Tuleeko jollakin muullakin t-paitaan reikiä siihen eteen alas. Mistä ihmeestä ne tulee??? Mulla on jo monessa paidassa.
T-paitaan reikiä
9
1139
Vastaukset
- kuules
sillälailla, että t-paitatonttu käy ne leikkeleen, ku et huomaa - tod.näk. öisin..
1) tiputtelet palavaa tuhkaa tupakistas paidalles
2) sulla on liian piänet housut ja paita jää vetskarinväliin joka kerta.
Sietää olla onnellinen et se on vaan paita mikä jää vetskarinväliin.- Puuhis
Nyt kun sanoit ni kävin aattelemaa et mulhaa on sama juttu! Mul on mones paidas mahan kohal pieniä reikiä..? Poltan kyl tupakkaa mut en usko et oisin huomaamatta tuhkaa tiputellu. Voiskohan ne tulla pesukonees? Mut miks samaa kohtaa..? Mun kissa tykkää "tarpoa" kynsillä sylissä, ne voi johtua siintäkin..
- tai ammoniakkihikeä
joka tulee liiasta prodesta
- joskus...
Aikoinaan itselläkin tuli jokaiseen treenipaitaan paljon pieniä reikiä juurikin samaan kohtaan ja ihmettelin kovasti, mistä tulevat. Ajattelin, että varmaan vipunostoissa jää paita joskus painojen väliin kun edestä nostaa. En asiaa sen kummemmin tutkinut. Nykyään ei ole tullut reikiä, en tiedä miksi. Tosin teen vipunostot nykyään erilailla, että olisiko johtunut siitä :D
- MarcoPo
Kappas! Sama ongelma. En polta enkä nostele paljoa punttejakaan. Mutta selittämätön reikä on tullut viime aikoina ainakin kahteen paitaa samaan kohtaan, eteen alas.
- tuli ainaki mulle
MarcoPo kirjoitti:
Kappas! Sama ongelma. En polta enkä nostele paljoa punttejakaan. Mutta selittämätön reikä on tullut viime aikoina ainakin kahteen paitaa samaan kohtaan, eteen alas.
jotkut terävä reunaset käsipainot on tehny ku vipareissa osunu toisiinsa ja paita jääny väliin
- joukotouko
tuli ainaki mulle kirjoitti:
jotkut terävä reunaset käsipainot on tehny ku vipareissa osunu toisiinsa ja paita jääny väliin
käsi painojen päässsä olevat lukko prikka tekee usein reikiä vaatteisiin jää kiinni ja repeää huomaamattomasti
- Jam
Minulla ihan sama juttu! Jokaiseen paitaan (ei ehkä kaulupaitoihin..) niitä aina tulee. Ennemmin tai myöhemmin. Uskoisin että johtuvat vetoketjun hakasista, jotka sitten kangasta repivät siitä alavatsan kohdalta. Vähän kyllä kyrsii!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa752853- 572786
Uskallanko vielä kaivata sinua?
Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun172623- 412072
- 522036
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2772015Hymyilyttää
Kun mietin, että kun vielä kohdataan, niin nauretaan tälle meidän palstasuhteelle 😅. Ihanaa päivää sulle mies. Olet mi211301- 421160
Missä meetwursti on keksitty?
Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo21090Aamun Trump
"DR: Trumpin väki lahjoi kodittomia grönlantilaisia esittämään Trump-faneja" Sillä lailla.961009