Homoilu on syntiä

w43g

Raamattu on homouden suhteen yksiselitteinen.
Kaikissa kohdissa, joissa homouden harjoittamisesta
puhutaan, se tuomitaan ja sitä pidetään syntinä.
Jos homoutta kannattaa, silloin se tapahtuu
Raamatun eli kristinuskon vastaisesti. Siksi
kukaan ei voi samaan aikaa olla kristitty ja
harjoittaa homoutta. Homouden harjoittamisesta
Raamattu lausuu helvetin tuomion. Raamatun
mukaan myös ne, jotka eivät harjoita homoutta
mutta hyväksyvät homoseksualismin, saavat
saman rangaistuksen kuin homouden harjoittajat
eli he joutuvat tulijärven tuskiin.

Lisätietoa:

http://koti.phnet.fi/elohim/Homoseksuaalisuudesta_vapautuminen
http://www.vapaasatama.net/homoseksuaalisuus.html
http://www.kolumbus.fi/petteri.haipola/homo.shtml
http://www.cs.tut.fi/~ira/lehti/homo.html

26

934

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pieni kulkija

      Jos olet asiastasi noin kovin varma, miksi sinun pitää aktiivisesti olla todistelemassa asian puolesta? Anna asian olla. Katsos toista ihmistä ei voi muuttaa. Se on todellisuutta. Kuvitteletko, että joku jolle homous on arka asia saa voimaa muuttua näitten sinun linkkiesi avulla. Sekin on mahdollista, että ihminen on homo ja täysin tyytyväinen. Anna olla! Keskity evankeliumin julistamiseen. Painopisteesi on täysin väärä. Kerro Jumalan rakkaudesta, eikä siitä miten lakanoita pitää pöllytellä - sinun mielestäsi. Jumala on minut armahtanut, enkä ole menossa mihinkään tulikivijärveen, hyväksyn homouden tai en. Homoseksuaalinkin ihmisen synnit ovat anteeksi annetut, jos hän niin haluaaa. Onko sinulla ruusunpunainen kuvitelma siitä, että heterot olisivat jotenkin synnittömiä? Perehdy paremmin raamattuun. Muista, että tärkein käsky on rakastaa Jumalaa ja ja rakastaa lähimmäistään. En usko hetkeäkään, että sinä silkasta lähimmäisen rakkaudesta kirjoittelet näitä kirjoituksiasi. Halusi on haavoittaa. So long!

      • ag80

        Homouden harjoitta EI SAA syntejään anteeksi,
        jos ei tule mielenmuutokseen eli ala ajatella,
        että homouden harjoittaminen on väärin.
        Raamattu liittä anteeksiantamuksen pelastavan
        vaikutuksen parannukseen. Jeesus sanoi:
        "Tehkää parannus ja uskokaa evankeliumi"
        Eli evankeliumin tarjoama anteeksiantamus
        ja parannuksen teko liittyvät Jeesuksen
        julistuksessa saumattomasti yhteen.


    • Jope.48.

      Room.10:4. Sillä Kristus on lain loppu, vanhurskaudeksi jokaiselle, joka uskoo. 7:16. Mutta jos minä teen sitä, mitä en tahdo, niin minä myönännän, että laki on hyvä. 18. Sillä minä tiedän, ettei minussa, se on minun lihassani, asu mitään hyvää. Tahto minulla kyllä on, mutta voimaa hyvän toteuttamiseen ei. 19. sillä sitä hyvää, mitä minä tahdon, minä en tee, vaan sitä pahaa, mitä en tahdo, minä teen. 20. Jos minä siis teen sitä mitä en tahdo, niin sen tekijä en enää ole minä, vaan synti, joka minussa asuu...

      • ag80

        Room. 3:31:
        "Kumoammeko me siis lain vetoamalla uskoon? Emme suinkaan. Me vahvistamme lain."


    • kädessä..

      Minusta kun elää sopusuhtaisesti, toisia rakastaen, niin oli myötämielinen homojakohtaan tai oli itse homo, niin voi rauhallisin mielin astua Jumalan eteen, sillä ihmisen ja Jumalan välissä ei ole silloin pappeja eikä muitakaan saarnasmiehiä huikkimassa kommenttejaan.

