Että pitikin sattua... mikäs nyt meni vikaan?
Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?
Ei tule Reinikaisesta kansanedustajaa
7
880
Vastaukset
- Juha123
Valehtelijalla ei ole kannatusta. Jopa "omat" tietävät totuuden vaikka eivät sitä tunnusta.
- Mr.K.A.T.
sydämmen.usko.pelastaa kirjoitti:
Hyvä yritys kuitenkin.
SiunaustaViime eduskuntavaaleissa oli vielä hilkulla, samoin EU-vaaleissa, nyt jäi kauas taakse. Ei tämä ole enää hyvä yritys, tämä on hiipumista..
RKP voi vielä yllättää, sieltähän oli yksi 6000 v uskovainen aiemmin vielä eduskunnassa, liekö rannikon biblia-vyöhykkeeltä uusia YECcejä tullut ?
- Pekka jatkaa
Tämä oli Herran tahto. Hänellä on Pekalle suurempia suunnitelmia tärkeämmillä pelikentillä kuin eduskunnassa.
>>Tämä oli Herran tahto.>Hänellä on Pekalle suurempia suunnitelmia tärkeämmillä pelikentillä kuin eduskunnassa.
- Late 1
"---Että pitikin sattua... mikäs nyt meni vikaan? --"
Ei mikään mennyt vikaan? :)
"--
Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?---"
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nyt Pekalle jää entistä enemmän aikaa evosatuja levittävien piltdownhenkisten evouskovien harhamaailman haihduttamiseen. :) HEH!
Johdatuksessa menee Pekka! Aamen! Kiitos Herralle!>>Ei mikään mennyt vikaan? :)>"--Pettikö Mellerin tuki ratkaisevalla hetkellä vai katkesiko suora yhteys yläkertaan räntäsateessa?---"
Henkilökohtaisesti olen sitä mieltä, että nyt Pekalle jää entistä enemmän aikaa evosatuja levittävien piltdownhenkisten evouskovien harhamaailman haihduttamiseen. :) HEH!>Johdatuksessa menee Pekka! Aamen! Kiitos Herralle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Elina Valtosella täydellinen mahalasku Ylen Ykkösaamussa. Ei hallitse alkuunkaan tonttiaan.
Ulkoministerimme Elina Valtosen haastattelu Ylen Ykkösaamussa 25.1.2025 oli jotain niin kiusallista katsottavaa, ettei3651763- 1451256
- 78903
Kerro yksi positiivinen kokemus kaivatusta
Voi tunnistaa. Jos ei ole positiivista, voi kertoa negatiivisen. Ne ehkä jää mieleen paremmin.35846Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi39815Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,44801- 101795
Luottoluokitus-raportti Tekijä ja Duunari Oy
"Arvotus ja luottoraja: Yrityksen pisteet: 0.00 / 100 Taloustutka-tähdet: Suositeltu luottoraja: 0 €" "Luotonantoa suos67686- 50678
Miksi itkit silloin
Perääni et sydämesi särkyy jos lähden. Sitten päätit särkeä minun sydämeni olemalla toisen kanssa. Tuottamalla sitä tusk4664