tänään oli seiskassa siitä mihin idols finalisti Ari Koivusen pikkusisar kuoli.Kyllä olin aivan puulla päähän lyöty.miten on edes mahdollista,että lehdistö voi olla noin moukkamaista ja epäpätevää,että rahastaa kansaa ostamaan lehteä sydänsairaan pikkutytön varjolla.hävyttömyys on nyt huipussaan ja tällä halutaan selvästi vaikuttaa Arin vireyteen idols skabassa...boikottiin koko sontalehti...ei siitä ole,kun peräpään pyyhkimiseen!!!
Vastaukset 4
- lehdellä
ei ole ollut moraalia koko ilmestymisensä aikaan.Niin paska lehti kun olla ja taitaa.
- moraali on
lompakossa
- nomex5
Ihan paska lehti ja yleensäkin missä o ihmisten moraali nykyään? esim tvssä näytetään nuorille kaikenlaista räävintöntä ja väkivaltaa ja sitte iltalehdet ja juorulehdet mässäilee oikein että mihin on nuorten moraali kadonnut ja ihmiset päivittelee kun nuoriso käyttää veitsiä ja muita aseita kaikkeen siihen malli tulee tvstä ja kaikenlaisista paskalehdistä mitä myydään! kaikki paskaohjelmat pois tvstä ja paskalehdet lakkautetaan!! niin se on helppoa
- lakkautuvat
itse aikanaan lopetin seuralehden tilaamisen,kun siellä ei ollut muuta kuin matti nykäsen" seikkilut"tällähetkellä ei tulee mitään lehtiä se oli uudenvuoden
päätös,en tilaa lehtiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olivia Oras kuollut
Taidepariskunta Reijo Oraksen ja Johanna Oraksen ihana päivänsade. Liian nuorena lähti. Osanotto läheisille 🥲 IS962656Kajaanissa on kadoksissa 27vuotias nainen.
Poliisin tiedoteessa on ,että 1.9.2026 katosi kajaanissa 27vuotias nainen. Kuva löytyy ja tiedot pituudesta ,iästä yms.15995Mies sun käytös satutti...
Mahdatko sitä ymmärtää...😔 Olisipa kaikki mennyt hyvin. Vaikea tästä on enää mitään ihanaa rakentaa.63853Onko ankeampaa kyläpahasta kuin Haapavesi?
Koiria kidutetaan, mustalaiset vie invaparkit, makkarakastike on finedining, kylät kuolee pois, nuoret häipyy pois ja ke48775- 51755
- 47664
- 80616
Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?
Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍69612- 50605
Tönölän hukkaputki
Tönölään rakennettiin kunnon hukkaputki verorahoilla. Ihmettelin tätä mökki sekamelskaa jo alunperin, Eikö tuollainen le35594