vaikuttaisi rauhalliseslta ja palvelut lähellä. mutta entäs yhteydet? onko kävelymatka junalle entä kulkeeko siitä läpi Kauniaisiin mitään bussilinjaa
millaista aluetta Kavallinmäki Viherlaakson kupeessa?
6
4137
Vastaukset
- kulkee.
Kavallinmäen ja Kauniaisten väliä kulkee ainakin 15, 35 ja sitten se uusi linja, joka korvaa linjaa 261. En muista uuden linjan numeroa.
Kävelymatka junalle on makuasia, mutta jos on kävelyintoa, niin junakin on käyttökelpoinen. Kannattaa ehkä katsoa kartalta tarkka osoite ja laskea siitä matka lähimmälle juna-asemalla (Kera tai Kauniainen). - mietin vaan
Muuten kiva mut paljon maahanmuuttaneita.
- Anonyymi
Ainakaan vuonna 2020 ei Kavallimäessä asu yhtään maahanmuuttajaa. Parempaa väkeä sen sijaan pientaloalueelle on pesiytynyt rutkasti. Olisikohan kommentti tarkoitettu Viherin kerrostaloalueille...
- Anonyymi
Maahanmuuttajat juuri ovat sitä parempaa väkeä, kunniakansalaisia Suomessa. Vai millä kriteereillä sinä itse erottelet, että tulee parempaa väkeä asumaan? Näkyykö se vaatetuksesta vai automerkeistä?
Aika monet mamut ajelee uudehkoilla autoilla, joskus ihmettelen, että mistä ne rahat autoihinsa saa, voiko 2 v. vanhan Volkkarin hakea kaupasta sossun ostolapulla? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maahanmuuttajat juuri ovat sitä parempaa väkeä, kunniakansalaisia Suomessa. Vai millä kriteereillä sinä itse erottelet, että tulee parempaa väkeä asumaan? Näkyykö se vaatetuksesta vai automerkeistä?
Aika monet mamut ajelee uudehkoilla autoilla, joskus ihmettelen, että mistä ne rahat autoihinsa saa, voiko 2 v. vanhan Volkkarin hakea kaupasta sossun ostolapulla?Urpo.
Maahanmuutajuus ta edes pakolaisuus ei tarkoita välttämättä köyhyyttä. Se tarkoittaa, ettei voi asua kotimaassaan koska joku heiluttelee kalashnkovia naaman edessä tositarkoituksella. Ja sellainen kun ei katso lompakon kokoa.. tai katsoo, koska siellä(kin) rikkaammat on omanlaisessaan vaarassa koska muut haluaa heidän rahansa.
Muutenkin voisit vetää pään pois persuperseestäsi ja katsella vähän ympärille jos umpiluupää antaa myöden.
- Anonyymi
Kavallinmäki on mukava ja rauhallinen pientaloalue. Erittäin haluttua seutua Kauniaisten läheisyyden vuoksi. Viherlaakson palvelutkin ovat ihan vieressä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449381
- 785902
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414366- 573883
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella573604Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313489- 472678
- 342192
- 402010