Juhlapöytä on katettu Vanhasen kunniaksi, sillä hän muodostaa uuden yhtä hyvä hallituksen kuin oli edellinenkin.
Pöydän alle otan varauksia niille, jotka inttävät vastaan ja äänestät puolueita, jotka joutuvat oppositioon kärvistelemään. Reippaasti vaan varaamaan paikkoja joko itse juhlapöytään, taikka sen alle. Pöydän alle on varatta riittävästi koiran luita ja karvaskalkkijuomaa.
Juhlapöytä on jo katettu:-))
26
1413
Vastaukset
- kun lehdessä
oli niin ylimeilinen mainos!
Äänestä keskustaa saat pääministerin kaupanpäälle! tämän vuoksi vaihdoin leiriä totaalisesti, kun äänestäjiä aliarvioidaan tuollaisella mainostamisella- ironmikes
Mainos osui nappiin ja ylimielisyys on rautaa ja se kuluu vain meille voittajille. Vain voittajat noteerataan ja hoppee on häppee!
...ei ole aina se paras valinta. Tiedetäänhän, että väestöstä kaikkein älykkäimmät ovat vähemmistönä, joten tyhmimpiä on tietysti eniten. Enemmistö valitsee...
- Jukkis.
Sinä olet varmaankin Halmeen kannattaja, vai mitä?
Enemmistö on demokratiassa aina oikeassa ja vähemmistö väärässä, joten saat toki olla väärässä.
Tyhmät ovat vähemmistössä, jossa ei vaikuttaa. - Tietäjä.
Jukkis. kirjoitti:
Enemmistö on demokratiassa aina oikeassa ja vähemmistö väärässä, joten saat toki olla väärässä.
Tyhmät ovat vähemmistössä, jossa ei vaikuttaa.Tyhmät voivat muodostaa enemmistön ja niitähän tässä maassa riittää. Keskusta voittaa vaalit ja demarit seuraa toisena ja juuri tämän tyhmän enemmistön äänillä. Me älykkäämmät osaamme valita muitakin vaihtoehtoja. Valitettavasti meitä älykkäitä on niin vähän.
Toki politiikassa voi tehdä typeriä ratkaisuja, jotka myöhemmin osoittautuvat järkeviksi, joten toivoa on aina, vaikka pässinpäitä valitaankin. Osaavathan nuo ainakin omia palkkojaan korottaa. Jukkis. kirjoitti:
Tyhmät ovat vähemmistössä, jossa ei vaikuttaa.En ole Halmeen kannattaja ja tietääkseni hän ei ole enää ehdollakaan ja sitäpaitsi, jos oltaisiin demokratiassa, niin pitäisi voida äänestää häntä, jos hän olisi ehdolla ja häntä kannattaisin, mutta enpä voisi äänestääkään häntä, ellen siirtyisi kirjoille sille paikkakunnalle missä hän olisi ehdokkaana. Tämä ei ole demokratiaa.
"Demokratiassa" enemmistö ei ole välttämättä oikeassa, mutta enemmistöstä johtuen saavat kyllä tahtonsa läpi.
"Tyhmät ovat vähemmistössä, jossa ei vaikuttaa."
Viisaat eivät edes lähde politiikkaan, vaan tekevät jotain muuta.
- samaa mieltä
sinun kanssa että KEPU voittaa!!!!
Näyttä siltä että te "molemmat" olette kääntäneet takkia yhtä aikaa, tämä on kyllä ihmeellinen sattuma!- Faktaa.
On se vaan ihmeellistä, että Vanhanen on niin suosittu, että noinkin taitavat ja menestyneet tyypit kuin UT ja ironmikes ovat hänen kannattajiaan. Heillä on tarve aina voittaa.
- Tietäjä.
Olin jo äänestää keskustaa, mutta tuo mainos: "Saat hyvän pääministerin kaupan päälle" ja ironmikesin itkut täällä saivat kallistumaan kokoomuksen ehdokkaaseen.