      • ag80

        Jumalan eteen ei voi kukaan, paraskaan ihminen, astua koska jokainen on tehnyt syntiä. Siksi kukaan ei voi pelastua ilman Jeesusta. Vain silloin, kun
        Jeesus on välimies, voi seistä Jumalan edessä.
        Mutta kukaan ei voi pysyä Jeesuksessa, jos elää
        synnissä eikä näe siinä mitään väärää. Vasta
        mielenmuutoksen kautta ihminen voi omistaa
        anteeksiantamuksen.


    • homo mies 28v

      Voin vakuuttaa että kuulun kirkkoon ja ei ole aikomustakaan erota kirkosta. Uskon Jumalaan. Minun hyvä Jumalani ei tuomitse minua homoudestani, eikä näe siinä mitään pahaa.

      • ag80

        Jos sinun jumalasi ei tuomitse homouden harjoittamista, niin silloin kyseessä on jokin
        muu jumala kuin Raamatun eli kristinuskon Jumala. Epäjumalanpalvelijana loppusi on kauhea. En haluaisi olla housuissasi. Tee parannus ja usko evankeliumi.


    • Taivaan lintunen

      Kirjoitin toiseen kohtaan toisesta aiheesta, mutta voin lisätä viestini myös tänne.

      Isoisäni sanoin, voin vain sanoa: Voi näitä "kaikkitietäviä", uskovaisia yli-ihmisiä, jotka lukevat ja saarnaavat Jumalan sanaa, kuin omaansa...

      Isoisälleni jokainen ihminen oli Jumalan lapsi, myös homot.
      ------------------------------------
      Minusta monet uskovaiset ovat uskostaan liian ylpeitä, kerskailevat sillä: olen uskovainen! Eli he ovat tavallisen ihmisen rinnalla (vaikkakin hän uskoisi Jumalaan omalla tavallaan) kuin yli-ihmisiä, kuuluvat pelastuvien kastiin, eli paikka paratiisissa on mukamas varma.
      Paras esimerkki kerskailijoista ovat julkkis-uskovaiset, jotka lehtien (etu)sivuilla kaikottavat uskostaan.

      Isoisäni oli ammatiltaan tuomari, Jumalan edessä kuuliainen mies. Hän rukoili usein voimaa ja viisautta, että pystyisi toimimaan ammatissaan oikein.
      Uskoaan hän ei tuonut millään tapaa julki, eikä kerskaillut sillä, eikä yrittänyt saarnata pakkopullaa, eikä koskaan yrittänyt olla muita parempi.
      Hänen mottonsa oli: rakasta lähimmäistäsi niin kuin itseäsi.
      Hänen oli jokaisen ystävä ja auttaja.

      Mutta tuntemani uskovaiset ovat kaksinaamaisia; ulkona täydellisiä uskovaisia ja kotona, omien seinien sisällä kuin paholaisia. Entä lähimmäisen rakkaus? =kuin vieras sana !

      Uskovainen ei kiroile ! Uskovainen ei kerskaa, eikä herjaa! Uskovainen ei puhu pahaa muista! Uskovainen ei jaa ihmisiä, lähimmäisiään kasteihin: hyvät-pahat, paratiisiin-tuonelaan- menijät, normaalit-epänormaalit, uskovaiset-pakanat, terveet-sairaat.
      Uskovainen ei vihaa lähimmäisiään! Uskovainen ei valehtele! Uskovainen ei ylpeile uskollaan. Uskovainen ei..
      -lista on pitkä..

      Täydellistä uskovaista ei ole! Näin sanoi myös isoisäni. Hän tiesi omat virheensä. Mutta hänen sydämensä oli puhdas, kuten isoäitini.
      Haluan vielä kertoa pari seikkaa heidän teoistaan, mitkä ovat monelle uskovaiselle, kuin pahin rutto!

