Että pitikin sattua... mikäs nyt meni vikaan?
Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?
Ei tule Reinikaisesta kansanedustajaa
7
883
Vastaukset
- Juha123
Valehtelijalla ei ole kannatusta. Jopa "omat" tietävät totuuden vaikka eivät sitä tunnusta.
- Mr.K.A.T.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Hyvä yritys kuitenkin.
SiunaustaViime eduskuntavaaleissa oli vielä hilkulla, samoin EU-vaaleissa, nyt jäi kauas taakse. Ei tämä ole enää hyvä yritys, tämä on hiipumista..
RKP voi vielä yllättää, sieltähän oli yksi 6000 v uskovainen aiemmin vielä eduskunnassa, liekö rannikon biblia-vyöhykkeeltä uusia YECcejä tullut ?
- Pekka jatkaa
Tämä oli Herran tahto. Hänellä on Pekalle suurempia suunnitelmia tärkeämmillä pelikentillä kuin eduskunnassa.
>>Tämä oli Herran tahto.>Hänellä on Pekalle suurempia suunnitelmia tärkeämmillä pelikentillä kuin eduskunnassa.
- Late 1
"---Että pitikin sattua... mikäs nyt meni vikaan? --"
Ei mikään mennyt vikaan? :)
"--
Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?---"
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nyt Pekalle jää entistä enemmän aikaa evosatuja levittävien piltdownhenkisten evouskovien harhamaailman haihduttamiseen. :) HEH!
Johdatuksessa menee Pekka! Aamen! Kiitos Herralle!>>Ei mikään mennyt vikaan? :)>"--Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?---"
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nyt Pekalle jää entistä enemmän aikaa evosatuja levittävien piltdownhenkisten evouskovien harhamaailman haihduttamiseen. :) HEH!>Johdatuksessa menee Pekka! Aamen! Kiitos Herralle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354593- 553165
- 302863
- 602797
- 62380
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542175- 181602
- 171574
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….81508- 161504