Jos keskusta todella on jo niin vasemmalla, että iirollekin kelpaa, niin silloin on syytä vaihtaa puoluetta. Lisäksi vaalikone antoi ehdokkaaksi juuri sen mitä itsekin olin kaavaillut. Viiden kärjessä oli muuten neljä kokoomuslaista ja yksi kristillisdemokraatti, joten siinäkin mielessä valinta oli helppo.- Nauraja.
Joudut siis ryömimimään iiron juhlapöydän alle, joten tilaa iirolta koiranluita valmiiksi ja katkeroa.
- Tietäjä.
Nauraja. kirjoitti:
Joudut siis ryömimimään iiron juhlapöydän alle, joten tilaa iirolta koiranluita valmiiksi ja katkeroa.
Eikö iiro-raukalla ole varaa syödä kunnolla, kun niin juhlapöytää odottaa. Joku keskustalainenko osti iiron äänen soppalautasella.
Minä itse voin syödä juhla-aterioita vaikka päivittäin, joten tänään ei tarvitse erityisemmin siihen satsata.
Kuka muuten söi sen SAK:n mainoksen kuvauksessa käytetyn pöydän antimet? Oliko näyttelijä itse iiro? Ainakin koiranluut lensivät selän taakse siihen tyyliin. Vai oliko siellä iiro selän takana kärkkymässä armopaloja? Hyllytettiinkö mainos iiron pyynnöstä? Minä olin päättänyt pitkästä aikaa äänestää ja ehdokkaani olin valinnut erään puolueen riveistä, jonka numeron kävin ennakkoäänestyksessä piirtämässä lappuun.
Perheeni on tuossa toisella koneella pyöritellyt noita vaalikoneita ja ajattelinpa minäkin kokeilla huvikseni näin jälkikäteen. Menipä sitten aika nappiin, kun kone ilmoitti ehdokkaakseni juuri sen, jota olin jo äänestänytkin.
Samansuuntaista kuin sinullakin.- ironmikes
Tietäjä. kirjoitti:
Eikö iiro-raukalla ole varaa syödä kunnolla, kun niin juhlapöytää odottaa. Joku keskustalainenko osti iiron äänen soppalautasella.
Minä itse voin syödä juhla-aterioita vaikka päivittäin, joten tänään ei tarvitse erityisemmin siihen satsata.
Kuka muuten söi sen SAK:n mainoksen kuvauksessa käytetyn pöydän antimet? Oliko näyttelijä itse iiro? Ainakin koiranluut lensivät selän taakse siihen tyyliin. Vai oliko siellä iiro selän takana kärkkymässä armopaloja? Hyllytettiinkö mainos iiron pyynnöstä?Valmistaudu ryömimään hävinneenä juhlapöydän alle, siellä on vielä tilaa luusereille, jotka eivät ymmärrä politiikasta hevon vittua.
Totta kai minullakin varaa syödä missä haluan, mutta minulla on vanha perinne kattaa juhlapöytä jo ennalta, etteivät hävinneet luuserit pääse väittämään, että olin väärässä, sillä en ole ollut koskaan väärässä, jos jotain ennustan.
Halosen tulevan voiton kunniaksi katoin tietenkin jo ennalta juhlapöydän voittajille. Hävinneet olivat pöydän alla. Siellä oli mm. Hitman-1, Phaedra, Lahtari Ari, Kurgan60 ym. ym. usanistiluuserit kaluamassa heille viskattuja koiranluita. - Tietäjä.
ironmikes kirjoitti:
Valmistaudu ryömimään hävinneenä juhlapöydän alle, siellä on vielä tilaa luusereille, jotka eivät ymmärrä politiikasta hevon vittua.
Totta kai minullakin varaa syödä missä haluan, mutta minulla on vanha perinne kattaa juhlapöytä jo ennalta, etteivät hävinneet luuserit pääse väittämään, että olin väärässä, sillä en ole ollut koskaan väärässä, jos jotain ennustan.
Halosen tulevan voiton kunniaksi katoin tietenkin jo ennalta juhlapöydän voittajille. Hävinneet olivat pöydän alla. Siellä oli mm. Hitman-1, Phaedra, Lahtari Ari, Kurgan60 ym. ym. usanistiluuserit kaluamassa heille viskattuja koiranluita.Sinä köyhä surkimus paljastit joutuneesi kattamaan pöytäsi itse. Eikö sinulla ole varaa palkata hovimestaria tai mennä ravintolaan syömään?
