niin hän vastasi, että mutta minä näin sen juuri istuvan tuossa ja näytti makuuhuoneen edustaa. Ehdotin, että näit varmaan unessa niin vastasi topakasti, että hän oli hereillä.

        Kaikkia outoja sattumuksia on vuosien varrella muutenkin sattunut, että on tässä pakko ollut ihan itsekin jo miettiä, että tuskin tämä meidän elämä on vaan tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin nuorena yhden kerran selvännäkijälla, hivenen naureskelin jälkikäteen, mutta muutaman vuoden päästä en enää nauranut. Toteen kävi niin paljon asioita, että aloin ehkä pelkäämään.

        Mieheni isä kuoli n. 10 vuotta sitten, noin 0.5 vuotta sen jälkeen olin unessa ja muistan sen paniikin, kun tunsin leijailevani sohvalle. Pelkoni hävisi, kun näin appiukkoni istuvan siinä. Juttelimme pitkät tovit.
        Kävin tähän aikaa psykologilla, sillä tyttäreni oli sairas, talous huono ja tuntui muutenkin, että kaikki kaatuu päälle. Kerroin uneni psykologille ja naurahdin, että nyt sekoan lopullisesti sitten. Hän oli hetken hiljaa ja sanoi, ettei hän pidä kertomustani sekoamisen merkkinä. Hän kertoi menettäneensä miehensä muutama vuosi sitten yöllä. Aamulla hänen oli aika kertoa menetyksestä heidän 6-vuotiaalle pojalleen, mutta poika oli heti sanonut, että minä äiti tiedän jo, isä kävi kertomassa.

        Nyt lähiaikana jouduimme nukuttaa ikiuneen vanhan koiramme. Tänä aamuna 4v tyttäreni kierteli taloa huhuillen koiraamme. Sanoin, että sehän lähti sateenkaarisillalla niin hän vastasi, että mutta minä näin sen juuri istuvan tuossa ja näytti makuuhuoneen edustaa. Ehdotin, että näit varmaan unessa niin vastasi topakasti, että hän oli hereillä.

        Kaikkia outoja sattumuksia on vuosien varrella muutenkin sattunut, että on tässä pakko ollut ihan itsekin jo miettiä, että tuskin tämä meidän elämä on vaan tässä.

        Meitä kehoitetaan olemaan ottamatta yhteyttä vainajiin, vainajat ottavat sitten itse yhteyden.

        Henkimaailma on olemassa, keskustelin kerran papin kanssa asiasta ja hän oli samaa mieltä.Paras kun luottaa Luojaan ja on suojelusenkelin huomassa ja suojassa.


    • Anonyymi

      Ei hyvää päivää ei kai kukaa usko näihi meedioihin nehän on täysin huijareita rahat pois ja sillee

    • Anonyymi

      Itse olen omannut koko elämäni ajan kyvyn tietää jos joku suvusta / läheisistä on lähdössä rajan taakse. Olen nähnyt enne unia ja tuntenut että vieressäni on vasemmalla puolen "joku" jota en fyysisin silmin näe. Tilanne on jopa hieman pelottanut kunnes sain selville ketä tämä viesti koskee. Uskon että enkelit ovat täällä tukemassa meitä jos vain pyydämme heiltä apua, niin yksinkertaista

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1448
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1002
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      751
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      715
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      670
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      659
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      644
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      64
      608
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe