Yksinhuoltaja-Äidit

Miksette

Kerro totuutta Äpälapsienne lukumäärästä ?
Tapasin yhden ja tavattiin toisenkin kerran,kolmannella Rakasteltiin ja illan päätteeksi hän kertoi että lapsia onkin 4 !! Huh,huh alkuperäinen määrä oli 2 lasta ..

18

4840

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saitpahan

      ainakin pimperoo ;)
      Ole hyvilläsi,niin minäkin aina sen jälkeen olen.
      Eihän täällä mitään vakavasti otettavaa olekaan.Täällä olijat ovat vähän yksinkertaista porukkaa :)

      • _________

        Olethan sinäkin täällä, elikkäs olet itsekin "yksinkertaista porukkaa"..:)


      • eyr

        Kysyitkö, milloin lapsia oli 4.
        Varmaan 9kk päästä , kun spermas lensi..

        Kivat yllätykset antoi.


    • jääkiekkojoukkue

      Sinä neljä mukulaa. Ajattele positiivisesti!

    • ajattele positiivisesti

      Teette lisää

    • kirjoittamaan kunnolla

      ...ota sen jälkeen kirja käteesi ja sivistä itseäsi muutenkin. Etsi vaikka sivistyssanakirjasta sana äpärä. Voin sen sinulle vastatakin. Äpärä on avioliiton ulkopuolinen lapsi. Jos ihminen on eronnut, kuten epäilen tässäkin tapauksessa olevan, ei hänen lapsensa ole äpäriä. Eikä sinne sänkyynkään kannata kummankaan osapuolen kiirehtiä ennen kun on tarpeeksi kauan tuntenut ja ottanut ensin selvää asioista. Yhtä tyhmiä olette molemmat, jos saan sanoa ja valehtelijoita löytyy kaikenlaisista ihmisistä, samoin kun kunnollisiakin. Älä yleistä. Olet törkimys.

      • kakslasta

        Mun vanhin lapsi on käytännössä äpärä, kun syntyi avoliitossa. Vasta toinen on sitten 'virallinen'. Sama isä molemmilla. Naimisiin mentiin ihan muista syistä ku lasten takia.


      • Ja sinä olet täällä nyt se nunna.


      • auringonkukka*
        lambrpa1 kirjoitti:

        Ja sinä olet täällä nyt se nunna.

        voi elämä...mieluummin mä ainakin oisin nunna kuin rupeisin ees harkitseen .....


      • dthj.ofp9å

        kirjoittamaan, nimim. "kirjoittamaan kunnolla"

        Oikein vaativaa on laittaa juttusi alku
        Otsikko > Nimimerkki -kenttiin.

        Ärsyttävintä, mitä voi olla.

        IhQ teiniä.


    • Yleistä'''

      Kyllä itse kerron rehellisesti,että on 2 lasta..Eihän lapsia voi ikuisuutta piilossa pitää mieheltä.)) Mutta kertooko miehet aina totuutta,,lapsista?? ja paljon muista jutuista?? siinäpäs kysymys:=D??

    • Hei,
      ole hyvilläsi, ettet joutunut aamulla pelaamaan noiden neljän lapsen kanssa vaikkapa Afrikan tähteä.

    • kasva aikuiseksi

      no saitpahan mitä halusit!

    • Yh-äiti minäkin

      Niinpä ajatella jos me äiditkin hylättäis lapsemme,niinkuin isät. :)

    • näitä joitain

      Mä tiedän yhden yh:n, joka ilmoituksessaan sanoi lapsia olevan kaksi.
      Oikeasti on kolme, kahdelle eri isälle. Se vanhin jotenkin vaan "unohtui" häneltä.

    • väärässä

      minusta äpärä on avioliitossa asuvan syrjähypyn seuraus .Itselle avovaimo synnytti pojan mutta ei tulis koskaan mieleen sanoa äpäräksi.

      • kokijatar

        Tapasin miehen, joka kertoi hänellä olevan kolme poikaa. Onnittelin, että onneks olkkoon, on sulla varmasti kivat pojat.

        Myöhemmin kyselin, että minkäs ikäisiä lapsesi ovat.. niin hän vastasi että 9,7,5,3 ja 2 vuotiaat.

        Minä siinä äimän käkenä, että häh??? Hän vastasi, että on hänellä kaksi tyttöäkin!
        Että, kyllä ne miehetkin osaa. :)

        Ja erostahan hänellä oli siinä vaiheessa aikaa kaksikuukautta, omien sanojensa mukaan jo niin kauan.

        Siinä vaiheessa juoksin jo tukka suorana karkuun...


      • ihmeessä.. ..
        kokijatar kirjoitti:

        Tapasin miehen, joka kertoi hänellä olevan kolme poikaa. Onnittelin, että onneks olkkoon, on sulla varmasti kivat pojat.

        Myöhemmin kyselin, että minkäs ikäisiä lapsesi ovat.. niin hän vastasi että 9,7,5,3 ja 2 vuotiaat.

        Minä siinä äimän käkenä, että häh??? Hän vastasi, että on hänellä kaksi tyttöäkin!
        Että, kyllä ne miehetkin osaa. :)

        Ja erostahan hänellä oli siinä vaiheessa aikaa kaksikuukautta, omien sanojensa mukaan jo niin kauan.

        Siinä vaiheessa juoksin jo tukka suorana karkuun...

        Avannut ihanan ja märän tavarasi jolloin hän olisi siittänyt lisää ;)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      66
      1572
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      162
      1349
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1192
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      118
      1159
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      31
      1001
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      67
      818
    7. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      104
      805
    8. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      89
      676
    9. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      181
      667
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      634
    Aihe