Cosmopolitan

Kuun säde

Vaikutti ihan hauskalta mestalta vaikka onkin aika pienehkö! Mitä mieltä? Henkilökunta? Portsarit? jne.
Lähinnä kiinnostaa henkilökunta ja portsarit!???

22

10450

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vakioasiakas

Cosmo on varmasti paras bailupaikka näin Kerava- Järvenpää- Tuusula akselilla. Henkilökunta on raudalujaa palvelualan ammattilaista. Mitä vielä?
      Käy cosmon sivuilla niin näet vielä että siellä tapahtuukin :) www.cosmopoli.fi.

• Kerran käynyt

Ja toistamiseen EN mene!

• Kuun säde

Jep! Asiallinen meininki tuntuu olevan...
        Portsaritkaan ei ole niitä "testo hirmuja"!?

• vai ok???
        Kuun säde kirjoitti:

Jep! Asiallinen meininki tuntuu olevan...
        Portsaritkaan ei ole niitä "testo hirmuja"!?

johan sulla pomppas..omakohtainen kokemus jotain ihan muuta.huuli piukeana ja suonet koholla tullaan sylkien huutamaan naaman eteen,kun olet jo poistumassa ravintolasta,he kun tuntuvat haluavan kunnian ulosheitosta.kaveri sai porttatin (hui kauheeta,keravan "ykköspaikkaan" ei pääse!!!) ko. paikkaan kun oli jo itse ulos menossa, mutta poken tulossa vielä mussuttamaan tilanteeseen kaveri luonnollisesti sanoi tiukasti takaisin ja siitä tämä porttari sitten tuli. eli jokaisen on kai kicksinsä jostain haettava... luulenpa, että paikasta tykkäävät juuri ikärajan (22)ylittäneet tapaukset, jotka eivät ole kunnollisia yökerhoja nähneetkään. pienihän se on kuin mikä ja palvelu todellakin kestää, musakin on jotain järkyttävää haddawayta... huoh, mielummin pistän euroni pubiin, joita keravalla onneksi on, tai lähden suosiolla keskustaan kunnolla bilettämään kuin tähän keravan "helmeen" astuisin enää.

• Ei työntekijöiden fani

Tapahtumat on kyseisessä paikassa bändeineen aika hauskoja ja näköjään raflaa todellakin yritetään pitää tosiaan pystyssä, et siitä plussat! Olen käyny jo joitain kertoja ja varmasti järvenpään baareihin tylsistyneenä menen edelleen, mutta on kyllä paljon noottiakin annettavanakin. Ok sisustus ja muut asiakkaatkin on niin laidsta laitaan ettei ikinä oikein tiedä millaista porukkaa siel on. Ilmeisesti ei ainakaan ihan persaukista kun tuntuu prikat täynnä shotteja aina olevan, MUTTA työntekijät. Voi luoja! Pari punapäätä, joidennduunina tuntuu enemmän olevan miehistä kilpailu ja daisareiden esittely kuin drinkkien sotkeminen. Niiltä palvelua saa odottaa ja pitkään. Siellä pelataan jopa jotain hedelmäpeliä vaikka asiakas odottaa.bPortsarit on ok noin joka toinen kerta ja välillä aivot on narikassa kun ei osaa edes kohteliaita olla. Tippiä yleensä annan mutta nyt on joutunu olemaan abtamatta kun melkein heittivät ulos syystä että kadotin narikkalapun. Olin valmis jopa maksamaan siitä, mutta ei.Ja baarimikko on kyllä aikamoinen häntäheikki. Milloinkohan on sota pystyssä kun iskee useita naisia samaan aikaan? Sivusta vaan kuulee aika jännittäviä asioita. Pitäisi varmaan eniten keskittyän henkilökuntaan eikä uusiin kilpailuihin. Se siinä baarissa eniten tökkii. Vaatteet punapäille päälle, kaikki ei arvosta halpuutta.

• Paljasjalkainen
        vai ok??? kirjoitti:

johan sulla pomppas..omakohtainen kokemus jotain ihan muuta.huuli piukeana ja suonet koholla tullaan sylkien huutamaan naaman eteen,kun olet jo poistumassa ravintolasta,he kun tuntuvat haluavan kunnian ulosheitosta.kaveri sai porttatin (hui kauheeta,keravan "ykköspaikkaan" ei pääse!!!) ko. paikkaan kun oli jo itse ulos menossa, mutta poken tulossa vielä mussuttamaan tilanteeseen kaveri luonnollisesti sanoi tiukasti takaisin ja siitä tämä porttari sitten tuli. eli jokaisen on kai kicksinsä jostain haettava... luulenpa, että paikasta tykkäävät juuri ikärajan (22)ylittäneet tapaukset, jotka eivät ole kunnollisia yökerhoja nähneetkään. pienihän se on kuin mikä ja palvelu todellakin kestää, musakin on jotain järkyttävää haddawayta... huoh, mielummin pistän euroni pubiin, joita keravalla onneksi on, tai lähden suosiolla keskustaan kunnolla bilettämään kuin tähän keravan "helmeen" astuisin enää.

