Että pitikin sattua... mikäs nyt meni vikaan?
Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?
Ei tule Reinikaisesta kansanedustajaa
7
877
Vastaukset
- Juha123
Valehtelijalla ei ole kannatusta. Jopa "omat" tietävät totuuden vaikka eivät sitä tunnusta.
- Mr.K.A.T.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Hyvä yritys kuitenkin.
SiunaustaViime eduskuntavaaleissa oli vielä hilkulla, samoin EU-vaaleissa, nyt jäi kauas taakse. Ei tämä ole enää hyvä yritys, tämä on hiipumista..
RKP voi vielä yllättää, sieltähän oli yksi 6000 v uskovainen aiemmin vielä eduskunnassa, liekö rannikon biblia-vyöhykkeeltä uusia YECcejä tullut ?
- Pekka jatkaa
Tämä oli Herran tahto. Hänellä on Pekalle suurempia suunnitelmia tärkeämmillä pelikentillä kuin eduskunnassa.
>>Tämä oli Herran tahto.>Hänellä on Pekalle suurempia suunnitelmia tärkeämmillä pelikentillä kuin eduskunnassa.
- Late 1
"---Että pitikin sattua... mikäs nyt meni vikaan? --"
Ei mikään mennyt vikaan? :)
"--
Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?---"
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nyt Pekalle jää entistä enemmän aikaa evosatuja levittävien piltdownhenkisten evouskovien harhamaailman haihduttamiseen. :) HEH!
Johdatuksessa menee Pekka! Aamen! Kiitos Herralle!>>Ei mikään mennyt vikaan? :)>"--Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?---"
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nyt Pekalle jää entistä enemmän aikaa evosatuja levittävien piltdownhenkisten evouskovien harhamaailman haihduttamiseen. :) HEH!>Johdatuksessa menee Pekka! Aamen! Kiitos Herralle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174956
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2172671- 301740
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella341735Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731697Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon301568Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641227- 1511170
Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme81154Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42972