Kertokaa hyvät ihmiset onko vielä olemassa sellaisia mp3-soittimia, joita varten ei tarvitse ladata tai asentaa mitään musiikinsiirto-ohjelmaa. Eli sellainen soitin, johon voi siirtää biisejä USB-portin kautta samalla tavalla kuin esim. muistitikkuun.
Joitakin vuosia sitten minulla oli hyvä Phillipsin soitin, joka toimi juuri tuolla tavalla, eli soitin USB-porttiin ja biisit copy-pastella tietokoneesta soittimeen. Pääsi soitin mokoma hukkumaan ja sitä olen rankasti kironnut.
Tällä hetkellä käytössä joku Sonyn soitin, johon pitää biisit siirtää ensin Sonyn ohjelmaan ja vielä erikseen ohjelmasta soittimeen. Hermot menee :(
nimimerkki: Yksinkertainen ihminen
mp3-soitin
4
569
Vastaukset
Löytyy iteltä semmonen...Huutonetistä huusin..Ei tää nyt mikään huippumerkkinen oo,mut hyvin tuntuu toimivan...Kokeile sieltä löytää,näytti vieläki olevan niitä myynnis :)
- Jeremias-tyyppi
Mulla on ollut useempikin Creativen Muvo merkkinen soitin, ja ne on olleet näitä iske kiinni ja lataa-tyyppisiä.
Kokeile.- ringding
Itekkin suosittelisin tota muvoa.
Tuolta sais edullisesti sellasen --> http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=49993175 - juuuuunaaaa
ringding kirjoitti:
Itekkin suosittelisin tota muvoa.
Tuolta sais edullisesti sellasen --> http://huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=49993175Myös erittäin hyvä on philipsin go gear ihan älyttömän selkeä näyttö ja sekin (ainakin mulla) on kiinnitä kopioi tyylinen (voi olla että go gear mallii on muitakin en vaan muista/tiedä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913135
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652783- 2032250
- 741896
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1071547
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191186- 811140
- 951099