Taas saanut joku onneton pikkuhintti pokelta turpaan,no teitä riittää..Ja ei keravalle kannata tulla ilman painitaitoja sitten kannattaa pysyä siellä punkaharjulle,nurmeksessa tai missä lie lokaojassa.

• Jokanma

Todella ärsyttävää kun kukaan ei tanssi ja jotain biisiä toivoo ei tule! T : mielensä pahoittaja

• discohile

Kauhealla ennakkokohullahan ravintola tuli,mutta tyhjästä se meteli taisi olla. Ihan kiva paikka käydä,muttei ikinä voida puhua "ykkösmestasta",niinkuin ilmeisesti joku henkilökunnasta noihin viesteihin kirjoitti.
      Pieni,eli aina tungos ja palvelu kestää
      Asiakasryhmä nuoresta juoposta vanhaan juoppoon,eli räkälä.
      ISO PLUSSA OIKEESTI on tapahtumat ja bändit,joita muualla liian harvoin..kiitos siitä!
      Mukava olisi tietää,mikä paikkaa ja henkilökuntaa vaivaa,kun ensin kysellään mitä mieltä,sitten henkilökunta muka asiakkaina vastailee itse kovasti kehuen,ja kun joku vastaa rehellisesti (lue tylsä ja ankea paikka),niin sitten loukkaannutaan.

• Kuun säde

Kuka täällä on cosmopolitanin henk kuntaa???
      Ne ei voi olla niin tyhmiä, että mainostais omaa mestaansa täällä!
      Kannattaa vähän aina miettiä, *itun daijut...!!!

Ja tää homo läppä on aivan hanurista!
      Joka kerta kun olen cosmopolitanissa käynyt niin tämä kyseinen homo on ollut kieli jonkun daamin kurkussa niin syvällä, että...olisi sitten duuni vuorossa tai ei!
      Teillä taitaa olla vähän väärä käsitys homoista!!!

Ja palvelusta...yökerhoissa yleensä kestää juoman tilaaminen vähän kauemmin kuin teidän niissä naapurin oksennus juottoloissa!

• :0)

aikuistuhan vähän, niin ymmärrät olla ottamatta ihmisten mielipiteitä jostain ravintolasta vähemmän henkilökohtaisesti. Kaikkien ei tarvitse olla samaa mieltä kanssasi ja siitä ei tarvitse suuttua. kyllä elämä vielä opettaa, sitä odotellessa intoa täysin rinnoin ihan rauhassa Keravan Cosmosta ;O)

• jonottava asiakas

Ei ihme että tarjoilussa kestää jos henkilökunnasta osa viettää aikansa koneen ääressä paniikissa puolustelemassa itseään.
        Myykää niitä nelostuoppeja,älkääkä yrittäkö paniikissa tehdä homosta heteroa,tai juottolasta night clubia.. vai miksi muuten ensin "kuun säde" kysyt mitä mieltä paikasta? ja sitten "kuun säde" kehut sen taivaisiin. ja tottakai kun kaikki ei paikasta ja ihmisistä pidä "kuun säde" otat poskettoman nettiraivarin?
        Jos käyt siellä muka niin usein "asiakkaana" miksi edes kysyt minkälainen paikka on?
        Hyvää kevättä sulle,ja muista myydä olutta,äläkä enää panikoi:)

• Kuun säde
        jonottava asiakas kirjoitti:

Ei ihme että tarjoilussa kestää jos henkilökunnasta osa viettää aikansa koneen ääressä paniikissa puolustelemassa itseään.
        Myykää niitä nelostuoppeja,älkääkä yrittäkö paniikissa tehdä homosta heteroa,tai juottolasta night clubia.. vai miksi muuten ensin "kuun säde" kysyt mitä mieltä paikasta? ja sitten "kuun säde" kehut sen taivaisiin. ja tottakai kun kaikki ei paikasta ja ihmisistä pidä "kuun säde" otat poskettoman nettiraivarin?
        Jos käyt siellä muka niin usein "asiakkaana" miksi edes kysyt minkälainen paikka on?
        Hyvää kevättä sulle,ja muista myydä olutta,äläkä enää panikoi:)

Hoh hoijaa! Keravalaiset!

