T-paitaan reikiä

WTF!

Tuleeko jollakin muullakin t-paitaan reikiä siihen eteen alas. Mistä ihmeestä ne tulee??? Mulla on jo monessa paidassa.

9

1172

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuules

sillälailla, että t-paitatonttu käy ne leikkeleen, ku et huomaa - tod.näk. öisin..

• 1) tiputtelet palavaa tuhkaa tupakistas paidalles

2) sulla on liian piänet housut ja paita jää vetskarinväliin joka kerta.

Sietää olla onnellinen et se on vaan paita mikä jää vetskarinväliin.

• Puuhis

Nyt kun sanoit ni kävin aattelemaa et mulhaa on sama juttu! Mul on mones paidas mahan kohal pieniä reikiä..? Poltan kyl tupakkaa mut en usko et oisin huomaamatta tuhkaa tiputellu. Voiskohan ne tulla pesukonees? Mut miks samaa kohtaa..? Mun kissa tykkää "tarpoa" kynsillä sylissä, ne voi johtua siintäkin..

• tai ammoniakkihikeä

joka tulee liiasta prodesta

• joskus...

Aikoinaan itselläkin tuli jokaiseen treenipaitaan paljon pieniä reikiä juurikin samaan kohtaan ja ihmettelin kovasti, mistä tulevat. Ajattelin, että varmaan vipunostoissa jää paita joskus painojen väliin kun edestä nostaa. En asiaa sen kummemmin tutkinut. Nykyään ei ole tullut reikiä, en tiedä miksi. Tosin teen vipunostot nykyään erilailla, että olisiko johtunut siitä :D

• MarcoPo

Kappas! Sama ongelma. En polta enkä nostele paljoa punttejakaan. Mutta selittämätön reikä on tullut viime aikoina ainakin kahteen paitaa samaan kohtaan, eteen alas.

• tuli ainaki mulle
        MarcoPo kirjoitti:

Kappas! Sama ongelma. En polta enkä nostele paljoa punttejakaan. Mutta selittämätön reikä on tullut viime aikoina ainakin kahteen paitaa samaan kohtaan, eteen alas.

jotkut terävä reunaset käsipainot on tehny ku vipareissa osunu toisiinsa ja paita jääny väliin

• joukotouko
        tuli ainaki mulle kirjoitti:

jotkut terävä reunaset käsipainot on tehny ku vipareissa osunu toisiinsa ja paita jääny väliin

käsi painojen päässsä olevat lukko prikka tekee usein reikiä vaatteisiin jää kiinni ja repeää huomaamattomasti

• Jam

Minulla ihan sama juttu! Jokaiseen paitaan (ei ehkä kaulupaitoihin..) niitä aina tulee. Ennemmin tai myöhemmin. Uskoisin että johtuvat vetoketjun hakasista, jotka sitten kangasta repivät siitä alavatsan kohdalta. Vähän kyllä kyrsii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus
      Oulainen
      5
      4009
    2. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      87
      2062
    3. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      50
      856
    4. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      784
    5. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      184
      738
    6. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      34
      738
    7. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      35
      722
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      119
      715
    9. 35
      674
    10. Miksi tuota ei saada karkotettua Suomesta?

Sillä näkyy olevan ilmeinen suojaväri. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/6af3161b-4cdc-4ca7-b6cd-1e745efd1a97
      Maailman menoa
      127
      648
    Aihe