p-uraat 481, p-krea 102, e-mchc 372, s-tsh 6.7
Kilpirauhasen vajaatoiminta on todettu. Nyt syntyi epäilys tuosta kihdistä, kun terveyskeskuksenkin hoitaja kysyi, onko sulla kihti, nähtyään paperini.
Kihtikokeet otettiin 3v sitten, silloin ei ollut, mutta nyt mm varpaita särkee, käsien nivelet kipeinä, ym vaivoja,
n 3 v olen aamuisin herännyt pöksyt märkänä. Kaikki viittaa kihtiin, mutta jos kokeet sitä ei osoita, mitä kannattaisi tehdä, mikä kihti on.
KIHTIkö
5
1166
Vastaukset
olla reumaa,miten niin pöksyt märkänä?siis laskenut yöllä housuun?
- päättelet
jotta olis reumaa, onko joku noista lukemista reumaan viittaava,
lähinnä oli kihti mielessä, koska se on tulehdustauti ja jyllää ainakin nivelissä. Tai sitten vikaa munuaisissa, päättelet kirjoitti:
jotta olis reumaa, onko joku noista lukemista reumaan viittaava,
lähinnä oli kihti mielessä, koska se on tulehdustauti ja jyllää ainakin nivelissä. Tai sitten vikaa munuaisissa,on krea arvo?
- jokin pielessä ..
arvo-poika kirjoitti:
on krea arvo?
johonkin viittaavat nuo arvot, olisiko vikaa munuaisissa ? Kihti tulee mieleen, mutta eikös sekin johdu munuaisista ? Varpaita särkee ja käsien niveliä, helpotti Burana 800mg, perjantaina on lääkäri, ne on nyt vaan sellasia, etteivät tee mitään.
jokin pielessä .. kirjoitti:
johonkin viittaavat nuo arvot, olisiko vikaa munuaisissa ? Kihti tulee mieleen, mutta eikös sekin johdu munuaisista ? Varpaita särkee ja käsien niveliä, helpotti Burana 800mg, perjantaina on lääkäri, ne on nyt vaan sellasia, etteivät tee mitään.
on ok.mitäs lekuri sano?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 933441
- 1063119
- 542324
- 221892
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201735Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61708Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..111680Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein231509Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131411Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin381394