- ironmikes
Tietäjä. kirjoitti:
Sinä köyhä surkimus paljastit joutuneesi kattamaan pöytäsi itse. Eikö sinulla ole varaa palkata hovimestaria tai mennä ravintolaan syömään?
Olen paras kaikessa, enkä päästä tumpeloita kotiini sähläämään, joten katan itse pöydän itse, etteivät Venäjällä ja aikoinaan keisarinnan käytössä olleet ja ainutlaatuiset ja kalliit astiastot ja kristallilasit rikkoonnu.
Kokin tilaan suoraan Ranskasta, sillä rahvaan ruokaa tarjoillaan aivan muualla, kuin vaalien voittajien pöydässä. Oppositioon joutuvat ovat pöydän alla.
Koitan kuitenkin valita parasta laatua olevia koiraluita kaluttavaksi pöydän alle, sillä pitäähän hävinneitäkin kohtaan tuntea sentään sen verran sääliä - Utelias.
Kairakettu kirjoitti:
Minä olin päättänyt pitkästä aikaa äänestää ja ehdokkaani olin valinnut erään puolueen riveistä, jonka numeron kävin ennakkoäänestyksessä piirtämässä lappuun.
Perheeni on tuossa toisella koneella pyöritellyt noita vaalikoneita ja ajattelinpa minäkin kokeilla huvikseni näin jälkikäteen. Menipä sitten aika nappiin, kun kone ilmoitti ehdokkaakseni juuri sen, jota olin jo äänestänytkin.
Samansuuntaista kuin sinullakin.Ujostuttaako kertoa mitä puoluetta äänestit? Ettet vaan olisi niitä miehiä, jotka ovat "voittajia" vastaa vaalien jälkeen???
Utelias. kirjoitti:
Ujostuttaako kertoa mitä puoluetta äänestit? Ettet vaan olisi niitä miehiä, jotka ovat "voittajia" vastaa vaalien jälkeen???
Olenhan taannoisten presidentinvaalien aikana esittänyt täällä kuvan äänestyslipukkeestani numeroineen. Silloin ääneni meni Saulille, päättele tuosta loput. Toisaalta, päättelykykyä omaava hoksasi äänestämäni puolueen jo edellisestä/edellisistä viestistäni/viesteistäni.
Periaatteessa olen kuitenkin puoluevastainen, eli äänestän henkilöä.- Tietäjä.
ironmikes kirjoitti:
Olen paras kaikessa, enkä päästä tumpeloita kotiini sähläämään, joten katan itse pöydän itse, etteivät Venäjällä ja aikoinaan keisarinnan käytössä olleet ja ainutlaatuiset ja kalliit astiastot ja kristallilasit rikkoonnu.
Kokin tilaan suoraan Ranskasta, sillä rahvaan ruokaa tarjoillaan aivan muualla, kuin vaalien voittajien pöydässä. Oppositioon joutuvat ovat pöydän alla.
Koitan kuitenkin valita parasta laatua olevia koiraluita kaluttavaksi pöydän alle, sillä pitäähän hävinneitäkin kohtaan tuntea sentään sen verran sääliäVai vielä keisarinajan astioita käytössä. Heivaa ne homeiset puukipot ja puulusikat jo menemään, voin lahjoittaa sinulle aluksi vaikkapa kertakäyttöastioita ja pari purkkia hernekeittoa, ettei sinun tarvitse tyytyä "ranskalaisen kokkisi" = naapurin juopon mikrossa polttamaan lidlin tarjousmaksalaatikkoon.
En tiennytkään, että vielä löytyy niin köyhää sukua, että astioitakaan ei ole ollut varaa uusia sukupolviin. Saiko isoisäsi nuo Tsaarin koiran kulhot palkaksi toiminnastaan bolshevikkien kengänkiillottajana? - Nauraja.