      He auttoivat paria yksinhuoltajaäitiä (naisia, jotka saivat lapsen pyhän avioliiton ulkopuolella! Eivätkä menneet naimisiin lapsen isän kanssa!), he auttoivat useita eronneita naisia (naisia, jotka erosivat pyhästä avioliitosta, pari jätti jopa uskovaisen miehensä (yksi hakkasi vaimoaan omien seinien sisällä, toisella uskovaisella oli yksi ja toinen rakastajatar), he auttoivat homoseksuaalista nuorta, jonka uskovaiset vanhemmat heittivät ulos kodistaan (sun ei tarvi tulla ikinä takasin! Et ole enää meidän lapsi, vaan paholaisen sikiö!, huutivat 17-vuotiaan pojan perään). Poika asui isovanhempieni luona monta vuotta, hän oli heille kuin oma poika (minulle kuin oma veli). He valmistivat sekä hänelle, että hädässä oleville naisille tien tulevaisuutta varten.

      Isoisäni hautajaisissa oli paljon ihmisiä, kaikkia emme tunteneet. Moni oli tullut kiittämään ja muistamaan häntä viimeisen kerran.

      Oma uskoni? Uskon omalla tavallani, en ole lukenut Raamattua läpi, enkä käy kirkossa. Isoisäni antoi minulle paljon elämänohjeita, ja nämä monilla esimerkeillään.
      Onko isoisäni nyt paratiisissa? Ehkä hän on syntynyt uudelleen..

      Hyvää päivää jokaiselle.

      • ag80

        Isoisäsi ei opettanut Raamatun mukaan. Sellainen opetus on siis hylättävä ja omaksuttava Raamatun opetus.


    • taivaan lintunen

      Edellisen viestini jatkoksi vielä kysymys:

      Hyvä nimim. "w43g",
      jos veljesi, siskosi olisi homo/ lesbo?!,
      ja jos sinulla on lapsia, ja yksi heistä olisikin homo/ lesbo!,...

      ... niin mitä teet/ tekisit?

      =heittäisit hänet ulos?
      ="kiroaisit" hänet?
      = tuntisit itsesi myös syntiseksi, sillä tämä on sukulaisesi, samaa "verta" !
      =kieltäisit hänet?

      =vai...?


      Nimim. "w43g",

      et tunne rakkautta, juuri tätä lähimmäisen rakkautta..: rakasta lähimm....

      eli mitä tekisit, jos... ?

      • w43g

        Jos veljeni, siskoni tai lapseni olisi homo,
        miten tekisin? Se riippuu täysin siitä,
        pitääkö hän homouden harjoittamista vääränä
        vai ei, pidättäytyykö hän homosuhteista vai ei.
        Jos hän ei näe mitään väärää, niin nuhtelisin
        häntä. Jos hän pitää homouden harjoittamista
        ja homosuhteita vääränä eikä tee sellaista,
        niin silloin en tekisi mitään.

        Väität, etten tuntisi rakkautta. Se on ehdottoman väärä näkemys. Minä nimenomaan rakastan homoja niin paljon, että en tahdo kenenkään heistä joutuvan helvettiin, joutuvan tuomiopäivän tuleen. Siksi kehotan kaikkia homoja parannukseen, jos harjoittavat homoutta tai elävä homoparisuhteessa, ja kehotan heitä ottamaan Jeesuksen vastaan pelastajana. Jos en rakastaisi homoja, olisin hiljaa tai kehoittaisin heitä jatkamaan homouden harjoittamista, jotta he eivät pelastuisi vaan joutuisivat tulijärven tuskiin.


    • lue liikaa....

      se on katos vanhanaikasta tulkintaa tuo raamattu!Jumala ei erottele ketään, eikä helvettiä ole olemassa!!

      • w43g

        Kuoleman jälkeen jokainen ihminen joutuu tuomiolle. Viimeisellä tuomiolla jokainen joutuu vastaamaan synneistään Jumalalle. Jeesus on tuomari, joka tuomitsee helvettiin kaikki ne, jotka eivät ole uskovaisia eivätkä ole alistuneet Jumalan sanalle. Jeesus päästää taivaaseen vain ne, jotka ovat eläessään ottaneet hänet vastaan ja uskoneet syntinsä anteeksi hänen kauttaan.