Mä olen kyllä asiakkaana käynyt jokusen kerran cosmossa... No jos se sun mielestä tekee minusta henk. kuntaa niin hyvä vain! Harmi, että ne ei ole vielä tajunnut maksaa liksaa!

Olihan tämä keskustelu palsta!!!? Idiootti...
        Niin silloinhan voin hyvin mielin kysyä, että mitä mieltä olet cosmon henk. kunnassa/pokeista, enkös??? Ja kysyn noin niin olenkin yhtä äkkiä henk. kuntaa. Hassua...

Satuin vain käymään ensimmäisiä kertojani cosmossa joskus loppuvuodesta paikka siisteydellään ja sisustuksellaan ja yms yllätti sinänsä! Hei, kumminkin ollaan Keravalla...:)

• elävä

portsareista sain aluksi ihan ok kuvan,mutta kunnes tuossa yksi viikonloppu menin ovesta sisään jonottamaan niin samaan aikaan 2 portsaria raahaa käsistä ja jaloista naistan vähissä vaatteissa ulos!! ja jättivät suoraan sanoen siihen kadulle makaamaan!! mitä helvettiä se on? siihen niin laukkuineen kaikkineen,että varastakaa ja raahatkaa raiskattavaksi vaan!! jumalauta!! siinä on taas varmaan niitä kinon portsareita jotka tuntuvat rakastavan ihmisten alentamista ja satuttamista! Helvettiin tuollaiset portsarit jos ei osaa työtänsä kunnialla hoitaa!! Ihan sairasta!! Musiikki cosmossa huonoa! tapahtumat ja bändit jees! ei tunnu kotoisalat paikalta! ei niinku osaa asettua!

• treifkd

Joo, kävelin tässä pari vko sitten perjantai-iltana siitä ohi ja en ollut edes mennä koko kuppilaan, kun poke ryntäsi ulos eteeni vaahtoamaan mulle. Hieman jäin haavi auki ihmettelemään, mikä miehellä mättää!
        Totesin vain, että "sorge, mua ei nyt tuolla mainospuheella sinne saa" ja kävelin ohi. Jotain se vielä huuteli perään, mutta en jaksanut kiinnittää huomiota. Painuin seuraavaan pubiin yhdelle.

Sen ainoan kerran, kun olen tuohon mestaan mennyt, oli alkuvuodesta yksi tiistai-ilta. Paikalla oli 5-6 asiakasta, mutta myyjää ei näkynyt n.10min missään, joten steppailinpa pihalle. Säästyi nekin eurot sitten hetken kauemmin kukkarossa.

• päivyst.

Ambulanssi käy ainakin tiheästi. Ovihenkilöstön edustaja ei soita amb. tai pol.- autoa. Taitaa olla arka paikka ? Taitaa tulla yli 100 tikkiä/kk. Varokaa Wc:tä.

• Liisa 40v
        treifkd kirjoitti:

Joo, kävelin tässä pari vko sitten perjantai-iltana siitä ohi ja en ollut edes mennä koko kuppilaan, kun poke ryntäsi ulos eteeni vaahtoamaan mulle. Hieman jäin haavi auki ihmettelemään, mikä miehellä mättää!
        Totesin vain, että "sorge, mua ei nyt tuolla mainospuheella sinne saa" ja kävelin ohi. Jotain se vielä huuteli perään, mutta en jaksanut kiinnittää huomiota. Painuin seuraavaan pubiin yhdelle.

Sen ainoan kerran, kun olen tuohon mestaan mennyt, oli alkuvuodesta yksi tiistai-ilta. Paikalla oli 5-6 asiakasta, mutta myyjää ei näkynyt n.10min missään, joten steppailinpa pihalle. Säästyi nekin eurot sitten hetken kauemmin kukkarossa.