Tietäjä. kirjoitti:
Vai vielä keisarinajan astioita käytössä. Heivaa ne homeiset puukipot ja puulusikat jo menemään, voin lahjoittaa sinulle aluksi vaikkapa kertakäyttöastioita ja pari purkkia hernekeittoa, ettei sinun tarvitse tyytyä "ranskalaisen kokkisi" = naapurin juopon mikrossa polttamaan lidlin tarjousmaksalaatikkoon.
En tiennytkään, että vielä löytyy niin köyhää sukua, että astioitakaan ei ole ollut varaa uusia sukupolviin. Saiko isoisäsi nuo Tsaarin koiran kulhot palkaksi toiminnastaan bolshevikkien kengänkiillottajana?iiro sai lautaset muistoksi tsaarista, joka antoi Suomelle itsenäisyyden :D
- Utelias.
Kairakettu kirjoitti:
Olenhan taannoisten presidentinvaalien aikana esittänyt täällä kuvan äänestyslipukkeestani numeroineen. Silloin ääneni meni Saulille, päättele tuosta loput. Toisaalta, päättelykykyä omaava hoksasi äänestämäni puolueen jo edellisestä/edellisistä viestistäni/viesteistäni.
Periaatteessa olen kuitenkin puoluevastainen, eli äänestän henkilöä.Myönnät siis olleesi iiron juhlapöydän alla, kun äänestit Niinistöä??
Kerro nyt kuitenkin mitä puoluetta äänestät, sillä edellisistä jutuistasi ei saa mitään tolkkua? - ala sanoo jo
ironmikes kirjoitti:
Koitan kuitenkin valita parasta laatua olevia koiraluita kaluttavaksi pöydän alle, sillä pitäähän hävinneitäkin kohtaan tuntea sentään sen verran sääliäEi ois uskonut. Mitä se profiilin texti jätin neitipuolueen tarkottaa et mikäs se neitipuolue sitten on
- Riskisijoittaja.
varmaankin vanha häpeänpuna ei ole lähtenyt kasvoiltasi,kun ennustit Haloselle 107%n kannatuksen. eipä Halonen voittannutkaan ensimmäisellä kierroksella,kuten väitit. nyt pelaat varman päälle,että "sokea kanakin löytäisi jyvän",eikö niin Mikes?
Vaalien voittajat ovat Kokoomus ja Kristilliset yhdessä KePun kanssa. Perussuomalaiset menettivät mahdollisuutensa Nato-vastaisuuteensa.
Ja nyt menet takaisin lymyämään sinne "juhlapöytäsi" alle nauttimaan niistä puruluista ja kakerasta kalkkimixistäsi. Hopi, hopi ...- ironmikes
Minäko ennustin Haloselle muka 107% kannatusta? Aivan outo %-luku minulle. Hahah! Etsi ko. viesti ja lopeta onneton lässytyksesi.
Ymmärrän kyllä, että sinä luulet, että joku voi saada ko. kannatuksen, sillä se kuuluu osana tyhmyyteesi.
Voittajia ovat VAIN ne, jotka pääsevät hallitukseen ja muut ovat oppositiossa kärvisteleviä häviäjiä.
Puolue voi vaikka hävitäkin vaaleissa, jos vain on kyky taito neuvotella hallitukseen ja päättämään asioista.
Kauankohan sinulta menee ennen kuin tajuat sen?
Sinulle on siis paikka varattuna voittajien pöydän alla ja koiraluut ovat myös varattuna.
Älä muuta taas nikkiäsi, kun konttaat illalla pöydän alle.
Miksi sijoitat riskillä? Minä sijoitan aina riskittä, kun katsotaan kokonaisuutta.
Simo Toinista uusi päänimisteri.
Ehkei nyt sentään, mutta PerSuille tulee äänivyöry.- maakunnissa
..eivät enää erotu kuten SMP aikoinaan...sopuilijapuolue lopulta.
- TOSIMIES !
ei suomalaiset ole enää niin tyhmiä, että äänestäisivät lantapäiden puolueen ykköseksi.
Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2142829
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1262702En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781773Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371332Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631308- 471098
- 991011
- 108861
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833