        Mitä sinä sanoisit Jeesukselle viimeisellä tuomiolla? Millä perusteella hänen pitäisi laskea sinut sisälle taivaaseen?


      • aika!!!!
        w43g kirjoitti:

        Kuoleman jälkeen jokainen ihminen joutuu tuomiolle. Viimeisellä tuomiolla jokainen joutuu vastaamaan synneistään Jumalalle. Jeesus on tuomari, joka tuomitsee helvettiin kaikki ne, jotka eivät ole uskovaisia eivätkä ole alistuneet Jumalan sanalle. Jeesus päästää taivaaseen vain ne, jotka ovat eläessään ottaneet hänet vastaan ja uskoneet syntinsä anteeksi hänen kauttaan.

        Mitä sinä sanoisit Jeesukselle viimeisellä tuomiolla? Millä perusteella hänen pitäisi laskea sinut sisälle taivaaseen?

        Missä maailmassa te elätte? Ei tuollaista Jumalaa ole olemassakaan,joka tuomitsisi ihmisen!Hän on rakastava ja kaikki ihmiset hyväksyvä Jumala!
        Tuhlaatte elämäänne tuollaiseen..


      • w43g
        aika!!!! kirjoitti:

        Missä maailmassa te elätte? Ei tuollaista Jumalaa ole olemassakaan,joka tuomitsisi ihmisen!Hän on rakastava ja kaikki ihmiset hyväksyvä Jumala!
        Tuhlaatte elämäänne tuollaiseen..

        Ehkä oma itse keksimäsi jumala on tuollainen kuin kuvaat, mutta ainoa todellinen Jumala on maailman luoja, jonka Raamattu ilmoittaa. Jumala on pyhä ja kiivas ja rankaisee armotta kaikki vääryyden tekijöitä ja valehtelijoita, mutta rakastaa ihmisiä niin paljon, että hän lähetti ainoan poikansa, jottei yksikään, joka uskoo Jumalan poikaan Jeesukseen, joutuisi kadotukseen vaan saisi ikuisen elämän.

        "Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen KIIVAS JUMALA, JOKA KOSTAN isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; MUTTA TEEN LAUPEUDEN tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni." (2. Moos. 20:5-6)


      • vain...
        w43g kirjoitti:

        Ehkä oma itse keksimäsi jumala on tuollainen kuin kuvaat, mutta ainoa todellinen Jumala on maailman luoja, jonka Raamattu ilmoittaa. Jumala on pyhä ja kiivas ja rankaisee armotta kaikki vääryyden tekijöitä ja valehtelijoita, mutta rakastaa ihmisiä niin paljon, että hän lähetti ainoan poikansa, jottei yksikään, joka uskoo Jumalan poikaan Jeesukseen, joutuisi kadotukseen vaan saisi ikuisen elämän.

        "Minä, Herra, sinun Jumalasi, olen KIIVAS JUMALA, JOKA KOSTAN isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat; MUTTA TEEN LAUPEUDEN tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni." (2. Moos. 20:5-6)

        mutta tuo on vanhaa tulkintaa raamatusta!Tavalliset ihmiset ovat tuon kirjan kirjoittaneet ja lisänneet sinne omia sanojaan..

        Jumala ei ole kiivas..ei siinä mielessä ainakaan mitä sinä meinaat...
        Enkä minä ole keksinyt mitään omaa,vaan tämä on se ainoa ja oikea...
        Mahtaa sinulla olla raskas elämä,kun joudut noin ajattelemaan..voimia sinulle...


      • aika!!!! kirjoitti:

        Missä maailmassa te elätte? Ei tuollaista Jumalaa ole olemassakaan,joka tuomitsisi ihmisen!Hän on rakastava ja kaikki ihmiset hyväksyvä Jumala!
        Tuhlaatte elämäänne tuollaiseen..

        "Missä maailmassa te elätte? Ei tuollaista Jumalaa ole olemassakaan,joka tuomitsisi ihmisen!Hän on rakastava ja kaikki ihmiset hyväksyvä Jumala!
        Tuhlaatte elämäänne tuollaiseen.."