Kävimme 4 hengen naisporukalla viime vkl cosmossa. Portsareiden käytöstä täytyy ihmetellä. Eivätkö pojut tajua olevansa asiakaspalvelussa?? Meillä ei ollut tasarahaa sisäänpääsyyn (kaikilla vain kortit) joten hetki meni sinä pikkurahoja yhdistellessä että saimme summan kokoona. (pankkiautomaatille olis tietty voinut juosta mutta ajattelimme selvitä kolehtityylillä)Pokeista isompi (ja rumempi) totesi sitten siinä asikkaiden kuullen että: tämmöstä tää on, noita täytyy vaan kestää!
        Ehkä nämä kommentit voisi säästää sen hetken että asikas ei niitä kuulisi, vai oliko tarkoitus aiheuttaa pahaa mieltä? Tyypin käyttäymistä seuratessani (kun poistuin ravintolasta)tulin siihen tulokseen että herrasmiesmäisyys on hänelle vieras käsite. Eli kiitos vaan ja hei forever :(

• no ne kädet ja suu

Sitä mieltä että aina kun juttelen sinun,anitan kanssa,tulee aivan vastustamaton tarve pitää sua hyvänä..suukotella ja hyväillä..sori?! Tämä ei siis ole vinoilua,vaan aitoa himoa:)

• heh heh ..

jaa aika mielenkiintonen näkökulma jäbällä..ite jutellut monesti ja vaikuttaa ihan rennolta muijalta. hymy sillä aina päällä on,tyhmää siit ei saa kyl tekemälläkään.Asennetta kyl löytyy ja ääntä siit naisesta lähtee.se rintavarustus..heh heh.Bilettää kuulema aika usein ja kinossa välil törmää ja juoda näköjään osaa..Duunissahan se näyttää olevan aina koska jatkoille se ei ainakaan pyynnöistä huolimat ole lähteny..vieressä katsonut meininkiä aika usein.Ettei vaan oo jäbälle tullu pakkeja ja siit katkeruus.
        mut hei,yrittänyttä ei laiteta

• joonas cosmopolitan

itse olen käynnyt cosmopolitanissa alkuajoista lähtien ja palvelu on toiminut aina.Henkilökunta on osaavaa , kuin juomien tarjoilussa kuin myös asiakaspalvelussa.Edelllä mainittu Anita on kyllä aina ollut omaa luokkaansa.Aina hymyilemässä ja nopea tarjoilija.Kemiat muiden työntekijöiden kanssa toimivat todella hyvin ja on monesti pelastanut illan kun olen seuraillut .. väärää ihmistä nyt mielestäni haukut

• Nimetön!!!
        joonas cosmopolitan kirjoitti:

itse olen käynnyt cosmopolitanissa alkuajoista lähtien ja palvelu on toiminut aina.Henkilökunta on osaavaa , kuin juomien tarjoilussa kuin myös asiakaspalvelussa.Edelllä mainittu Anita on kyllä aina ollut omaa luokkaansa.Aina hymyilemässä ja nopea tarjoilija.Kemiat muiden työntekijöiden kanssa toimivat todella hyvin ja on monesti pelastanut illan kun olen seuraillut .. väärää ihmistä nyt mielestäni haukut

Samaa mieltä!
        Hyvä meininki ja hyvät tyypit duunissa!
        Aika *itun noloa alkaa haukkua jotain ketä ei edes tunne tuntevan! ja varsinkin haukutaan nimelllä, hei haloo! Sä olet säälittävä!!!!!!!!!!

Cosmosta sen verran vielä, että siellä saisi käydä vielä enemmän kauniita 23-30 vuotiaita daameja:)
        Niitä kumminkin on kuulemma paljon enemmän Keravalla.

• Elukka
        Nimetön!!! kirjoitti:

Samaa mieltä!
        Hyvä meininki ja hyvät tyypit duunissa!
        Aika *itun noloa alkaa haukkua jotain ketä ei edes tunne tuntevan! ja varsinkin haukutaan nimelllä, hei haloo! Sä olet säälittävä!!!!!!!!!!

Cosmosta sen verran vielä, että siellä saisi käydä vielä enemmän kauniita 23-30 vuotiaita daameja:)
        Niitä kumminkin on kuulemma paljon enemmän Keravalla.

Portsari on ylennetty tuulikaappiin.

• keravalta olevainen

Jos tahtoo tanssia niin mielstäni ainoa paikka Keravalla jonne viitsii mennä. Henkilökunta ihan ok, ei ole koskaan ollut mitään ongelmia tosin ei ole tapana juoda itseäni tolkuttomaan känniin tms jolloin yleensä niitä ongelmiakin tulee. Paikka on lauantaisin pieni mutta eipä siellä perjantaisin juuri tungosta ole jos ymmärrätte ajatukseni.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      146
      2444
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      175
      1681
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1578
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1533
    5. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      79
      904
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      855
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      851
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      57
      802
    9. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      798
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      152
      735
    Aihe