        "Sillä sinä et ole se Jumala, jolle jumalattomuus kelpaa. Paha ei saa asua sinun tykönäsi. Ylvästelijät eivät kestä sinun silmiesi edessä, SINÄ VIHAAT KAIKKIA VÄÄRINTEKIJÖITÄ." ( Psalmit 5:4-5 )

        " Herra tutkii vanhurskaat,
        mutta jumalattomia
        ja niitä, jotka vääryyttä rakastavat,
        hänen sielunsa vihaa." ( Psalmit 11:5 )


    • on suojannut

      Kristinusko USA on suojannut 4500 pedofiili pappia ja maailmalla varmaan useampia. Ja jotta saatananpalvonta sais jatkua kirkoissa niin kirkkojen tulee toimia Jumalan ja Jeesuksen vastaisesti. Koko olemassa olonsa kristinuskon on esim. tappanut ja tapattunut ihmisiä jotta kaikille olis selvää että sen herra on herra saatana jota jumalanaan palvelevat. Joten nämä homojutut ovat vain iljetyksien jatkumisia joitta saatanan valta osoitetaan maailmalle.

    • Jeesus

      opetti: kaikki minkä tahdotte ihmisten tekevän teille, tehkää te heille. Herra on siunannnut siis homostelunkin, kunhan ei väkisin makaa.

      • Ihan tosi

        sen minkä haluat tehtävän sinulle tee se itsellesi ja toisinpäin.
        Jos rakkautta näyttää toiselle ihmiselle lesboilun merkeissä nin mitä pahaa siinäkään nyt sitten on.
        sanotaanko näin että helvetin hyvälle se tuntuu. tyttörakkaus nimittäin.


      • mutta
        Ihan tosi kirjoitti:

        sen minkä haluat tehtävän sinulle tee se itsellesi ja toisinpäin.
        Jos rakkautta näyttää toiselle ihmiselle lesboilun merkeissä nin mitä pahaa siinäkään nyt sitten on.
        sanotaanko näin että helvetin hyvälle se tuntuu. tyttörakkaus nimittäin.

        jostain syystä täällä vielä pyörii tiukkapipoja jotka kuvittelevat että heidän julistamansa tuomio seksuaalivähemmistöille on jotain suurenmoista hurskautta, vaikka eihän se ole muuta kuin henkistä väkivaltaa (ja joskus fyysistäkin)


    • morthax

      ...mielipiteeni. Homoseksuaalit ovat täysin normaaleja ihmisiä, kutenme kaikki muutkin. Eikö teiltä löydy suvaitsevaisuutta lainkaan? Itse ole puhtaasti bi-seksuaali enkä koe olevani millään tapaa sairas tai mitään, vaan täysin normaali ihminen. Oletteko te liian pelokkaita hyväksymään?

    • Anonyymi

      Homoilu ON, ON OLLU, JA TULEE AINA OLEMAANKIN SYNTIÄ.

      Jopa iljettävää syntiä, millä Raamatussa sitä kuvataan.

      Lisäksi Roomalaiskirjeessä ja Ilmestyskirjassakin käyn varsin hyvin selville, ettei homoilua harjoittavalla ja siinä elävällä ihmisellä ole mitään mahdollisuutta Taivaaseen. Yhtään homoa ei ole Taivaassa, vaan kaikki homot ovat Helvetissä.

      Mutta sen sijaan ne ex-homot, jotka ovat ottaneet Jeesuksen Pelastajakseen ja tehneet parannuksen synneistään, ne kyllä pääsevät Taivaaaseen.

      Jeesuksen veri riittää.

      Tee siis parannus ja käänny, että sinun syntisi annettaisiin sinulle anteeksi.

      Mene äläkä täsedes enää syntiä tee, ettei snulle jotakin pahempaa tapahtuisi.

      • Anonyymi

        Kaikki joutuvat kiirastuleen kuoltuaan. Kaikki saavat toisen mahdollisuuden katua ja korjata virheensä.


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1739
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1708
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1229
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1057
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1011
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      994
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    10. 10
      980
    Aihe